Servis za upoznavanje

среда, 1. септембар 2010.

svalerka

Bok, Moje ime je Jenny. Ja sam upravo netko ispričao priču o tome što se dogodilo da je dobio mene tako vruće, da sam i dalje pokušati djelovati ovo kad god mogu. To se dogodilo prije 4 godine, kada sam bio samo 19-godišnjak nedavno-srijeda.

Ja sam rekao da imam savršeno telo za penis dosadan. To jednostavno ne pojavljuje mi se da hodaju ili stoje bilo drugačije, ali dečki svih uzrasta reagiraju na isti način ma kada me vide. Sviđa mi se znajući da su oni me gledaju i razmišljanja o tome kako bih gledati gola. Uvijek sam uživao u pozornosti, ali je do ovog incidenta nikad nisam imao prošlih dosadan pozornici. JA je bio vjerni moj muž. U vrijeme kada se to dogodilo, moj suprug Jake je bio 24 godina. On je bio jedini čovjek kojeg sam ikad bila i spolno. On mi je jebeno na naš treći dan, a ja se zaljubio u njega odmah.zene i devojke za upoznavanje

Za godinu dana ili tako, naš seksualni život je bio vrlo dobar. Jake uvijek mi reći bio sam sretan da ima muža sa velikim pijetao. Pretpostavio sam mu bila veća od normalne. Ja još uvijek uživao činjenicu da drugi ljudi će me gledati, čak i kad sam bio van s Jake. Oni bi pokušati sakriti njihovo zanimanje, ali bilo je očito da mi, iako Jake samo ga smijali off.

Jedno popodne smo bili u posjetu Jake roditelji. Bili smo sve u svojim bazenu zajedno. JA je nosio prilično oskudan bikini i sam primijetio Jake's tata, Andy, bulji u moje tijelo kada je mislio nitko nije tražio. To je bio prvi put sam bio svjestan je da je vrsta interesa. Osjećao sam se malo neugodno, to je moj otac u zakonu, ali kao i uvijek bilo je uzbudljivo imati drugi čovjek gleda u mene sa taj glad u očima.

Kao što smo bili uzimajući vanjska strana od bazena Andy čekali mene da uspon ljestve, prvi, stoji iza mene. Dobio sam nervozna i navučen na ruku željeznicom i on mi se kako sam pala natrag. Osjećao sam njegov veliki grabbing hands moja bedra, a zatim obje dojke. Volio sam osjećaj, iako je to samo za nekoliko sekundi. Andy nasmijao i napravio vic o meni se nespretno. Nasmijao sam se previše i ja izdvajali gore ljestve.

Kao što sam ustala, pogledala sam natrag u Andy. On je bio težak za podešavanje prepone području njegove široke gaće. Izbočiti se ondje izgledao kao krastavac! Samo sam buljila u njega, mislim da sam imao moj otvorena usta. On je rekao požurite kako bi mogao izaći, dok je pokušavala sakriti svoj hard-on. Nisam mogao vjerovati koliko velika je izgledao. "Wow", Pomislio sam, "Da li sam uzrok mu da se tako teško?" Ja sam čak dobio malo "mokre" misleći o njemu. Ali ja sam odlučio da je samo slučajnost i da nije bilo seksualni život između Jakea i mene je tata. JA baciti Internet vanjska strana od moj um u tom trenutku.

Kasnije te večeri, Jake i sam izabrao da ostane na svom ljudi 'kuća za noć, jer mi bi oboje imali malo previše piti. Kao što smo svi mrda natrag gledate TV, Jake ustao od kauč i rekao kako je jako umorna. On oslanjao dolje, poljubi me laku noć i ode u krevet.

Nedugo nakon toga Jake je mama također pretvoren u za noć. To ne uzeti puno piva staviti ju van. No, Andy i ja još uvijek su gledajući TV. Nitko od nas osjećao previše umorni, još. Mislim da oba od nas su bili razmišljam o nečem drugom. Mi smo gledali HBO "R" Filmovi koji su pokazali neki golotinju, a mi smo oboje činilo pravi zainteresirani za to. Scenu je došao gore, gdje stariji muškarac i mlađa žena su kupanje zajedno i počeo igrati sa svaki ostali. To me podsjetilo toliko popodne kad sam vidio Andy je veliki hard-on.

Bio sam zadivljen ako bi se Andy razmišljam istu stvar. Izgledalo je kao da je. Bio je puzav gleda na moje noge. Počela sam dobivanje uzbuđen opet i odlučio mu pokazati malo više vidjeti ako to je bio moj mašte ili ne. Ja polako klizila prema dolje na kauč malo i neka moja kratka suknja pješačenje do malo ispod moj bikini donje rublje. Sada Andy oči su lijepe na moje noge i sam mogao vidjeti ga pažljivo pokušava prilagoditi svoju oteklina penis. Znala sam da sigurno je uživajući ove koliko god sam bio.

Na TV zaslonu, dvije osobe su davanje i osjećaj međusobno gore. Izgledalo je kao mlada devojka bila stroking čovjeka prepone, iako mi stvarno ne mogu ništa vidjeti. Tada čovjek skliznuo ruku u njezin vrh i počeo igrati sa svojim hard bradavice. Andy pogledao mene i rekao: "Ja ću kladiti Vaše titties su bolji od nje."

