Servis za upoznavanje

уторак, 24. август 2010.

volim matorke

Češka Republika u srednjoj Europi ima mnogo za ponuditi putniku liberalni stil života. U Pragu, glavnom gradu, Sex Machine muzej nudi stare filmove vremena XXX i široki prikaz seksualnog uređaje koji se koriste još od srednjovjekovnih vremena. Nalazi se samo od sv Wenceslaus trg u srcu grada. Tu su i obiteljske gol pliva otvoren za javnost na općinskom bazenu u Pragu 8 do 9 sati svaki petak. Ali za većinu putnika jedinstveno iskustvo treba uzeti u obzir je putovanje izvan Praga do odraslih proizvode dućan u centru grada u gradu Ostravi. Ostrava je glavni grad Moravske istočnoj provinciji.

U istraživanju ulicama ovog čist i ugodan grad Hodao sam prema trgovini odraslih proizvoda. Odlučio sam otići u jer sam htio usporediti ga one koje sam posjetio u SAD-u i u Pragu.

Ova trgovina je poput one u Pragu sam posjetio - oko dva puta više proizvoda jedne bi se naći u SAD-u plus oni su prikazani mnogo više privlačno. Izvan prodavaonica bile ni približno toliko lijepo kao unutra, ali ipak bolje nego lijevi gleda one u Americi. Neki od onih u Pragu stvari su fotografiju zida dužine svojih proizvoda na police za ljude na ulice kako bi dobili sliku o sebi. Mnogi proizvodi su iz SAD-a i Kine su bunari i iz Europe.

Postojale su dve atraktivne ženske priče činovnika koji su bili u svojim sredine do kraja 20-ih servirati sa stilom odjevene Češki žena koja je nekoliko godina stariji. Dva činovnika bile odjevene u bijele košulje koja je pokazala lijepo poprsja. Siguran sam da nije ozlijeđen u zapošljavanju. Sam mogao vidjeti da je ženski kupci su obje čeka na procjenu je dildo. Nisam vidio takav stilom žene u državama shopping u trgovinama za odrasle. U SAD-u očekujem to je obično dečki ili muževi koji bi se događaj kupnje.

Uskoro jedan od službenika došao na to meni.

"Dobry den!"

"Dobry den!

"Jeste li američki?"

"Da," Ja ne znam kako znaju, ali oni obično mogu reći.

"Moje ime je Dita, mogu li Vam pomoći?"

Ja je pristojno odbio rekavši Sam bio pravedan obličje.

Kao što sam raditi moj put na stražnji dio priče sam došao na proizvod koji nisam nikada vidio prije u odraslih priče - ginekološke stolice. To je crna i veličini jedna od ginekologa u Americi. To je dobre kvalitete ali ne mislim da je medicinska skrb. Oni bi bilo vrlo skupo.

Dita vraća, "Mogu li odgovoriti na sva pitanja za vas?"

"Ne vidimo ih u države - u trgovinama koja je."

"To su popularni ovdje. Stremena su čvrsta i sjedište je udoban. To je dobro napravljena. Oni su porijeklom iz Njemačke. "

"Pa, oni su svakako razgovor komad. Gdje ljudi ih? "

"Ha ha ha! Bojim se da ne mogu odgovoriti na to pitanje, ali mogu vam reći prodajemo prosjeku dva ili tri dana. "

"Morate napraviti nešto novca na njima. Ali ja ne vidim kako bi mogao prodati dva dana. Ja sam ovdje bio oko 20 minuta, a samo sam vidio da je jedna dama kupca. "

"To je malo spor vrijeme za nas, ali ako vam staviti oko za neko vrijeme postoji dobra šansa da ćete vidjeti jedan izlazak na vrata."

Ja lutati okolo pohraniti oko 15 minuta, a sam spreman napustiti kada je nekoliko unesen.

