Servis za upoznavanje

петак, 6. август 2010.

seks avantura

Napomena čitatelju: U ovom dnevnik reći ću istinite priče moje seksualne susrete koji su došli o zahvaljujući internetu. Neke preciznije detalje kao što su imena i mjesta biti će izostavljen u zaštiti od mina i drugih privatnost, ali i zato što nisu bitni, ali inače ja ću pokušati biti što točno i istinito što je više moguće.
Bio sam devetnaest kad sam pronašao site. Kao i većina muških devetnaest godina starosti, u stvari, kao i većina muškaraca poslije početka puberteta sam imao seks na mozgu puno, vjerojatno većinu vremena. U teoriji, kao biseksualni dečko, nije tako loše izgleda i lako dobiti na s, to ne bi trebalo biti previše teško mi je pronaći partnera, ako sam htjela. Nažalost, bio sam previše stidljiv na za razgovor se bilo tko, muško ili žensko. Da bi stvari bile još gore, tamo je bio moj tendencija pada smiješno u ljubavi s mojim najboljim prijateljima za uzraste, koje sam onda ne bi ništa ni o, ili ako sam stvari koje nisu funkcionirali.
Dakle, smanjiti duljimo, bio sam devetnaest, rožnat, a ne uzimajući bilo, kad sam došao preko besplatni internet odraslih Lični web stranicu. To nije bio potpuno slobodan, naravno, ako ste htjeli pokrenuti sms poruka netko vam je da se plaćaju član, i ako biste željeli da vidite detalje većine ljudi profila. Ali bio sam osjećaj rožnat pa sam pomislio bih dati ga probati. JA pošta moj oglas, rekavši sam bio mlad i bi u potrazi za seksom sa samo o bilo tko, s nekoliko fotografija od sebe, bez lica, uglavnom moje podigli penis kao da je, čini se, što sve druge dečke tamo učinio. Kad god mi je dosadno bih dodati malo više detalja, ili fantazija, u nadi da će netko biti zainteresiran.
Uskoro su neki ljudi, iako razočaravajuće, ali stvarno ne iznenađuje, moj poklonika isključivo su muški. Tijekom nekoliko mjeseci pokušao sam u susret s nekim od njih, ali uvijek je propalo. Nisam im kriv, kao što sam bio prilično nervozan zbog susreta previše, i nisam bio siguran dosta mojih housemates da se ugodno osjeća donijeti dečki nazad, tako da je morala biti na mjestu drugog ili hotel.
Na kraju, nakon nekoliko razočaranja, dobio sam poruku na stranice koje se isticao od ostalih. Pošiljatelja, Ed, bilo osamnaest za promjene, dok većina drugih bili su oko trideset ili čak više godina. Također, na jednom je poruka je duže od jedne rečenice i nije bio samo me dopunjuju na fotografiju za moj kurac. Sad, ja ne smeta što sam rekao imaju lijep penis, ali znam da sam lijep penis. Više od sedam inča dugo i ne puno manje od dvije inča debela, u internet odrasle svijetu barem, to je iznad prosjeka. U stvari radi se o samo dio mog tijela ja nemam pitanja oko, pogotovo onda kada sam bila jako mršava i rijetko koji mišića na sve. Ipak, on dobiva malo monotono kada je to je sve poruka, rekao je, pogotovo kad ne vode do neke hot jebote.
Što je ovo zaista isticati se je da je tip očito pročitao sve moje profile, čak i ekstra bita povezana, a on je reagirao na fantasy bih stavio na drugu stranicu. Očigledno je također imao sličnih maštarija o cross dressing, a nakon razmjene par horny poruke smo uređen u susret. On je živio u mjestu nedaleko od mog sveučilišta, a iako sam bio doma na odmor, trebao sam ići tamo za taj dan, a ja bih imati vremena poslije. On je kazao kako je njegova kuća će biti prazna, pa konačno sam imao sastanak vjerojatno da će postati stvarnost.
