Servis za upoznavanje

четвртак, 2. септембар 2010.

Trazim seks za jedno vece

Budim se sa moje grlo osjećaj kao šmirgl papir i glavu osjećaj kao pamuk bombona. Vi ste već budi, a ja mogu čuti vas Pottering oko u kuhinju s mirisima kave i pržiti wafting se uz stepenice. Sam ležao tamo, snuggled u mojoj duvet,za udaju pitate kako ću progutati tost, kada sve što želim je sladoled.

Ja okrenuti i gledati kroz prozor. Pada snijeg ponovno. Pahuljice četkanje prozor kao da padaju poput vile kovitlaju i ples na vjetru. Ne volim snijeg. To je hladno i mokro. Sigurno izgleda lijepo kad sam gledajući ga iz moje lijepo toplo krevet,za seks ali ja nemam namjeru venturing out u njoj.

Znam da moram ustati. Vi nikada ne pustiti mene jesti u krevetu. Groggily guram duvet off moje tijelo i moje noge tobogan iz pod pokriva.udaranje po guzi Ustajanje u sjedeći položaj Čekam moju glavu da se zaustavi okretanje prije stavljanja na moje naočale i standing up. Moje noge tobogan nesvjesno u moje papuče, kao što ja stojim. Hodam iz spavaće sobe bez mog kućna haljina, ja sam ionako prevruće.

Na vrhu stepenica pauzirati kao val me vrtoglavica hitova, to je moja visina problem ili sam ja bolesnijim nego što sam mislio? Polako sam kretati stepenicama oslanjajući se oslanja na rukohvat i disati uzdah olakšanja kao što sam do dna, bez pada.zavodljiva Štene zna da sam bolestan kako ne skočiti na mene kao ona normalno radi, samo je rep maše na pozdrav i prati me u kuhinju.

Kuhinjska vrata daje zvučni klik kao što sam ga zatvoriti iza mene, a vi zauzvrat, marmelada u ruci, i osmijeh na mene na taj način da te volim.

"Jutro, subbie," kažete kao što kretati poljubiti svoje obraz. Vi ćete uvijek učiniti da u jutarnjem i JA hatar Internet. Li vratiti gesta croaky turpija i lice bore u skrbi. Kao što ste stavili dolje marmelade i krenuti prema meni sam korak u stranu i učiniti moj put do stola. Sjedi na moje mjesto ja ostala jedan lakat na stol i neka moja bol glave padaju na moj dlan.

"Nije to ništa", kažem, "samo bol u grlu i fuzzy glavu." Vi ne kupiti ga za drugi. Uzimajući tost s roštilja te prohodati preko mene i mjesto kul ruku na moje čelo. I drhtaj na dodir s guranjem ruke daleko. "Ne!" Ja ugriz. Mrzim biti bolesna, ja mrzim kad se dotaknu Ja sam bolestan, ali znate ovo. Vi hover preko mene za nekoliko sekundi prije nego se preselio u medicini kabineta. Ja ne mogu vidjeti što radite sada, ali čujem kad otvorite vrata i čuti tužibaba stisak paracetamol okvira.

Ja skočiti kao da stavite šalicu kave ispred mene, jesam li izgubiti nekoliko minuta onda? Vidim paracetamol moj pehar i premjestiti to motika njima gore. Vaša ruka zemljišta čvrsto na vrhu mina i sam pogled do te vidim frowning na mene.

"Rekao sam nakon što ste jeli nešto. Zatim pričekajte. "Tvoj ton je nizak, ali upozorenje. Ja sam zbunjen, kad si rekao da je? JA premjestiti daleko moje ruke i zamotajte oko moje šalica za kavu umjesto. Gledam kako te premjestiti natrag u kuhinju. Sam mogao uzeti tablete sada, što bi to važno? Moja ruka opet izađe i ja početi zvrčka tablete okolo sa jednim prstom. Neću ih još. Ja podići svoje kave i gucnuti, wincing kao što sam progutati ono što osjeća kao jabuka. Čujem da rado vraćaju i gledati kao numbly stavite zdjelu ispred mene. Jogurt, da mogu upravljati.