Oni su mladi čovjek i žena koji bih valjda su u srednjim 20-ih. Ona izgleda da se oko 5 'u visinu. Ona je tamnoputa pa sam pitam, ako je ona Roma ili cigan. Postoji vrlo velik broj stanovnika od njih u Češkoj Republici. Žena mora biti najmanje osam mjeseci trudna. Imala je smeđu kosu koja ide odmah iznad ramena, lijepa lica, koža prsluk i neke kožne čizme kao i većina žena u Pragu nose ove zime. Ona nosi vrsta traperice koje su za trudnice - ima je crne elastične tkanine koji pokriva joj trbuh.

Umjesto vođenja na mom putu do izlaza sam veered off promatrati ovaj trudnica. Volim trudnica. Mislim da je zbog svoje pretjerane krivulje oni izgledaju tako pozivaju. Znam žene koje su trudne ne vide sebe na taj način, ali ljudi često. Znam da moja žena ne sviđa biti trudna. Ona ima velike grudi, a kad je bila trudna su bile ogromne. Tako mnoge žene jednostavno ne osjećam ugodno sa extra težinu, teška tits i jutarnje mučnine da često ide uz to. Nažalost, previše trudnica ne vide sebe kao atraktivna.

Međutim, ja ih volim. Drugi privlačan lik od tih žena za nas dečki mi se znaju zajebavati ili oni ne bi bili u stanju su.

Kao što sam bio obličje od krađe ovaj par iz periferne mojih očiju činovnika, Dita, dolazi preko ponovno i kaže:

"Prije nego što napustite možda čekati da vidi je li ovaj par kupi stolicu."

"Dobro. Ja ću. Usput, oni Romi? "

"Da, sigurno."

Strani bilješku ovdje. Romi su cigani. Češka ima velike populacije od njih. Tu su Romi u Rumunjskoj, ali zapravo su došli iz Indije davno i živjeti po Europi i mnoge čak i došli u Ameriku. Oni su spurned ljudi u Europi, jer oni su ne samo različite rase ali oni vide kao lopovi i motika džep. Obaviti puno od te djelatnosti, ali oni su krivi za sve ostalo oko loše što se događa previše.

Što nije uvijek priznao o Roma je zbog njihove indijskog naslijeđa su vrlo senzualne izgleda ljudi. Ovaj mladi par nije bio iznimka.

Dita smiješi, "Da, ovaj par svibanj želite stolicu."

"Oh really?" Ja pitanje.

Mislio sam na sebe: Ha! Ne mislim tako. To bi se u posljednjih nekoliko kupiti stolicu. Sumnjam da su bilo koji novac. Plus, ova mlada žena plodan je nesumnjivo umorna od nekih muški ili ženski liječnik poking opsegu do vagine ispitati njezina vrata maternice.

Nudim: "Ja nisam tako siguran. Budući da je trudna ona je vjerojatno ne u raspoloženju. Plus, oni ne izgledaju kao da su mogli priuštiti jednu od stolica. "

"Oh. Mislim možda ćete biti iznenađeni. Želite li se ono što Amerikanci pozvati prijateljsku kladiti?

"Naravno. Koliko? "

"Kako je oko 10 kruna?" U vrijeme jedne kruna (krune) bio je oko 5 centi u SAD kako bi se kladiti 50 centi.

"Kako je oko 100 kruna?" To bi bilo 5 $. Osim Ja sam uživajući moj hot chat s ovim Dita-seksi izgleda mlada žena Češkoj.

"Fino, gospodine. Dobro. "

Roma par šetnje oko skladištiti zajedno gleda na seksualna pomagala i neke DVD-ove. Oni su oboje čini se jednako zainteresirani koji me iznenađenja. Ja bi rekao da je tip donio njegova trudna supruga ili djevojka prijatelj u, koji bi bio nerado.

Onda su zaustaviti na gyno stolica. Stolica je sama po sebi, tako da obje imaju dovoljno prostora da hodaju uokolo. Nazivaju Dita preko i dobiti u raspravu u Češkoj o stolicu. Ona je tada ih vodi na stražnji dio priče i tako sam polako raditi svoj put natrag tamo.

