Servis za upoznavanje

уторак, 21. септембар 2010.

ljubavnici

Nisam mogao vjerovati dan bio ovdje. Randy, moj najbolji prijatelj je dobivanje oženjen. Randy je bio moj veličina fizički. O 5'11 "i £ 170 mišićne. Znam jer mi raditi zajedno. Unatoč našim sličnim physiques je bio jedan slijetanje sve vruće žene, ali je ta žena će mu biti posljednja.seksi scene

Njegova žena se je Tammy. Tammy je bila zvijezda Everyman's mokro san uključujući i moje. Ona je 5'2 "i imao je par DD šalice tits unatoč tome što vrlo mali struk i vrste uske želuca da su muškarci sanjali jede kavijar u. Čak sam imao uhvatio njezin ministar bulji u Tammy je značajan imovine. Kao bivši model, Tammy je bila velika cocktease ali je tvrdio ona je još uvijek mazna devica. Randy je priznao da Tammy priznao da dajući joj prošlosti dečki blowjobs ali to je bilo što se tiče ona će otići. Budući da je kći ministra tvrdio je predbračni seks je grijeh. Jedina stvar gora, mislila je nevjeru.

Bio sam kum na svadbi i da je iznenađenje za oboje. Zahvaljujući ujaku travel agent, imao sam dva para od ulaznica za Orlando relativno jeftini od nekih ljudi koji su otkazana u posljednjem trenutku. Odlučio sam da će biti moj vjenčani dar za njih. Randy i Tammy skočio na priliku otići u Orlando.

Putovanja paket također uključuje rezervacije hotela tako da bi se osim soba. Nažalost, moj stric je propisano da moje druge ulaznica će ići na moj sestra Katie koja se dogodilo da se jedan od Tammy najbolji prijatelji. Ovo efektivno završio moje šanse za dobivanje navedeno u Orlando sa sestrom u mojoj sobi. Da bi mir sam otišao zajedno anyways.

Na vjenčanju je nosila Tammy low cut vrh otkriva njene masivne poprsje. Sa svakom koraku vjenčanje ožujak njezine grudi pogodio kao nad ispunjena vodenim balonima. Nakon što je prekrasan pogled joj tits dok je stajala u blizini oltara dao mi je bijesan erekcije. Hvala Bogu smoking imao dodatnu sobu i nije pokazao kroz platno.

Nakon vjenčanja Tammy i Katie promjene u jednoj svlačionici, a Randy i ja promijenila u drugoj. Rekao sam mu da sam shvatio to je bio njegov medeni mjesec, a Katie i ja bih mu dati prostora da provedete vrijeme sami s Tammy.

Kada smo to napravili na automobilu Tammy viče, "Oh, sranje držite na sam raspakirati!" Što je, dovraga za? "Randy je pitao. "Ja sam nosio grudnjak razbio i moram naći novu u svoj kofer." Tammy objasnio. "Mi smo kasno i u žurbi Tammy. Pričekajte dok kasnije. "Katie objasnio. Tammy dogovorili i mi sped off u autu za zračne luke.

Cijelo vrijeme sam vozio sam nastavio s jednim okom na cesti i jednim okom na Tammy's tits. Nosila je bijelu bluzu pa joj ružičaste bradavice su bili jasno vidljivi kroz platno. Gledao sam Randy, koji je smatrao da ga nitko ne vidi, miluju njegove vruće supruge velikim sisama. On je također stegnut joj bradavice nekoliko puta i oni su rasli uspravno na njegov dodir. Moj penis je počeo ponovno rasti i ukazati na nebo. Svaki put JA pogodak naletjeti Tammy je veliki dinje odskočiti s vozilom.

Kao što smo prošli kroz zračnu luku Tammy zapovjedi svakog čovjeka pozornost. Zuri u njezino tijelo bili su uobičajena pojava. Jedan mladi punk čak i povikao: "Pogledajte na tits na taj pilić. Ja mogu vidjeti njezine bradavice. K vragu, Ona je grijanje gore moj loptu vreći! "Tammy blushed ali se nasmiješio. Voljela što joj tijelo i lijepo lice nije za muškarce i Randy ga volio još više.

