Servis za upoznavanje

субота, 26. јун 2010.

gospodarica

Oštre, nasilni zvuk bič protiv nje maca odjek kroz sobu, odmah slijedi ju prigušeni krikovi i teških krkljanje. Ona writhed u boli za nekoliko trenutaka prije nego mirnu je obnovljena u podrumu dim betonu. Jedini primjetan šum je mirna zvoniti od lanaca drži svoje ruke prema stropu. Ona je znala nije bilo pobjeći pa je dao gore na trošenje energije pokušava sebe besplatno. Umjesto toga, ona je usmjerena na sebe oslon za bol.

Još jedan oštar prasak, ovaj put u donjem dijelu leđa. Bokovima naprijed grču, ali ona nije imala puno prostora za kretanje. Njene noge su vezani širi orao i rukama pružio nad glavom što je rezultiralo vrlo malo mobilnosti. Ona zatvori oči čvrsto, kao da to želim bol daleko, ali bez uspjeha. Njezina zarobljava je potpuni nadzor šetnju spore krugove oko nje plotanje njegov sljedeći potez. Gledala ga je srna-eyed molećiv njenom slučaju to let her go, ali su oboje znali da bih se u tom podrumu sparno za neko vrijeme.

Slina iz mouthgag tickled središnji joj kako trickled prema dolje od nje brade. Njezina zarobljava stavio ruke na bokovima i blago masira joj osjetljivu kožu se kreće prema dolje da joj bedra i back up preko njezina trbuha na leđa. Ona je mirno moaned kao da želi dobrodošlicu promjena osjeta od bola do ugodnog. On je radio svoju ruku dolje i počeo masirati joj maca. Tiho naprijed-nazad gibanje svoje prste u pratnji natrag i naprijed njezina torza. Perle znoja trčao niz tijelo kao njeno disanje postaje sve više teško. Zaboravljajući da je ona vezana i na milost i nemilost potpuni stranci, njezin govor tijela, sve, ali za više vrisnuo. Dobila je samo da su joj zarobljava skliznuo prstima u njoj. Ona gurgled iz sline podupirač gore u usta, znak je pristao na spolni predujmova iz ove kurvin sine. Ona je još uvijek činilo se da uživa u osjećaju sve previše za zapamtiti je bila zavezana u podrumu. Samo onaj upletena će uživati takvu stvar. Kako je biti okrenut na ovim?

Pričekajte ... kako am JA okrenut na ovim?

I neka se suhi growl, ili što god sam mogao prozivka iz ograničenog prostora između mojih usana i geg. Moja žena pogledao me iznenadila i wide-eyed zaboravljajući sam tamo bio dužan da škripav drveni stolac nekoliko stopa daleko. Njezina hlače užitka brzo okrenuo se sramote jer je pokušao twist iz zarobljava u čekanju. On je pogledala tamo kod mene, još uvijek unutar svoje prste, moja žena, meni ruga kao što sam sjedio potpuno nepokretna i bespomoćna. Moj patetični pokušaj da ga zastraši samo ga invigorated više kao što je shvaćeno moje žene kukova čvrsto ciljajući za analni penetracija. On je osamario penis u magarca kao da joj zafrkavati. Kada je postao potpuno uspravno je zavladala joj dupe i guzovi i raširite širok. Počeo je pumpanje sporo sa svojom ženom iznajmljivanja cviliti nakon svakog jedan. Njezine oči počela posuvraćati kako je povećao snagu. Nisam mogao vjerovati joj, čini se, uživati. Nisam mogao vjerovati da sam, čini se, uživati oba. Osjećao sam se gadi da bih pronaći zadovoljstvo u viđenje moj supruga uzeti prednost, ali tamo je zabranjeno određenu kvalitetu koja je napravio Internet kriv zadovoljstvo.

Gledala je u mene sa svoje lijepe oči, kao da se ispričavamo za uživanje netko drugi unutar nje. Direktno iza nje, čudovište je bulji u mene desno sa osmijehom mi izrugivanja kao što je na svoj put sa svojom suprugom. On nagnuo se i šapnuo nešto u uho dok je njoj odgovorio s potmuo "Ne" preko usta začepiti usta. Osvrnuo se i na mene sa suhim, zlokoban smijeh. Sam znao što joj je rekla nije bio idući u biti dobra vijest za mene. Kao što misao pao na glavu, on je završio kaznjavanja moja žena iz pozadine, a sada stajali neposredno ispred nje. Ona preusmjereni njezin pogled prema tlu i okrenuo glavu od njega. On ju je uhvatio za kosu i nastavila da joj polizati od vrata diljem joj lice. Ona je stisnuo oči zatvorio i napravio priguseno stenjanje u drugom uzaludan napor kako bi izbjegao ponizenje. On je tada okrenuo mi se, i dalje čvrsto drži moje žene kose, i reče: "Ti si kurva sljedeći na mojoj listi."

