Servis za upoznavanje

среда, 14. април 2010.

Perverzne price

"Što, nema gaćice?"

Sam slegnuo ramenima na moj djevojka Kara pitanje. "Too hot", promrmljao sam. Kara je došao na to pick me up za naše shopping ekspedicije. Moja majka ju je poslao na moju spavaću sobu da me probudis. Imao sam borio iz kreveta, a ona je gledala kako sam obučen. Sam stavio na rukava bluza, ne gnjavi s grudnjak, a zatim traper mini-suknju. Ona je nosila ružičaste tenk vrhu i bijelog pamuka mini-suknju. Njen bradavica mi je rekao ona je također odlučio,jebena protiv grudnjak.Starije Ta djevojka ima perkiest bradavice ikad, a ona je duge noge tan koje jednostavno ne prestati.

"Pa dovraga, onda ja ne nosi gaćice bilo", izjavio je tvar Kara-od-factly, kako se poskliznuo njeno isključivanje te ih zaglavi u svojoj torbici.

"Spreman sam, idemo", sam najavio.

"Zar ćete popraviti svoju kosu? Imaš krevet glava, djevojka."

Zgrabio sam kapu Steelers iz mog ormara i stavi je na. "Moja kosa je beznadna. Osim ako ne želite čekati sat vremena dok sam ispravi situaciju. Postoji... Uh... Sperma u njoj, previše. Uzet ću tuš, kada se vratimo." Ja pogledala ljubomorno na nju dugu plavu ravnu kosu, koji su izgledali svježe opranu i četka.

"Tu je sperma u kosu?" Kara pitanje, a ne s nevjericom.

"Rekla sam ti da sam imao taj datum sa Frat štakor Danny iz Alpha Xi Delta sinoć. Naš prvi datum - i posljednja. On je uzeo mene to baseball igra. Na putu kući, on izdvajali u ovaj osamljenoj šumovito područje. Pogodite što je učinio sljedeće? "

"Što, Sarah? Pokušao je li silovanje?"

"Pa, ne baš. On unzipped njegove hlače i izvukao kurac, a onda je on rekao da htio blowjob. Naravno da mi je prosvjedovala, ali je zadržao kazivanje da ne ide mi se kući dok ga sisao off. Nakon Ja bitched za petnaest minuta, on je još uvijek bilo inzistirao sam igrati njegovu kožu flauta ili sam mogla hodati kući. JA nije 'ravan znati gdje je, dovraga smo bili. "

"Tako vam je dao prljavi rat Frat blowjob?"

"Ne bi li, Kara?"

"Pa da, ja mislim tako."

"Ja bi to sve proguta. Ali ne, kad je razbila orah, on je samo morao povući iz mojih usta i pucati mu hrabrost cijele moje lice i kosu."

"To je tako primitivan!"

"Da, to je. Hey, let's promijeniti temu, Kara. Im 'uzimajući ljut off sve više ponovno."

"U redu. Što ćemo učiniti kako bi proslavili Dan akt ove godine, Sarah? Danas je dan, znate."

"Pa, ja pojma. Što nam je činiti prošle godine? Se ne mogu sjetiti."

"Ne mogu se sjetiti? Imamo uhićen, za Crissakes!"

"O, da, sad se sjećam, Kara. Štogod učiniti za akt dan ove godine, treba to učiniti trijezan."

"Rekao sam ti one Godmothers će nas zajebati. Amaretto i votke - yowsa! Ja vam ne mogu vjerovati -"

"Hej kuja, te je to previše!"

"No, Sarah, koji je znao nudizam u spremnik gradskog vodovoda bila nezakonita?"

"Jebeni Drotovi je dobio sretan. Ako ih ne bi bilo da je leteći helikopterom pobjegao u potrazi za nekim osudi, oni nikad ne bi nas primijetili."

"Da, ali dobili smo off sretan - $ 100 u redu, a blowjob".

"Čini mi se policajci bili oni koji su sišli sretni, i oni su nervni nam govore da ih sisanče off bio na slobodi. Zapravo Kara,erotske price komsinica moj prekid je bio samo 50 $ jer sam pristao igrati 'Cops i gume' s da narednika. ali da je boljelo kad je upakiran moj gluposti! "

"Well, let's hit ceste. Dućan smo do te kapi."

"Moj otac je rekao bih mogao koristiti svoj Jeep danas."

"Oh yeah, možemo uzeti vrha prema dolje."