Nakon što se na avion morao sam sjesti pored Katie dok Tammy i Randy sjedili zajedno. Oni su svi otišli na spavanje za tri sata vožnje avionom, ali nisam mogao spavati. Tammy's tits su bili jasno vidljivi preko prolaz. Njena prsa je uzdah kao ona udahnuli u snu.

Gledao sam za vrijeme paziti da Randy je spavao previše. Mislio sam da stoji gore i čupanje moj penis i to nadjevom dolje Tammy's grlo dok sam igrao s njom tits. Volio bih da joj okus masti opterećenje od sperma dok sam stisnuo joj ogroman casabas. Imao sam teško na za cijeli avion vožnja i moj maštao o Tammy samo me sve više rožnat!

Nakon što smo išli u naš hotel Tammy i Randy skinula jedni s drugima. Katie je svoju stvar i otišao sam na svoje da se u noćni život znajući da nije mogao uzeti bilo tko nazad u hotel sa svojom glupom sestrom tamo. Otišao sam na nekoliko strip klubovima, ali nitko od žena u odnosu na Tammy. Imao sam ples u krilu, a primjetio sam blokiran out lice žene i staviti Tammy je tamo. Bio sam opsjednut što je moj najbolji prijatelji žena, ali sam znao da je nemoguće. Ja platio moj karticu i odlučio se vratiti kući.

Kad sam se vratio oko ponoći bio sam iznenađen da otkrijete sve tamo i budan. Randy koristi se bartender pa je odlučio da se miješati nekoliko pića za nas. Naše sobe su odvojene particije pa smo ga otvorili i imali dvostruko sobi. Randy je bio velik kao što smo svi pili svoje kreacije. Neki okusio loše, drugi okusili dobro, ali svi su bili puni alkohola.

Tammy, koja je obično suzdržala od alkohola, pili gore. Ona je volio okus nekih svojih preparata i očito nisu shvatili je ona postaje pijan. Mi smo odigrali nekoliko igara za piće, a uskoro su na rubu nesvjestice. Gledao sam TV za sat i odlučio sam bio idući u ići na spavanje. Ja ne znam je li sam bio u pravu sobu i nije briga. Jedva sam mogao hodati pa sam maknuti sve moje odjeće, osim za moje donje rublje, položio u krevet i zaspao.

Bio sam probudio neko vrijeme kasnije ruke grle me. Soba je bila Pitch Black i ja sam mislio to je bio san ili alkohola. Bio sam još uvijek hornier od pakla pa sam odlučila da drkati. Bio sam nekoliko sekundi u sjednicu i razmišljanja titty jebeni Tammy kad sam osjetio ruku na moje prepone. Ubrzo sam shvatila da nije bio san. "Dopustite mi da to učiniti", ženski glas cooed kao moje donje rublje je srušena.

Osjećao sam se netko ići pod pokriva, ali sam bio previše pijan da razmišljaju logično tko bi to moglo biti. Moj donje rublje je bio izdvajali off moje tijelo kao što sam položio na leđima žele biti zadovoljan. Uskoro sam osjetio nevjerojatnu toplinu oko moje nabrekle muškosti. Bio sam se daje blowjob i osuditi dobar. Osjećala sam njezin jezik trčati gore i dolje moj hard štap. Njezina usta zahvatila cijeli moj 8 inča mesa i ona izvukao usta pustiti glasno pop. Glavu zatim nastavio ide gore i dolje na moj masnoće kielbasa. Kad sam osjetio joj ogroman tits na moju nogu znao sam da mora biti Tammy.