Ja ih naći off u stranu soba koja nije tako sjajna kao glavni prodajni prostor. Vidim da su stajala još gyno stolice kao i onaj u glavnoj prostoriji. Kao što sam postupno šetati po sobi vidim da žene muž pomaže joj uzimajući u stolici. Ona očito se bore i tako ja korak u pomoći joj poticaj.

"Dekuju!" [Hvala!] Kaže Dita.

"'Prosim," [You're welcome!] I to je otprilike opseg mog Češkoj.

Sam korak natrag u zid, ali još uvijek promatraju. Nema ostali namještaj u sobi.

Žena je smjestio u stolici i ima obje cipele i čarape off s njom noge u stremena. Službenik i par razgovarati neki više pomaže joj u Češkoj dobiti udoban Pretpostavljam.

Dita osmjesima na mene, "Oni su kao stolica."

"Mislim da je puno ljudi vjerojatno bi," ja odgovoriti.

Tri para i Dita chat neki više.

"Par kaže kako oni ne sasvim dovoljno novca."

"Koliko je to?"

"To je 2500 kruna. [$ 125] Oni imaju novac, osim za 50 $. Oni se pitaju, ako želite ići s njima za ostatak.

"Ali ja vratiti u državama i sljedeći tjedan kako bismo mogli razdvojiti stolicu?"

Česi tri povratak u živo raspravu.

"Kažu da te pridonose 50 dolara možete imati zadovoljstvo gledati ih isprobate stolicu. Oni su tada onda bi zadržati stolicu. "

"Huh? Kako bi mogli isprobati stolicu? Ona je već u njemu. "

S tom Dita gleda na ženu koja je ravna na leđima u stolicu. Žena smije. Dita onda zgrabi svaki dno nogu žene traperice i povlači. Žena u stolici pomaže stavljanjem svoje dlanove prema dolje na strani stolicu i žičare joj leđa i trbuh, tako traperice na kraju ispasti. Nakon toga je njezina uklanja nebo-plavo bič i obrija pićka tan je izložen u izbačenim trbuh. Ona slajdova dolje do ruba stola.

Sam izgubio moj dah i skoro mi se stanje.

Dita zatim zatvara strana soba 's vrata. "Ponekad stolice se koriste za više nego samo ispite."

"Oh?"

"Gospodine, biste li željeli vidjeti?"

Ja oporaviti reći, "Dobro ste mi 50 $ doprinos!"

"Anno." [Da.] Dita kaže par.

S tim Dita i čovjek pomoći trudnoj ženi s njezinom bluzu. Najljepši obliku torpeda mammaries napuni mlijekom su izloženi.

Moj penis bori se constrictions moje hlače.

"Gospodine, par čudesa ako želite pridonijeti još $ 75 i kupnju stolica za njih?"

Ja sam zapanjen. Ta relativno mala žena koja je ležeći u stolici ima veliki trbuh linea nigra od nje pomorske da joj stidne području. Njezina tits torpeda ležao na svaku stranu njezine goleme trbuha. Pohotan bi nedorečenost za ovu Roma nadima-lutku.

Sam pogled na mladiću i on čini se da je u redu sa transakcijom.

Onda Dita onda korake prema meni i mom unbuckles pojas. Čujem glas s druge Češki prodaja službenik čeka na drugoj ženski gost koji je izvan vrata. Mi imamo privatnost. Dita Yanks mi gaćice prema dolje i moj hard-on izvire i ukazuje na žene u stolici.

Dita onda manevri mlade romske žene dečko se iza stolica, a zatim njegov remen zakopčati unfastened. Ona pulls njegove hlače dolje i penis duži od mina je klempav. On je očito iznenađena. Ona ga porinuti natrag prema čelu svoje djevojke.

"Gospodine svoju odluku?" Češke činovnika mene pita.

Ja sam zapanjen, ali sam piljiti Roma žene trbuh i bez dlake pizda kao ona sjedi na rubu sjedala. I onda ugledati se na mladog lice žene, a ona je nasmijana. Ona stavlja svoje ruke na nju nipples i počinje ih štipanje.

