Servis za upoznavanje

четвртак, 21. јануар 2010.

dopsivanje i upoznvanje

Идете кроз живот мислећи да постоји нека ствар коју сви други су се показали као око око људи које сте пропустили. Ти су збуњени људи који имају капацитет да амиаблы ћаскање о времену или дела личности. Неко пита "Како сте" и паузу за неколико минута покушава да ради да ли они заиста желе да знају,?Dopsivanje i upoznavanje Иако особа пита исто тако лако могао да буде твој најбољи пријатељ или странац. Неко користи сложене речи у реченици и да нађете себи толико импресиониран да прекину на комплимент њима и изгубити траг о томе шта су они заправо говоре. Људи мисле да не обраћају пажњу на њих, јер вам не дају ван уобичајених невербалних трагове које плаћају пажњу гледате своје кравате уместо својих лица. Можете провести време у потрази за Сусретљив образац у плафон, покушавајући да израчуна број перфорације у сваком панелу и број панела се користе да би добили број перфорације у плафон. Ти људи из наказа са способношћу да се ураде комплексне суме у глави, али чак и најједноставније алгебре је изван вас. Различито Ти си познат као људска речник или људски дигитрон или енциклопедија људске, особе које тражите одговор, него ће средства у питању. Јака олуја са грмљавином у ноћи ван је фантастичан за вас, јер ће бити мање људи да једете у ресторану. Мислите да спава и једе се ометању од важних ствари као што је онлајн дебату о хијерархији Касне византијске морнарице и како се пореди са УС Навы. Имате више акција личности из ваше омиљене ТВ емисији него сте пријатељи, и воле да на тај начин. Библиотека је подељен у секције по темама, по абецедном реду и по три величине, али не можете видети на поду ваше собе. Ти си чудан. Ви не уклапају. Пробајте као што сте могли, свет није твој Каменица јер је много нелогично и емотивне мистерије. Dopisivanje i upoznavanje

Па сад свет чини мало више смисла. Ја сам био дијагностикован Аспергеров средње-ов синдром. Ја сам Аспие.

Далеко од тога узнемирени о томе, ја сам заправо налаз да је огроман олакшање. Тешко је објаснити, ти си увек зна да нешто није у реду са тобом, али сада знате то је зато што нешто није у реду. Уместо флаилинг око покушавају да ствари имају смисла и покушавају да буду као други људи, ја сада могу да се фокусирају на корен узрока проблема имам са људима, са својим интересима, са својим животом. Не мислим да сам икада спавао, као и сам него прошле недеље, уместо бриге о томе како сам био ненормалан сам се опустити са сазнањем да имам услов да прави нормалне социјализације и нормалног понашања немогуће. Мислим да је највећи проблем у мом животу је то осећање што сама не буде оно што други очекују, или сам се надао и да ће бити остављено осећање да сам нека људи доле по не оно што су желели. То је ослобађање од кривице на мој део, ваљда сам задржао у себи мислећи да ће, ако сам покушао да је само мало теже него што све може да дође и она права никада не десило. У ствари, изгледало је теже Покушала сам горе то добио, јер никада нисам видела напредак у мојој личној ситуацији је довело до фрустрације и депресије и љутње.

Најтежи део до сада се говори људима да га имају. У разговору са другим Аспиес и читање искустава на мрежи сам схватити ја нисам сам у жељи да говоре људима о 'патњи' из стању. Одједном ваше понашање има објашњење, осим што арсехоле. Била сам прилично припремљен за људе који би се симпатије, људи који би желели да започнете свежи, чак и људи који неће прихватити да се то променило ништа. Оно што нисам био припремљен за људе који су чини се да у деманти о дијагнози. Према њима не могу да Апсергер јер сам паметан, а ја не могу да имају, јер сам велики речник, јер имам неке пријатеље јер ја не могу сакрити од света. Изгледа да би радије мислити о мени као лењост или некомпетентни или не покушавате довољно тешко или стидљива, али ништа што је Аспергеров синдром. Или, ако га радим онда је то само изговор да се избегне оно што раде треба да се уради-сам да се више и измешају са људима и сви моји проблеми ће бити решени. Оставља вас питали да ли они заправо чуо шта је рекао о стању. Са неким људима чини се питате да ли имају икакву идеју о томе шта ваш живот је слично.

Истина је да не желим да буду 'нормална', не желе да буду исти као и сви остали. Стално долазе преко ових периода у мом животу када све изгледа као да се иде десно, али сам се ухваћени у тај појам је, иако се осећам срећним, ако је само ја више нормално да ће бити срећнији. Дакле, пре него што сте одвојили време да уживају у овим периодима среће да добијем заглибиле које расте осећај несреће да ја не живим до очекивања других људи и шта је мој живот требао да буде. Чињеница је да уместо да живе до тих очекивања, која би требало да тражите да живи свој живот. Ова идеја да значај лице може бити суђено по броју својих пријатеља или како често излазим довео ме је у последње време да урадите неке лоше одлуке. Ја би требало да буде неговање интереса који ме сретне и доведе ме у контакт са више људи попут мене тако да сам имала прилику израде пријатеља, него Ропско следећи овај "нормалан" пут до радости која захтева толико енергије на само моје , скоро, уклапају се у групи. Не би требало да буде несрећан да ја не излазим често јер бих волео да остане код куће и ставите себе са удобни дом. Остале Аспиес га зову "гнезда". Начин на који сам гледа је у овом тренутку је да ли бих могао бити срећан ко сам, онда сам ће се највероватније радити ствари које желим урадити без ње провере против велике масноће листу онога што " нормални 'људи раде и осећају Обесхрабрен да сам направио тако мали напредак. Као што сам откривају све више и више о Аспергеров, ја наћи да ликови у литератури коју волим највише могла да се зове заправо Аспиес себе; Шерлока Холмса или Сем Вајмс од Терры Пратцхетт'с Дисксвету, на пример. На крају су пронашли срећу у испуњењу себе, а не у број пријатеља који имају нормалан или како су они, они су гледали у 'нормалне' и не желе њен део.

Дакле, мој први корак на овом путу ће се себи више жељама, прихватајући ко сам јер сам стварно немају избор у питању. Покушавајући теже да буде нормалан не иде да ми је драго, негира сам тај услов неће да помогну. Још важније, сам ће престати да слуша оне људе који изгледа да мисле да сам лењ или одвратан или било шта друго. Морам да сазнам више о томе ко сам ја у светлу овог откровења и шта треба да урадим да би ми драго. Јер, истинито, имам много тога да буде срећан, имам само никада узети времена да ценимо оно што сам стекао. Увек вођени утиске других да сам био лењ или емоционално издвојена или сиромашни људи менаџер сам настојала да "побољшање" себи тако да сам се да се више свиђа оно што други људи очекују. Ретроспективно сам увек познат, али овај никада није имао прилику да уради нешто о томе, тешко је тврдити да су више од нормалног ако постоји перцепција да не постоји ништа лоше са вама да мало висе напора не би поправити. Сада не морате да бринете о томе.

Нема коментара:

Постави коментар