Servis za upoznavanje

петак, 23. април 2010.

erotske price komsinica

Moja žena (Jenna) su prosječni kasnim tridesetim par s dvije iznimke. Prvi je da ne imati bilo djece koja nije bila biti dizajnu,pohotna a druga je da smo swingeri. Mi uživati u slobodi i ljubavi su eksperiment seksualno. Mi smo bili uspješni, a moja žena je i dalje vrlo atraktivna. Ona je 5'8 s kratkom plavom kosom, duboke plave oči i odličnoj formi. Ja sam 6'5 sa crvena kosa i zelene oči i oboje smo raditi u teretani. Jenna htjela probati novi meksički restoran u gradu.
Otišli smo u restoran i bilo je upakiran pa smo odlučili ići traci. Teško se mogla kretati, jer je bio toliko gužve. Ako Zapravo, tip pored nas,matorke price povaljen na njegovu pivo. On je ispričao i ponudio da kupi nam krugu. Predstavljao se kao Vic i njegova žena kao Lily. Vic je bio prosječne veličine momak vjerojatno 5'10. Lilly je mala tanka Azijski žena vjerojatno 5 stopala razgovor je bio vrlo jednostavni, ali oboje je velik smisao za humor tako da su bili vrlo lako razgovarati. Budući da je bio toliko gužve, odlučili smo se na prvi dostupan i to je bio stol za četvero. Pitali smo i Lil Vic da nam se pridruže.
Tijekom večere, razgovor okrenuo na posao. Vic je izjavio da je bio u nekretnine i Lil je voditeljica ureda iz uvoza tvrtke. Okrenuo sam se njoj i rekao da je zvuk zanimljiv. Ona je rekla da je to zanimljivo,perverzne price nego ubojica na vrijeme. Vic nasmijao, moja supruga je i sama podcjenjivanja i stvari ona je jako agresivna .. Ona je poznata kao tigar u uredu. Jenna je rekao "ni na koji način ovaj maleni žena može biti tigra". Lil nasmijala, da istina je, ja mogu biti tigar. Vic chimed u, ne dajte svoju veličinu budalo, ona može donijeti bilo tko na koljena. Napiti se događalo dolje vrlo glatko. Jenna je predložio da se vratimo na naše mjesto za neke više pića.
Mi smo otišli natrag u naše mjesto kao Vic i ja počeo piti, a brazgotina žena pilo vino. Vic i ja gledao na TV, dok se bore žene razgovaraju za šankom u našoj dnevnoj sobi.erotske price komsinica
Nakon borbe, možemo se vratiti u dnevnu sobu i Lil rekao "radite što?" Jenna je rekao, da smo swingeri. Mi uživati u seksu s drugim ljudima. Nastavila se ne vara, jer partner je druga soba rade istu stvar. To je način da se sve moje oslobađanje napetosti. To je veliki osjećaj da drugi čovjek u kurac u meni. Crveni i ja volimo jako puno, ali to način začinio naš brak. Lil počeo smijeha jako teško, rekla je te su se susreli dva kvadratna klinovima u Vic i I. U stvari,tangice ja sam 30 nešto ženi koja nikada nije dodirnuo ili vidio drugog čovjeka kurac osim Vic's. U stvari, nisam vidio njegov penis za posljednje dvije godine. Ona je rekla, vidimo se Vic je imao poteškoća s erekcijom za posljednje dvije godine. Pokušali smo sve vrste tableta i razne vrste igranja uloga, ali ništa ne činiti se to funkcionirati. Valjda prije godinu dana, stali smo težak i oboje smo sami pokopan u radu. Jenna izraz lica bio je jedan od ne vjeruje i ona hodio putem i dao joj zagrljaj. Lil izbrisala suzu iz njenog oka,lepotice to nije tako loše, ja ne propustite ga, ali te je znao da je laž. Da budem iskren, osjećao sam se vrlo loše na Vic. Ne momak želi čuti njegovu erekciju problem vode razgovori sa strancima. Moja žena, koja je uzimala neke psihologije kolegija na Community College, rekao je čula da u nekim slučajevima, čovjek može biti pobudila ako nešto od običnih se događa. Situacija će omogućiti čovjeku da se pobudila.
Pogledao sam na Jennu, oh meda što to govoriš? Ona je rekla sjetiti CC i Billa.
JA pravedan je potresao po glavu. Jenna okrenuo Lil, Jeste li dečki dovoljno očajan da pokuša nešto? Ona je rekla, nakon što ste započeli, te se ne mogu vratiti i ne postavljati takva pitanja. Lil pogledala Vic, ja sam očajna i rožnat dovoljno pokušati ništa.
Jenna je Lil ruku i hodio putem do Vic. Jenna skinula Vic's majicu, a zatim ukloniti ostatak njegove odjeće. Došlo je loša Vic stajao mekan kao što može biti. Lil Ok, skinite svoju odjeću i ja ću skinuti moje. U roku od nekoliko sekundi,amaterke Vic je imao dvije žene potpuno gola i ima je nijedan potpisati bilo života. Jenna Lil rekao da ide sjesti na kauč i njoj i hodio Vic nad drugim kauč. Ona je imala Vic sjesti i ona je nastavila da sjedi na njegovu krilu. Ona je počela trljati loptice. Sam skinula moju majicu i hodio putem prema Lil.
