Servis za upoznavanje

среда, 18. август 2010.

striptiz

Moja supruga i ja se pridružio par za noć za piće i kartice. Moja žena je u kasnim 20's, oko 5'3 "i 125 kilograma mesa fin. Ona ima velike grudi s bradavicama koje mogu izdržati oko četvrtine inča. Smo išli u posjet i Kathy Carl, koji su vrlo bliski. Kathy je samo 23 i je kratka i blago. Ona je plavuša Pixie frizura i njezin mali kompliment joj titties £ 100 okvir.

Mi smo sjeli za igrati igru, pik sa Kathy se moj partner. Pravilo je, tko izgubio ruku, taj tim je za napraviti pucao Tequila. To nije dugo prije nego što sve osjeća dobro i malo toplo. Devojke za sruzenje počeo objekt nastavak metak, pa smo predložili da komad odjeće može biti odbačeno kao zamjena. Svatko se složio i moram priznati, nisam umu da se često gubi, jer kao što sam učinio ... tako je Kathy.

Prvi trenutak istine je došao sa svojom ženom (Sandy). Svatko je bio dolje na dva članaka i Carl skinuo majicu. Sandy je morao uzeti off joj grudnjak. Ona porubljen i hawed i konačno je objavila svoj fantastičan globusa. Carl nije mogao zatvoriti usta, on je zadržao bulji. Stvari napredovala i konačno Kathy izložene joj sladak titties. Savršena usta puna. Ona je imala savršeno dotjeran plavuša grma.

Na kraju svima sub gol i razgovarali smo o tome što učiniti sljedeći. Uživao sam sjedio za stolom, jer moj hard-on ne bi bilo moguće sakriti drugačije. Carl sugerirao da je pobjednički par svaku ruku bi doći do poljupca dug i trajan. Mene i Kathy osvojio i ona je došao preko i sjede na mom krilu. Sa moje lupanje prick na način da je prilično izazov. Ona je pogledala dolje i nasmijala se. Nisam mogao probiti kao da joj, ali ona osjeća dobro za nju da sjedne s njom težinu pritiskom na moj hard-on protiv moj trbuh. Mi Francuski poljubi za malo i primijetio sam Sandy i Carl giggling na drugoj strani stola.

Nekoliko ruku kasnije, Sandy predložio da pobjednici mogla ići u susjednoj sobi dati još bolje poljubaca. Mi smo se svi složili, i siguran dosta, Sandy i Carl osvojio. Oni lijevo u kuhinju i otišao u dnevni boravak. Dok ih nema Hodao sam na to Kathy i naginje glavu gore i poljubio duboko. Počela je na grebanje moje loptice, dok moj jezik istraženi usta njezina. Mislio sam da ću se rasprsnuti pravo postoji i odvojila. Odlučili smo vidjeti zašto Sandy i Carl su na taj način tišina.

Kada smo šetale u dnevni boravak Mislio sam da sam bio idući u govno. Sandy je klečeći pred Carl, dajući neki divlji glavu. Ona nas je vidio, slegne, a zatim se je slurping i pumpanje. Carl samo je rekao "Idi za to", i Kathy učinio. Mi pala na pod i gumiran naša tijela. Kathy je tako lagano mogu li je držati u bilo kojem položaju s lakoćom. Radila je njezin način niz moje tijelo i počeo lizati moju vratilo. Kad je zahvatila cijeli moj prick, izvukao sam ju više i dobio u brz i težak 69 poziciju. Nikad nisam okusio nešto tako čisto i svježe. Nije kao Sandy's. Sandy's pička ne miriše loše. To jednostavno nikada nije mirisala poput Kathy's.

Dok sam bio daleko lizanja, čula sam Sandy stenjući od kauč. Bila je straddling Carla i suprot gore i dolje kao uspaljen kuja koja nije imala bilo u godinama. Tu je moja žena, uzimajući jebeno sranje od njih joj je moj najbolji prijatelj. Zašto nije mi smeta? Budući da ova slatka mala nimfeta me straddling i uzeo me u balčaka unutar nje.

