Servis za upoznavanje

понедељак, 23. август 2010.

pohotna

Hodam kroz vrata
I vidim da me čeka.
Ja sam u loše raspoloženje
Ali, tvoj osmijeh mijenja sve.

JA trčanje u vašim rukama.volim matorke
vas žele na svaki način
Ali je bila spremna za podmirenje za zagrljaj
Te usne susret mina, a mi smo izgubili jedni druge u požude.

Njegove usne na mojim usnama
Njegove ruke po cijelom tijelu
Izvrsno off moju košulju
I podiže moju suknju.

Prije nego što sam mogao reći neku drugu riječ
Njegovi prsti su duboko u mom maca
Ukazivanje moj teže nego ikada prije
Građevinska moj orgazam.

On me podiže
me nosi u spavaću sobu
mene baciti na krevet
i penje na vrh od mene

Slajdovi njegov tvrd penis
duboko u moje mokro maca
i mene fucks
kao da me nikada nije jebeno prije.

Jebeno mi kao lud čovjek
Plačljiva moje ime
Vrištanje u ekstazi.
Napokon

On puca njegova opterećenja
duboko u moju macu
kao što sam početi da se sperma
po cijelom hard penis.

Нема коментара:

Постави коментар