Servis za upoznavanje

четвртак, 10. јун 2010.

grupni seks

Sid, moj muž i ja bili na autocesti vožnje do svoje sljedeće dužnosti postaju na neki hellhole u državi Utah. Vožnja preko Kansas je bila pogreška tijekom dana. Bilo je vruće, a Kansas je jedina država možete amaterke voziti 70 milja na sat i slam na odmor i klizila preko državne na skakavaca.

Imali smo bili u Maryland u vojnoj za posljednje tri godine. Oba od nas su bili prilično umorni vožnje i trebalo spavati,nagon ili čak kratki drijemež. Došli smo se, mislim da je Hays, Kansas. Provjerili smo u mali hotel oko 730pm. Mi smo bili topla i ljepljiva od bezbožne topline. Provjerili smo u našoj sobi i okrenuo na AC. Mi smo otišli pravo tuš. AC. radio je dovoljno za ohladiti Ah vrijeme,grupni seks a zatim je zaustavljen. Sid & sam ležao na krevetu u sirovom. I nije dugo trebalo za to da se vruće u sobi opet. Spavali smo off za oko 2 sata, kako sam čuo lupanje na zidu. To zvuči kao netko odnos je jebanje u prostoriji pokraj vrata.

I pomno slušao i čuo glasove više od samo nekoliko. Zvuci oplakivanje i vrištanje su dobivanje na mene kao vrući seks je okretanje na mene. Bio sam lagano škakljanje moj klitoris. Sid je bio na njegovoj strani. Ja zbližili su u uskoj igrati sa njegov penis. Postalo je teško čak i sa njim spava. Uspio sam se žlicom i ja meškoljiti na svoje mjesto, tako Sid je pijetao ući moja pička sa stražnje strane. Bio sam pokisao mokro Sid skliznuo pravo u moju vaginu. polni I krenuo je i jebeni njegov penis, ali JA mogao ne dobiti ga svi put u. sam krenuo brže i Sid je došao oko i fuckin 'me nazad. On se probudi pronaći njegov penis hard & meda u lonac. On je nastavio da pumpa mi je puna njegovih 7 "

Sid je pita zašto mi je taj događaj za njega. Rekao sam mu, "Shut Up and Fuck Me!" Čuo navika vrata do vrata kada sam počeo cumming. muskarci Njegov kurac je bio moj jebeni maca na takav način, on je bio ah trljanja mog G-Spot sa šefom njegov penis. Osjećao sam orgazam približava i vrištanje kao što je hit. "O Damn Sid funta moja pička! Fuck Me Brže, ja - ja - ja sam Cumming SID "Imao sam squirted prije, ali ništa kao što je ovaj. Ja squirted moju ženu cum diljem Sid i krevet. Moj orgazam gotovo su me iz prošlosti.

Prostoriji pokraj vrata je šutio. Sekundi kasnije kucati na vrata zvučalo. Bilo je kao što je uzimajući uhvaćen jebote kao tinejdžer. Timidly sam odgovorio, da? Ženski glas je rekao: "Možete li čuti nas pokraj vrata? Mi smo sigurni devojke da možete čuti! Želite li nam se pridružiti ", rekla je ona. Sid je rekao, "Ne, ne mi smo Gong spavati Ah, dok ne, hvala svejedno" Dao sam Sid lakat u stranu i kimnula yeah let's go!

Otvorio sam vrata i to tanka crna pilence Lijepa stajao potpuno gol. Ona je počela govoriti kao ništa se događa, kao i njena golotinja nije bila rijetkost. Njezina je obrijana mala maca na otvorenom kao što ona je stegnut duge tamno ružičaste bradavice. Ona je rekla: "Ja sam Lynda, moj muž,masturbacija Bert i nekoliko gostiju i želim da nam se pridružite, ima jako mnogo piva i dim, pridružite nam se? Naša soba nije tako vruće kao i tvoja. Dođite i pridružite nam se u redu? "

Počela sam da biste dobili moj odjeću i Amanda me zaustavio, "Ti si ne idući u trebate one girly" Zgrabio sam Sid ruku i mi lijevo analni našoj sobi da se pridruže njihovim crnim par. Sid išao prvi kako bi bili sigurni da nema štete će se dogoditi za nas. Ovo je vrlo tamno crni čovjek reče: "Hajde unutra, podići komad krevet i sjesti za stol, ja sam Bert" Moja pička twitched kao što sam vidio ovaj momački polaganju kurac tamo na krevet. To je najveća jebeni penis nedostaje pastuv sam ikada vidio. Bert's penis je mekana i još uvijek se mjeri od strane Sida Sida inča,seksa kada je čak i uspravno. OMFG! Četiri drugim ljudima izišao iz tuš i došao u spavaću sobu. Došlo je bijeli čovjek,partnera još jedan crni pilić i orijentalne par.

Soba je bila puna golih ljudi. Sid drmati svima za ruku i uvodi nas. Bert, Lynda, bijeli par su Harry i Amanda i orijentalne par mlade su dvije Young & Ling Chow. Kasnije smo saznali da su Kinezi u ovoj zemlji na vizu.

Dva Young je bila vrlo mala, no boobs govoriti o ali lijepa. Ling & Chow izgledao kao mafijaša. Harry i Amanda su prosječna izgleda orgazam ljudi koji se od sredine u Kansas. Bert & Lynda su one koje me zaintrigiralo. Bio sam zauzet bulji u Bert's meso i pokušava shvatiti ako sam mogao uzeti taj crni zapisnik. Bert podiže njegov penis i pitao ako sam htjela neke. Bio sam djeluje nekako stidljiv i izgledao daleko crvenjenje.