Kathy pustiti veliki "Arrggghh ... Sada je teže ... ... uh ... uh ... come on, jebi me ... jebi me teško ... teško ... uh!" Bože! Sam bio odlazeći sićušna posuda. Gledao sam Sandy odskakivanje gore-dolje Carl's probadanja. Njena ogromna tits su gotovo šamaranje joj lice. Bila je deranja i suprot djelovanje, a Carla je upravo mu oči zatvorene i zadržao kazivanje "Yesssss." Kathy je klizna naprijed-nazad na moj kurac brže i brže, mljevenje njezin klitoris u moje stidne dlake. Počela su vikali: "Sada mi je teško ... ... fuck ... teško ... uh ... uh ... teško ... Bože ... Bože ... fuck ... ughhhh ... arrgggh", a mi smo oboje došli u heaves. Kao što sam izvukao iz Kathy, Pješčana preskakivati off Carla i počeo dajući mu glavu opet. Ovaj put stavljajući njegov penis između joj dinje. Ona čuva pumpanje dok liže glavu njegov penis sa svojim jezikom. Joj usne bi omotati oko glave i vlage iz svoje sline podmazivati cijeli vratilo. Bio je ispumpavanje kao ludo kad je pustiti dugu uzdiše i vrhnje poprskan diljem Sandy's tits. Ona je nastavio sisati dok je ona masira cum nad njom bradavice. Carl samo je ležao tamo sa osmijehom na licu.

To je bio uzimajući biti oko 04:00 kad smo bili do sa svim jebu se i puše. Carl predložili smo svi spavaju u njihovom vodenom budući da je bio tako velik i bili smo toliko iscrpljeni. Svi smo se popeli na gol i postavio pored naše supružnicima.

Sandy i Kathy ležao pored drugog u sredini kreveta. Kao što sam bio pravedan o to doze, Sandy stavio joj ruku oko mene i duboko me je poljubila. Čuli smo i Carl Kathy hrkanje, tako da smo razgovarali o tiho noći događaja. Sandy je govorila kako uzbudljivo je to zaista imati seks s nekim i pitao ako sam uživao Kathy. Kao što smo i dalje šaptati, Sandy dosegla preko i počela milovati moj penis. Nisam mislio da je to bilo moguće, ali je stari policajac počeo da se opet teško.

Ona je zadržao gore sa mnom raditi brže i brže ruke posla i vratio sam se naklonost umetanjem moj cijeli ruku gore njoj pizda. Ona je bila počinju stenjati i mužjak malo kad odjednom smo čuli Kathy reći: "Ne vjerujem da ti dečki." Ona nam je rekla da i dalje, pa smo skliznuli off listova kako bi mogla gledati. Sandy klizila prema dolje i uzeo moj sada tvrdi palicom u usta. Kathy je počeo milovati vlastitu maca kao ona uzdahne i zurio. Slabo Carl samo snored kao Sandy počeo da se pumpa moje lupanje član. Kathy je počeo stenjati i pumpa prstima i izvan joj maca brže i brže. Konačno, Kathy je rekao: "Dosta je ovo sranje, da li vi imati što protiv?" I dobio do raskrečiti moje lice. Sam rekao: "Nema problema", a sahranjen moj jezik u taj ukusna ugrabiti. Mi smo još uvijek bili prilično mirno, ali nisam mogao vjerovati Carla je još uvijek spava kroz sve ljulja se odvijaju u tom krevetu. Kathy je šaputanje "That's it ... lizat mene ... unhhhh ... to je prava stvar meda ... mmmmm ... nastaviti", a Sandy je neprestano pumpanje na moj penis.