Kara i ja borili s plastičnim prozorima i patentni zatvarači na Jeep Wrangler, ali smo napokon je dobio vrha prema dolje. Ona se našalio da ona nije obično imaju mnogo problema s patentni zatvarači. Počeo sam mislim da je osjećaj malo nestašan, pogotovo kada se zaustavio na crveno svjetlo s dva dudes u mustang kabriolet. Kara okrenuo prema njima, podigla je svoju tenk vrh od dna, bljesak tits joj, i viknu: "To je akt dan, dudes!" Kao što sam sped off kad se okrenuo svjetlo zelena ona purred s usiljen, "Samo uzimajući u raspoloženju, ya know?"

Victoria's Secret je vlasništvo velik prodaju. Prvi muški prodavač smo ikada imali primijetili u Victoria's Secret dućan nas pitao da li mi je potrebno pomoć. On je izgledao kao klinac kolač.

"Što je nakinđuriti radi na ovakvom mjestu?" I upita sa znatiželjom.

On je odgovorio na piskav ženski glas, "JA dobiti veliki popust na donje rublje." On je svoju Dockers srušena da bi se otkrilo svoje donje rublje. "Kako vam se sviđa ova roza bisera Rio bič?"

"Želim jednog!" Kara usklikne. Ona je podignuta ispred svoje suknje. "Trebamo gaćice."

On je ignorirao izložene dio njenog tijela. "Pravo na ovaj način, djevojke."

Kara kupio identičan ružičasti biser Rio bič, glowy prugom plesti boxie i mikro bež glatke čipke v-string. Kupio sam fushia ekstremno niske rider boem, otok plava / žuta čipke-trim niske ustati bikini,perverzne price i slatka ružičasta čipka v-string.

Na putu kući iz trgovački centar, s lijeve prednje gume na Jeep raznio se. Izgubio kontrolu trenutno ali na kraju je dobio vozilo sa strane. Kara i JA je dobio vanjska strana.

"Jeste li ikada promijenili stan?" upita ona.

"No, je li?"

"Ne."

"Pa, mislim nije da se prvi put za sve." Kara giggled iz nekog razloga. "Moj otac je Triple-. Mislim da se to može nazvati."

"Let's pokušati to učiniti sami. O čemu se par bespomoćna žena koje ne mogu promijeniti gumu?"

Dobio sam priručnik iz pretinac za rukavice. Našli smo se guma željeza i utičnica ispod sjedala putnika ispred. Uzeo sam gume željeza i pokušao ukloniti vijke iz guma na stražnjoj strani vozila. Nisam mogla ni mrdnuti vijke. "Ovdje, te probati," sam predložio Kara. Ona nije mogao učiniti ništa bolje nego što sam učinio.

Samo onda tko dogodilo vožnje? Desno, dva dudes u mustang kabriolet. Oni su prestali. "Trebate pomoć, cure?" vozač pitao. Mi klimnula glavom. Oni su izišli i vozača uze gume željeza iz debla. To je bio jedan od onih četiri puta stvari, s kojima možete dobiti neke poluge. On i njegov prijatelj imali su gume s leđa i na prednjoj lijevoj strani u oko deset minuta.

"Kako ćemo ikada idući u hvala vam dvije?" Kara cooed.

Dvije dudes pogledali jedni druge, njihove oči rasvjete znatno gore. "Uh... Dobro... Uh..." vozača mucao.

"Ispljune, dude!" I snapped.

"Danas je dan akt!" on je najavio.

"Da, mi znamo što je to danas", bezobrazne devojke rekao je sarkastično Kara. "Rekao sam vam da je akt Dan kad sam bljeskale moj boobs na tebe kad smo bili zaustavio na crveno svjetlo pored tebe."

"A što izuzetna boobs su oni koji zaslužuju da se pokloni", pohvalio je vozač, "ako sam bio zainteresiran za taj vrsta od predmet. Naše bratstvo je ušla Nude Day Contest. To je natjecanje protiv drugih bratstava na našem sveučilištu. "

"O veliki, više Frat štakora," Ja žalio.

On je pogledao u mene quizzically a zatim je otišao na to objasniti natječaja. To je bio samo svoje osnovne panty napad činilo Kara i I.

"Tako možemo imati svoje gaćice, cure?" on je molio. "Mi ćemo se okrene dok ih isključite."

Kara podigao pred njezinim bijelim mini-suknju. "Žao nam je, dude. Otišao sam Commando danas." Ona je tada brzo podigao ispred moje traper mini-suknju. "I tako se Sara."