Nisam imao release od prekrasnih maser Veronica u Pragu pomogao mi je prije tjedan dana.

Ženski službenik preuzima moj ručni zglob i mene kreće se naprijed. Ona seže u njezin džep i pijucima out kondom.

"Sa ili out? Njen dečko kaže da su obje djevojke prije nego što ju je jebeno i čisti. "

Budući da je par izgleda tako mlada sam im vjerujem pa sam tresti moje glave što znači da možemo preskočiti kondom. Ja također znam da neće biti što joj više trudna nego što već jest.

Dita onda šetnje na to dečko i doseže preko shvaca i njegov debeli penis. Ona usmjerava na trudnicu u usta. Ona nagne malo i sa nekoliko pokreta iz njezinih usta lako ga guta.

Službenik potom shvaca nositi na stolicu i spušta se nekoliko centimetara. Ja sam uzimajući dubok dah.

Zatim je korake prema meni, zgrabi moju podlakticu kao ona usmjerava mi korak bliže stolica. Ja sam između Gospino širiti noge. Moj penis glavu ciljeva pravo za obrija maca sa svojim vrlo mesnate usne.

Prodaja službenik interjects, "prodao?"

"Prodano !!!!!"

Tada s češkom činovnika desna ruka je čuva Cilj moj penis stalan dok se kreće proteklih velike zaliske i usana i na crvenkasto ten natečene i vlažne pizda.

Sa Dita nalijevo ona lagano hvata moje testise. Ja sam počeo potisak. Više zabadanje - in i out - bez dlake na maca. Iako je fetus je pao nisam osjećao da me wedging van. U stvari ima činiti se biti dosta prostora, a ne mnogo trenja jer je njezin okvir je tako mokro i rastezanje.

Puni bellied žena u stolici je preselio obje svoje ruke od nje bradavice do zvona baze dečka penis da mu pomogne u jebeni joj usta. Žena obraza ići brže naprijed i natrag od toga da nadima se da bude kao ona razvedena ritmički sranje.

Dita sa svojim zanimljive osmijeh je nagnut nad nekim prikazuje duboke dekolte kao ona polako trlja moje testise. Oh, ona se osjeća soooooooo lijepo!

Roma dečko bokovi su se u ritmu sa svojom djevojkom i ona i dalje sisati njegov penis. Ne želim tu svrhu kad mogu osjetiti pritisak početka akcije pumpanje mog penisa.

"Isus Krist! Evo ga cummmmmms!

"Uh! Uh !............... Uh !............................ Uh! Ohhhhhhhhhhhh! "

"Ummmmmmn!" Roma djevojčura jauk. Njeno tijelo skokovima nekoliko inča.

I onda naginjati i ležao moj obraz je na romske žene trbuh i moj penis nastavlja eksplodiraju u njoj kavernozan pizda. Tvrdi bradavice od torpeda sjenica rubs protiv kosa na glavi. Moj penis nastavlja vibrirati i protjeruje više sjemena.

Cijeli događaj je gotov prebrzo. Ja se polako povući još uvijek krut penisa. Mora da sam pucao ono što se osjećao kao pola pintu sjemena.

U nekoliko sekundi te žene cijelo tijelo ponovno skokovima usprkos njezinu težinu. Njezine oči su proširena kako dečko je ispuštanje njegova sperma soka u usta. Ona zatvara oči mirisati svaku kap prije nego je proguta.

Nakon stanke je prsata Češki činovnika pomaže teških žena sama poluge od gyno stolica. Mladić naborima njegova penisa u njegov šorc i kopče gore.

Dita mi pastiri u susjedne mala soba koja ima umivaonik i ručnik. Ona gura sapuna Dozator za neke kapi u prstima. Ona je tada šalice prstima napraviti šalicu za vodu. Sa svoje slobodno rukom ona stavlja moju još uvijek teško člana u cupped ruku i sapune s toplom vodom. Nakon brzo ispiranje drži moj penis i to suši s paperjast bijela ručnikom. "Molim vas ne prestaju!" Ja sam mišljenje. Onda ona sapuni, ispire i suši mi skrotum i ostatak moje stidne području.

