Servis za upoznavanje

недеља, 11. јул 2010.

seksi teta

Jamie je upravo završio fakultet i preselio natrag u sa svojim roditeljima. Ekonomija je dolje, a poslovi su rijetka. Ona je potreban da bi se pronaći nešto da zauzmu svoje vrijeme i donese u nekim prihoda. Jedno popodne, ona je došao leđa from vježba znojan i potrebna mu je tuš. Kada je ušao u svojoj kući, majka joj je razgovarao na upoznavanje preko telefona sa svojim susjedom. Jamie skočio u tuš za pranje i počeo joj golo tijelo. Ona je bila kratka, ali stati s lijepim grudima i živahan magarca njezini prijatelji će ubiti za. Samo onda joj mama je pokucao na vrata kupaonice. "Jamie, JA pravedan je dobio od telefona s Joan Spellman. Njen sin Robbie je u nedostatku klasa i mu treba tutor mu se kroz završne godine. Ona je udivljen ako želite biti zainteresirani,starija gospodja i ona je spreman platiti dobar novac ako ga diplomski pomoći. " seksi igracke

Jamie valjane oči na ideju kako je isključi voda i zgazi iz kade. "Wow, Robbie Spellman je viši u srednjoj školi? Vrijeme stvarno leti. Mislim da mogu reći gđa Spellman da sam zainteresiran. Ja mogu doći preko kad dođe kući iz škole sutra. "
"Odlično, ja ću pustiti Joan znati."

Posljednji put Jamie vidio Robbie Spellman je na četiri godina prije. Bio je mršav malo osmi greder s naramenica. Ona je čula da je sada igrali baseball za svoju srednjoškolsku momčad i bio je prilično pristojan vrč i bio je scouted neki D1 škole. On je potreban da bi dobili svoje ocjene u kako bi se igrati na njegov momčadi ovog proljeća.

Sljedećeg dana, Jamie je u svojoj spavaćoj sobi za čitanje kad je čula Robbie's kamion povući u svoj pogon pokraj vrata. Ona se brzo mijenja u neki Jean seksi gacice i tenk vrhu i hodao pokraj vrata i zvonila zvona. Minuta prošlo i nitko nije imao odgovor pa je umočenu opet. "Coming" je čula što je Robbie ograničene prema vratima u par labav znojenja koji je visio nisko izlažu vrhu njegove boksača gaćice. On je bio samo klizi na t-shirt, ali ne prije nego što je uhvaćen jedan uvid u njegov hard rock trbuh i prsa. On je narasla značajno jer je prošle ga je vidjela, stoji oko 6'2''sa širokim ramenima i jaka jawline. "Žao mi je o tome, ja sam samo mijenja. Dođite u ", kazao je brushed ga je donio u kuću. Jamie zatečen od strane fizičke privlačnosti osjećala za ovu 17-godišnjeg dječaka. To bi moglo biti zabavnije nego što je očekivao.
Oni su svoj put u blagovaonicu, a on je izvukao knjigu torbu. "Imam trigonometrije test sutra i ja sam clueless," rekao je kroz smijeh.
"Ne brinite, nemam ništa događa večeras, tako da mogu ostati tek vam treba od mene" odgovori sa glup.

Ona je znao da je osjećaj topline između njih previše i on nasmijao nervozno. Robbie izvukao matematike knjigu i počeo raditi na prvi problem. Jamie je ustao i nagnuo nad njim, koljenom dira boku, a njezine grudi naglasio blizini svoje lice. Tenk vrh joj je nosio nije bio previše low-cut, ali kad pognut, grudima pao naprijed i on nije mogao pomoći, ali izgleda. Jamie osjetili nespretnost i sjede nazad dolje i pokušao fokusirati. Nakon 20 minuta, još uvijek nije bilo kakvog napretka. "Imate li nešto protiv ako uzmemo malo pauze? Ne mogu se koncentrirati na sve, "rekao je.

