Servis za upoznavanje

понедељак, 13. септембар 2010.

napaljena teta

Drhtaj, pokušava kontrolirati svoju plitko disanje, pokupila sam platiti na telefon u trgovine i nastavila da provjerite broj održana labavo u desnoj ruci. "To je lako," Pomislio sam, "samo djelovati cool.". Sam bio flipping ovaj posao kartice okolo u džepu cijeli dan, u stvari, za zadnjih sedam dana otkad sam ga dobio.

Te noći započeo sa strašno boriti sa svojom ženom. U bijesu sam otišao van i nađi negdje se napiti. JA koji je potreban piti loše i bilo gdje će učiniti. Sam uspio naći pub u strip Mall dvadesetak minuta od kuće.

"Tu sam?" Okrenuo sam se prema glasu. Stajala je pored mene sa dvadeset dolar račun u jednoj ruci i cigaretom u drugoj. Kovrčava kosa smeđa joj blijedo lice uokvireno, najljepše oči kestena sam ikada vidio, i complimenting njezin izvanredan tijelo. Njen vrh davanje velikodušni pogled na njezine grudi, njoj desiner traperice ustupa njezin čvrst želudac. Žena je izgrađen za poslovanje.

"Da," odgovorio sam, "dobro, kinda. Ja sam na čekanju za prijatelja. "Osjećala sam se loše za ležanje.

"Bi li um ako sam sjesti ovdje?", Rekla je dok je ukazao na stolici pored mene u baru, "Ja sam na čekanju za nekoga isto ali imam osjećaj da sam ustala." Ja croaked odgovor pa je sjela, baci joj torbicu i cigareta na traci.

Rekla mi je njeno ime je Sara kroz nju dimi glas i ružičaste usne, njen vrh nisko rezano prikazano dovoljno dojke koje su bile uravnotežene na traci. Riječi kao da dolaze lako za to što je ženu i zastrašivao kao što sam bio na njoj, mogao sam lako napraviti razgovor. Razgovarali smo o našim životima i našim obiteljima na neko vrijeme, cijelo vrijeme pio puno brže. S vremenom je postao naš seksualni predmet razgovora.

"Što je najviše kinkiest stvar koju ste učinili u krevetu?" Upitala je, stavljajući svoje duge nokte na svoje vino i rezak savjet. Ja mucao, "Ništa stvarno taj kinky. Znaš, samo obični stvari. Što god moja supruga ne dozvoljava mi da joj što nije toliko. "Smijala se kao ona tossed kosu leđa, prikupljeni svojoj torbici i puši, i sa mokrim prstom pritisne protiv moje usne prošaptao:" Ja ću biti pravo nazad, Im 'idući u dame sobu. "

Gledao sam joj dupe dok je išla dalje, a ja skoro mogao zamisliti osjećaj da na mojim rukama. Imajući osjećaj natjerati da ide, i ne žele gubiti vrijeme njezina me čeka kada je natrag na stol, JA pokušao moje najbolje da hoda pravac u kupaonicu. Sam gurnula vrata otvorena sa mojim podlaktice i sam je vidio odraz me gleda iz ogledala. Ona se okrenuo i pitao ako sam bio izgubljen. Pogledao sam na vrata koja sam još bio poduprt protiv i primijetio da sam zapravo hoda u zahod dame.

To je bilo sve šanse da joj je potrebno. Ona me je uhvatio moju majicu i mene uvučen u daleko štala, njezin jezik strelovit u moja usta, usta njezina sisa moj jezik. Bila je grunting tiho kao naša lica su zamagliti, miris njezina parfema i okus vina i cigareta ispunjena moja osjetila. Ona me je gurnula prema natrag na pašu i dobio je kleknuo, njezino lice trljanjem moje hlače i moje otekline penis, uzimajući male bites i udišući duboko.

"Mmm, ti miriše tako dobro." Njena prigušen glas, rekao je. Ona undid moje hlače te ih skliznula na pod. Moj penis potekao i ona nasmijala i lizali glavu. Činilo se skok kad i ona. Ona podigoh osovine i uzeo dubok dah, lice joj zasađeno između mojih nogu i lopta.

Ona otvori usta i uzeo moj penis unutar nje. Toplina joj usta širila preko mog vratila kao ona isisan pohlepno. Ona moaned tiho, ova žena stvarno uživao sisanče penis koji je sigurno. Ona oživi svoje tempo i savijena koljena, njezine stručne toungue trčanje gore i dolje moj penis, trčanje preko moje loptice.

Ona lizali bazu moj penis, uzimajući u duboke breaths i oplakivanje kao i ona. Ja tučeno glavu natrag i stavi svoje ruke na glavu, prisiljavajući joj da sve svoje dužine. Zatim je učinio nešto što je bilo potpuno neočekivano. Igrala se i sa mokrim prstom polako počeo kruže moj šupak. Isprva sam bio iznenađen, ali je počeo da se osjećaju dobro.

"Da li tako?" Pitala je. I moaned i kimnula glavom. Ona je nastavio sisati, joj jednu ruku sljedećeg usta gore i dolje moj vratilo, as druge strane joj prst polako čineći to je put u moj magarac. Ona nije bila dugo prije nego što joj cijeli prst bio unutra da sam osjetio potrebu da dođe. Ona mora imati ovu osumnjičen jer je ustao i rekao mi je da se na koljena i lice zida.

Nakon nekog oklijevanja sam ispunjen by wrapping ruke oko WC, moje grudi na sjedalo i moje dupe u zrak. Ona je išla ruku gore i dolje ispucati od moje dupe pazeći da je mekom prstohvata kao i ona. I moaned i mene gurnuo prema njoj. Osjećao sam se obje njezine ruke širiti moje dupe i njen dah na mom toplom rupu.

Sa svojim mekani mokri jezik ona lizali iz moje loptice na moj šupak, a kad je to bilo kao struja koja teče kroz mene. Ona je to učinila još nekoliko puta, a ja još stenjali i preselio moje dupe u krug, osjećaj njezine usne i jezik cijeniti moje loptice i magarac. Ona je tada proširila moj magarac široki i napravio malu prolazi na moj šupak sa svojim jezikom, svaki put čvršće nego prošle.

Ona zaglavi njezin jezik duboko u moje dupe i moj već rock hard penis skočio. Ona je nastavila s tom za ono što se osjećali kao vječno, klizne njezin jezik u sebi, oko wiggling, pokušava joj najbolje da vide koliko daleko je mogla izdržati. Osjetio sam ruku ići na moj penis i polako početi da se mlijeko. Sporo, jaki potezi u skladu s time način na koji je bio lizanje moj magarac.

Nakon tri minute ovoga sam lučnim leđa i mlaznice sperma poprskan preko ispred WC-om, a neke u ruci. Ja izdvajali joj lice daleko i ustala, brišući usta i bulji u mene kao što sam ležala zadihan, dok straddling WC. Ja sam skladao i ustao primjećujući da je kopanje u svojoj torbici za nešto. Je izvukla svoju posjetnicu i predao za mene. Ja sam ga uzeo i stavio ga u džep mojih leđa i ona nagne i grabbed moje još uvijek teško penis kroz moje hlače i purred, "Nemojte biti stranac."seksualna mastanja

Ona je izišla iz zahoda i iz bara. Sam napustio i otišao kući razmišljam o tome što je transpired. Sada, da ga se tjedan dana kasnije, JA koji je potreban da biste vidjeli ovu ženu opet. Ja biranom broju, a nakon tri prstena čula njen glas. "Sarah", rekao sam oduševljeno, "Jeste li zauzeti večeras?"
Google преводилац за:ПретрагеВидео снимкеЕ-поштуТелефонЋаскањеПредузеће
О Google преводиоцуИскључи тренутни преводПриватностПомоћ

Нема коментара:

Постави коментар