Kao što sam se čistiti Rome par peeks u moju sobu i osmjesima na mene, "Dekuju!" [Hvala!]

Što popodne - ja sam sanjala? Ne ja sam ovdje u Ostravi. Ja sam upravo donirali gyno stolica za ovaj mladi par Roman. To je bio vrijedan Internet. Svi oni imaju puno sretnih noći s njim dok ja imam mnogo ugodne snove.

Hodam na prednjem desk, a da mi se kreditne kartice.

"Dita, koja je bila veliko iskustvo. Možete osvojiti kladiti. Ja sam sretan što sam pomogao da mladi bračni par. Možete li brod stolicu u Ameriku? "

"Naravno. Nema problema, gospodine. Želite jednim ili dvokrevetne, gospodine? "

"Što!?"

"Imamo mogućnosti za jednu ili dvije žene. Ja ne mislim da si vidio dvostruko. Molimo vas da me slijede. "

Slijedim Dita leđa. Idemo u sobu gdje je ona pomogla mi oprati se i ovaj put sam vidjeti što sam propustila prije - bračni sjedi gyno stolica za dvije žene. Jedna jedinica se iznad ostalih. Svaki ima svoje sjedište i stremena.

"Gospodine, s ovim stolica dvije žene može se pregledati u isto vrijeme jedan na jedan na vrhu i dnu. I kao što možete zamisliti čovjek može učiniti više da je samo pregledati. On može alternativni penetracije. "

"Moj Bože! Sam vidio stolica poput ove u Sex Machine muzeju u Pragu. To nije bio gyno stolicu, ali samo za jebanje dvije žene u isto vrijeme."

"O, ovaj stolac je po uzoru na jedan si vidio tamo u Pragu, ali se koristi više za istraživanje i jebanje. Ona je napravljena od istog njemačka kompanija kao i ona u drugoj sobi. Vi ćete bilješku odličan inženjerstvo. Želite li demonstracije? Ja mogu dobiti Natasha. "

Ona poziva na Natasha. Natasha stiže izgleda tako svježe i lijepo u svom ispunjena-out bijela bluza.

Dita onda gleda i kaže Nataša. "Oh vi Amerikanci i Kanađani!" Tada su ona i Nataša u sync početi unbuttoning svoje bluze. Nakon što ih je kliženje off oni povuku svoje tits iz njihovih bijelih polu grudnjaka. Moram jasno moje grlo kao oni pokazuju prekrasnim mammaries s crvenkastim / Tan bradavica. Dita je tetovaža na strani svoje lijeve dojke od gljiva u nekim travu. Svjestan sam da Česi vole lov na gljive. Moj penis pobuđuje ponovno.

Natasha zatim pomiče prema meni sa svojim očima bulji u moje i počinje za uklanjanje moje hlače. Upravo tada kupac dolazi kroz vrata.

Natasha omogućuje ići i torove joj tits natrag u njoj grudnjak. Ona stavlja joj bluzu leđa i počne ga kopčanje kao ona polako prilazi ispred trgovine.

To popodne je iznenađujuće, ali, "Oh, myyyyyyyy Bože! To je previše za mene u jednom danu! Žao mi je, Dita. Ali, hvala toliko! "

JA baciti moj remen natrag u moje hlače. Dita stavlja joj grudnjak i bluza na leđa. Ona je tada tiho češlja kosa na glavi sa svojim prstima. Mi smo tada zajedno prošetati natrag na check-out counter u prednjem.

"Dame ovdje je kruna za stolicu Rome dobio par. Dita, ovdje je kruna za okladu te je osvojio. Odlučio sam ne poslati jedan od tih stolica kod kuće. Imate najljepše priče, ali moram se vratiti u Prag. " pohotna

Žene dajte mi najveæi osmijeh. Dita kaže: "Gospodine, volimo Amerikanci. Cum again.

"Na shledanou! Doviđenja! "

1 коментар: