Servis za upoznavanje

недеља, 24. јануар 2010.

dopisivanje i upoznavanje

Dopisivanje i upoznavanje.Ja ću vam ispričati priču o mom iskustvu, kad sam imao 19 godina Studiranje u koledžu, imao sam prijatelja u mom razredu, Anika koji je bio 17 godina. Ona je bila dobro izgleda i imala veliku tijelo, velika boobs, te u obliku magarca. No, njezina mama Taskina tetkica, u dobi od 36, bio obličje seksi nego Anika i izgleda kao 22-yer old mlada djevojka.

Ona je imala veliki boobs mliječno i vlastito dupe da se čini gotovo je došao previše iz njezina tijela iz profila. Kladim se da je UN-ignorable za bilo koji jedan. Anika imala je jednu mlađu sestru, Asha 14. Dopisivanje i upoznavanje.Obje sestre su bili miran fer, ali teta je malo bjelkasta. Ona je bila 5,2 u visinu.Anika otac je imao svoj posao i borave izvan kuće za većinu vremena. On je došao kasno u noć te se preselio natrag na posao rano iz kuće. Ja offen posjetio Anika kuću uzimati ili davati bilješke ili samo za chat, da je moj najbolji prijatelj. Koristim to piljiti joj mamama tijelo svaki put kad ću dobiti priliku, ne primjećujući tko još. Ponekad sam osjećao krivim, jer je ona moja mama prijatelji. Ali nisam mogao sam pomogao svaki put kad joj ogroman magarac je došao pred mojim očima.

Nakon što sam otišao u Anika kuću, niko bili u kući samo Taskina teta je bila tamo, ona mi je ponudio šalicu čaja Dok predajom šolja za čaj mi je ona namjerno pustiti kreveljiti padne na takav način da su neki čaj pao na svoju bluzu. Ona vapi i ustao što mi pada s pladanj. Sve šalice pala na pod i ja pala na toplom proliti čaj.
Dopisivanje i upoznavanje
Odmah sam ustao i uzimanje maramicu iz mog džepa pokušali pomoći tetkica za brisanje mrlja nad njom bluzu, pak osjećaj joj firma Boobs. Na moje iznenađenje ona nije objekt i pusti me da se osjeća u procesu otiranje. Ona je otkopčan prva dva gumba joj bluzu anchal joj je palo a njezine grudi su bili jasno vidljivi i izbočen više od half.The trenutak je bio presudan, bili smo bulji jedni na druge, naše oči zaključan. I onda sljedeći predmet naših usana met. Počeli smo nježno ljubakanje na prvi. Naš nježnost rastopljen u bijes gladna napada vukova na svojim moliti. Ona je bila tigrica cut loose from joj kavez. Ona me zgrabio i mene napao sa svojim usnama. Klipni svaki uviti u mom jeziku unutar usta sa svojim vlastitim uviti jezika. Toplina je već bio na u našim ustima i slina kušati neke ljubav kao što je dio neba. Moj ljubakanje arousing joj je bila sve više i više, a ona je počela kopča za kosu na leđa moje glave. Disanje je bila teška i mi osjećali svaki dah jedni druge. Toplina generirana u ustima bio kipući i teta je bila stvaranje zvukove zadovoljstva.

Нема коментара:

Постави коментар