Vozač dahnu u šoku.

"Što je bilo, dušo?" Kara pitao: "nije li ikada vidjeli maca prije?"

"Kako to da ste nemaju dlake na vašem maca?" upitao je.

"Iz istog razloga vi nemate dlake na licu, ja ne vjerujem - to se zove brijanja. Želite li dodir moje bald mala maca?" Kara lewdly upita.

"O, ne, bože sačuvaj!" uzviknuo je, njegov glas tresti. "Vidite, mi... Uh... Da... Uh..."

"Ispljune, dude!" I snapped opet.

Drugi tip stavi svoju ruku oko vozača. "O, ne, on ne pljuje. On može progutati zaista veliki teret mojih trud, sve je to u stvari. Zašto, on samo je oko pola sata prije. Dopustio mi je voziti i gole devojke mene isisan off dok sam skrenuo sve preko ceste. Dovraga, to je uzbudljivo! "

Vozač je izgledao kao da je htio početi plakati. "Ne želimo da se bilo tko znati da smo gay. I ako mi ne dobiti bilo gaćice, oni će znati za sigurno."

"Pa slušajte momci, rekao sam blagonaklono," ovo je vaš sretan dan. Mi smo upravo kupila gaćice na Victoria's Secret. Trebali smo im dati gaćice? " JA je pitao Kara.

"Radije bih smo stavili na gaćice, a oni ih isključite nas sa svojim zubima," Kara šapnuo mi je. "Ovi su dudes slatka. Zašto oni moraju biti gay?"

Ja scowled na nju i prošaptao leđa, "Ti si takva drolja! Mi smo dajući im gaćice. Promijenili stan za nas. Pričekajte dok sam reći moj otac mi smo promijenili gume sve od sebe. On će biti tako ponosni!"

Dali smo im gaćice. "Nadam se da ovo ružičasti biser Rio mi odgovara",nimfomanka rekao je vozač, izgleda neizvjesna.

"To tkanina stvarno proteže," Kara savjetovao.

Dva dečki nasmijala proslavio i lijevo.

"K vragu, da se malo epizoda me horny iz nekog razloga," Kara primijetio.

"Da, mene previše," Pristao sam.

Mi je dobio u džip i skinula.

"Let's uzeti vožnja kroz zemlju", predložio Kara. "Do malo istraživati. To je tako lijep dan i toliko zabavno jahanje s vrha prema dolje."

Ja uzeo neki leđa ceste i odvezli oko dvadeset kilometara. Mi smo prošli bar, prvi smo vidjeli jer smo imali stan fiksna. Veliki znak iznad vrata, rekao je grešnik'S SALON.

"Da li želite zaustaviti i popiti piće?" JA je pitao Kara.

"Oh yeah, ja sigurno ne, odgovori ona.

Kada smo izdvajali u parkiralište, primijetili smo još jedan znak na prozor - TOPLESS ples. Bilo je desetak automobila i nekoliko kamiona i motocikala u puno.

"To mora biti strip klub ili nešto," Ja pridržavati. "Nisam siguran želim ići u."

"Oh c'mon, Sarah. To je sredinom poslijepodneva. Oni vjerojatno ne pleše u toplesu dok se noćna. Osim toga, postoji nigdje drugdje dobiti piće izlaz ovdje u palicama."

Tako smo otišli u, iako sam svrsavanje u picku bio pomalo nerado. Nije bilo žena na mjestu, samo dečki, oko dvadeset pet ili tako. Neki su igranje bazena ili pikado, a drugi sjede na stolovima, osim za tri na stolice u baru. Glave se okrene i svako oko je na nas kako smo šetali do bara.

"Bok dame," pozdravio bartender, bulji u našoj grudi. "Što bi vam lizat... 'Je mislim sviđa?"

"Pogledao sam Kara." Znate, ja ne mislim da imam bilo novca. Samo kreditnim karticama. Te je dobio bilo novaca? "

"Nemam pojma", ona je odgovorio: "Ja ću provjeriti."

Oboje smo gledali u našem torbice, i slegnuo ramenima.

"Da li uzeti kredit kartice?" Pitao sam nadamo.

Bartender smijali. "Oh Hell no."

"Pa, mislim da ćemo morati ići pronaći MAC kavu negdje", kazao je Kara. "Kako to da nema žena u ovom mjestu, anyway?"

