Servis za upoznavanje

петак, 20. август 2010.

volim matorke

Moj muž i ja smo u braku nekoliko godina, a mi smo oboje odlučili da kako bi se zadržala začin u našem braku živi smo dobili kako bi se uvelo seksualno uzbuđenje u nju kad god možemo.

Mi smo oboje jako oslobođen kada je riječ o seksu. Čitamo puno seksi časopisi, probavlja i web stranice, a mi pokušati držati korak sa svim novim trendovima u seksualni čin. Mi ćemo obaviti pravedan o išta jednom, ako to nam daje uzbuđenje. Jedan od naših novih igara je imati sex u javnosti. Da, to je samo ono što mislim. Mi se međusobno od kada postoje i drugi ljudi. Pravi trik nije dio seksa, ali ne ostavljajući nikoga nas uhvatiti dok mi oni u tome.

Ponekad mi planiramo sve van i to samo ponekad dogodi. To je kada sam ga kao najbolji, kad je sve spontano, a vi samo ići s toka. Vi ne znate što će se dogoditi i to je glavni dio uzbuđenja.

Druge noći na primjer, smo izlazili na skupa francuski restoran u gradu. Oba od nas su bili u raspoloženju energičan pa čak i prije nego što smo do parkirališta tako vruće mi je slaba na koljenima. Htio sam dobiti jebeno, ili barem dobiti jede iz.

No, moj suprug su mi odlaganje. Rekao mi je doći do restorana prije nego što je dao naš rezervacijski nekom drugom.

Rekao sam mu: "Ako je znao kako mokri moja pička je upravo sada, ne bi me mučiti ovako."

Ali moj muž pravedan shushed mene i stavio na auto puno. Ali ja nisam neka zaboraviti o mojim mokrim i vrućim pussy sve vrijeme jela.

Jednom smo sjedili za našim stolom, sjedili jedan uz drugoga, JA je uzeo ruku i preselio pod stolnjak, a moj suknju. Nisam nosio gaćice i neka svoje prste klize u moj sočan šlic.

"Wow, ti si stvarno mokri," rekao je moj muž, smijeha.

"Evo, rekao sam vam. Sada ćete učiniti nešto o tome? "Sam ga na kušnji.

On mi je prst za malo, a zatim upitao: "Što očekujete od mene da radimo pred svim tim ljudima? Vi želite da uzrokuje skandal ili nešto? "

Pa, nisam ga ostaviti da se lako. JA je zadržao pritiskom na svoju ruku u moje maca i onda u jednom trenutku sam stavio dvije svoje prste u moja pička, a zatim ih staviti protiv njegove usne, što mu sisanje off my pussy soka.

Na kraju je dao u. On je čekao dok nitko nije gledao, a zatim se pretvarao da mu ispadne žlica i skliznuo ispod stola. Ja drhti od uzbuđenja kao što sam osjećao da odlazi između mojih nogu.

Ja širom otvoriti i pustiti ga staviti svoje lice protiv moje pokisao maca. Ja twitched i squirmed od uzbuđenja kao svojim jezikom preklopnih moje mokro ugrabiti. On me lizali i isisan mene teško, potezanje moj klitoris na usnama i grickanje na njemu.

To je sve što sam mogao učiniti kako bi se iz vrištanje i skakanje u zraku. Moje ruke zavladala stolnjaku dok sam ga gotovo izdvajali gore i proliveno čaše sa stola. striptiz

Došao sam tiho kao što sam mogao, pritiskom na moja bedra protiv glavi, grizu moje usne pa ne bih stenjati.

Onda moj muž brzo skliznuo leđa osim mene, cerenje na usnama, kao i moja pička površan soka na bradu. Bilo je prekrasno. Bio je predivan

1 коментар: