Servis za upoznavanje

понедељак, 6. септембар 2010.

napaljena matorka

Bok, Moje ime je Venessa. Ovo je moja priča o mom završne godine u srednjoj školi. Ona počinje u stranci / ples u moja djevojka u kuću ... Hodao sam na vratima mog prijatelja u kuću i odmah mirisalo miris stotine brusnih tijela i čuo duboki bas glazbe. Kao što sam ušao dublje u kući sam izvukao moj grudnjak da pokrije više mojih još dovoljno uske 36C grudi.
Bio sam nosio vrlo nizak rez spremnika, i labav grudnjak. Moja suknja jedva obranog vrhu moje bedro, i samo sluha jaukanje stotina gyrating tinejdžera zbog moje bradavice da otvrdne na zidati poeni.
Moj dugu plavu kosu i valovita je visio labav oko moje glave. Svjetla u kući bili su zatamnjena, a ja samo mogu dati parove ljubljenje i trljanje nasilno jedni protiv drugih.
Odjednom dječak sam jedva znao došao iza mene i počela pritiskom na svoje tijelo teško protiv mene. Sam mogao osjetiti od tvrdog trbuha njegov penis u dupe, ali sam brzo ga je spasio ... ono što sam stvarno bio craved dodir svojom djevojkom Jess.
Nakon desetak minuta, a mnogi pristupi od strane dječaka da ja ne želim, JA je uhvaćen pogled na nju. Jess 'svjetlo plava kosa plesala oko nje dok je gumiran svoje tijelo protiv drugog djevojku koja, morao sam priznati, sported savršen skup ogroman (oko 46DD) grudi održava se u velike, bijelo i čipkasti grudnjak i tenk.
Jess je oko tri centimetara viši od nje, na pet nogu šest inča, ali kad smo bili zajedno smo licem u lice i prsa-u-prsa. Osjećao sam se moja bradavica još više otvrdnuti u grudnjak što je moj pogled roved nad njom savršeno, vitak, stasit i tijelo. Bila je odjevena u svjetlo i uglavnom prozirna zlatna svilena haljina, i vidio sam joj bradavice strše iz kruga ispupčenja njenog 40C veličine grudi. Njezina nešto kovrčavu crnu kosu do pola bio povukli, a ostalo je pao oko nje lice kao tamno velom.
Kao što sam došao gore iza nje i skliznuo mi ruke oko njezinog struka sam mogao osjetiti blagi vlagu, a znala da joj curi sokovi iz njezine ukusne obrija maca i bili su formiranje mokro mjesto na njoj kratka haljina. Mi naše ljuljati bokovima u ritmu glazbe, i kao što sam počeo trljati ruke nad njom obrija bedrima ona moaned i prošapta preko ramena mi: "Bože, mislio sam da nikad ne bih dobiti ovdje. Trebam te tako loše. Ja sam više rožnata nego što možete zamisliti. "
Ja giggled u njoj uho i rekao: "Ja osjećam na isti način, baby." Ona sama brzo oslobađaju od drugih prsata pilić 'zagrljaju i mi preselili u debele tiska na stotine drugih rožnat tijela. Bilo je savršeno normalno za djevojke u mojoj školi za ples zajedno, a nakon brzo pogledati oko kako bi bili sigurni da nitko ne dajući nam je za bilo kakvu posebnu pozornost ja polako klizila mi je gore od nje bedra i gore pod haljinu. Moj druge strane, masira joj abs jer roved joj tijelo nježno stisnuti grudi.
Moje ruke dolje joj prepone otišao u gaćice i osjetila sam joj postali još vlažnija kao moj gornje strane Pomilovala lupanje joj boobs. Ja polako milovala joj obrija maca i onda uguran među prst joj mokro, sočan, lupanje i usana. Kao što sam ganut moj prst i izvan joj maca moj palac masira joj tipka, pa sam mogao čuti njezin dah dolazi brže i čupav.
Ja povećao brzinu moje penetracije, i osjetio sam iznenada Jess luk protiv moje tijelo kao orgazam wracked njeno tijelo. JA je zadržao događa, a njeno tijelo i dalje trzati protiv mina kao što sam ripped orgazam nakon orgazma od nje rožnat ukusna tijelo. Napokon sam osjetila njezine opustite se protiv mene, a ja svoju ruku maknuti iz svoje prepone i stroked njezine grudi rukom koja je bila prekrivena u svom seksa sokova.
Jess uzdahnuo i okrenuo u naručju dok smo bili licem u lice i njezin nipples hard rock su brushing protiv svoje kroz našu odjeću. Ona whispered u moje uho, "Na tebi je red beba ..." Ona je odmah pao je s jedne strane niz moje suknje, i lagano stegnut moj već prekaljenih bradavice kroz moj grudnjak s njom druge strane, što ga čini još teže. Do sada moj tank je dosta pala gotovo da je jedan od mojih grudi su potpuno otkriva svima oko nas, pokrivena samo moj štedljiv i pol transparentno grudnjak. Pa ipak, JA nije 'briga na sve što sam moaned tiho u uho joj ona otrča svoje prste kroz slamom zlatne kose koja je pokrivala moja maca.
Ona izdvajali mi bliže, a njene usne pronađena mina i prije nego što sam to znao moj jezik je isprepletena s njezinima. U međuvremenu sam mogao osjetiti moje sokova curi iz mojih maca kao ona počeškala gumb. Moja pička throbbed pa sam se osjećao kao sperma joj ruku nastavio raditi izvan moje maca.
Odjednom, kao što je počela do njezine ruke dolje unutar moj grudnjak je klizila joj prst u moju šlic. Ona je brzo okretati oko u mojoj maca i osjećao sam orgazam zgrade unutar moja pička. Njena gornja ruka su pronašli mog gola prsa i sad je lagano masiranjem i valjanje moje rock hard bradavice između njenih prstiju. Kao što je nastavio raditi s njom pussy moju ruku Ja pritisnuta moje tijelo se protiv nje i neka idu sebe kao dva orgazma pravo u nizu wracked moje tijelo kao što sam slid moj bradavice protiv Jess 'tijelo, i ja sam čuo stenjanje u zanosu kao što sam Došao preko njezine ruke.moja picka
Jednom sam je završio, ona uklonjena je za ruku i podiže ga moja gola prsa da je ona miluje. Ja gasped kao joj ruku koja je bila prekrivena moja sperma dotaknu mojih grudi. Ona je tada uklonjena usta od mina i isisan moja sperma off od mog gola sisa! Kao što sam stenjali opet, ona je na moje grickaju bradavice, i sam je zagrlila protiv mene. Konačno je završio i izdvajali moj grudnjak i tenk povratak preko mojih grudi.
Ona mi je dala dugo gledati i reče tiho: "Bože, ti stvari da mi je da ja ne mogu dobiti na bilo koji drugi način. Nadam se da ja učiniti isto za vas." Pogledao sam na njeno lijepo lice i onda mi pogled pao na njene velike okrugle grudi i vagina joj je još polako kaplje sperma na njoj haljinu.
Pogledao sam back up na nju lice i reče tiho: "Možete samo zamisliti bebu, možete samo zamisliti što to učinite za mene."

Нема коментара:

Постави коментар