Servis za upoznavanje

четвртак, 9. септембар 2010.

seksualna mastanja

U trenu pojavio se i čuvaju na mene

Ne ostavljajući gore uvijek jurnjava

Neodlučan, na prvi onda sam brzo odustao moj štitnik

Najam u njemu mi je bila pogreška

Znao od početka da je to vrući razgovor

Mislio da bi mogao nositi plamen

Previše misterij, umjesto poštenja

No, ustrajala topline i moja strast je surmounted nitko

Uzajamno žudnja bila je intenzivna

Reality gmizati u seksualna fantazija

Bio sam oduševljen očito on nije bio

Ali ja sam ne samo sam mislio

Udaljenost rastao preko noći

Kako brzo kao pakao je počeo plamen spalio out

Kao zvijezda padalica rasvjete na nebu, ali brzo blijedi

Ugljevlje i dalje tinjati gdje je nekad vatra

Misli da naizgled savršeno odgovaraju će ustrajati

Drugi koraci me deke uz osiguranje.blowjob

Njegova toplina me grije i prelazi duboko mene kao niko drugi

Objava dogodi

Imao sam pravo ispred mene što mi je potrebno sve zajedno ... ... ...

Нема коментара:

Постави коментар