Servis za upoznavanje

среда, 25. август 2010.

uzmi me zguza

"Sada sam vam govorim po posljednji put." Njena mama vikati na nju. "Bilo koji više problema, a vi ste van!"

Debbie je dao ostavku malo tuguju i pogleda u strop u frustracija. "Look mama sam dvadeset dvije godine star, a ne dijete više."

"Da, a riječ je o vremenu te početi djelovati poput nje." Ona grabbed jastuka i zabode na svoju kćer. "Sada idi i to shopping i biti brzo o tome!"

Kao Debbie napravio za vrata njezina mama joj prestali. "No, Debbie ja mislim ono što kažem, ja sam imao dosta vas i vas zbunjuju uzrok. Ako čujem još jednu stvar onda ćete morati pronaći negdje drugdje živjeti. "

"Ok mama I get it, ja ću se ponašati." Ona je napustio kuću, povlačenjem previše vrata iza nje. Ona tugged dolje kratka suknja da je nosio i izvukao ju cardigan bliži oko nje.
"Dobro jutro Debbie."

Debbie izvukao malo lice i onda slatko nasmijala na malo stariji čovjek gleda preko ograde vrta. "Dobro jutro g. Groves."

"Been borbe sa svojim mamom opet?" Došlo je podsmijeh u njegov glas i pogled u oku koje je napravio Debbie nervozan.

"Samo malo gospodina Groves, siguran sam da će smiriti prije nego što sam se vratiti." Ona mu je dao još jedan mali osmijeh i onda je otišao na putu.

Bilo joj je oko sat vremena završiti kupovinu i vrijeme ona dobila doma osjećala vruće i smeta i više od malo razdražljiv. Okrenula nositi na stražnja vrata samo da ga pronaći zaključana. "O, mama!"

Ona tražili joj džep za nju ispred vrata ključ za naći to prazna. "Sranje!" Ona promrmlja divljački. Njezina mama je očito imala za izlazak i imala sva vrata zaključana.
Ona je smještena shopping bag samo unutar trijema i sjede na vrata korak. To je jednostavno nije joj dan!

Ona je pokupila kamen koji je ležao na podu i baci ga divljački. Kamen poletio preko ograde i Debbie je horor bilo zvuk stakla potresnom.
Ona se proguta nervozno i proviri preko ograde. G. Groves proliti prozor imala golemog rupu u njemu i gospodin Groves je stajao tamo bijesno.

"Gospodin Bog Groves Ja sam tako žao." Ona whispered.

"Gdje ti je mama Debbie. Mislim da moram razgovarati s njom o popravljajući ovaj. "

"Mama je morala ići van." Gledala ga zabrinuto. "Molimo gospodina Groves ne govore moja mama, ona će biti toliko ljut na mene!" Ona lizali joj usne nervozno. "Možda mogu platiti za štetu?"

"Oh? Jeste li napokon je dobio svoje lijeni stražnjicu i dobio si posao onda? "On podrugne okrutno.

"Ne" Ona whimpered. "Možda sam mogao odraditi?"

Bijes ga je ostavila i on srca nasmijala osmijeh koji je napravio Debbie želite povraćati.

"Onda mislim da je bolje došao ovamo, a mi mogu to objasniti." On joj je rekao odlučno.

Hodala je polako oko g. Groves stražnjim vrtom i bio je iznenađen da otkrijete mu stoji njegova prolivena vrata. "U ovdje ako molim Debbie." On joj je rekao hladno.

"Nisu mi ide u kuću?" Pitala je nervozno.

"Ne, gđa Groves je vlasništvo neki rad u dnevnoj sobi,napaljena tako da pravi sranje loše tamo."
Ona ga je slijedio njegov proliše i iznutra osjetio panika ju sustići kad je zatvorena vrata i zaključana.

Sjeo je na stolicu tvrdi neugodno izgleda i namršti na nju zlonamjerno. "Pa što onda ćemo to učiniti?"

