Servis za upoznavanje

среда, 21. април 2010.

Perverzije

Ona je počela ponovno. Ja bih bio zaglavi kod kuće cijeli tjedan kao moj automobil je oborio i bio je u garaži, a kabinu groznica se mrda u. Moje cijelo tijelo itched za avanturu. Jedina stvar koja me čuva idući put znajući da je ovaj vikend, ja bih vidjeti moj najbolji prijatelj na svijetu. Elise i ja smo bili zajedno u srednju školu, a potom na Sveučilištu. To slomio moje srce kad je prešla u grad da postane Londonu pratnje. Morao sam ostati u prirodi kako bi moj tata pokrenuti svoj posao, mama je umrla prije nekoliko godina, tako da mi je potrebno ovdje.

Do petka navečer, bio sam na vlak za London i očekivanju potklobu u jamu mog želuca. Znao sam da je Elise je postala malo divlje dijete, a ona tvrdi zabavljali. Nisam mogao čekati da bude dio nje. Kako vlak polako rocked naprijed i natrag, neka opere gibanje preko mene kao što sam odmakao u moje fantazije. Zamislio sam hot sms, prometan stranka puna mišića tijela, znojenje i sve writhing zajedno. Pitao sam se kako bi se osjećali da se plesati do blizini zgodnog stranca, i kako zamah mojih kukova bi ga uključili. On bi se press protiv mene s leđa, njegov penis krut guraju u moje donjeg dijela leđa. Kako je poljubio leđima moj vrat, cvokotanje ran niz moje tijelo i ja pucao oči otvorene prije nego što sam dobio odnešene. Sam još bio na javni prijevoz, iako su mi gaćice mokre sada sve od moje uzbuđenje. JA pokušao da se fokusira na pogled s prozora tako da je moj um nije besciljno off opet.

To je bio nalet squeals, zagrljaja i poljubaca pri Elise mene pokupila od Kings Cross kolodvor.Nismo vidjeli jedni druge za 3 mjeseca, što za nas je životni vijek! U roku od pola sata smo se vratili u svoje udoban stan. Biti u Londonu pratnju zaista mora isplatiti, jer je živjela sama u lijepim krajem Angel Islington. Slatka slabljenja, ona očito nije htjela ni za što. Kao što sam se divio mom okruženju je kupila preko neke pjenušava ruže, a mi nazdravili da bude mlad, slobodan, jedno i prekrasna. Imamo preko dvije boce dok smo bili uzimajući spremni, a po vremenu smo teturao vanjska vrata bili smo prilično pijan.

Redoviti gost Elise je bio bacanje party u masivnim Townhouse u Mayfair. Očekivao sam ga da se stara, debela ili ružna - ali sam grubo je pogriješio. Domaćina koji nas dočekali na ulazu je u svojim ranim tridesetim godinama s krpom tamne kose, oštre izrezati odijelo i svjetlucavim plavim očima. Čiste gaćice bih stavio na gotovo upropastila je dobio opet kao on poljubi moje ruke i dao mi potajan mig. To je bio idući u biti zabavna večer.

Sat kasnije i bili smo dobro u zamahu stvari. Elise i ja bili jasno najatraktivnije djevojke tamo, te je većina ljudi jede iz naših ruku. Par ih je znao za Elise se Londona pratnju ali su ljubazni dovoljno da je ne spominjem. Jedan gospodin, koji je uhvaćen moj oko je James, bio je mirniji od drugih, ali nije 'činiti se stidljiv. To izgledao kao da je u na zabavan tajna - tiho povjerenje.

Bio sam još jedno piće lije sebe (nije da mi je bila potrebna), kad sam osjetio toplo ruku na moj struk. James je stajao tako blizu da mu je vruće dah od dlake na leđima moj vrat stand up.Prekasno, gaćice su razrušene. To je bio tako dugo jer bih bio s muškarcem (ne puno selekcije u prirodi) je da se nova pronašao povjerenja mi nadvladao. Bez trenutka oklijevanja, ja se okrenuo i poljubio ga teško na usta. On je odgovorio odmah, i počeo me voditi za ruku u hodnik.On je očito znao svoj put okolo, kao on je uzeo me ravno na katu u mraku, nezauzet sobi. Mi srušila na hrpu kaputa, još uvijek strastveno ljubljenje. On tugged moju haljinu gore i poderati off moje donje rublje. Osjećaj kako mokro sam ga teško disanje, i mene povucite prema njemu s više hitnosti. Ja unzipped njegove hlače i pomogao im ga srušiti prošlosti koljena. ga straddling i maskirani od pogled mimo nekoliko slojeva, ja sam spustio na njegov penis lupanje, baš kao očajan za njega kao on je za mene. Ja gurnula prema dolje dok mi je zdjelica za brušenje u njegov, i pokušao da ne plačem se previše glasno. Ritam je brz i uporan - ni od nas je imao strpljenja da ga usporiti. Osjećaj mu je klizna i izvan mene, crpne tvrdo i duboko, napravio moje tijelo i znoj zujanje u uhu. Počela sam se tresti kao orgazam izgrađena, a sa svojim klimaks sam napeti oko njega te ga stisnuo zbijeno u meni. Uz nizak šum je došao previše i pokopan glavu u moje grudi.

Mislim da svi ostali gosti pogodili ono što smo radili kad smo se pojavili u potrazi neuredan i vlažan, ali nitko uzeo djelo. U stvari, Elise je već bio vodeći ju ugostiti do stepenica pokazati mu kako Londonu pratnju voli da partija ...

Нема коментара:

Постави коментар