Moj um popucali natrag u stvarnost. Gdje je Randy? Gdje je Katie? Jeste Tammy mislim da je Randy? Bio sam u krivu sobu? Što trebam učiniti? Pokušao sam gledati pod pokriva potvrditi da je Tammy ali je ne koristite, soba je bila previše tamna, a ja ne mogu vidjeti stvar.

Tammy i dalje lupa moj penis kao što sam odlučio igrati zajedno. Nakon realizacije skupa u tom big-titted Tammy je sisanče moj penis osjetio sam orgazam dolazi. Dospio sam dolje i uhvatio je za kosu i zaobljena leđa. Pokušao sam se ne previše glasno jecati, ne do vrha, od Tammy o tome tko sam, ali nije bilo koristi. Ja pucao moja slano opterećenje sperma dolje Tammy je vruće grla kao što je progutala cijeli teret.

"Mmmmmm ..." je samo usmeni odgovor je ona dala.

Dao sam nekoliko slaba thrusts kao moj orgazam oslabio. Tammy koriste njezin jezik to počistiti moj penis i proguta ostataka glasno dok smacking joj usne. Tammy tada utvrđenim na mojim grudima i staviti glavu na moje rame i ruku oko mene. Pitala sam se, ako je ona Mislio sam da Randy ili ona je samo pijan i rožnat. U svakom slučaju bio sam u raju. Također sam bio previše pijan i umoran da ništa učiniti tako da sam postavio tamo neko vrijeme.

Shvatio sam da u mrkli mrak Tammy može imati mislio sam bio Randy. Uostalom, ona je bila za piće, a mi imamo istu visinu i fizičku graditi. Iako sam nije mogao vidjeti što moj penis je opet teško sa željom znajući Tammy ležao na mojim grudima. Ja polako osjećao okolo kao da ne ometate nju i pronašao je glavnu nagradu, joj masivni pravo sjenica. Sam stisnuo i hefted to vrijeme. Moje ruke ne bi ni stati oko nje. Moj cijeđenje postaje snažnije i Tammy počeo promiješati.

U ovom trenutku sam odlučio da ide za to. Tammy već isisan moj penis pa sam možda kao i za sve to. Ja sam bacio na vrhu nju i počeo snažno ljubiti joj ramming moj jezik niz grlo od mojih najboljih prijatelja nevjesta. Tammy mogao samo stenjati u užitak.

Osjećao sam moj put prema dolje da joj big tits, gdje sam počeo sisa joj pravo bradavicu. Sam stisnuo i sisao joj tits za sve sam bio vrijedan. Iako mi ruke i dalje miluje masivne dinje JA ganut moj jezik oprezno joj glatka želudac joj lijepu med pot. Ja zadirkivali joj ostavljajući moj jezik ples oko nje sočan rupa do Tammy grabbed moje kose i gurnuo mi jezik u nju slatko, sočan razrez. Sam joj radio, dok je tijelo wriggled u slast.

Nisam mogao vidjeti stvar, ali sam mogao osjetiti njezin struk izvijanje gurnuti dublje moj jezik u njezinu ljubav rupu. Ja grozničavo radio moj vruće meso do Tammy nije mogao stajati bilo koji više. Ona me je povukao gore za kosu i promrmljao: "Fuck me sada!"

Ja montirana svoj misionarski stil i gurnuo mi penis u njezinu skliske maca. Uz nekoliko thrusts sam bio sve na putu u njoj maca. Uz posljednji je pustiti glasno stenjati i počeo suprot djelovanje. Ovaj Philly je vruće kas. Nije bilo djevičnjak međutim. I, očito, nije bio sladak Tammy prvi zajebavati! Nisam briga kao što sam počeo funta daleko u njezinu vrućem ugrabiti. Htjela sam napraviti ovaj kuja sperma.

Tammy je bila u ovom jebati, veliki put. Ona grabbed moje dupe i izvukao me dublje u rupu nju jer ona moaned glasno sa svakim moždani udar. Je li to kći propovjednika sam se da znam? "Oh, Randy si ogroman!", Rekla vikao kako je omotan joj noge oko moga tijela.