"Bilo je hrpa cura ovdje malo prije. Oni su samo lijevo. Kaže da moraju riskirati. Previše Seksualna Trance mislim."

"Seksualno Trance?" Kara blurted.

"Seksualno Trace je 1 oz Absolut Citron, Midori dinja ½ oz likera, ½ oz Chambord liker od maline, ½ oz soka od naranče,jebacina uzivo sok od ananasa ½, i uprskati slatko i kiselo."

Kara pogledao u mene i našalio, "Wow, ja ću kladiti Seksualno Trance zabrljati te više od motherfucker".

"To su bili Godmothers smo Trashed na zadnji dan akt, Kara," Ja ispraviti.

"Da, one djevojke dobio Trashed sve u redu", bartender amusedly primijetio, "činiti djevojčura Slide."

"Slide drolja?" Kara upita.

"To je kako možete dobiti sve seksualne Trances želite besplatno. Te trake dolje na svoj gaćice i slajd dolje u baru. Svaki put kada se Barstool, dobivate Seksualno Trance. Ako nošenje svilene gaćice, možete slajd brže . "

Kara i ja pogledali i giggled.

"Što je tako smiješno djevojke?" barmena u pitanje.

"Mi smo išli komandosa danas", odgovorio sam, smirking.

O, pa to je u redu, odgovori on, "ali svoje magarce može dobiti malo sirovog klizna na traci".

Po ovom trenutku mi je garnered puno pažnje od pokrovitelja ovog osnutka.

Bartender žurno napravi deset Seksualno Trances. On ih je strateški smješten na traci i prilagođen položaj barstools. "Sada, Crvena, vi početi na kraju da je bar, a Blondie počinje na drugom kraju.svrsavanje picke A kad vas dvojica sresti u sredini, te će oboje biti u seksualnom transu." On guffawed.

Brzo dečki u baru koji se vodio oko barstools.

"Hej, ti dečki ne smiju nam se dodiruju, kada smo spuštanju baru, su oni?" Kara je pitao, jako zabrinuti.

"Ne, to je zabranjeno," bartender nas uvjeravaju. "Ako netko ne dotaknete, on će dobiti svoju magaricu tossed out of here - by Bubba." On je ukazao na veliki čovječe koji je sjedio za stolom sama, igrajući pasijans i piti Pepsi. "Bubba je izbacivač, ali mi obično ne imati bilo kakvih problema u ovdje."

Kara i ja Uzeli popusta na našu odjeću i digao na traci i na svoje mjesto.

Ja skliznula dolje bar na prve seksualne Trance. Dude sjedi na prvom Barstool započeo slinjenje, ali on nije rekao ništa. Pio sam Seksualno Trance prilično brzo i počeo klizna prema sljedeći. Gvido sjedeći na drugoj Barstool sakrio lice u neposrednoj blizini moje tijelo, koliko je mogao bez dodira mene i uzvikne, "Honey, ja bih sigurno to ljubimac štenci ih!"

Ja scowled na njega i nastavio slithering dolje bar do treće Seksualno Trance. Kad sam tamo, tip sjedi na Barstool me pitali: "Hej hot stuff, da li vi znate što je gore nego uragan?" Kao što sam o to izraditi neki napomena o uragan se alkoholno piće s rumom, on grabbed moje desne bradavice i riče ", sjenica užar!"

Bubba porastao je od njegova stolice, uhvatio momak njegova duga kosa, i odvuku ga izvan bara. Kad su se vrata, Bubba šutirali počinitelj u dupe i on pao licem na prvi šljunka. "Držite ruke da se dečki!" Bubba naredio te se vrati i sjede.

U ovo vrijeme, JA je stečen prilično zujati, i dude na četvrtom bar stolice predložen kao što sam prišao njegovu poziciju ", Darlin ', možete li raširila noge nešto više, tako da sam mogao dobiti bolje pucao od tvoj stol?" Ja sam, ali samo zato što moje noge su dodatno apart, pusenje kurca sam mogao kližu duž vrha bar. Pio sam sljedeći Seksualno muke i preselio na posljednje.

Kad sam tamo, stajao sam gore jer moja guzica je malo upaljeno. Baš kao što sam učinio, Kara je završio djevojčura Klizanje i ustao. Mi smo kliknuli iz čaše kao što sam napravio tost, "Ovdje je na slobodno seksualno Trances na Nude Day".

Bartender postavljen veliki vrč nešto na traci.

"Što je to?" Kara pitao.

