Servis za upoznavanje

петак, 18. јун 2010.

napaljene matorke

Ona ga je htjela da se neke vruce slike, ali ono što je želio uzeti joj je vruće tijelo.

Sam znala Lissa pet godina prije događaja iz prošlog ljeta. Ona uvijek čini se da je sretno oženjen, i dao mi je dojam da je ona htjela biti u cvatu. Nažalost, za mene, trnce u moj penis svaki put sam je vidjela javite mi da sam htjela nešto drugo. Naravno da nisam očekivala da ikada dobiti,mlade devojke ali malo sam znati.

Kao da joj plava kosa, senzualna usta puna i seksi oči nisu bile dovoljno da privuče pažnju bilo koji normalan muški, tu je i raskošan skup tits koji zaglavi u okviru svoje bluzu ili top, da ne spominjem lijepe okrugle, zbijeno magarca da je provokativno je oblikovana vrlo lagodan suknje i hlače općenito ona je nosila.

Jednog dana kada smo se susreli na ulici, dobio sam je dovoljno živaca za nju pitati ako je ona htjela ispuniti za neke večernje piće,debele matorke jedva očekujući potvrdan odgovor. Ali to je ono što sam dobio, zajedno s dodatnim informacijama koje je te noći će biti u redu.

Dogovorili smo u susret u lokalnom baru, i te večeri, u predviđeno vrijeme, je išla u vrata. Ona je nosio par usko bijele hlače, vedro obojena bustier koji jedva pokrila bradavice, te odgovarajući otvorene svilene bluze. Glave sve muškarce u baru,domace devojke a većina od ženki, okrenuo ju gledati kako ona Strode na za moj stol i sjeli. Vidjevši one lijepe tits djelomično izložen, a oni dobro pripijene hlače nad onim što sam znao mora biti vruća maca, moj penis je odmah počeo da se teško. U tom stanju sam bio previše neugodno da ustanu i vučenje stolica joj se za nju. JA mogao ne držati moj oči s nje raskošnih grudi.

Pili smo i razgovarali o raznim stvarima za neko vrijeme, a napokon je dobio na temu fotografije, što je kako sam izraditi moj dnevni. "Razmišljao sam o imaju neke lijepe slike uzeti na sebe da se moj muž",sisate matorke rekao je Lissa. "Da li se neformalnim portretima kao što je to?"

Čak i ako sam nije poduzela portreti prije,obrijane picke ja još uvijek bi odgovorili da, jer ono što čovjek zdrave pameti ne bi želio da se slika da je lijepo lice?

"Pa", rekla je: "Želiš li mi dati probati?" Odmah sam rekao da opet, iako sam znao da "dajući joj probati" vjerojatno znači nešto drugo nego što joj je učinio za mene. Mi dogovoriti vrijeme i dan, i odlučio na lokaciji u planinama u blizini u kojem živimo.

Kada je stigao dan, Lissa prekrasne kao i obično. Ona je nosio par vrlo kratak bijele gaćice koje jedva pokrila magarca, zajedno s bijelim tijesnim, visoko uz vrat T-shirt vrhu. Gore lijevo ništa za maštu,domace jebacice a ja mogao lako vidjeti njezine bradavice kroz braless svjetlo tkanina. Misao što se tim sisama može izgledati potpuno izložen je više od mog prick mogao podnijeti, te ga počeo soj teško protiv ispred moje gaćice.

Sam pucao dvije role filma, sa i bez soft-focus filter. Bilo je tako ugodna da se slike netko da lijep i zadruge da sam bio u mogućnosti da gotovo zaboravili za vrijeme koliko sam htjela da pokopa svoje lice između njezine noge i okus joj maca.

U jednom trenutku sam zaustavio promijeniti svoje leće i dobiti još jednu rolu filma iz mog fotoaparata torbu. Kad sam se okrenuo nakon pretovara moje kamere, bio sam zapanjen da se vidi da Lissa je skinula i gaćice vrhu.

Ako sam imao bilo kakve sumnje na sve o tome kako raskošnih njeno tijelo, oni brzo eliminirani su sa samo jednim pogledom. Ona je duboko preplanuo, osim blijedih područja koja uokvirene joj tits mlijeko-bijelo,napaljene matorke sa svojim ružičastim, metak kao bradavice, te joj djelomično obrija maca i savršeno magarca.

