Servis za upoznavanje

уторак, 27. април 2010.

Moja tetka

Moje ime je Harshil. Ja sam 25-godišnjeg tinejdžera, a ja sam studirao u College u državi Gujarat. Moja priča počinje u 2003 kada sam imao 18 godina.

Moj majčinski tetka Amishi došao provesti odmor u našoj kući. Amishi tetkica je vruće, rožnat i divlje desno od nje koledž dana i imao brojne seksualnih iskustava. Ona je također koristi to mangupirati se na njoj mužić na više od jednog prigodom i da je njihov odnos bio otvoren jedan.

Amishi tetkica je seksi i lepa i topla žena čak i sada u dobi od 39.

Kad mi je bilo osamnaest, ona me upoznao s novim dečkom njezin. Čak i tada sam bio ljubomoran na njega jer je bila tako lijepa, topla i uspaljen i bio je izgledao uvijek mokra.
Noć nakon noć ja bi ležati u moj krevet i slušati njihove krevet squeaking i njezin plač od uzbuđenja jer su jebeno svaki ostali i moj penis će očvrsnuti do vijak od čelika. Tada su joj viče rastao glasnije, ja bih moždanog udara moj penis teško i zamisliti da joj je jebeno dok moje tijelo potrese kao što sam poslao mahove i naleta moj uđeš u moj listova.

Bili su zajedno oko 18 mjeseci, onda jednog dana on je pakiran njegove torbe i lijevo. Amishi tetkica je devastiran, a ja bi ležati u moj krevet i slušati plač joj sama spavati noću. Mjeseci prošlo i suze noću zaustavio i jedna noć sam čula oplakivanje i njen krevet squeaking. Znao sam da ona nije imala novog dečka pa je morala biti masturbira. Moj penis otvrdne na vijak od čelika na misli i kao što sam masturbirao te noći sam znao da sam morao zajebavati joj nekako.

Bilo je i tada je počela nositi odjeću po kući da lijevo ništa za moju maštu. U više navrata da će izaći u kuhinju u jutro nosio kratko i vrlo otkrivanja spavaćica sa ništa drugo, a moj penis bi se stražnji bolno tvrdo. Nakon što sam joj silovanje svojim očima za nekoliko minuta, ja bih nešto mucati i utrku off na mojoj spavaćoj sobi.

Jedno jutro, naš odnos zauvijek promijenio. Ona je došao in to kuhinja s njezina duga valovita plava kosa i razbarušen zabrljati od spavanja. Ona je nosio vidjeti kroz ružičaste spavaćica koja otkrila joj tits u moje gladne oči.
Moj penis podize teže nego što ikada prije i imala sam stenjali i ustao brzo pobjeći u sobu za brzi drkati.

Kao što sam ustala, moj penis je skliznuo kroz rupu moje gaćice, uzrokujući Amishi tetkica na izdisaju tiho. Imao sam mucao nešto i pokušao da pokrije moj penis, ali ona me je zaustavljen. "Ne Harshil," je prošaptala: "Vi ne morate ga sakriješ."
"Što Amishi tetkica?" Ja croaked kako je krenuo prema meni.
Stajala je ispred mene i pogledao me za trenutak nagnutom prema naprijed i onda me je poljubila. Bilo je vruće modrice poljubac, a ona pritisne joj donji dio tijela protiv mina, oplakivanje nježno u usta kao ona tlo protiv mene.
Održao sam joj protiv mene i ona je zavladala moje desne ruke i stavio je na desnom sjenica dok je potisak protiv mene, njezin jezik curling protiv mina u mojim ustima.

Ja fondled joj milo i vratio je poljubi gladno i samo Bog zna koliko dugo je trajao poljubac prije nego ona razlomi i potonuo na koljena ispred mene kako bi došla gore i uvijen prstima okolo moj penis. Ja dahnu glasno i moje tijelo u grču.

Ona pogleda u mene i nasmijala se.

"Da li kao što je to dijete?" Pitala me throatily kao ona počela slide ruku gore i dolje moj penis. Sam klimnula glavom. "I like it too." Ona whispered. "Tvoj penis je veći nego što je bilo u bilo kojem od mojih snova, tako veliki, tako teško."
"O Bože Amishi tetkica," Ja stenjali kao moj penis throbbed u svom dlanu, "To se osjeća jako dobro."

Gledala je u mene i zadržao ga milovati za malo dulje, a zatim svinut njezinim očima iz moje lice, skliznula je za ruku sve niz moje lupanje vratila i donijela joj usta preko njega.
Ona gura glavu prema naprijed, gagging nešto kao što je gurnuo leđa joj grlo i ja dahnu sa zadovoljstvom i dosegla do prianjanje svoju kosu kao što sam potisak moj hips nježno da zajebavati joj usta.
Vidio sam njezine oči kao što sam trbuhom potisak moj hips gurnuti više od moj penis u njezinu grlu i uz glasno stenjanje preselila svoju ruku daleko od moj penis zgrabiti moj magarac s obje ruke i gura glavu naprijed, gurgling kao moj penis iščašenje u njezinu grlu.

Ona je isisan moj penis i pohlepno moaned sa zadovoljstvom što sam jebeno joj lice i prije dugo, osjećao sam se mojih vruće lave dolaze do mjehurića iz moje lopti.
"O Bože Amishi tetkica" Ja dahnu, "I'm gonna cum".
Ona izdvajali joj usta od moj penis je onda i počeo milovati brzo s rukom.
"Da beba, ona povika:" Da li to, doći po mene. Dođite na moje lice! "
Pogledao sam dolje na njoj ljepušan lice upletenih u masku čiste požude i moje tijelo u grču.