"Cijeli vrč piće zove Sex na traci. To je vrlo slična Sex on the Beach, ali je napravio sa sok od grejpa, umjesto soka od naranče. 1 ½ oz vodke, ½ oz breskve rakija, 2 oz soka od brusnice, i 2 oz soka od grejpa. "

"Što moramo učiniti za to?" Kara upita.

"Dobivate Sex on bar za neke seksa na traci," The bartender odgovorio. Pokroviteljima je počeo pjevati s oduševljenjem i nas jaje dalje.

Kara i ja pogledali. I onda mi poljubi.

"Znam da me žele, Sarah", rekao je Kara tiho. "Želim vas previše. Ali ja nikad nisam bio s drugom djevojkom. Nije mi se. Ne znam zašto. Ive 'bio s puno dečki. To jednostavno nije dogodilo s nekom drugom djevojkom."

Mi poljubi gladno ovaj put, i počela je istraživati jedan drugome tijela s našim rukama.

"Možete li nam neke deke ili nešto što možemo staviti na traci?" JA je pitao publiku.

"Coming pravo gore, djevojke!" Jedan od pokrovitelja zove van. "Imam neke deke u moj auto."

On je vodio van i uze ih, a mi ih postaviti na vrhu bar.

"Let's get this pie Eating Contest ide!" jedan tip je vikao.

"Da, neka je vidjeti poljubac međusobnim rak!" još jedan u chimed grozničavo.

"Šuti, assholes!" Sam vrisnula. "Moramo malo predigre ovdje, ya know? Ne Jeste li ikada čuli za jebeni predigra? Sada nema više od kikirikija galeriji, ako želite da biste dobili u raspoloženje negdje prije sutra."

Ja sam radio u Kara bjesnilo sa svojim jezikom i prstima, a ona je isto za mene - svugdje ali da se posebno mjesto. Mi smo bili još uvijek stoji na traci, iako Kara noge su se počeli klimati vrste. Bojala sam se mogla spadati traci.

"Želim da vas jesti van, Kara:" Ja joj šapnuo. "Želim rock vaš svijet."

"Sarah, ja nikad nisam izvodi kunilingus, odgovori ona tiho. "Ne znam hoću li biti bilo koji dobar u tome rade."

"Oh, mislim da ćete činiti sasvim u redu, djevojke. Let's legao na traci. Ćemo to učiniti 69. i vidjeti ako mi može i sići u otprilike isto vrijeme. Potrebno je samo učiniti za mene što mi je činiti da vi, i prije nego su mi ćemo oboje biti tako glasno vrištanje tih dudes će biti u potrazi za uho utikači. " Kara kimnula sramežljivo.

Mi je dobio dolje na deke na našim stranama. JA baciti moj lijevu ruku pod Kara's hip i podiže njezine noge preko mog ramena. Ona je učinio isto za mene, nakon okretanja moj Steelers kapu unatrag jer zakon je poking nju. Počeo sam igrati s njom skitnica sa mojim desnom rukom dok sam lizali i grickaju unutrašnjost svoje glatke i štavljena bedrima. Ona je isto u moje kremast i osjetljivu kožu. Ona giggled i gibed, "Mislim da nikada nisam imao ten, ha Sara?"

"Nope, nikada. Sada zatvorite yapping djevojkom, i početi preklapanje."

Ja proširila Kara vanjske vaginalne usne s prstima moje desne ruke i prisilni moj jezik između njenih unutarnjih vaginalne usne. Ja wiggled moj jezik u lapping prijedloga dok je pokušavao doći do što dublje sam mogao. Onda sam izvukao jezik mi leđa i trzanje hauba od Kara's klitorisa. Ona stenjali. Sam to učinio ponovno i ponovno, ali ona nije učinio isto za mene. No, ona je samo moaned. Previše okrenut na, pretpostavljam.

"To je u redu, djevojka," Ja zaustavio reći, "ja ću vas odvesti do neba, a zatim možete učine isto za mene."

"Da... Da," ona borila za reći.