Debbie proguta jadno. "Ne znam." Ona whispered.

"Ne možete si priuštiti platiti za štetu." On je otišao na hladno ", i stvarno, stvarno ne želite da vaš mama saznati."

Ona je klimnula glavom.

"Pa onda mislim da moram vas kazniti za vaše nepromišljenog ponašanja."

Gledala ga je u strahu. "Kako to misliš mene kazniti?"

"Pa sad." On je gumiran strane njegov nos zamišljeno. "Mislim da je dvadesetak bi trebao to učiniti."

Ona žmirkalo na njega nije mislio! Ne mogu značiti!

"Pa, hajde onda djevojka!" On ričući na nju. "Get ovamo i nagnuti se nad moje krilo."

Realnost je pobjegao iz te loma stakla i Debbie hodio putem kao u transu. Ona rastegnut i nagnut nad svojim koštanog koljena.

G. Groves podigla je svoju suknju i srušena joj gaćice, tako da joj je dno rodila. On stroked joj obraze nekoliko vremena sa svojim prljavim znojav ruke i dao malo zla smijuljiti.volim seks Debbie whimpered i onda pustiti vrisak kao što je doveo svoje ruke prema dolje teško na nju dnu.

"A sada Debbie, trebate držati odbrojavanje za mene, i ne zaboravite reći hvala vam za svaku od njih."

Slap! "Ouch! Jedan, hvala g. Groves! "Debbie sobbed.

"To je dobra djevojka ćemo dobiti te trenirao još!" Promrmlja on.

Slap! "Ooooh! Dva, hvala g. Groves! "

I tako je bivalo uz svaki slap je ozlijeđen Debbie malo više, a uz svaki slap je osjetio g. Groves dobiti više uzbuđen.upoznajmo se To je ponižavajući za Debbie da je oko pola puta preko ona je utvrđeno da joj maca je uzimajući mokro.

Slap! "Oowww! Dvadeset četiri hvala g. Groves.

On je pustiti da ide i ona je stajala do utrljati u nju plameni dnu malo. Onda je izvukao joj gaćice i pokušao to tražiti bilo gdje, ali na erekciju koja je poking kroz g. Groves hlače.

"A sada Debbie," rekao je gospodin Groves čvrsto. "Vi ste imali svoju kaznu i sada trebate nadoknaditi." volim matorke

Debbie ga je pogledao ravnodušno. "Kako to misliš?" Pitala je plašljivo.

"Come over here djevojku." Uzeo je za ruku i njezin izvukao na to i dalje,druzimo se gdje je sjedio.

"Sada skinite taj kardigan." Debbie učini kako je rečeno joj je bez više misli. "Sada odvezati da bluzu." Ona je to učinila da bi se otkrilo da ona ne nosi grudnjak i gospodin Groves pustiti klimav uzdah. "Pinch bradavicama za mene i učiniti ih teško."

Debbie Pomilovala grudima i lagano stegnut na bradavice. "Ne, ne, ne!", Rekao je gospodin Groves nestrpljenjem. Stigao je do gore i jako teško ih je stegnut i Debbie povika u bol. "Da to je više sviđa." Rekao je grubo. "Sada Debbie, pitajte me da ih sisati bolje za vas."
Debbie pustiti još jedan mali sob. "Molimo gospodina Groves će vas sisanje moje bradavice za mene bi ih sve lijepo i bolje ponovno." Ona whimpered.

Gospodin Groves stegnute oko usta mu jedan od njenih bradavica i Debbie osjetio njezine maternice ugovor u odgovoru.

On ih je stvarno teško isisan i Debbie osjetio uzbuđenje zgradi kao njezin trbuščić mišići zategnuti. "Sada Debbie Što želite od mene da radimo na svoj maca." On je pitao s još jednim prljavim malim osmijehom. "I zapamtite pitati lijepo i ispravno."