Jenna Lil rekao da skinu ostatkom moje odjeće. Lil undid gumb na moj traperice, unzipped prema letjeti i spušten za traperice. Ja zgazi iz moje traperice i moj penis je došao preko mojih boksači. Sam skinula moje bokserice i ja u potpunosti pobudila. Jenna Bez ijedne riječi, Lil započeo ljubi moj penis. Ona je smještena njezin jezik na dnu, a polako je otišla bi došla na vrh. Ona je tada spušta glavu stavite moj penis unutar njezina mjeseca. Ona glavu polako ode gore i dolje. Kao da je otišao off prekidač,debele glavom je odlazeći gore i dolje uz nevjerojatnu brzinu. Ona je imala jake usne zahvaćena moj penis. Ona je smještena ruku na bazi moj penis i otišao čak i brže. Ja nikada nije žena igrati sa svojim pijetao s takvom snagom i ustrajnost. Sam ju gledala kako joj glavu bobbed gore i dolje. Htio sam je uzeo svaki zalogaj strenghend moje da ne svršiš. Ona je kao tigar, kada su svoj plijen u usta. Pokušala sam je usporiti, ali nisam mogao. Imam osam inča penis i to malo što je svaki centimetar. Nisam mogao stajati više, a ja pao na koljena i pao natrag na pod. Iako sam bio na podu, ona nikada nije usporila. Ona je bila moj penis lupa kao da sam nikada nije učinjeno prije. Jenna je rekao, Vic i ja su idući u spavaću sobu budući da joj je njegov hard penis u njezinu ruku. Moja supruga je bio u pravu, ne postoji ništa poticajnije za čovjeka od gledanja njegova supruga sisanje drugom čovjeku penis. Izgraditi bila izvan moje kontrole i sam došao. Lil mi se nasmiješio i pustiti rikati. Ovaj tigar dobiva ono što želi i ona mi izbrisala s moje košulje. Iz druge sobe,galerije čuo sam zvukove užitka iz oba moja supruga i Vic. Pomislio sam da je Vic problem je riješen.
Pogledao sam na nju, ovaj tigar mora biti pitoma kao što sam joj lijevo gore na kauču. Ja širiti njezine noge otvorene kao što sam počeo ljubljenje unutrašnjost njezine noge i bedra. Imala je male količine crne kose oko nje vagina. Ja sam radio moj put do njezina vlažna maca i moj jezik postavljen unutar nje. Sam joj stroked sa mojim jezikom kao njezin vlage od cijelog mog lica. Ona je smještena njezine noge oko mog vrata tako da nisam mogla pomaknuti. Ja sam radio na nju klitoris, a ona je počela jecati. Bila je tako vlažna, sam skoro utapanje u svom tekućine. Osjećao sam joj počela tresti. Njene noge ojačati njihovo držanje oko mog vrata i znao sam da je Cumming. Ona je skinula nogu oko mog vrata uz veliki osmijeh na licu. JA je dobio teško opet i sam bio idući u ovom,yuswing pitomom tigar.Bliznakinje
Ja zrcaljeno preko Lil tako da je lice joj je bio na kauču kako joj dupe je zrak. Ja klizanje moj penis unutar te vlažne maca. Okrenula je glavu, u redu Red "Daj mi ono što je dobio"
Sa taj komentar, počeo sam joj funta. I koju je postavio moj hips odmah iza nje i preselio svoju jednako brzo kao što sam mogao. Sa svakim potezom moj penis unutar nje, jauk postala glasnija i glasnija. Ona je svoju šaku i napadale ih protiv kauča. Njeno tijelo je počeo Staking opet i ovaj organizam je intenzivniji nego prvi,sestra ona se vrati i samo nasmijala. Preselio sam se i ležao Ed natrag na pod. Ležala je pored mene i počeo Predenje kao mače. Znao sam da sam mogao ukrotiti ovaj tigar. Bez najave, kazala je da su svi vaši dobio i postavljeni moj penis unutar njezina usta leđa. Ona je natrag u kontrolu i sam mogao kretati zbog užitka ona je meni daje. U roku od dvije sekunde je ona sama nalazi na vrhu mi je stavljanje moj penis unutar nje. Ona je bila jahanje gore i dolje na mene. Ok, veliki čovjek, sad da vidimo što si dobio? Nisam mogao izdrzati neko dulje Kao što sam došla, ona je izvan glasno rikati od tigra kao ona srušila na mene.
Moram priznati da sam bio tučeno. JA ubran gore Lil u naručju i otišao prema spavaćoj sobi. Tu je moja žena na sve četiri i Vic, čovjek koji ne dobijete erekciju, stavljajući njegov penis i izvan moje žene magarac. Mi smo samo gledali kako Vic radio moje žene magarac. Ovo je moja žena omiljeni položaj na sve četiri i ima penis joj se magarac. Dao se roktati kao on pucao njegova opterećenja cijelog Jennu's magarca. Oni su oboje srušila na krevet. Jenna okrenuo Lil, problem riješen kako je i došao tri puta.

Нема коментара:

Постави коментар