Servis za upoznavanje

четвртак, 17. јун 2010.

srpske devojke

Ja sam htjela podijeliti s vama moje priča o dobivanju moj prvi veliki penis. Bio sam 18 u to vrijeme i bio je 27. On je bio rad na moj baka kuću .... Mislila sam da je toliko vruće. Bilo kako JA je neznatno zaljubljena u njega, i rekao sam jedan od mojih prijateljica o njemu. Znala je jedan od njegovih prijatelja, a on mu je rekao da sam mislio da je vruće. To je bio ne dugo nakon toga sam vozio po gradu kada me izdvajali nad. Napravili smo mali razgovor na početku, ali onda je pitao mene ako sam želio doći na svoje mjesto. Isprva nisam bio siguran, ali nakon neke misli, rekao sam zašto ne. Tako sam se u njegov kamion, a mi glavu u svoju kuću. Kao što smo odvezli do njegove kuće bio sam osjećaj rožnat malo i bio je više nego spreman da se osjećaju nešto tvrdo u meni. Ja mogu reći moje maca je malo vlage.


Ona nije bila dugo prije nego što smo u svoju kuću i nakon iznutra smo sjedili na svom kauču i gledao televiziju na prvi. Onda je nagnuo i poljubio me, to je bio dug i spor ..... jako vruće poljubac. Sam mogao osjetiti moje pussy uzimajući vlažnija po minuti. On je pitao ako sam želio vratiti u svoju spavaću sobu, a ja sam rekao da. On me vodi natrag i mene leži na njegovoj postelji. To je jako tamna, on leži dolje na krevet kraj mene, čujem ga unzipping njegove hlače, on kaže da me on želi da mi nešto, on skreće na svjetlo i on želi da vidi njegov penis. Čuo sam je bio obješen, ali nikada nisam zamisliti da je to velika. Isprva sam je u neku ruku prepala, ali moja maca je tako mokro, a ja sam bio toliko uspaljen, htjela sam vidjeti što bi se osjećati kao u meni. On isključuje svjetlo i stavlja svoje ruke na njegov penis, ja početi polako moždanog udara. To je bio vrlo gust uz veliku glavu. To je dobivanje teže i duže kao što sam polako Pomilovala gore i dolje. To je morao biti najmanje deset centimetara, ali je tako gusta nisam mogao dobiti moj prst sve na putu oko nje. JA ganut moj glavu dolje da ga sisati, ali sve sam mogao dobiti u usta je bio samo glavu .... radim najbolje sam mogao i on mora imati to volio, jer je bio oplakivanje kako sam usisan i lizali oko Big Head.trazis matorku


Zaustavio sam što sam bio događaj i ustane da skinu svoju odjeću. Popeo sam se natrag na krevet i legao pored njega i stroked njegov penis malo više. Ležala sam na leđima i on polako seli se na me i on početi poljubiti njegov put preko moje tits i dolje na moj maca. Bila sam tako mokra, on je moja maca lizali na mene što još vlažnija. Ja moaned kao svojim jezikom klizila u meni. Uplašio sam se i rožnat sve na Sametime. On je moja maca lizali dok sam ga izvukao na mene, htio sam ga osjetiti u meni.


Gledao sam kako je on podigao i sam pozicioniran između mojih nogu. On polako gumiran njegov penis gore i dolje moj mokro pussylips, ja mogao osjetiti moje maca početi širiti otvaranje dok je radio u velikom glavom. Sam mogao osjetiti moje maca početi protežu širine glave skliznuo rezervirati ja dahnu kako je skliznuo dublje, on zaustavio i pitao ako sam htjela više, polako je gurnuo dublje. Nisam mogao vjerovati koliko sam bio pun. On je bio idući sve dublje i dublje. Ona se osjećala kao moja maca je tek će ugriz zatvorena. Ja nikada nije bila tako puna prije. Dao mi je nekoliko minuta da se koristi za svoju veličinu, a zatim je polako počeo da me zajebavati. Bio sam oplakivanje i reći mu kako se osjećao dobro u meni. Bio je udaranje mjestima nitko nikada nije udario prije nego što sam izvukao na leđima te mu je rekla da me zajebavati. Bio sam vrištala kao što mi uzorana sve dublje i dublje. Isprva je ozlijeđen samo malo,intimno druzenje ali duže i teže je jebeno meni bolje osjećao.


Kako je skliznula unutra i van sam mogao to osjetiti zgradi ... sam bio gonna cum,cupave picke a sperma sam učinio. Ja cum na taj način tvrdo to samo drenirani mi sve moje energije. Sam mogao osjetiti njegov penis se još teže i on mi je bio gonna cum,guzate matorke on je izvukao van i došao sve nad mojim sisama .... gledao sam kako je njegov penis Pomilovala i mene sprayed s cum ogroman teret sve nad mojim prsima.


Imali smo još nekoliko puta zajedno nakon toga, ali prvi je najbolji.

Нема коментара:

Постави коментар