Sid pogledao me i rekao, "Margie, ti su promatrajući taj predmet jer mi je hodio ovdje. Uzmi to ako ga želite "" Nećete se ljutiti Sida? "" Ne! Želim vidjeti ako možete uzeti "ženski vlage je pokrenut peting niz moje noge. Ja zgazi se uz krevet i uzeo držite svoje masivni komad mesa čovjeka. Lynda namignuo u mene i rekao mi je da ide naprijed. Bert's penis počeo rasti. Htio mislim da je 6 1 / 2 "u opseg, ne bih mogao dobiti moje ruke u potpunosti oko toga stvar.

I pao je na jedno koljeno s jednom nogom oralni na pod i polako crpi njegov penis s obje ruke. Ja nikada nije osjetio krvnih žila u Ah da veliki kurac. Oni su kao velika kao poput olovke. Ja mogu ih osjetiti u svojim rukama kao što sam ga jacked off. Bert oči zatvorene i po mjesec dana otvoreno oplakivanje osjetljivo.vazelin Osjećao sam se Lindra doći iza mene i ona ju je sitnim prstima svira u mom mokro ugrabiti. Sid rastao tvrdi nas gleda i zaglavi njegov penis u Lynda lice. Ona je odmah progutao svoju ljubav alat dolje joj lijepo vrat.

Bert je bio na leđima uživajući tretmana sam ga daje. Dvije mlade straddled njegovo lice spuštanjem joj ćelavu orijentalne maca na ustima. Ona je krenuo sa entuzijazmom jebote usnama s njoj pizda. Ling Chow došao iza Lindra skliznuo i njegov penis između joj pička usnama i odvezli njegov penis sve kuće. Lindra neka vanjska strana sa nizom sinusoide jauk, gotovo vrišteći. Harry je jebeni Dva Young's lice dok Bert je ukazivanje Amanda's dlakave šlic.

Osam ljudi na golu kraljica velikim krevetom angažiran u vrući seks je stranica za vidjeti. Vam je da su bili tamo predvidjeti slike. erotske price JA mogao reći Bert je bio uzimajući blizu. Sam ustao i straddled svoje velike zajebavati stick. Samo gleda na to meso oko da se sakriju u mom maca bila je dovoljna da se moj prvi orgazam sa Bertom. Ja sam se spustio dolje na njega. Buć! Na čelu njegov penis bio u mojim neuredan pizda. Bio sam prestrašen i ja uzeo malo više od njega u meni. Polako raste preselio svoje bokove na mene silazi. Imao sam preko 9 "u mom maca. Ona je se pruži širok. Bert je bio u tako dubok na mjestima čovjek nikada nije upoznala.moja sestra

Pažljivo sam počeo voziti ovaj osvajač malo brže, uzrokujući Bert ići dublje. Osjećao sam se toliko pun, a opet tako penis gladan. Pogledao sam dolje između mojih nogu i njegov crni penis izgledao kao njegova ruka je u meni. Bert i imao sam okupio naš ritam i oboje smo bili uzimajući blizu dobivanje naše matice off. Zatvorila sam oči drenched in požude i osjećaj moja utroba se ripped otvoren.

Bert je deranja, "Idem da se sperma Lady, ja sam kumin Margie" s još jednom duboko zabode mu splattered svom krilu sa svojim vrućim ljepljive goo. Njegov usklik krenuo još jedan orgazam od moja utroba. Glasno vrištanje za njega da mu jaja prazna u mom zasićenim pizda. Natkrivena u znoju smo seksualno su iscrpljeni. Stigao je do gore i stegnut moje bradavice uzrokuje izuzetno teško mi je to labav u drugi orgazam. Moja mala maca je osjetljiva i istrošeni ovog Bert's ravenous obradu.

Nakon što smo imali usporen naše puše u normalu. Bert je tražio da se vidi što je mala crna ljepota je događaj. Lindra je na podu na rukama i koljenima uzimanje Sid joj magarca. Ona je imala usta puna Ling Chow dok je Amanda je bila na leđima između Lindra noge jede maca. Dva Mladi su straddled Lindra leđima i Sid su joj sitne grudi 32's usta sisanče i grize jedna bradavica onda druge. Dva Mladi su imali više od bradavice titties.

Grupa je sve dosežu svoj vrhunac. Ling Chow fotografiranja započeo svoju vatom dolje Lindra's grlo. Ona je vrištala od lastavice kao što je bila što joj orgazma. Bila je guranje nazad protiv Sid je kurca mu uzrokuje početak svoje jurišne punjenje joj začepiti sa svojim sperma. Dovraga-it! Fuck My Cock, Fuck Me Harder ", rekao je on, a Sid je punjenje dupeta sa svojim životom daje sjeme koje bi se ne smije koristiti za to. Amanda je dobivanje zlatni tuš ženske cum iz Lindra je squirting. Harry je bio na katu s čovjeka cum sve preko lica i kose.

To je bilo kao gledanje domino efekt jer su sve pale u ugodno hrpa gole tijela. Muškarci i sperma lady pokisao mokro sa seksom izgledao tako privlačan Bert i ja im se pridružio na podu.

Sljedeća stvar koju pamtimo je kucaju na vrata. Knock, knock "Housekeeping"

Нема коментара:

Постави коментар