Servis za upoznavanje

уторак, 10. август 2010.

upoznaj me

Moja supruga i ja bili su večere u dobre prijatelje kuću jedne noći, kada je vrijeme krenula da se malo zbrkan. To je bio siječnja u New Yorku pa kad kažem malo neuredna što ja podao stvarno puno snijega i vrlo loše ceste. Dok smo jeli mlade žene oko 25 išao u kuću i počeo rekavši kako je loše vrijeme bilo, ona je komentirao da je živjela prema gore na brežuljku i nije usudio travel home. Naši prijatelji odlučili da je mogla ostati s njima pa je sjeo i nam se pridružio. No ja mogao 'pomoć ali primijetiti kako lijepa je ona bila u vrhu, pa čak i uske traperice nategnuti da joj on. Ona je uvedena kako bi nas Kim. Kao što smo jeli večeru svatko pokrenut komentirajući da je zaista ne dovoljno prostora za nju da ostane s them.So sam uzeo intiative i njezin pozvan natrag u našu kuću za noć. Bilo je oko 09:30 kada smo odlučili otići i vratiti na naše mjesto.
Počeli smo posjetiti i nekoliko pića na stol ili kuhinja. Kada se Kim je izjavio da je ona dvo i da ga je s našim prijateljima sestrom. Moja supruga Dana u jednom trenutku mi je rekla da je dvo znatiželjan i vrlo zainteresirani za žene, ali nikada nije bio otvoren o tome s kim. Dana je bio znatiželjan o tome kako smo u vrlo detaljne rasprave. Prije nego što smo znali da je 11:00 i svi smo morali raditi sljedeći dan.
Kim je upitala može li koristiti naše tuš prije spavanja i naravno mi rekao da. Ispričat ću vam iako je najljepša skup tits (osim mog supruga) Imao sam ikada vidio! Ona je imala guzicu da sam samo željela da zgrabite držite u. Završila je tuš, a zatim to je bio moj supruga skrenuti. Kao što je uzela tuš druga žena i ja razgovarali o tome kako je loše vrijeme bilo. Nekoliko trenutaka kasnije moja žena je došao iz tuš nosi ništa drugo nego ogrtač. Sam ja to glava za tuš ostavljajući dvije žene da razgovaraju međusobno. Ja dont znati što su razgovarali o dok sam bio pod tušem, ali kad sam je učinjeno sam hodio u moj dnevni boravak vidjeti Kim između nogu moj supruga lizanje daleko. Bila sam šokirana, jer moja supruga nikad nije bila otvorena o tome da bi-znatiželjan. Moja supruga okrenuo prema meni i pitao mene ako sam htjela da se pridruže. Da budem iskren nisam mogao doći do bilo kojeg drugog odgovora osim hodanje u moj krevet sobu i moleći ih da slijede.
Kao što smo dobili u našu spavaću sobu Kim počela zavodljivo skinuti Dana. Počela je poljubiti Dana's Velika 38d tits i premjestiti polako niz tijelo sisanče i ljubi svaki centimetar njenog tijela. Dana moaned sa zadovoljstvom kao Kim dohvatila je slatka maca. Kim lizali i poljubili tvrd kao Dana moaned i bokovima guraju u to kims suočiti počela doći do vrhunca. Sve dok sam sjedio u kutu gledanja i čeka da bude moj red da se na obje ove tople i horney žene. Gledao sam kao Dana je preuzeo kontrolu i zrcaljeno preko Kim na leđima. Dana joj usne stavi do Kim je i počeo jezik usta dok je gumiran rukama po cijelom tijelu Kim zaustavljanje za minutu da miluju njezine gipke grudi. Dana polako ju je put dolje do kims mokro šlic natečene. Kim moaned uncontrolably kao Dana lizali i isisan pussy za prvi put. Kao što sam sjedio u kutu i gledao sve to odvijati moj penis osjećao kao da je bio idući u eksplodirati. Čekao sam strpljivo kao i moja supruga uživali iste vruća maca ja uskoro okus za sebe.
Kao što je završavala Dana laping se slatko topla sperma obilno da je Kim je neka seap iz nje oteknute maca, bio sam rukom na to im se pridruže. Prije nego što sam to znao sam se slišćen ove dvije lepe žene. Oni su oboje imali držite moje rock hard penis i počeo je lizati i sisati zajedno. Kao oni su ga pretvara tjeraju kroz njihovo grlo pokušao sam držite leđa i ja sam spriječiti Cumming, ali osjećaj je jednostavno previše velik. Uz stenjanje sam radostan duhati mom vatom desno u kims usta moja supruga gledali. Pogledao sam na nju i sve što sam vidio bila osmijeh. Ona je bila oduševljena gledati Kim pušiti svaki zadnje kapi sperma od moj penis. U tom trenutku sam dosegla dolje i počeo odvojene Dana's soft nabrekle ružičaste usne prstom kao Kim polako sjede na njezinu licu. Dana uznemiri iznenađenje brzo povratio svoju kontrolu i počela sisati i grickati Kim's maca tako agresivno da je donio Kim na trenutak orgazma, ona je pucao cum diljem moj supruga lice. Ovo je samo još Dana cum. Bio sam polako jebote Dana s mojim prstima i lizanje joj slatka maca kao ona wiggled s excitment. Dospio sam do protrljati kims lijepo veseo tits kao ona neka se malo stenjati i došao sve više ponovno. U ovom trenutku moj penis je bio toliko teško boli sa intenzivnim zadovoljstvom, ja još uvijek nije bio siguran da je to stvarno događa. Bio sam ližu i jebu Dana