Prvi debeli mlaz vode mog usranog dolaze iz moje penis senzaciju na njezino lice, a ona neka se glasno krik požude neotesane i donio joj usta Vratim se moj penis. Sam buljila dolje na nju u Daze požude i vidio ju gurnite joj usta dolje moj pijetao dok joj nos bio prisutan prema dlake na dnu moje utrobe i moj penis grču ponovno i ponovno poslati naleta mi dolaze u usta njezina.
"O Bože Amishi tetkica" Ja dahnu: "Oh god."
Ja zavladala joj kosu u obje ruke i shuddered sa zadovoljstvom jer je progutao svako moćna poteći od mojih dolaze i osjećao sam se moj penis u zavoju joj grlo.
Zadovoljstvo sam osjetio je izvan vjerovanja, pa čak i nakon moje dolaze prestali teče, ona čuva sisa na moj penis i moaned glasno sa zadovoljstvom.

Ona je zadržao mene siše za nekoliko minuta potom izdvajali off joj usta moj penis prije nego što je poderao s nje spavaćica i ležao na leđima dok je širiti njezine noge i gurnuo ruku ispod njezine gaćice. JA ran oči nad njom trim tijelo i vidjela da joj tits su kao tits od 20 godina, meke i pune, i topped s malim savršeno oblikovan bradavice koje se poked kruto od nje mekana globusa.
Vidio sam joj prste se kreće ispod tkanine svoje crne gaćice i osjetio moje uzbuđenje lebdjeti.
"O Bože Harshil, te me tako jebeno uspaljen." Ona gasped kao ona "Da li ste poput mene gleda?"
"Volim te gledati Amishi tetkica." Rasped sam: "Ali ja želim vidjeti svoju pička."
Gledala je u mene i preselio joj prste u njoj pizda.
"Uzmi moje gaćice off me baby ona dahnu uzbuđeno," Tada možete vidjeti moja pička. "
Pao sam na koljena na pod onda, i zavladala joj gaćice.
"Lift your ass up." I kao što sam rasped tugged na njih.
Amishi tetkica moaned uzbuđeno i podiže joj dupe s poda da mi drag joj gaćice daleko prije nego je pao joj dupe dolje opet. Gledala je u mene kao što sam ja nestled između nje širiti noge i lučnim bokovima.
Podigla je glavu s poda kako bi pogledati dolje na mene kao ona milovala joj klitoris brzo.

"O Bože, ne vjerujem da sam događaj ovaj." Ona dahnu, "Do you like it? Da li moja pička izgledati dobro? "
Plahovit mirisom njezina uzbuđenja napravio moj glava vrtnja kao što sam gledao dolje na prstima kao što su uzorana kroz nabrekle pička usnama. Njena pička je lijepa svijetlo roza, i glistened s filmy krema koja je napravio mojih usta vodom. Ja se proguta tvrdo i pogleda u nju, moje oči ostakljena s požude.

"To je jebeno prekrasna Amishi tetkica." Ja stenjali.
Ona izdvajali joj prste dalje od njezina pička i boli bokovima gurnuti prema njoj pizda moje lice, uvijanje bokovima.
"Lick it baby", rekla rasped, "Molim vas, lizati moja pička."
Čekao sam trenutak duže i spušta glavu pritisnuti usta protiv njezina pička da joj okus po prvi put, a ona rukama pao na stražnji dio glave i lučnim bokovima.
"O, da!" Ona dahnu. "Da, da, da."
Osjećao sam se moja osjetila kolut s okusom i mirisom njoj pizda i uvijen iznad mi jezik natečen klitoris, ona se kreće gore-dolje kremasti raspor njezina pička i Amishi tetkica clutched moje glave i zakrivljene, na katu i humped bokovima gurnuti njoj pizda protiv moje lice koje je već natopljene ljepljive pička kremom.

"Da baby, oh bog da," ona dahnu, "Ti si tako dobar, ne prestaju, ne jebeni zaustaviti."
Osjećao sam se moj penis otvrdne na vijak od čelika i ja pokopana, okrenuh lice svoje i `vakati njoj pizda na nju klitoris, ona sisa, to mućenje sa mojim jezikom. Njezina pička krema potopljena u moja usta, preko mog lica i niz moje brade i Amishi tetkica lučnim leđa, snapping glavu od strane na stranu.
"Da oh jebi, jebi oh!", Rekla je uzbuđeno moaned astered usta teško protiv nje,karanje sisa joj pička topla mastan kremu u moja usta vakati kao što sam na nju klitoris i prešanjem dva prsta na njoj pizda, "Put prste u moja pička. "
Ja usisan i `vakati na nju klitoris i odvezli moj prst u nju i ona povika i lučnim bokovima gore, upletena, te ih slammed dolje,voajeri vozeći prste dublje u njoj pizda, prstima šapa u mojoj glavi.

"Da, da, da." Ona plakala.Erotske price komsinica
Ja nuzzled joj klitoris i fingered njoj pizda i gloried u svom jauk. To je ono što sam čuo od moje spavaće sobe. Bila je oplakivanje glasno i to je bio moj jezik i moje prste koji su bili razlog za to. Ona humped bokovima gore i tla njoj pizda protiv moje lice
"Harder Baby, to teže! I'm coming ", povikala:" Oh fuck I'm coming. "

karanje

Нема коментара:

Постави коментар