Servis za upoznavanje

петак, 2. април 2010.

seks sa zenom

Otvorio sam vrata kopije, pitajući se gdje sam pronašao živaca. To je bio prvi za mene, na mnogim razinama. Ja obično ne napraviti prvi potez, a ja nikada nije bila sa ženom prije.

Sve noći tamo su seksualne napetosti u zraku, tako gusta možete ga izrezati. Ona je govoriti o tome kako bi voljela da bude sa ženom, pitajući se što bi bilo kao. Sam bio mišljenje gotovo istu stvar, pitajući se što će ona biti kao. Popili smo piće, uzimajući kasno navečer, i ona je oprostila, uz malo požaliti na svoje ton. I zatvori vrata i stajao minuti, koji čine moje srce, nadajući nisam zamišljao signale.

Otvaranje vrata natrag gore, ja oslanjao oko kutu te joj nadjenu ime. Ona se okrenuo i ušao natrag u mene, pitanje, a možda čak i nadu, na njezinu licu. JA omotan moje ruke oko vrata i izvukao na usta moja, joj ljubakanje. Ja oslanjao leđa i pogledao u nju, tiho pita da li ona htjela da ostane. Nasmiješila se, a ja joj tugged za ruku natrag unutra.

Ja joj gurnula protiv vrata i otrča moje ruke gore njoj rebra kavez, proces puštanja krvi njezine grudi, nuzzling vrata. Ona je mirisala tako dobra, kao što su kokos i rum i ženske. Mi poljubi, poljubi i mi, i mi poljubi. Mekoću njezinih usta, slatkoću njen dah, grubi baršun njenog jezika kao što je milovala mina bila više nego bilo opojan alkohol, a ja ne mogu dobiti dovoljno. Ja joj gurnula tenk vrh gore, dolje joj grudnjak i gledao njezine grudi, bradavice joj naborano i čekaju da se isisan. Volio sam gleda na njih. Volio sam ih dira. Njihova savršen, mekan,izjebi me, okruglost punjene moje ruke.Kresni me, Ja izdvajali bradavicu duboko u usta i isisan, miluje drugi sa svojim thumb. Krenula s malo buke, tako da sam znala da sam to pravo. Drugi sladili kao slatko, a ja sam htjela više.

Mi sjeli na kauč, a ja pomogao joj iz njezine vrhu, undid joj fin čipke grudnjak, i postavio joj leđa protiv jastuka, trčanje mi ruke iznad ramena, vukući svoje fišbajn, proces puštanja krvi njezine grudi. Ona otkopčan joj traperice i zajedno smo ih gura nogama te ih bacio daleko. Imala je duge, vitke noge, ravni trbuh, i savršena, savršena prsa. Joj bradavice bile tamne ruže protiv nje kremasti kožu, i ja sam htjela lizati svaki centimetar njezina. Podigoh joj meka, plava kosa off joj vrat i poljubio opet dok mi ruke saznala njeno tijelo. Ja iščašenje prst unutra joj gaćice, lagano joj milujući prije kliženje da joj prst unutra. Ona je zbijeno, i topla i mokra. Ja joj klitoris prizemlju sa moj palac preko joj gaćice i ona savijeni bokovima, oplakivanje u moja usta. Ja oslanjao leđa i uzeo moju košulju, onda moj grudnjak. Ona sjede i cupped grudima, liže bradavice, a zatim ih bez novca, a ona je grickaju na moj vrat. Dobio sam guska bumps, i drhtati otišao dolje moje kralježnice.

Ja izdvajali daleko i počeo ljubiti dolje joj želudac, povlačenjem off joj gaćice kao što sam otišao. Ona je uredno odrezani, a njezin miris je svjež i sladak. Ona je legao leđa i otvorila svoje bedrima, i moja maca stisnutom i moje mutne viziju, bio sam toliko pobudila. Ja rastao joj usne sa mojim palčevima i ran mi jezik od nje rosebud joj klitoris, onda trzanje sa mojim jezikom,nabi ga. Bokovima bucked jednom, a ja isisan na nju klitoris, a zatim ga grickaju sa mojim zubima. "Oh Bože!" Ona povika, i pokopali svoje ruke u moju kosu, brušenje svoje lice u njoj maca,moja guza. Njeno tijelo se tresao kad sam izdvajali daleko i ustane da skinu moje traperice.

Ja nasmijala dolje na nju, a ona namršti leđa. Sam kleknuo između njenih bedara prekrasnim opet i oslanjao dolje da je poljubi. Ona je zamotan joj ruke oko mog vrata, donoseći naša tijela zajedno, te osjećaju njezine grudi prešanih protiv mina, njeno tijelo je prisutan prema mina, bio je tako potpuno prekrasno.

Dospio sam dolje i navučen jedan prst, zatim dva, unutar nje, osjećaj najuže oko njih. In i out, postaju skliske prste dok sam sisao na nju nipples, grickaju na vrata, vodio ljubav na sluznici usta. Moja maca jahali svoje bedro s istim ritmom kao mojim prstima dok mi sok otrča dolje nogu. Njezina savijenim leđima, glave zabačene, plakala je kao joj maca je pokrenuo cijeđenje moje prste.Erotske price

Sam ih izvadio i zamijenio ih moj jezik, joj sisa, joj liže, joj piti. Stavio sam dva prsta u nju vratiti, tvrdi, usta mi joj klitoris i vibracije u grlu. In, out, jednom, dvaput. Ona je osim, povika, a zatim natrag u zemlju lebdio, zadihan, bez daha.E

"Bože, sada znam," rekla je.

Нема коментара:

Постави коментар