Kao što sam premjestiti moje ruke dizati žlicu sam obavijest da tablete su nestali. Uh oh. Glupo mi dići zdjelu da vidi ako su ispod, br. Oni moraju biti tu negdje. Sam početi obličje okolo vrhu tablice i podizanje komada posuđa,lizanje kurca kao da pilula će se pod jednim od tih. Možete se vratiti na stolu, a ja se osjećam da me gledate. Ja zamrznuti i skrenite glavu potražiti na vas. Vi ne izgledaju sretni. I progutati i trzaj.

"Ne mogu pronaći tablete," Ja kreštanje. Vi mrštenje dolje na mene. Mrzim kad viku.

"To je zato što sam ih pokupila kad sam vam je dao vaš jogurt. Samo bol u grlu mislim da je rekao. "Uh oh. Tu je taj ton, onaj koji zvoni alarm zvona u glavi.

"I fuzzy glavu. Nije to ništa, dobro sam. Prestani me babying! "Sada postoje različite alarma zvona odlaze u mojoj glavi. One koje vrište i recite mi to trčanje. Ja vas gledati kao što namrštiti dolje na mene, mislim da raspravljaju da li da mi predavanja ili me pljuska. Ne želim ni, moja glava boli, a vi ste dosadne mene sada. Možete sjesti i bubnja prstima na vrhu tablice. To je drugačiji. Sam pogled dolje na moj jogurta,lezbejke i tentively podići svoje žlicu i početi jesti. Hladnoća smiruje grlu ali moj želudac hitova kao što su olovo.

"Žao mi je," Ja gunđati preko zalogaja. To nikad me iznenadi kako jedan minutu mogu biti ukupno derište, a sljedeći je sažalijeva subbie. Vjerojatno zato što je dio tko sam ja. Ne znam zašto vam stoje za to ipak. To mora biti vrlo zbunjujuće na vrijeme.

Samo sam uspio pojesti dvijuine moj jogurtom prije stavljanja moje žlicu dolje i dostizanje za moj duhan kositra.

"Ne!"

Ja ugledati se na vas. Uvijek sam peder nakon doručka. I dalje povući kositra prema meni.

"Želim peder" Ja cvili. Mrzim grintav, ali to se uvijek događa kad se ne osjećaju dobro. Vi odsjaj na mene. Vrsta koji kaže "to učiniti i vaše dnu će platiti '. Sam to učiniti. Želim peder. Otvaranje Tin i izvući radova i brzo role prije nego što možete me zaustaviti opet. Stavio sam završio Rolly između moje usne i posegnuti za upaljač. You don't stop me. Znam da sam neposlušan, znaš da ja znam. I svjetlo peder, udisati i trepnuli dok su moje grlo vriskove iz protesta. Neću ga staviti izvan ipak, ja sam previše tvrdoglava.

To ne uzeti čeznuti za mene da biste dobili na posljednji darling, samo sam tanak roll. Kao što sam ugasiti Rolly obraćam vam i ne znajući zašto,volim starije sam puhati dim u lice. Vi zatvorite oči i kašlje. Stojim brzo Znam da sam otišao predaleko. Vi ustati kao brzo i uzeti čvrsto držite na moj lakat.grupni seks JA pokušati provlačiti besplatno kao što ste čvrsto vodi me iz kuhinje i prema stepenicama.

"Up!" You zarežati push me nježno. Obraćam vam i teže gurnuti natrag. Ja ne bi bio iznenađen kad me okrenuo na stepenicama i sletio tvrtka cmakanje u moje pidžama pokriveno dno, ali sam bio. Samo malo cviliti i suze bockanje uglovima mojih očiju kao što sam posrnuo se uz stepenice ispred vas. Na vrhu stepenica I okreni se prema spavaćoj sobi ne gnjavi da li ste pratili, jer znam da ste vi.