Sam se vratio moju pozornost na Kara je prekrasan obrija maca, i počeo se udvarati joj gladak usnice moj brada, dajući joj malo masaže dolje onamo. Ona writhed u zadovoljstvo, ali sam mogao reći je htjela jezika opet. Ja stegnut joj bradavice s mojoj desnici kao što sam počeo lizati joj klitoris, ali nisam ih prstohvat kao tvrdo kao dude, koji mi je dao tit užar. Njen klitoris viriti iz svoje malo hauba, i počeo sam ga nježno sisanje. Onda sam jeo joj maca mahnito. Sa entuzijazmom energije, ja rotirati kroz jezik, prste, brada, usta posao, a zatim klitoris flicking opet brže i brže ritam. Moj nesputano Kara's napada na ranjive tijela stvorio takav val uzbuđenja duboko da je ona drhti nekontrolirano u slast. A onda je dobio glasno - pravi glasno.

"Ohhhh... Bog... Ahhhh... Zajeb... Ohhhh!" vikala iznova i iznova.

Kara stavio svoje ruke na moju glavu i mene gurnula dolje na njoj hard, au isto vrijeme ona potisak bokovima gore. Sam stisnuo joj dupe guzovi i izmjenjivali sisa joj klitoris i to valjanje sa mojim jezikom.

"Oh yeah... Ohhhh... Ja sam... Ahhhh... Oh yeah... Oh zajeb... Oh yeah... Fuck!"

A onda se to dogodilo. Njeno cijelo tijelo zadrhti od nečega što se činilo tako dalje od samo zadovoljstvo, i sam mogao osjetiti njezin nasilni orgazma sa mojim ustima kao njezin klitoris throbbed slično ejakulacije penis.

"Hej, imaš svršiš u moju kosu," ja žalila nakon što je ranu dolje, pa sam morala maknuti usta od nje jako sretna maca.

Kara giggled. "Da, ali vi već svršiš u kosu." Ona me je poljubila slatko. "Ali ja nemam sperma u moju kosu, a ja ištanje neki."

Petnaest minuta kasnije Kara imala sperma u kosu. Mi sami izdvajali od drugih i trenutno je uzeo zavrtač chugging od bacač koji sadrže Sex on the Bar napitak. Mi je povukla prilično brzo. "To ispuniti!" Ja naredio barmena, predaje ga prazni vrč. "Mi ne završite još nije gotovo."

On je to učinio, i Kara, a počeo sam ići na to opet.

Odjednom, iza glas iz publike viče: "Vi ste u pritvoru!"

Svatko u baru okrenuo izgled. Tu je stajao dva uniformirana i prijeteći izgleda države Troopers.

The Trooper, koji je govorio nastavio: "Ta traka je licenciran za toplesu ples jedini. I što da smo ovdje? Dva gola pilića seksa na traci je ono što smo ovdje. Te dvije djevojke su idući u biti uhićen, a vlasnik od bar će izgubiti svoju licencu i znatno će se novčanom kaznom. "

"To zvuči poznato," Kara mi je rekao. "Nije to dogodilo da nam se akt zadnji dan?"

"Da, prilično puno - d? Vu:" Ja sam pristao.

"Dođi ovdje, djevojke," drugi časnik zapovjedio, "moramo vas lisice."

Imamo off bar i otišao do službenika.

"Držite svoje ruke ispred vas", oficir koji je govorio prvi uputama.

"Ne obično lisice osumnjičenika iza leđa?" Kara upita.

"Dovoljno je učiniti ono što ste rekli, mlada dama."

Napravili smo, a oni stavili lisice na ruke na nas.

"Sada, da li vi djevojke žele biti uhićen, provesti neko vrijeme u zatvoru, i platiti kaznu... Ili..."

Kara i ja pogledali svjesno.

Upravo tada barmena donio vrč još jednog alkoholnog pića i stavio na najbliži stol.

"Pa što je to?" JA je pitao.

"Bacač Blowjobs. Blowjob je ¼ oz Bailey's Irski Cr? Pomiješana s ½ oz likera Amaretto badema."

"Da, znam što je blowjob", rekao je sarkastično Kara. Ona glared na policiju. "Tako da dudes želite golicati naše krajnika sa svojim tinklers, 'eh? Ja ne mislim tako!"

"Off u zatvor te ići, onda," druga časnik snarled kao on izdvajali joj je ruke lisicama, njegov oči uperene joj bradavice, koje iz nekog razloga je postala vrlo uspravno.

"O, što je, dovraga," ja promrmljah, "ja to fancy muškarci u uniformi."

Sam prišao viši dužnosnik koji je govorio prvi. "Dakle želite blowjob, zar ne?" On je klimnuo poput žuna. JA ran ruke od ramena do njegove hlače, a onda sam mu unzipped.

"Na koljena, slatke obraze", on naredio, kao što je stavio ruke na moja ramena i mene gurnuo dolje.

