Servis za upoznavanje

уторак, 11. мај 2010.

Parovi

Bilo je ljeto 1977 i bio sam sretan 16-godišnji s moj prvi auto i slobodu. Ja još uvijek bio težak da biste dobili preko incodent što se dogodilo u matematici klasi prethodne godine u školi u kojoj sam se iznenada dobio masivni hard na pred svima. To bi u većini slučajeva neće biti problem no ja sam dobro obješen, a u tim vremenima uske traperice zvono dno je stvar nositi. Bio sam sjedio na mom stolu uživajući osjećaj da trljanjem između mojih bedara i moje traperice,devojke uzivo kada moj učitelj pozvao na mene to otiđite na dosadno do kraja problem. Bez obzira koliko teško sam pokušao da biste dobili osloboditi od Internet ... Internet je svojeglava i ne bi se povuku pa mi nije imao izbora nego da biste dobili gore i učiniti što je pitala i ja bih imati stečen zatvoru. Kada sam sam mogao čuti neke murmers i smijeh od većine djevojaka u razredu, jer moj tvrdi kurac je buldging kroz moje hlače i niz moje bedro. Bio sam izuzetno posramljen i pravedan pokušao to igra podalje,upoznavanje devojke ali to ne radi. Postao sam tupim mnogih viceva za ostatak godine i da će trpjeti kroz hodnik i sarkastičan smijeh komentara,parovi ali nikada nisam mislio da će to imati nekakvu mito kasnije tog ljeta.

JA je stečen kući rod kasno jedne noći nakon što je s prijateljima nakon što je posao pronaći mojim roditeljima bili su već u krevetu, a moj stariji brat bio je boravak u kući njegova prijatelja za noć. Moja mala sestra bio 14 i 15 okreće sljedeći dan pa je imao četiri ili pet njezine prijatelje na party drijem. JA nije 'misliti velik dio o tome kako su se prilično mirno kad sam došao u kuću pa sam otišao u svoju sobu i zgrabio nešto odjeće onda za glavu ravno pod tuš. JA je moj dnevni rutinu u tušem i izašao na suho off ... Sam mogao vidjeti neke sjene kreću kroz prozor,intimno druzenje ali ne mislim daleko od toga kao što sam završio uzimajući odjeveni. Kad sam okrenuo svjetlo off u kupaonicu bih mogao vidjeti nekoliko obrise netko gleda u prozor. JA je otišao to moj spavaća soba i gledao moj prozor da vidi moja sestra i njezini prijatelji dolaze u stražnja vrata giggling i smijeha. Znao sam tada da su gledajući me tuširati i oblačiti ... se u tome da sam ja prilično ležeran i ne doći do ljuti na stvari kao da sam mislio JA će ići u njihovu sobu i zadirkivati ih malo. Ja stavio na moje teretane gaćice koje su bile vrlo uske i tipično 70's stilu izrezati vrlo niska do prepona znajući da je moj penis ili će se držati od dna koje je učinio kad sam ih nosio, bez donje rublje ili samo buldge van. Sam pokucao na vrata moje sestre da čujemo sve djevojke postale vrlo miran i rečeno mi je da dođe u. Upravo sam ih pitao da su u redu i ako je potrebno išta za koje su svi gledali u mene jako crveno lice i nasmijane i rekao ne,upoznavanje oglasi ali Ja bih družiti s njima za malo vremena. Rekao sam da i odabrala mjesto na podu ispred njih sve i sjeli razgovarati s njima cijelo vrijeme znajući da je moj kurac je visio vanjska strana od moj gaćice za njih sve vidjeti. Moja sestra je dobio malo uznemirila sa mnom i bio težak to reci mi da nitko els sluha staviti moj penis daleko ali kako sam znao taj što one djevojke želio vidjeti ja samo ignorirao nju. Ubrzo dovoljno "najhrabriji" jednu od grupa mi je rekao da je mogla vidjeti moje Petra i je pitao mene ako je to istinito ako se ima veliki hard na u mom razredu te godine. Svi u školi čuli o moj neuspjeh u klasi i ištanje to znati ako moj kurac je bio stvarno da veliki. I nasmijala i izdvajali moje gaćice malo kao da se ponašaju kao Sam bio ček vidjeti ako je govorio istinu i odgovori joj pitanje. Razgovor brzo otišao u bitak je pitao što je bilo kao i da imaju kurac i što je osjećao kao da se teško na to bitak je pitao da im pokaže sve ono što penis zaista izgleda. Moja sestra je bio samo jako pijan i otišao u kuhinju, a ovo se događa. Dvije djevojčice nikada nije vidio pravi penis ili čak vidjeli slike od njih pa sam shvatio ovo će biti jedan od nekoliko puta u mom životu da sam mogao WIP u ispred gomila djevojaka, a ne dobiti u nevolji za to jer su me zamolio da. Nisam imao problema pokazujući im moj penis jer to je bio prilično velik i bila sam vrlo ponosan na to ionako.