Bio sam o da se sperma tako da sam rekla Pješčana za montiranje i voziti kao vrag. Sa Kathy na mom licu i Pješčana na moj prick, ovaj dječak ušao raj na zemlji. Sada je Sandy oplakivanje i klizna naprijed-nazad na moj penis.

Onda Sandy nije nešto što mi je frapantno šokirala čak i dalje za noć, ona je počela poljubi Kathy i milovati joj tits. Bio sam u previranja težak to jesti maca i gledati ta dva poljupca i dodira svaki drugi. JA omotan uzimajući tako uzbuđen sam pustiti glasno stenjati i došao na mahove unutar Sandy. Ona je nastavio jebati moju nije član jer je bila totalno u Kathy. I konačno prekinula labav i pronašao Carl budni i samo bulji zanijemio. Sam rekao: "Ne vjerujem da ova dva. Oni su jebeni ludi. "I kao da mi nisu bili tamo dvije djevojke prevrnuo na vrhu jedan drugoga i nastavili poljubiti pri mljevenju njihova tijela zajedno. Carl i ja gledala kako su se preselili i gurnuo. Njihove ruke bile su na svaki ostali. Kathy je bio zauzet ližu i puše Sandy's ogromne bradavice govoreći: "Ohhhh ... ovi su prekrasni ... vam se sviđa ova? recite mi vam se svidjeti. "Sandy moaned sneno i reče:" Suck My bradavice ... mmmm ... Ohh moj titties tako osjećaju dobro ", i počeo prst Kathy. Dva tada je dobio u 69, i Carl je bio zauzet jerking sebe i promatranje. Sve djevojke mogu učiniti je stenjat i mumljati. Kathy je bio na vrhu i suprot kao uspaljen Bronco. Podigla je lice od Sandy's maca i počela jecati "Ohh Sandy bogu ... to je to beba ... brži ... ummm ... molim jesti moj maca ... ahhhhh ... polizati .. Ahh ... ohh ... ummm ... brže ... unhhh ... oh moj Bože ... inhhh ... Oh moj ... jesti ... unnh ... Ja sam ... idem da se sperma ... argghh ... oh ... AARRGGGHHHH brže! " vruca spermas

Kathy je došao u heaves i Carla došao zamijeniti Kathy's jezik u Sandy's maca sa svojim lupanje tvrdi on. On je skliznuo u sa lakoćom, a sada je Sandy red. Ja zgazi na to kraj mog kreveta i umetnuti opet diže kurac u usta. Kathy je počeo lizati i poljubac ostatak Pješčana tijela. Sada Sandy je suprot djelovanje. Zabadanje joj pička da zadovolji Carla's bombardovanje thrusts, au isto vrijeme radi joj glavu natrag i naprijed preko moj penis. "Unnnnhhh ... ugoditi ... ummmm ... mmmm ... ... ohnnnn unhhh ..." Bila je u ukupnom napuštenosti. Bila je jerking mene tako brzo da sam odmah došao diljem joj lice. Kathy je bio u pravu tamo ližu i pokušavaju da se to u vrijeme ljubljenja Sandy. Oba su liječenju moj kurac kao da je zadnji obrok. Carl je nastavio funta daleko na Sandy, koji je sada dosežu njezina vrha. Carl je opet jednostavno ruglo "Yessss ... Yessss ..." više, a Sandy je počeo gotovo plakati govoreći: "Ohh ... tako dobro ... unhh unnh ... ugoditi ... jebi me ... jebi moja pička ... jače ... unhh unhh ... ... ... unhh teže ... molim ... ohhh ... jače ... arggghhh ... jebi me ... FUCK meeeeee ... Arggghhhh AAArgggghhhh ... ... ... GODDDD OOOHHHHHH ... "S tim su oboje se pretvorilo u hrpu znojan blistavim mesa.

Razgovarali smo o našim iskustvima i odlučio da je ono što se dogodilo upravo je oblikovanje duge, prekrasno, i erotskih odnosa. Bog Volim kartice.

Нема коментара:

Постави коментар