"Da, nema problema. Mislim da je break je dobra ideja ", Jamie je ustao i hodao prema kuhinji. "Imate li nešto protiv ako ja dobiti neke vodu?"

"Ne, ne uopće, čaše su u ormaru od sudopera." Robbie gledali Jamie hoda. Noge su joj tonirana i bronzane i njezin magarca bio besprijekoran. Osjećao sam početak da biste dobili tvrdo pravedan promatranje njezina hoda.

"Dakle, gdje su tvoji roditelji?" Jamie upitao primjećujući tišina u ostatku kuće.

"Moj tata je izvan grada, na poslovnom i moja mama ima večeru s nekoliko prijatelja, ona je rekla da bih se kući kasno."
"Dakle, svi smo mi sami, ha?" Jamie upitao uzimajući gutljaj svoje vode.

"Uh, da ... sve sam." Dvije glanced jedni na druge nakratko stvaranje kontakta oka, ali izgledao daleko brzo. Robbie je bio mlad i nije često da je sama s lijepe djevojke. Morao je biti blizu nje. On je ustao i hodao u kuhinji. Jamie je imao hodio daleko, a bio obličje at slike na hladnjak i pokušava usredotočiti na ništa, ali Robbie's amazing tijela. To je bila duga, topla ljeta i dosadna i njen ljubavni zivot bio gotovo nepostojeći kao od okasnio. Bilo je sve što ona nije pregazio i skočiti na njega.

Robbie hodao iza njezine mirisna joj slatki parfem. Začudilo, Jamie skočio i njezina voda prolije niz pred joj majicu. "O moj Bože, nisam vas vidjeti tamo!" Plakala je. "Ja sam tako žao, nisam znači da vas panika", rekao je kako je gledao natopljena tenk vrh prianja na njezine grudi. "Evo, ja ću dobiti te ručnik."

Jamie izbrisan prsima s ručnikom i primijetio da Robbie oči su transfixed na nju. Ona je odlučila da to ne bi ozlijediti da mu malo pokazati i polako gumiran ručnikom dolje joj majicu, otkrivajući vrhu njezine grudi. Hladna voda je napravio joj nipples hard i oni su sada poking kroz joj majicu. Ona je pogledala gore at Robbie i malo joj usne. "Da li mislite da imate majicu bih mogao posuditi? Ovo je jedna prilično je namočena. "

"Da, nema problema." Okrenuo se brzo tako da ona nije mogla vidjeti trbuha rastu u njegove hlače dok je trčao niz stepenice kako bi joj košulju. On se vratio gore i bacio ju t-shirt. "Hvala", kazala je kako joj polako Uzeli off joj majicu pred njim. Šokiran, nije mogao a da ne bulje u njezine seksi crnom push up grudnjak i njezin podatnom grudi. "Wow", bio je sve, rekao je on. Jamie nasmijala se i pogledala u njegove prepone. On je sada imao punu erekciju da je uzrok njegove hlače u obliku šatora. Izgledao je ogroman!

Jamie bacio majicu on joj je dao na podu. "Možda ne želim staviti ovaj na kraju krajeva," rekla je tiho dok je išla prema njemu. Njegova usta otvorena i sve što je mogao reći je: "Ti si toliko vruće."

Ona giggled na njegov komentar i preselio se u njemu sve dok nisu bili tako blizu da su dira. Robbie je disanje je spor i odmjeren. Jamie šapnuo: "Želite dodir moje tits zar ne?" On je klimnuo glavom tiho. Jamie dosegao dolje i uhvatio svoju veliku ruku i doveo je k njoj desne dojke. Ubrzo je počeo miluje i cijeđenje joj tits s obje ruke. "Mogu li uzeti tvoj grudnjak off?" Upitao je sramežljivo. Jamie se nasmijao na njegovu nevinost. "Honey, ne morate pitati", a ona unclasped nje grudnjak jer je pala na pod.