Nasmijao sam se, "Možda ..." Wow, ja mogao vidjeti ga kako se milovati sada, a on nije bio skrivanjem na sve, samo ležerno cijeđenje i milovati sebe, kao da je trljanje ruku upalu ili nešto. Sam se preselio bliže njemu i prošapta da sam mislio da je veći penis nego što čovjek na TV-u. On je nasmijala i uzeo moju ruku i preselio na njegov veliki kurac. Sam ga stisnuo nježno. Ona osjećala tako prokleto čvrsto i vruće, to je napravio mene misliti o slikama koje sam vidio na konju. Pod prstima je bio uzimajući više!

Rekao sam, "Andy, Jake mi je njegov penis bio je stvarno velik i bio sam sretan djevojka imati muža s takvim velika." Andy chuckled. On unzipped njegove hlače i izvukao njegov penis, svih 12 cm od njega. Sada sam mogao uzeti moje oči off od nje uopće.

On je rekao: "Pa, lagao o Jake njegov penis, ali ne o tebi biti sretan." Stavio mi ruku na svoj gol hard-on. Nisam mogla prestati gleda na to. Bila sam tako vruće za njega. Ja ga Pomilovala rukom i čuo mu recite mi da je imao teško na mnogo puta jer on me upoznao i uvijek htjeli da se vidi.

Uvijek bih se nadao, samo možda bih se sviđa i da bismo mogli uživati jedni druge. Do sada sve što sam htjela je staviti moj usta na njega. I pognut nad svojim srednji i vođena njegov penis preko na usta. Bilo je tako velika i glatka i topla, baš kao i Jake je samo dvostruko veći! Ja ga usisan u malo po malo, crpne osovina sa moje ruke i uzimanje što više o njemu kao što sam mogla, dok je on ležao leđima stenjući od užitka.

To ga nije trebalo dugo da dođe u usta. Bio sam tako uzbuđen da sam onda je došao malo sebi samo vodi brigu o ovaj konj penis. Ne samo da je to puno veći od Jake's, Andy stup ritmično i grču puno više kad je došao, a tu je puno više doći. Nisam mogao progutati sve, a pola od toga prolivene dolje na njega i kauč.

Kad je mogao smiriti Andy izgledao tako sretan i zahvalan. On je rekao da je najbolji popušiti on ikada imao, a htjeli da znaju da je on mene idolized za bitak na taj način otvoriti sa njim. On je stavio svoju ruku oko mene i zagrlila me i rekao da nakon što je oporavio malo je želio dati svoj pussy ono što je stvarno potrebno. Rekao sam mu da je u redu sa mnom! U oko pola sata, on je učinio upravo to.

Ostali smo pravo na kauču, making out. Ni u kojem trenutku je on moj top off kako bi mogao platiti moj titties puno pažnje, te ih cijeđenje sisa dok nisam mislio moj maca će se zapaliti. Ne znam što smo bili razmišljanja, ako je Jake i njegova mama je probudila i izaći u obiteljskoj sobi oni 'imati stečen veliko iznenađenje! Ali srećom obojica su se onesvijestila od previše piva.

Nedugo moje gaćice i suknje je izašla i pridružio moj top na stol za kavu. Andy je imao svoje prste u moje maca kao njegov penis počela ukrutiti i opet nadođe. Bila sam tako mokra i spreman sam ga je potrebno u meni. Sam ga straddled i održava njegov veliki penis krut protiv moje razrezan i osjetio lagano gurnite ga na mene. Čak i kao uključena kao što sam bio, to je malo za ublažavanje da je stvar u, ali kada je sve u njemu osjećao tako dobro. On je kasnije rekao da sam vozio njegov stup kao kaubojka jahanje suprot djelovanje Bronco! Način na koji je sagrađena sam dobio toliko stimulacije, izgubio sam evidenciju o tome koliko puta sam došao. On mi je ispunjen gore sa svojim doći i znao sam koliko je sretan onda sam bio, kao što je rekao Jake, ali ne iz razloga je dao.

Od tada Andy i ja imati sex ljepušan velik dio sve vrijeme. JA pokušati iskoristiti svaku priliku dobivam. Jake nikada činiti se da bude iznenađen taj JA će ištanje to potrošeno skoro svaki vikend na dvije porodice. Gotovo svake subote imamo roštilj i pool party i mnogo piva. Jake voli piti i on dobiva stalno pijan, tako da on ne povezuje sve oko bahato ponašanje između mene i Andy.

U vrijeme kad se smrači on je sretan da može vidjeti dovoljno dobro da biste pronašli sobu gosta. A Jake je mama nikada ostaje do prošlih devet noću, ostavljajući Andy i mene na miru da jedni druge tvrtke. Način na koji ja vidim, svatko je uzimajući ono što im je potrebno, a posebno mi je, a nitko je uzimajući nanositi povredu.

Druga stvar je da je Jake brata, Jasona, koji je vrlo dobro obješen kao i njegov tata, saznao što se događa. Ja sumnjate da Andy mu je rekao, ali ja ne briga, jer sada oboje brinuti za moje potrebe. Ne zaboravite da sam se pretvarati da mogu osjetiti Jake je "malo" penis u mene i lažni orgazam, dok njegov otac i brat bi me jebeno dobro.

Нема коментара:

Постави коментар