do ona pucao sperma gotovo cijeloj prostoriji, kao Kim vidio ovaj mora da joj uključen čak i više jer je okrenuo nas dvoje i rekao "Ja stvarno trebate se zajebavati, Fuck me sada"! Ona je tada dobio na svojim koljenima preko mog supruga i počeo da se Dana's vagina. Ona je opet vrisnula "Jebi me, jebi me sada", ja počeškala hard penis na mokro joj tvrdi klitoris nekoliko puta kao ona neka se vrlo uzbudljive stenjati i vodio ga insde joj jako uske, vruće maca. Ona je vrisnula i moaned kako je došao prilično brzo, Dana je vrištala i cumming desno zajedno s njom dva uživanja toliko zadovoljstva zajedno napravljen to stvarno teško za mene da spriječi moj puše vatom opet ali sam znao da sam morao stati i da će to biti gotovo . devojka za jednu noc
Sam usporio na skoro zaustaviti, a Dana jeli malo više maca. Kim je trese i oplakivanje gotovo non-stop do sada i znao sam da je samo nekoliko poteza će je gurnuti preko ruba. Ja sam otišao bez šetao punoj snazi pravo na svoje meko mokro maca samo još dva puta i ona je eksplodirala poput rakete, ona je tada okrenuo i lizali i posljednju kap cum off moje rock hard penis dalje. Kim okrenuo Dana i pitao ako ona htjela okus i ona naravno je i kako su oboje prišao mi je sam znao da to ne bi bilo dugo prije nego što sam pucao opet. Kao što su obje žene sisanče i lizanje penisa opet odlučio sam da je moj red da preuzmu kontrolu nad seksa festu i nježno položi Dana na leđima. Kim onda legao na nju trbuh i počela trljati klitoris Dana's počeo kao ja umetnuti moj penis, to je bio takav osjećaj vruće jer sam nikada nije imao pomoć kao što je ovaj prije. Dana je vrištala "Jebi me, jebi me, jebi me"! Teže sam jeben moj penis u njezinu teže Kim lizali i isisan. Dana je Cumming toliko da sam mogao vidjeti barica formiranje beneth nas. Ja nikada nije vidio sperma toliko puta za redom, ovaj je napravio mene čak i teže. Mislio da žene napravio moj supruga pa okrenut na temelju me još više uključen. Kao što sam jebeno je teže Dana ramed bokovima u moje međunožje na i na, znao sam da je ovo pa sam ramed joj malo više dok sam duhati mom vatom desno u njoj zbijeno maca mala. Kim je bio u pravu da nam očistiti i na moje iznenađenje kao što je lizanje Dana's vagina postao sam tvrd opet, stvarno teško! Devojke za druzenje odlučili da je vrijeme za pauzu, i kao disapointed kao što sam bio znao sam da je to dobra ideja.
Nas troje legao na našem krevetu zapleteni u rukama svaki drugi, kao što sam mislio o tome što sam bio sretan Gvido. Na moje iznenađenje naše stanke završilo vrlo brzo, kada Dana odlučio je da nije imao dovoljno slatka maca. Ona indeksirao do miluju i okus sokova Kim je vruće, kao što je to učinio sam sjedio i gledao leđa ono što sam shvatio sad bio idući u biti početak stvarno dobra stvar. Dana lizali maca kao da je uvijek bio događaj, ona je tako prokleto dobar. Imala je Kim squirming i Cumming. Kim je oplakivanje i vrištala uncontrolably sada prosio za Dana da se zaustavi. Dana pravedan je zadržao na lizanje sisa i sama oplakivanje inbetween akcije. Nakon što su obje djevojke došao atleast dva ili tri puta sam ustao iz moje pasti na krevet i približio Dana pita "Mogu li dobiti nešto od te" ona ljubazno odgovorila "da možete". Ja lizali i zajebano kims uske rupe sa malo moj jezik dok je molio za svoje masivno hard penis. Sve vrijeme sam bio tamo dolje, a žene su miluje milovanje jedni drugima što ih je učinilo čak hotter. Preselio sam se poljubiti Kim's pupka i polako lizati moj put do njezina podigli nipples, gdje sam upoznao Dana's soft vlažnim usnama. Ostao sam tamo ljubljenje moja supruga i onda ljubi Kim. Sam opet počeo trljati moj penis prema gore i dolje Kim je jako mokro maca flicking joj klitoris nekoliko puta prije nego ga zabada u. počeo sam pravi spor dok gledate ove dvije žene bi prešao u ispred mene. Znao sam da u ovom trenutku da sam morao jebati ths horney, seksi žene polaganje ispred mene. I jebeno joj teže i teže dok CRASH, jebeni krevet razbio! Svi smo bili tamo za polaganje kosih ali smiješno što je da jedino što bi se moglo reći bilo je "Don't Stop, ne prestaju"! Pa nisam, ja nastavio o jebote Kim kao ona i Dana isisan na svaki drugi hard rock bradavice i moaned s excitment. Kao što sam pucao učitavanje moje pravo na Kim's slatka maca pogledala sam na moju ženu. Sve bi mogla reći "Honey nadam da vam se svidio, jer to neće biti jedno vrijeme stvar".
Svi smo položili tu zapetljanu opet, kao što smo svi gledali na sat i shvatio da je 6 i morali smo ustati i dobiti spremna za rad. Tako su djevojke tuš zajedno i ostavi me da razmisli moje misli. Sve sam mogao misliti bila, koliko sam mogao čekati za sljedeći!

Нема коментара:

Постави коментар