"Pa, neka je vidjeti što policajci su do danas," Ja cooed kao što sam dosegao u njegove hlače i oslobodio njegov penis iz njegove hlače. I gumiran glavu svoje duge i guste engorged član na usnama. "Vidim da ste se nakon vašeg oca," komentirao sam, kako sam se divio njegove impresivne muškosti.

Strgne the Steelers kapu sa moje glave. "Mrzim jebeno Steelers - I'm Browns navijač. Nijedan pilence nosio šešir Steelers će pjevati u moj ljubičasti mikrofon."

"Što je, dovraga, razlika to napraviti, ako sam nositi šešir? Ja još uvijek mogu sisati golf loptica kroz crijevo."

"Ne govori, vi pelena glave ho - samo ga sisati."

"Jedini razlog zbog kojeg sam pelena glave, jer sam sperma u moju kosu."

"Pa, sjeme je prekrasan prirodni regenerator za kosu. Sada pokrenite disanja kroz uši, bitch!"

Ja pratiti linije i tekstura njegova veliki penis, moj jezik trčanje gore-dolje po osovini. Moj jezik pronašao donjoj mu jaja, i ja lizali sve do vrha njegov penis - iznova i iznova. Ja trenutno zaustavio se prede, "Da li ste se sviđa način na koji sam lizati svoje lizalica, g. državni Trooper?"

"Oh yeah... Ohhhh yeah, dušo."

"Tako sam med sada umjesto kuja? To je način na koji je uvijek kad sam nečiji kurac u usta."

"Let's vidjeti te dobiti svi moj veliki kurac niz grlo, kučko 'er mislim med. Kladim se da to ne može učiniti."

"Da? Koje su vam spremni kladiti?"

"Više Blowjobs."

I smirked. I onda sam popped njegov veliki penis sve na putu niz moje grlo i nuzzled mu stidne dlake sa svojim nos. Ja drmati glavom naprijed-nazad kao krpena lutka i dao baza njegov penis malo ugristi. On je vrsta skočio, ali grabbed moje glave i pokušala me gurnuti još dalje prema dolje na njegov penis, iako sam je imao sve u usta.

Ali onda sam slithered off njegov penis polagano, čineći slurping zvuk. "Kako o Blowjobs?"

"Da, da ste dobro, med - možete polirati veliki koža s najboljim. Sada bi s jednim okom majmun ražnju."

"Ja sam se govori o napitaka - naš okladu?"

Mahne do barmena. "Clyde, donijeti djevojka drugi vrč od Blowjobs."

Onda sam stvarno dobio dolje to posao. Ja skliznula na čelu njegov penis u usta i moj jezik se koristi na grebanje točke iza korona kao što sam uvukla se vratilo sa mojim desnom rukom. Igrao sam se s obitelji i stisnutu dragulje lagano sa moje lijeve strane, što je malo teško zbog lisica. Tada sam upletena glavu sa strane-to-side, pazeći moje vlažne usne ostao u kontaktu sa svojim coronal grebena.

"O moj jebeni... Ohhhh... Oh yeah... Ahhhh... Yeahhhh bebe... To sisanje..."

Ja trenutno zaustavljene. "Želite li da se sperma u mojim ustima, gospodin državni Trooper? Želite li pucati veliki teret niz moje grlo i po cijelom licu i sisama?"

"Yeah baby... To učiniti. Go doći sebi biser ogrlica."

Moja usta otišao leđa na njegov penis, koji pokriva velikim gljiva glavu. JA ganut moj desno gore i dolje vratilo, juggled mu jaja sa moje lijeve strane, energično i isisan na glavi. On je počeo da zabode svoje bokove prema gore u susret svome oštar usta i gura sve dublje i dublje niz moje grlo sve dok nije dobio sve natrag dolje opet. On je gurnuo bjesomučno i iz mojih usta više. I masira svoje loptice sa svojim rukama i samo neka zajeb mojih usta.

"Oh yeah baby... Ohhhh... Ahhhhh... Oh zajeb... Ahhhhh... Oh yeahhhh..."

Bingo! On quivered spasmodically mi u ustima kao on ejaculated. Ja se proguta većina od toga, i onda ga izvukao van i pustiti ga upuca neki na moje lice i grudi. On je dobio u moje kose! Sam stavio glavu svojim pijetao na vrhu moj jezik i stisnutu svakih zadnje kapi i to jeli gore. Tada sam održao svoju muževnost mi u ustima sve dok oteklina oslabio.

