Servis za upoznavanje

уторак, 6. април 2010.

moj prvi orgazam

Uvijek sam igrao sa mojim penis kad sam bio dijete, nevina, ne shvaćajući ono što sam radiš, samo slučajni stvari kao što je drmanje, stiskanje, istezanje, potezanje, trljanje sve vrste losioni / kreme u nju, sve i svašta, onda kad sam bio 11 sam bio uzimajući više i više znatiželjan kreativan i dosadio isti stari stvar, ja ne znam o masturbira ili orgazme ili sperma i da se ne osjeća velik da igra sa sebe, samo sam volio to, Odlučio sam biti kreativan i imao velik ideja, ja bih stavio moj penis u crijevo našeg vakuma i da ga na. Sam bio mali u to vrijeme između 4,5-6 cm, a ne debela uopće. (Sada sam 7,5-8,5 cm, ovisno i deblji) pa sam se lako uklapaju mom skromnom penis u crijevo. Moji su roditelji bili izvan kuće i bio sam sam. Ja ne znam što će se dogoditi, ali ja sam još uvijek vrlo uzbuđen. Okrenuo sam se na vakuum. Odmah sam mogla osjetiti u zraku oko mog penisa smanjivati kako je to bilo daleko isisan. Ovo čudno osjećao dobro. Stajao sam tamo neko vrijeme pitate zašto je to osjetio vrsta dobar, ali nije bilo bolje, bilo je kao za masažu, jer moj penis nije u cijelosti razvijena još, ima još malo prostora u crijeva je bio u, jaza između moj penis i cijevi. Mislio sam da možda sam mogao utrljati na strane, a ne kao udar na i izvan crijeva, usisavanje je da je teško, ali sam počela humping gibanja s moje bedro / zdjelice / bedra / prepona i sjećam se što sam mislio prijedlog je bio kao kad sam to učinio jer je to tako zapamtiti-mogućnosti, to je bilo kao nešto Elvis će učiniti. To mi je dao ono što sam mislio da se vrlo čudan osjećaj nisam osjetio prije, ali sam zadržao ide. U nekoliko minuta, osjetio sam pritisak u podnožju mog penisa i to me malo brine, znači dok je čudan osjećaj je jača, i počela da me nadvladati. Osjećao sam se nešto unutra moj penis i to me prepala jer nije osjećati kao piškiti ili ništa, to nije ni osjetiti tekućine (iako sam sada znam da je) zapravo sam osjetio da se kreće vrlo sporo do unutrašnjosti moj penis do je dobio Internet to moj glavu i koja se tamo održavaju. JA nije 'znati što učiniti. Ja je održana na rubu orgazma i (sam kasnije shvatio zašto sperma u mom penisu iako blizu otvaranja neće izaći, ja ću objasniti kasnije), a zatim se to dogodilo, ja klimaks i sat ili pa kasnije misleći natrag na tom sam trenutku shvatio kako je divno i iznenađujuće se osjećao. No, kada je udario mene sam iscrtan vanjska strana. To nikada nije dogodilo prije. Dok sam još bio orgasming, (ovo sve je uzeo nekoliko sekundi, ali usporila u mojoj glavi) Ja zatvoriti vakuum odmah, izdvajali moje lupanje, pulsirajući penisa van, i vidjela na tekućinu koja dolazi van. To nije izgledao kao sjeme koje sam znao jer sam imao kratku prezentaciju te godine u školi krajem oko puberteta i mokre snove i erekcije i ejakulacije, ali to nije kao što je bio opisao. To je bio bijele boje, ali od bijele, blijede i ne debeo u svemu, bilo je jako vodenasta, nije ljepljiva i izgledala čudno piškiti. Ja PANIČAN, Sam mislio JA je otišao predaleko, previše učinjeno, da se vakuumske odojak to iz mene i nije trebao izaći ili nešto. Mislio sam da sam bio u nevolji i idući u dobiti bolestan ili ozlijeđen, a ja sam potrčala kupaonice sebi ispita. JA činiti se u redu i nikad nije obećao da će učiniti opet. Pola sata kasnije sam shvatio da se mora sjemena iako sam se pitao kako se to dogodilo, ako nisam imala sex ili su mokri san? Ja sam se smirio i mislio kako je strašan je bio. Sjetila sam se iz knjižnice knjigu koja tijekom seksa muškarac pomiče njegovog penisa gore-dolje. Moj tata je imao seks sa mnom razgovarati, ali nije mi reći o pokretu. Te noći, jer sam uspaljen, uzbuđen, a još uvijek zabrinuti, odlučio sam da eksperiment da vidi da li je sperma. Uzimao sam dodatak za vakuum cijevi i ostavio ga u sobi. kada sam otišao u krevet sam ga izveo i skliznula na moj penis, kad sam imao hard-on, ja ga preselili gore i dolje i otkrio da je moja glava bila osjetljiva na to i nastavio za ono što se činilo kao zauvijek, back to onda potrajalo je dok je sperma, nešto kao 20 min do 1,5 sat! Ali ja opet i cumed je oslobođen i osjetio veliko. Ovaj je kako JA će masturbirati dok sam bio negdje između 12 i 14. Kad sam imao prvi sam bila gotova 11.5. Za to vrijeme sam pokušao s vazelinom prilog, pokušao druge priloge, a kad ne bih mogao koristiti jedan, prije nego što sam moj rafinirana tehnika za moždani udar, ja bi utrljati glavu mog penisa s moj dlan dok sam došao. To obično bi najduži. Malo natrag u priču sam vam rekao bih ti reći o teoriji mina: Analno iskustvo
I nikad nije, a još uvijek nisu imali mokri san, pa kako sam znati, osim vakuum sam bio spolno zrele / sazrijevanja? Stavio sam sve to zajedno koji dan i to podoba vanjska strana, JA nije 'imati snove, ali ja bih vidio da sperma poput stvari dolaze od mene prije, ne s orgazmom, ali slučajan kapi nasumce puta, od kojih je većina nakon tuširanja, ili osobno dira igrom kao što sam opisao, obično s losionom i sićušne kapi ili 2 će izaći i da se koristi za panika me toliko, jer nisam imala figured it out yet. Zato je moja sperma taj dan je bio tako vodenim i zašto ga je drzao u svom vratila pred glavu čekaju da izađu, jer nisam bio u potpunosti razvijen još mi je trebalo više pritiska i stimulacije do orgazma. Nakon tog dana s vakuum, kapljice zaustavljen za dobro. Ja sam ravno i 19 godina, a fakulteti brucoš. I dalje masturbiraju. Mogao bih nastaviti s drugim pričama, ali to je bio dug. Međutim, ako bilo tko je zainteresiran javite mi i ja ću podnijeti više.

Нема коментара:

Постави коментар