Sam ubrzao tempo i počela čekić klitoris. Tammy onda zamrznuo i počeo me fizički podići na nju. To je očito bila da orgazam. Našao sam joj usta u mraku i to pokriveno kao ona vrisnula glasno, "Ooooooooh." Kako me je izdao sam je planirao pucati moj zamotuljak dok me ona gurnula off.

Počeo sam paničariti. Da li ona zna nisam bio Randy? Moj panika zaustavljen kada Tammy prevrnuo i uhvatio moj penis i stavi ga natrag u njezinu vrućem pička. Ova kuja je još uvijek vruće i bio mi je jahanje kao pastuha. Zgrabio sam joj usta i opet prisiljeni moj jezik dolje joj grlo.

Tammy stavio joj koljena na obje strane od mene i vozio, a ona se nagne naprijed i stavi joj ruke na mojim grudima. Dospio sam se i uhvatio dvije pune pregršti od najvećih tits ste ikada vidjeli. Kao što je Tammy mi jahao sam čak i izdvajali joj 36 DD moje lice sisati bradavice. Tammy sam čuo jaukanje kao još jedan orgazam je dolazio. "Daj Randy. Cum u meni. Dajte mi dijete! "molila. "Oh Randy! Da! Randy! "Vrisnula je s oduševljenjem.

Nisam mogao držati leđa više. Ja lučni mojih leđa joj dizanje s kreveta dok sam prazni moj matice u svojim vrućim rupu dok sam stisnuo joj tits za sve sam bio vrijedan. Ja pumped moj cijeli teret u njoj sočan maca kao Tammy squirmed sa zadovoljstvom.

Kad sam završio smo oboje pala na krevet i iscrpljen dahtanje za dah. Sam djelovao brzo i valjane do poda da napuste sobu. Nikad nisam čuo Tammy mrdnuti i pretpostaviti je pala pravo spava. Ja fumbled kroz tamne na susjednoj sobi gdje sam pala na prazan krevet. Prije nego što sam otišao na spavanje mogu postaviti alarm za 9:00 Morao sam otići prije nego Tammy shvatio što se dogodilo i Randy htio kick moj magarac.

Probudio sam se s alarm i utvrdili da Randy i Tammy su već gore.

"Dobro jutro", rekao je Tammy, svježe iz tuš nosi ogrtač. "Oprostite, a ja moju kosu", dodala je kako je napustio sobu.

"Nadam se da mi nije vas probuditi", izjavio je Randy dok se pripremao kavu.

"N-Ne," odgovorio sam.

Randy izgledao kako bi bili sigurni Tammy je bila u kupaonici i govorio mi tiho. "Ja sam da se oporavim od ovog mamurluk. Od svih jebeni sreće, sinoć Tammy je rekao da je najbolji sex smo ikada imali a ja sam bio previše pijan da zapamtite. "To je sranje."

Brzo sam pucao unatrag, "Err .. Da ga se mora. "

Randy opet provjeriti da Tammy je bila u kupaonici i ponovno se oglasila. "Alkohol stvarno mora utjecati Tammy previše. Weirdest stvar je da je jutros bila je provjera moj penis. Ona se zakleo sinoć je veći nego ikada prije i to je vozio njezin divlji. Damn me za piće sve što Tequila jer ja ne sjećam! "

"Oh ... stvarno?", Rekao sam kako sam pao natrag olakšanje.

"To je vaš red za tuš", Tammy, rekao je kako je otišla u kupaonicu i Randy dozvoljeno da uđu. "Ja ću na stolu za check out mjesta za jesti." Tammy, rekao je.

Kada je Randy tresak vrata kupaonice i uključen tuš, Tammy mi je prišao. Ona je zasadio veliki poljubac na moje usne kao što sam sjedio tamo zapanjen ona mi je dala veliki osmijeh i rekao samo jedno djelo, "Hvala."

Нема коментара:

Постави коментар