"Sada ćemo uzeti vrsta slika da sam stvarno želite poduzeti", rekla je ona, nasmijana i lizanje joj usne u isto vrijeme. "Moj muž odbije da se doista otkriva slike od mene, a ja bi samo ljubav da se fotografije sebe potpuno gole. A, od izgleda ispred svoje gaćice, ja jednostavno mogu reći da ne bi smetalo. "Kao što sam nastavila buljiti u nju, ona je otišla dalje. "Vidio sam način na koji sam pogledao moje tits i magarca kad si sa mnom. Te noći kad smo imali pića, namjerno sam nosio odijelo najseksi sam imao, kako bi provjerili da sam stvarno ste uključili. Ne možete držati oči off moje tits, zar ne? "

Moj zaprepaštena šutnje nije ništa učinila da proturječi istini što je rekla. Ona cupped svoje ruke ispod njenih tits i drže ih se za mene, od mene traži da se slika o njima. Oni su najviše fantastičan tits sam ikada vidio (36Cs, ona kasnije mi je rekao). JA pokušao teško držati fotoaparat steady kao što sam fokusirana leća na svoju rock-hard bradavice,guzate matorke koji zaglavi više nego što sam ikada zamislili bradavica mogla. Dok sam bio događaj taj, ne bi došla dolje između njezine noge i protrljala rukama u njoj pizda soka, koja je cijelu svoju namakanje prepone. Ona je gumiran tekućina po cijelom joj tits i rekao mi je da se slika o njima na taj način, uz blistave maca sok na suncu.

Nakon što sam je uzeo broj slika njezine prekrasne dinje, ona opet zatrpali pička sok, onda je pitao ako sam htjela da ga lizati off. U jednom trenu mi usta je ljubljenje i lizanje joj tits, degustacija joj nevjerojatno ukusna pussy tekućine i osjećaj glatkoće njezine kože. Kad sam poljubio undersides njezine prekrasne grudi, ona je neka od njih duboko stenjati i reče: "Vi ne znate koliko to me uzbuđuje. Ako mislite da je moja pička topla i mokra prije, trebali biste osjetiti ga sada. "

Kao što sam otišao leđa to sisa na nju slavne bradavice, osjetio sam ju početi utrljati ispred moje gaćice. "Vidim da ste bili razmišljam o nečemu drugom osim pravedan uzimajući slike," rekla je kako ona izdvajali moje zatvarač prema dolje i lagano izdvajali out moj krut alat.

"Oh moj," rekla je, "stvarno razmišljati o meni, a ne si?" Malo prije došao je oozed vanjska strana od moj penis je sjedio i na kraju, samo čekaju da budu lizali off. "Mi ne možemo dopustiti da bilo koji od ovo otići u otpad, sada možemo?" Lissa, rekao je. Ona je kleknuo ispred mene, lizali kapljice iz glave moj kurac i progutala ih dolje.

"Volim sisati penis," Lissa mi je rekao. "I dok uključen kao što sam vam, ja ću kladiti imate veliki teret dolaze samo spremni za izaći." Uz to je vodio njezin jezik gore i dolje vratilo u moj kurac,matorke 40 onda izdvajali moje gaćice svi put prema dolje. Cupping moje nabrekle loptice s jedne strane, ona je uhvatio se vratilo u moj penis s drugom. Zatim je staviti usta iznad glave je i počeo utičnica i mene sisanje off, ruku i usta kreće prema gore i prema dolje u sklad na moj kurac lupanje. Osjećao sam se kao da mi cijelo tijelo se događalo da eksplodiraju kao ona me doveo bliže i bliže dolazi. Ali baš kao što je došao u moj kurac diže, ona je iznenada stao i rekao: "Mislim da ćemo završiti da kasnije. Imam još slika za vas da se. Onda želim da voditi ljubav za mene. Moj muž samo mi fucks. Želim vidjeti ako možete, dajte mi više od toga. "

Uz to, ona je pokupila moj kamere, predao za mene i leže na nekim mekoj travi u blizini, širi joj duge glatke noge. Igrala dolje i počeo da masaža joj maca sa svojim rukama. "Uzmite neke slike od mojih pička", rekla je, šireći joj usne razdvojene i izlažu njoj hard strše klitoris i njezin fuckhole. JA iskorišten moj makro objektiv da se slike koje mokro ružičasta vagina, većina veličanstven sam ikada vidio. To je čudo da nisam pucati moje pravo zatim vatom i tamo kao što sam zagledao u klitoris i vagina joj rupa, gdje sam očajnički željela moj jezik i da se penis.

Onda Lissa okrenut na ruke i koljena. Igrala je u leđa između njezine noge i izdvajali joj dupe guzovi apart, otkriva prekrasne ružičaste bunghole. Nakon uzimanja nekoliko slika koje pozivaju poza, više nisam mogao stajati napast. Bez čekaju da budu pozvani, JA baciti moj fotoaparat dolje i pokopali svoje lice u ispucati od magarca, koji je bio prekriven vruće, ukusni sok pička. Ja lapped gore sve što sam mogao kako sam trčao moj jezik gore i dolje joj pukotine, a zatim ga twirled joj zbijeno šupak oko probed i unutar njega. Ona moaned kao što sam počeo lizati joj kaplje mokri maca sa stražnje strane. Uzeo sam joj pička usnama u usta, nježno sisati pokušavajući sve ukusni nektar s njih.

