Servis za upoznavanje

четвртак, 5. август 2010.

upoznavanje zena

Zovem ju Lady.
To je ono što ona jest i bit će.
I vrijeme.sms dopisivanja
Što je vrijeme?
To je razlika između nas.
Broj.
Percepcije.
To ne postoji, kad govorimo.dopisivanje

Moje srce kuca brže kako moj um pronalazi ju u mojim mislima gužve.
Ja bi volio da je upoznam u mojoj prošlosti.
U ovom sam govorio za ali je komplicirano.
Ja sam joj on-line prijatelj.domaci chat
Ali moje emocije me izdati.
Vučena povratak na osjećaje koje sam mislila da je nije moguće više ...

Tu je bitka bjesni u meni.hot sms chat
Logika protiv emocija.
Jedan mi govori da je kriza sredinom života zajedno s bračnog neuspjeha.
Moje emocije za ovaj Lady je kao osvježavajuće vode nizvodno.
Logika je plivanje protiv ove sadašnje.telefonsko muvanje

Njezine riječi imaju formiran i slike.
Kao i treperava plamena u mom srcu.price erotske
On svibanj se spali na vrijeme ili izgorjeti svjetliju.
Vidio sam ovu Lady samo kroz nju upisali riječi.
To je moj post da uđe u svoj svijet.

Нема коментара:

Постави коментар