Otišao je moja žena visi tamo kao koristiti komad mesa kao on je došao preko prema mojoj uglu sparno podrumu. Ja sam već mogao vidjeti ga kako je za planiranje će mi koristiti uz svaki korak je napravio prema meni. Sam već bio kaplje u znoju i posve imobilizirani, ali on je za mene dodatno kastriran rješavanjem precum koji su obojeni stolac sam bio dužan.

"Wow", rekao je on gleda prema dolje i trese glavom, "da ste o kao velika kao nakaza od mene. Voliš gledati svoju ženu dobiti jebeno kao što je to?"

Stid me oprali zbog odluka airless, vlažan podrum čini toliko toplije. Pogledao sam tamo kod moje žene kao da se ispričavam, ali je okrenuo glavu praveći se ona ne čuje. On undid moj čep. "Pogledajte vi ne morate učiniti th -" je sve što sam mogao izbrbljati se prije no što je zamijenjen s O-geg. On je pozdravio mi sada stalno otvorena usta s vrhom njegov penis, još uvijek uspravne i pulsiranje. On mi je prisiljen jeziku savjet. Odmah sam počela sliniti kao što sam nevoljko zaglavi na moj jezik kao daleko kao što bih ići i masažu vrhu njegov penis sa svojim jezikom. Nije neka mi uzeti pauzu kako je zadržao gurajući glavu naprijed, moj jezik je težak i sam počeo uzimajući dubokih udisaja i ustajale, vlažni podrum zrak.moja prva jebacina

Zaustavio sam tonguing a kad je gurnula glavu prema naprijed i dalje, ja šlag moje glave natrag označavajući da sam učinio dovoljno. Moj čin neposlušnosti bio dočekan s njim grabbing moje glave i prisiljavanje njegov penis duboko u leđa moje grlo s velikim, nasilnim thrusts. Nisam mogao ništa učiniti, ali prihvaćaju kazne i poniženja kao njegov teški thrusts, koje gotovo da i neka mi disati, to me je čežnja za taj ustajali zrak podruma. Sve sam mogao učiniti bila zgražavaju i učiniti patetično gurgling zvukove kao sline okupila se u stražnjem dijelu grla.

On je uzeo njegov penis iz mojih usta, blistavim u slabom osvjetljenju i kaplje s moje sline. On je hodao iza mene i vuče stolac gdje je moja žena još uvijek je strung up. On undid moja žena je vezao ruke i njima iza leđa. On je bio sastao s malen otpor od nje, jer ona je znala da ne ide nigdje. On je tada undid moj O-geg i stao ispred mene, pijetao i dalje uspravno i blistavim. Počeo je milovati. Njegove snažne ruke dwarfed njegov divovski penis kako je klizila naprijed-nazad. JA je znao on je idući u sebi svršiti na mene. JA nije 'gnjaviti bori neizbježan.

Samo tada je masivna spewed učitavanje cijele moje lice. Mlazom sperma mi je proklet od strane iznenaditi i prije nego što sam to znao i moje lice je maskirani u debelim, ljepljive nered. Zgrabio moje žene kosu i natjerala ju je da lizati njegova opterećenja off moje lice. Ona nije imala izbora nego dati na svojoj bolesna zahtjeve. Osjetio sam njezin jezik miluju moje lice. Za minutu, ona osjeća dobro, ali morala sam ljutito u stvarnost i ja smo bili još uvijek podsjećaju na milost i nemilost ovoga sadistički uživate u svakoj minuti hir naših poniženja.

On je stajao nazad, za minutu ili dvije i pogledala moja supruga i ja sa cerenje na licu kao umjetnik divljenja njegov rad. On nas je u toj sobi ponižavani. Jedino što smo čuli je bila naša disanje. Jedino što smo mogli osjetiti bila zagolicati znoja zrna kao što su išla prema dolje naših leđa. Jedino što smo mogli misliti ...

Pa taj je najgori dio.

Između poniženja i topline, jedna stvar koja nam je napravio najviše neugodno su naše misli. Jer duboko dolje, iako je protiv svakog moralnog vlakana našega bića, moja supruga i ja i znao da je jedna od najerotičnijih noći našega života.

Нема коментара:

Постави коментар