Mi bi uređen u susret u željezničke stanice, pa sam zazvonio Ed kad sam stigla i čekao ga. Nekoliko minuta kasnije dečko o mom visini sa velikim kovrčast kose prilazi, i kao on sam bliže sam ga prepoznali sa slika od njega u žensko rublje on bi me poslao. Hodali smo natrag u svoju kuću, govoriti, mi malo nervozan jer to je bio moj prvi put s kim, dok smo na njegovo mjesto. To je bila velika kuća, sa priloženom štaglja koji je otvorio i mi ušli. Bio je to pomalo oskudni, ali s nekim Sofe i tablice, tako da smo sjeli i nastavili razgovor, slušanje glazbe, i malo nervozan, ali i poprilično uspaljen. On je rekao da bih želio biti jebeno tranny godinama, iako je bio samo osamnaest godina, a ja bih htjela oblačiti kao djevojčice i biti pijan za dugo vrijeme previše, iako je na kraju svoje uloge su bili preokrenuti .
Na kraju nije mogao više podnijeti čekanje: "Biste li mi htjeli oblačiti kao djevojka za vas onda?"
"Ako vam se sviđa, da," odgovorio sam, osjećaj neugodne i nisu sigurni što drugo reći.
Ed pokupila svoju torbu i izašao iz sobe, ostavljajući me da vrpoljiti i čekati, nervozni, ali vrlo uzbuđeni, svih vrsta misli prolazi kroz glavu, misleći na trčanje vanjska strana na njemu, ono što će učiniti zajedno, i tako dalje. JA je uzeo moj vrh od kao anticipacija mi je što vruće, pa sam sjedio u moje uske crne t-shirt, koji unatoč velikom etiketom, JA sumnja da je djevojčica t-shirt, kao bend sam ga dobio od bili su mnogo popularniji s djevojkama nego dječacima. Napokon sam čuo njegove stope, a on je došao u sobu, noseći ružičaste uske suknje i prsluk vrhu, izgleda vrlo atraktivno. Kao što je sjeo opet u fotelji, primijetio sam da je dobro mišićave, te u sjeni suknje sam samo mogao dati oblik njegov penis.
"Što želite učiniti svoj drolja onda?" upitao je. To je zapravo ono što smo rekli, nakon svega, bilo je malo umjetne situacije, tako da je teško znati što reći.
Ja jednostavno odgovorio: "Počnimo s nekim usmeni."
Ed bespogovorno je dobio dolje na koljena između mojih nogu dok sam brzo otkopčan moje mušice i izdvajali moje hlače i bokserice dolje, uzimajući moj opušten penis u usta dok sam još bio mrda off moje cipele. Njegova usta bilo vruće i mokro na moj kurac, koji je ubrzo bio uzimajući teško, pa sam izdvajali moje t-shirt off previše i dotaknu se njegove kovrčast kosu kao on bobbed gore i dolje na mene. JA je dobivanje nestrpljiv sada, i htio dobiti na njegov penis, pa je predložio šezdeset devet. Prvo ipak, morao sam otvoriti rajsfešlus svoju suknju, to rušenje od njegov hips pa je samo u vrhu i crne gaćice, njegov dlakav genitalije poking iz njih. Ležala sam natrag na kauč, a on je dobio na vrhu mene, prilagođavanje njegovu poziciju sve dok me mogli sisati i on je unutar dosega.
Holding noge sa svojim rukama sam ga izvukao bliže i počeo lizanje penisa, vučenje njegov prepucij natrag u dobiti na svojim glatkim glavu, oprezno liže ga sa vrhom moj jezik dok je bio težak, a zatim ga je uzeo u usta i počeo sisa. On je okusio dobar, ali je prilično malo manja od mene u oba dužine i širine, i bez poteškoća uspio sam se cijelom dužinom svog penisa u ustima, glavom u grlu. Ja sam ovu nekoliko puta, još uvijek osjećaju svojim toplim vlažnim ustima penis oko moje, zube lagano povučete preko mog vratilo, a onda sam počeo lizati mu jaja, ravnanje svoje stidne dlake s moje sline. Sam bio o to početak njegov penis sisanče opet, kad je ustao za uključivanje off music.
Ja kleknula gore i je pitao njemu ako on bih jebati moj magarac, ili nešto uzduž tih linija, i posegnuo u moju torbu da izvadi moj cijev od KY žele, kako su do sada sam samo bih bio u mogućnosti koristiti na svoje sa svojim dildo i vibrator. Sam bio obličje naprijed za njega toliko da sam zaboravio da biste dobili vanjska strana kondoma, ali srećom Ed me podsjetila, pa dok je on stavio sam jednu na širenje neke od podmazivanja na moj obrijane magarac rupa, zatim staviti malo gume na njegovu obloženih kurac i okrenuo u lice zida, nagnut prema naprijed i pritom moja guzica se prema njemu.