Barmenom nam je dao neke krpe, a mi se ovdje izbrisala off sjemena našim licima. Kara i ja sjedili za stolom i pili gola naš Blowjobs. Dvije državne policijske službenike uklonjene lisicama i ode u bar i naručio piće. Nakon što smo završili Blowjobs, stavili smo našu odjeću leđa i počeo vrata. Iz nekog razloga, pokroviteljima aplaudirali - oni koji nisu bili jerking off, svejedno. Kao što smo išli na Jeep, Kara primijetio nešto neobično. "Zašto ne postoji policijski auto u parkiralište?" ona je pitanje.

"Zbog ta dva dudes nisu Drotovi, Kara."

"Što? Kako znaš? Misliš smo dobili scammed u davanju onih dečki blowjob?"

"Da, mislim da je dobio scammed."

"Ali kako da li vi znati za sigurno nisu bile Drotovi, Sarah? Oni su sigurni da je izgledao kao policajci za mene."

Nasmijao sam se. "Tako su nosili uniforme. Ako smo nosili navike, koje bi nas redovnica?"

"Ne, vjerojatno ne."

"Kara, ja znam oni nisu bili pravi policajci, jer sam jedan felacio izvodi na je moj ujak."

"Što?"

"Da, moj je otac mlađi brat. Oni ne govorimo jedni drugima. Očigledno su ispadati prije pet godina kada je moj djed umro - nešto o volji. Pa nisam vidio ili komunicirao s mojim Uncle Joe od moj djed pogreb, i stvarno sam ga propustila. On je koristio za napraviti stvari sa mnom. "

"Da, pa mislim da je još uvijek rade stvari s tobom - kao i cumming cijelo lice i grudi, da ne spominjem kosu, iako je već imao spoogie u njemu."

"Mislim da se koristi za raditi stvari sa mnom kao što se mene ribolov kad sam bio dijete." Seks preko telefona.

"Što god. Ja ću ti reći jednu stvar, ja nikad ne idem opet komandos. Čak ni za Nude Day - to je previše lako doći u nevolji."

* * *

Sljedeće subote ujutro Kara zaustavljen na to me vidjeti. Imala je na novu mini-suknju i čudno izgleda na licu.

"What's up, Kara? Vi izgledaju prilično nestašna i danas:" Ja sam primijetio.

Ona podiže prednji dio Mini-suknja - Commando. "Idemo za vožnju na taj bar, griješnik'S salon, i napraviti neke griješi!"

"Ne mogu, Kara, jer idem na pecanje s Uncle Joe. On je slatki brod."

"Oh, stvarno?"

"Da, on je rekao da je idući u izraditi moj tune tope."

"Woo woo! Mogu li doći previše? Htio bih sjesti na vaše strica velik jedan-oko nogavica pastrva sebe. Ne mogu vjerovati da si dobio sve niz grlo. Da, bio sam gledajući iz mog kuta oči dok sam bio off sisanče druge dude. "

"Naravno da možete sperma, Kara." Ja sam ustala i podigla ispred moje suknje - Commando. "Možete cum upravo sada, djevojkom," Ja purred kao moje prste skliznuo ispod svoje mini-suknju ", kao čeznuti kao te dajte mi prijatelj sisati, previše."

Pola sata kasnije Kara whined, "Dobro, to je to za sada, moj jezik je upaljeno. Hey, mi bi trebao poduzeti neke napiti se na brodu - Seksualno Trances ili Blowjobs?"

"Nema potrebe za to. Uncle Joe je već napravio neke Dirty Sex on the Boat piće za nas, pa on mi je rekao."

"Oh, jesmo li dobivanje naše gluposti upakirane?"

"Kara, dobili svoj um iz oluka! Dirty Sex on the Boat je 1 oz Bacardi ruma 151, 1 oz breskve rakija, likera 1 oz Midori, sok od naranče, sok od ananasa i sok od brusnica."

"To ruma 151 stvarno će nam fuck up!" Kara povikne radosno.

Dospio sam na plaži sam imala vrećicu readied za izlet na brodu uz Uncle Joe. Kara izgledao trenutak kada sam šokirana pokazao joj strap-on sprezi sa velikim plavim silikona kurac prilogu.

"Mi nećemo biti jedini koji ga ustajanja magarca, Kara!" Ja squealed s nepristojan glup.

Нема коментара:

Постави коментар