"Molimo gospodina Groves će vam moždani udar moj maca za mene, da bi se osjećati tako lijepo." Podigla je suknju i rekla je da i gospodin Groves smirked na vlažnom krpa je mogao vidjeti.

On je izvukao joj gaćice na stranu i počeo prst klitoris. "Bog Debbie ste tako mokri!" Uzviknuo je u strukturi iznenađenje. "Je li moguće da vam se svidjela dobivanje spanked by me?" On gumiran teže i Debbie trgnuo.

"Da Mr. Groves. Volio sam ga puno da me kazniti. "

Zgrabio ju hlače i viscously ih srušena njezine noge. Debbie užurbano zgazi ih tako da on ne bi trebala biti previše grubi s njom.

"Tako bi me htjeli staviti moj prst u vas?" Upitao ju smireno.

"Da molim gospodina Groves ćete mi prst dok ne dođem?"

On je dao viskoznih malo smješkati i onda gurnuo jednog od dva njegova prsta unutar nje. Počeo ih pumpa gore i dolje dobivanje brže i teže. "Reci mi da vam se sviđa Debbie mi da ne zaustavi."

"O Bože g. Groves koji je tako dobra!", Rekla panted. "Molimo vas da ne zaustavi, da li je teže."

"Jesi li ti djevica Debbie?" Gospodin Groves iznenada upitao ju.

Debbie ga je pogledao u iznenađenje. "Ne Gospodin Groves nisam."

"Odlično!"

Prije nego Debbie je znao što se događa gospodin Groves je ustao i da ju je prisilio na stolu pokraj njegovu stolicu. On ju je držao jednom rukom prema dolje i prisilni njezine noge pored nogom. Ona ga čuli mumljajući iza sebe i onda on zabode njegov hard penis unutar nje. On je počeo da se pumpa tako brzo kao što je teško i koliko je mogao. "Da li Vam se sviđa od iza Debbie?" On grunted "to učiniti ako se osjećate kao lijen malo prljava skitnica da ste?"

Njegova ruka je krugu i on je počeo da udara joj maca opet.

Sve je bilo previše za Debbie dala malo cika očaja a onda osjetio njen orgazam joj zasuti. Imala je jedva završio kada je osjetio g. Groves dolaze duboko u nju i on je pao preko leđa jako zadihan.

"Get svoju odjeću natrag na Debbie i onda možemo imati lijepo malo porazgovarati."

On je izvukao drugi voditi više i sjede u prvom gdje ju je gledao dugo oblačenje njezine ruke tresu toliko da je ona borila s gumbima na njoj bluza.

"Sjedite Debbie." Gospodin Groves je dobio hranjen gore od čekanja i uhvatio je za ruku da je još.
Debbie tiho sjede nasuprot njega.

"Sada mislim da je dvanaest više posjeta bi trebalo biti dovoljno." On joj je rekao zamišljeno.

Debbie ga je pogledao u užas. "Misliš da sam dobio to pustiti te to učiniti za mene dvanaest puta?"

"Daj sad girl, ne praviti se da nisi uživati u njoj." Mr. Groves prelomljen. "Osim te podcjenjuju moju maštu." On je gumiran ruke zajedno, kao u svojim mislima lutanje slobodan. "Pa Debbie U koliko se mama ići na posao sutra?" Upita on gleda na nju opet.

"Dva sata." Ona je promrmljao.

"Dobro, tako da biti ovdje za dvije trideset." On je ustao, a ona je to znači da je mogla ostaviti. Kao što je otvorio vrata za neka od njih ju je iznenada zaustavio rukom na ruku. "I Debbie", rekao je tiho, "zar ne usuđuju biti kasno sutra."

"Nema Mr. Groves." Debbie whispered meekly. Znala je da ju je, da dok god je prozor ostao slomljena je mogao reći joj mama i izazvati nevolje za nju. Uz svoju glavu dolje u porazu Debbie ode da sjedne natrag na stražnja vrata korak čekati da joj mama da ću stići kući.

Нема коментара:

Постави коментар