Servis za upoznavanje

четвртак, 6. мај 2010.

devojka za jednu noc

Ovo je eksperimentalna priča. Nadam se da vam daje onoliko koliko zadovoljstvo čitanja kao što to radi mene to pisanje. Ja sam student, to je 8:04 upravo sada, i ja sam polaganje u krevetu u mojem domu. Ja sam o da biste započeli milovati moj kurac, a kao i ja da ću napisati iskustvo. Pozivam vas, čitatelja, kako masturbira desno uz mene. Allright ... ovdje mi ići!

Prije svega moraš znati da je bilo oko dva dana jer sam iskrcana tako da je moj vreći je stvarno jebeni puna bijelog vruće sperme spreman biti oslobođen! Ja sam dobivanje tvrdom samo razmišljam o tome, prikazivati moje ruke gore i dolje moj izrezati 8 Ѕ inčni štap. Ja sam nosio bijelu ženu gonič, neke traperice, te neke crne gaćice Boxer, koji će se brzo isključiti.
Ja sam početak trljanjem moje bradavice. Oni malo veći od prosječne veličine, a ja samo razrađen tako da moje grudi još uvijek savijanja od klupa preše. Ja sam još uvijek trljanje moje bradavice i već oni dobivanje tvrdo i čvrsto. Ja sam obličje dolje i trbuhom se startin rasti u moje hlače. Moj kurac počinje žele više prostora nego što moje donje rublje može dopustiti.

Sada sam takin off moje majicu,trazim devojku i trčanje moje ruke gore i dolje moj želudac, uvijek imajući jednu ruku ide naprijed-nazad između moje bradavice. Moj trbuh je ravan i tonirana i moj hips se počinju meškoljiti. Moje lopte su trljanjem moje bokserice. JA držati squirming, moj kurac je gotovo u cijelosti odmah, ali teško je za savijanje lepa devojka moje bokserice. Trebam Let It Out!

Ja ne mogu pomoći. Imam na dodir moj kurac! Nadam se da si dira tvoje! Ja sam poništiti moj remen i unzipping, i sad sam dostizanje dolje u moje hlače (iznad moje bokserice) i uzimanje zahvaćena trbuha koji mi je pijetao i loptice unutar moje bokserice. Damn I love this kurac! Njegova počinje vibrirati između mojih nogu. Ako je moj kurac sada mogao govoriti da bih se kaže, ne vičući, "Take Me Out i dobiti stisak na me motherfucker!"

Nadam se da si radiš dobro, jer sam znam da sam jebeno. Ja ne mogu pomoći više čovjek, ja sam takin off moje hlače. Sada je samo mene na mom krevetu u mojoj boksači, i Ja mogu vidjeti jasno kao dan da zakrivljena kurac u moje bokserice. Ja sam dolje i dostizanje uzimanje čvrsto držanje okolo,devojke za jednu noc to stiskanje, onda ostavljajući ići, onda ga opet stiskanje, onda ostavljajući ići. Moji bokovi počinju okretati više i više na krevet. Ja sam trljanje moje bradavice, trbuh, masiranje i moje ogromne vreći. Redu, trenutak je došao! BAM! Samo skinula moje bokserice! Ne znam o vama, ali sam potpuno sam jebeni gol u aukciji!

Sada držite samo na drugi, tako da mogu diviti moj alat. Imam 8 i pol inča penis! I njegova debela! Njegova ukazuje izravno na strop, kompletno tvrdo i trza. Moj neobrijani loptice i visi ispod, debela devojka i glatke. Moji dječaci i moj štap su potpuno spremni za neke pozornosti!
Sa moje desne ruke JA držati moj trljanje bradavica, dok je moj sretan lijevo traje odriješiš zahvat na moj penis. Zatim Im 'trčanje moj ruke njezno gore i dolje dugom osovinom, igrati lagano s moj penis glavu kad sam doći do vrha. Holy fuck! Ja sam već precumming! Ja sam ukrašavaju moj prst na vrhu i dobivanje kap koja precum. Kao što sam povući daleko ima dugu, gnjecav vlasi to iz mog prsta svi put leđa do vrha moj penis. JA obaviti precum oko moje vratila, i sad sam natrag u stroking, još uvijek olako.

Tako moji dečki izgledaju kao da je potrebno neke pozornosti. Ja sam koristeći moj desne ruke sada. Ja sam stavljajući moj loptice pravo u moj dlan, i ja sam počeo ih masirati ih valjanje okolo malo. GOD DAMN! ZAŠTO FUCK AM I sebi dosadan ovako?! Ali moram ipak, uzrokuju to osjeća sooooooooooooooooooooo fucking good!

Ja se nastaviti prikazivati moje ruke gore i dolje moj penis, i moj zgrabiti je dobivanje tighter i tighter. Sve JA MU JA donijeti dolje precum niz moje osovine, tako da je moj kurac samo čuva dobivanje vlažnija i vlažnija. Njegova je o petnaest udaraca i moj hard penis je gotovo pokriven u svoje precum!


JA držati moj trljanje kuglice i njihova okupljanja u moje tijelo. Ja do niže s moje prste i osjećam moje natečene pokvariti. trazim devojku sam pritiskom duboko u nju i trljajući, a njegova izrada moj penis napuniti čak i više. Fetisi
oplakivanje sam upravo sada, prilično glasno. Ja ne znam da li ste oplakivanje ili ne, ali ja sam jebeno. Možda ću čak biti dovoljno glasan za dečke u susjednoj sobi da čuju.

Želim PUSSY tako jebeno loše! Želim ASSHOLE tako jebeno loše! Želim staviti moj kurac u vlažna rupa i SLIDE I NA OUT! Želim to POUND dok mi je to osjećaj KUGLE! Ja sam tako jebeni hard odmah!

MOJ penis je drenched u PRECUM ODMAH! IT'S kaplje na moj KUGLE! Ja sam startin moždanog udara brzo sada, a ja sam čvrsto stezanje moj kurac u mojim grrip! MMMYY C OCK JE FNUCKING THRROBBBING!!
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKK !!!!!!!!!
MMYY Kukovi su HUMPINGN FFUCKING AIR THEA!!
MMMYYY DICK IS SO FUUUUCKING WWEETTTT !!!!!

AW FUCK! AW FUCK! AW FUCK! AW FUCK! AW FUCK! AW Fuck! ... ... ... ... FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCKKKK FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!! !!!!! FFFFFFUUUUUUCCCCCCCCKKKKKK! FFFUUUCCCKKK! FFUUCCKK! FUCK! FUCK! ... ... ... Fuck! ... ... ... ... ... ... Fuck ... ... ... ... ... ... ... ... fuck ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Damn. Ja sam definitivno pucao samo ogromna opterećenja od cum. Imam neke na trbuh, neke na krevet, i čak sam dobio neke tipke na moj laptop. Prilično jebeni ljepljive haha.

Redu, moram dobiti čisti se. Nadam se da vam je zabavno ovo čitate, jer sam svakako imao mnogo zabave jebeni događaj! Moram uzeti tuš i ići u razred ... ... pa pogledaj ya sljedeći put čitateljima! Imati dobar neki.

Нема коментара:

Постави коментар