U spavaćoj sobi ja stojim uz krevet i početi plakati tiho kao sjediti na krevetu. Znam što dolazi sljedeće, ali ne mogu to učiniti, neću povući mom pidžama dna prema dolje. Vi znate da ipak, to je razlog zašto vam uzeti moj ručni zglob i vodič mene na svoju stranu. Kada se vaše ruke premjestiti na moju struku povući moje dna dolje sam cviljenje i pokušati vam prestati. To ipak ne radi, samo četkom moje ruke daleko i tegljača s jednim mojim dna se udružuju oko moje ankles.

Goli od struka na dolje li me brzo povući preko koljena. Ja se automatski stavio jednu ruku na pod, a drugi iskoriste je vaš gležanj. Ne moram dugo čekati za prvi cmok. Moje tijelo padova, a ja vikati na bol kao svoju ruku čvrsto spaja sa mojim desnom obrazu. Kao što brzo, da zemlja jednako čvrsta cmok za moje lijevo,oralno zadovoljavanje naizmjenično između obraza. Vi ste mi govoriti kao te Smack My dna, ali ja sam plakati previše koncentrirati na vaše riječi. Ja sam očito trebala odgovoriti, ali kad ja ne zaustavite i nazvati svoje ime da biste dobili moj pozornost.svalerka

"JA je pitao zašto ste uzimajući ovaj spanking?" Ti trljati moje obraze kao što čekati da odgovorim. Ne moram razmišljati, ja znam zašto.

"Budući da sam duhati dim u lice." Ja sob. Pokrenuli ste smacking moje dna opet i ovaj put slušam vaše riječi.

"Vi ne puhati pušiti kod mene. Naučit ćete raditi kao što sam rekao. Nisam htjela da pušiti zato što je rekao bilo upaljeno grlo. I neka te imati tvoj dim i disrespected moje dobrote ga puše u lice. "Vi ste više nego što sad ljutiti, ja mogu reći ovo je vaš ton. To me čini zavapimo teže, mrzim što si tužna. Vi nastavite da me pljuska i mene predavanje za daljnjih 5 minuta prije nego se zaustavi i opet protrljati moje obraze.

"Rekli ste da ste imali upalu grla i nejasne glavu. Moj posao kao Sir se brinuti za vas, ali vi ste tako tvrdoglavi da me neće pustiti. "

Slušam kroz moje suze i bol, osjećaj grozan iznutra. Vi samo su pokušavali pomoći i sam djelovao kao derište. Ne mogu se sjetiti bilo tko brine o meni kad sam bila bolesna, ali ga je bez pitanja i to sam sve bacio natrag u lice. Prije nego što mogu reći da sam žao da ispadne jedno koljeno prisiljavajući moj torzo prema dolje i odozdo prema gore mi tako da možete šamar da mekani dio bedra, gdje se sastaje dna. Ove smacks su teže, jer želiš da zapamtite ovu spanking za neko vrijeme. Ja sob kao što svjetlo vatru na mom dnu. Ja ne mogu pomoći, udaranje, isto kao što ne mogu pomoći smacking leđa moja bedra kad sam udarac.

Ja sam još uvijek jecajući pa mi ne primjećujemo kada prestati. Vi samo utrljati krugove na leđa i čekati mene to smiri. Osjećam dođete do dolje i maknuti moj pidžama dna iz moje ankles. Znam da neće biti vidio one danas ponovo. Sam pustio svoje gležanj i li pomoć mene stajati. Ali ja sam samo stajao na nekoliko trenutaka dok ustati i pomoć mene natrag u krevet. Klizni sam u roli na moj trbuh, posežući za ruku duvet li me prestati. Ne znam zašto ste to učinio, ali sad je sve želim učiniti je vratiti na spavanje.

"Ne idite na spavanje još. Ja ću biti pravo nazad sa svojim paracetamol. "

Gledam kroz pospani oči kao što napustite sobu. Ne postoji način ja ću biti budan kada se vratite.

Нема коментара:

Постави коментар