Još jednom se okrenula na i lezi na leđima, otkrivajući čitav pička za mene. Ona moaned glasno i lučnim bokovima viši u sam ja sahranio svoje lice u njoj maca. Kao što sam joj twat prodrli sa svojim jezikom bi došla dolje s rukama i počeo bijesno ju trljati klitoris prstima.srpske devojke

Kad je bila ona dolazi blizu mene molio da sisanje stvarno teško joj klitoris. Onda bi došla dolje, postavljen unutar tri prsta njezinu ljubav rupu i počeo jebati prstom-sama. Njen klitoris bio rock-hard. Ja trzanje moj jezik preko nje, polako na prvi, a zatim jače i brže, dok je moaned glasno i mene molio da se ne zaustavi. Nakon nekoliko minuta prst-sama jebeni dok sam lizali i isisan joj klitoris,matorke u akciji ona zakrivljeni joj tijelo visoko u zrak, vrišteći da je idući u dogoditi. Ona bucked i zakrivljene kao velike valove ugode u potpunosti zahvatila ju slavno tijelo.

"Sada mi jebati," Lissa, rekao je, nakon što je oporavio od svoje vrhunac. Ja sam pozicioniran između njezine bedrima svilenim i zabode mi ukočeni probadanja u njoj maca. Nisam mogao vjerovati kako je vruće i vlažne njoj pizda je. Ja nikada nije osjetio da je maca htjela penis jednako kao njezin učinio. Kad sam dobio unutar nje, ona je sama promijeniti položaj kako bi bili sigurni da je njezin klitoris gumiran bi se kao što sam ju jebeno bijesno. Na moje oduševljenje, pocela me jebati natrag crpljenjem joj maca energično gore i dolje na moj kurac. Mi pounded hard jedni na druge dok smo oboje došli u eksploziju jauk. Ja spurted tako teško da sam bio siguran je ona mogla osjetiti moju doći prskanje protiv nje maca zidova jer metak iz moje lupanje pijetao. Bilo je tako dobro da je bilo gotovo paralizirajući.

Nakon što smo došli, mi ležalo za nekoliko minuta, loveći naš dah. Onda Lissa govorio gore. "Sjetite se kad sam rekao da puše ste mogli čekati do poslije? Pa u strasti trenutka, ja zaboravio sve o tome koliko volim sisati penis i briše se. "

Kao što je to govorila bi došla preko i počeo izvoditi svoje ruke prema gore i dolje moj naprijed-pussy-sok-prokisao pijetao. Čak i nakon mog nasilni klimaks, to nije uzeo za nježno milovati joj ruku da biste dobili moj prick krut opet. Kao što sam ležao na leđima ona je nagnuo i opet počela sisati moj kurac polako, dok miluje moju lopte i stroking vratilo moje pole rukom.

Minute kasnije podigao joj glavu i nasmiješio. "Znaš, kladim se da mogu vas doći u trideset sekundi," rekla je. Rekla sam da ne mislim tako.

"Pa, vidjet ćemo o tome. Ja sam stručnjak u ovom, znate. "Još jednom je uzeo moj probadanja u usta i počela mi je sisa off ozbiljno. Naravno, ona je bila u pravu. Unutar sekunde, spoj jacking joj i sisa moj penis je uzrokovalo grčeva užitka za val iako mi bedra, onda pucati kroz moje tijelo kao moje dolaze blatobran protiv leđa joj penis-gladna usta. Ona gulped dolje svaki slatka kap što je moj penis nastavila špricati tekućinu voljela progutati.

"Mi ćemo to učiniti ponovo negdje", rekao je u Lissa suhoparan način kao ustala je i počela da se odijeva. "Sljedeći put želim svoj štap zaglavio se moje dupe, previše. I mi znamo za sigurno da će biti sljedeći put, zar ne? "

Hell, yes! Odmah sam počeo razmišljati unaprijed kako bi sljedeći put, kad sam mogao staviti moj hard penis u njezinu zbijeno magarca.

Od tada Lissa, a ja sam nastavio u susret kad god možemo. Ona nikada nije me pitati za slike sam uzeo, i jer vidim joj golo tijelo sada redovito, nisam imao potrebe da ih razviju. Možda ću to učiniti jednog dana, samo za pakao od toga.

Нема коментара:

Постави коментар