Servis za upoznavanje

среда, 27. јануар 2010.

dopisivaje i upoznavanje

želim da leži tamo prije mene
širenje svoje glatke, dugačke noge širok
otvaranje svoje žene za mene da vidi
pinkness svoje tople, vlažne iznutra
Dopisivanje i upoznavanje

Let me gurati nos moj nos između onih roza usnice
njuškanje miris iz svog toplog hips
moj sijedom bradom miluje svoje glatke unutarnje bedara
moj jezik lizanje svoj put do tvoje, slatko nagrada

Moji prsti su pronašli svoje bradavice tamo gore
trljanje i povlačenjem vas arousing with care
Vaša glava je bačena natrag
oči su postali zatvoreno
Vaše disanje je teška ne kroz nos
Dopisivanje i upoznavanje

Vaša koža je sve zajapuren od senzacije osjetite
sve udoban i topao, siguran u svoj krevet
svaki uzbuđenje koje sam vam ide ravno u glavu

Vaša meke, tople usne otvaraju širok
za sisanje na dah i pustiti krik
Soft moans li pobjeći i potaknuti me više
da lizati i sisati-pronaći svoj unutarnji jezgra

Ja sisati tvoj slatko maca, vaš klitoris i guzicu
Vrlo brzo nakon toga ste drhtanje masa
Li nastaviti napor dok su proveli ste
ali moj IN je teško i da želi da oduška

Ja vam teško ući i ići tako duboko
Vas jahanje brzo preskakanje ne tuku
Vi ste iznenađeni mojim brzim napadom
ali se brzo prilagoditi i dati pravo leđa
Dopisivanje i upoznavanje
Imate slid down svoje orgazmičke krivulja
ali moj je milovati penis osjetljiv živac
Brzo na putu za novi plato
i plakanje i jadikovanje govoreći: idi, idi.

Zvukove koji se čine samo provesti ono što je sasvim jasna, želim vas. Želim vam dragi

Нема коментара:

Постави коментар