On je stavio kraj svog tipki na moj sfinktera i počeo pokušavate gurnuti ga u, i ja gurnula natrag, kao što sam znala da sam trebala od čitanja na internetu i moje solo iskustava, tako malo po malo sam ga osjetio rubu putu unutra. On je gurnula u koliko je mogao u tom položaju i zatim počeo zabadanje, i to osjećala dobro unatoč ne mi za punjenje onoliko koliko sam želio, ali nakon par minuta postalo je jasno da taj položaj nije bio najbolji .
Odmah sam legao na kauč i doveo do moje noge kao što sam ja vidio na internetu i na video, a zatim Ed, koji je sada samo u grudnjak, ležao na vrhu mi se uzdržavajući na ruku i mi ušli opet. U ovom položaju je uspio prodrijeti mi malo dalje, i on je počeo da me masturbirati. Bio sam više nije tako teško kao prije, iako sam volio biti zajebano kao što je ovaj transvestit, njegov penis zabadanje i izlaziti iz mene, ali oba od nas čudno Nečujno. Nakon nekoliko minuta on je rekao da je idući u sperma i pitao ako je to prerano. Rekao sam ne, ali nakon toga sam želio bih ga zamolio da sperma u mojim ustima, jer sam ostao žele okus sperma na kraju sjednice. U svakom slučaju, nisam, tako brzo je izvukao van, njegov penis i omekšavanje kondom pun njegovo sjeme.
Mi je dobio, i onda on uzeo moje mjesto, molba mene ako sam htio da mu jebati, što ja sigurno učinio, a ja stavio na drugi kondom dok je lubed gore magarca njegova, a onda sam staviti neke Kentaki žele na moj penis, masirati ga malo da biste dobili tvrdo, i dobio na svoje mjesto. Isprva sam mislio da nije dovoljno teško, jer sam pritom teško protiv svoje sfinkter, ali to nije bio idući u, a ja pretpostavljam bio sam nervozan, pa mi je omekšavanje, ali također postalo jasno da Ed je bio samo previše uske za mene. Dakle stali smo malo, on je neke trudnice i koristi prilično mala dildo u sebi opusti se dok sam wanked to probati i dobiti ja sam opet teško, a mi pokušali opet, ali još uvijek nema sreće.
Konačno, on je ustao i pognut, držanje ruku na kauč i ja išli iza njega pokušati opet, ali ipak to ne će ići u, a na kraju smo odlučili da treba biti prevelik. Bio sam malo iznenađen, kao što ja ne mislim da je manje od dva inča debela i oko sedam inča dugo je bio posebno velik, pravedan prosjeka, ali očigledno nije, što je lijepo ego boost, pogotovo nakon mog poniženja rastu na ne bude u mogućnosti mu probiti!
Inače, kad smo mi odustao od ideje o meni ga je jebeno, sam izvukao kondom off, a Ed je dobio dolje na koljena i uzeo moj kurac u usta opet, zaustavljajući se smijati, vjerojatno zato što su trudnice, kako to je bio velik. Kao što sam gledao ga dajte mi popušiti, počeo sam se opustiti opet nakon sramote od ne bitak u mogućnosti da stane u magarca njegova, i nakon par minuta sam bio hard rock, i vjerojatno ćemo se moglo suditi za penetraciju opet, ali JA odlučio je da neće predlagati kao kondom je bio na podu. Ed isisan teže, i sam mogao osjetiti njegov jezik swirling oko glave, a ja počeo šuštati da ona osjeća dobro. Stavljanje ruke na njegov kovrčave kose, Zatvorila sam oči, uživajući u ustima na mene, i na kraju osjetio se pritisak zgradu u moje loptice i poznati toplo trnce u glavi.
"Idem da se sperma, sam ga upozorio, ne siguran ako on ištanje mene to ejakulacije u usta, ali on je samo intenzivirala svoje napore. Ja gasped kao orgazam potopljena moje glave, a ja mogao osjetiti moje jism spurting u Ed usta, ali on je zadržao sisa, produljenje i povećanje vrhunac moje zadovoljstvo još više. Kako je počeo gubiti Pogledao sam dolje i vidio kapljice padaju cum iz usta na brčkati na podu. On izdvajali natrag i pitao me kako je bilo. upoznavanje zena
"To je bilo fantastično," rekao sam mu, nakon pauze od šoka, ne znajući što drugo reći. Još uvijek oporavlja, Pogledao sam okolo, prošla me i Ed tkiva za očistiti. Jednom mi bismo očistiti nered i kondoma, oboje smo dobili odjeveni i lijevo za dobiti nešto za jesti, oba od nas prilično zadovoljan, i puno manje nervozna.

Нема коментара:

Постави коментар