Osjećaj novi osjećaj povjerenja, on je dobio dolje na koljena i počeo sisa na nju tits. Jamie nije mogao vjerovati ono što je ona radila, ali ona je bila nemoćna da ga se zaustavi. Ona je počela jaukati kao njegov jezik igrao s njom bradavice. On je počeo ljubiti trbuhu, dok mu ruke otkopčan joj gaćice. Nije ga žele da se osjećaju izostavljena, Jamie savijen prema dolje i izvukao mu košulju preko glave. Njegova sjajna stvar želuca, prsima i ramenima su bili tako muževno unatoč svojoj dobi. Ona je savijen prema dolje i poljubi ga, duboko, strastveni poljubac. Kako su se poljubila, ona je nagnuo se i prešanih njoj tits u prsa i izvukao ga na noge. Njegov hard penis pritisnut protiv nje bedra. Igrala dolje i podigao sweatpants i boksača gaćice nad svojim ogromnim montaža, otkrivajući njegov penis lupanje diva.

"Bog ti si veliki, povikne ona," Ja nikada nisam imao nikoga ovom velikom. "Jamie klečala dolje tako da njegov penis bio u njezino lice, a ona je polako počela lizati glavu onda dolje svoju osovinu. Robbie je imao par drugih djevojaka sisati njegov penis prije, ali oni nikada je znao što su radili, ali je Jamie. On je sklopio oči i nagnutom prema natrag jer je uzeo toliko o njemu kao ona mogla dolje joj grlo. Ona osjećala tako dobro u njegovim očima, ali kao djevica, on nije htio da je to kraj samo još. "JA stvarno ištanje to fuck you, šapne.

"Vi želite učiniti ono što za mene?" Pitala je zaigrano.

"Želim staviti moj penis u vašem kaplje mokri maca", kazao je glasnija. Jamie je volio pričati prljave i sluh da dolazi iz ove tinejdžer bio je više nego je mogla nositi. Ona slid off joj gaćice i tada je skliznuo iz njezina bič. Robbie nije mogao vjerovati koliko je težak bio je loše i kako je on želio nju. Prevladati požude, on je uzdignut na counter vrh i preselio se između njenih nogu. Jamie je zgrabio vratila i skliznuo joj buba ruba counter vrh. Ona širi njezine noge i široka valjanih njegov savjet oko nje mokro sezone. Robbie nikada nije ušao ženu prije i on nije mogao podnijeti svoje dosadan. Zgrabio ju bedrima i thrusted naviše dok je vodio njegov penis unutar nje. Polako, on sam gura dalje i dalje u njoj. Nije mogao vjerovati koliko je bila široka! Naposljetku mu je bio potpuno unutar nje i on je morao zaustaviti i uzeti dubokih udisaja, "Daj mi drugi, ja ne želim da se još."

"Ne želim vas ni, uzmite si vremena, ali kada ste spremni da bolje mi jebati tvrdo, I like it hard", Jamie panted.

Robbie je nekoliko sekundi, i dobivanjem njegova staloženost počeo potisak, gore i dolje protiv counter. Zgrabio joj dupe i zamotan joj noge široka oko njega. "Harder", kazala je. On je poslušao i ubrzo je bio lupanje joj tako teško je teško za podnijeti. Ona ga je izvukao na nju čak i više, "da, bi me jebeno!" Ona viknu: "Ja sam blizu!" Njezino disanje usporeno, a ona je usmjerena na njegov penis 9 inčni jebeni joj duboko. Njezina nokti ukopana u leđima kao i ona je počela da orgazam, njoj pizda mu cijeđenje čak tighter. On nije mogao više to podnijeti, vagina joj je tako zbijeno oko njega i on je jebeni joj tako teško da je došao unutar nje. On je imao najintenzivniji orgazam u životu, ono što objavljivanju osjećala kao galon sperme unutar nje. "Ne brinite, ja sam na pilule", kazala je kako je nasmijala, a oba srušila na pod iscrpljeni.

Нема коментара:

Постави коментар