Pitali su me da skinu moje gaćice i samo neka ih je peer to umjesto malo u što sam učinio, ali ubrzo nakon što sam uzeo off my shorts sam počeo dobivanje neuspjeh iz uzbuđenja ima četiri djevojke gledaju moje muškosti. Nisam bila devica niti sam bio u nedostatku za dobivanje spola pa mi nije bio stvarno super uzbuđen, ali tek toliko da neka cure vide da raste. "Hrabra" djevojka upitala može li on osjetljiv na dodir jer je htjela znati što je osjećao kao i ja, rekao je ići za to ... tek onda kao da su obučeni za to su dobili u liniju i svaki je uzeo okret dirljiv i moj osjećaj do sada veliki rock hard penis, kao i dodirivanje i cijeđenje moje loptice. To je trajalo oko 10 ili 15 minuta do sestrom vratila u sobu i samo me gledali s gađenjem koji je kada sam znao da sam morao povući natrag u svoju sobu. JA baciti moj gaćice leđa, a djevojke su sve booing moja sestra i zamolio je da polako, jer nismo radili ništa loše ... moja sestra je odgovorio da ako je ona neka mi sebe izlagati svoje prijatelje onda morala sam ih voziti sve do klizališta sljedeći dan i platiti za njihov put u. Mislio sam o tome za minutu pa je rekla da, ali onda su svi imali na dodir i osjetiti ga neki više, a svaka je da se okrenete stroking za minutu. Svi su gledali jedni na druge i giggled za nekoliko minuta da se vrati i reci mi to je bio posao, ali ako sam napravio nered onda sam morao to počistiti ... Kao što možete zamisliti sam bio ljepušan osuditi sretan i uzbuđen o tome jer sam upravo dobila plaćeni ranije tog dana i mogu si ga priuštiti. Devojak za jednu noc.

I onda je uzeo moj gaćice off ponovno izložiti moje rock hard penis s nekim pre-cum kaplje iz glave ... djevojke kao da se samo u divljenja i pomalo zanosio kod pravedan Sam pogled na nju. Prepustite se "hrabri" jedan me pitati što je osjećao kao da dođete i koliko izlazi, kada mi je činiti. Rekao sam im ja nikada stvarno primjetio koliko je bilo i da je osjetio veliko da se kao čeznuti kao JA je pomoć u naporu da se to dogodilo. Svi su bili do sada hipnotiziran gledajući u moj penis kao što sam neka ljuljačka ga natrag u naprijed pred njihovim očima. Oni svaki je uzeo okret moj osjećaj buldging članica i osjećaj vene iskakanje od strane ... Pokazao sam da svatko od njih kako to moždanog udara i erotska masaza moje loptice dok se kreće prema gore i dolje vratilo. Sve više i više pre-cum bilo koji kaplje iz ljubičaste glave i jedan od njih ga izbrisala off sa svojim prstom i okusio. Svi oni bili su nešto zaradio od strane ali onda je pitao što je okusio poput ... , odgovorila je rod slano i toplo. Nije trebalo dugo da me pokušati ih nagovoriti sisa moj kurac samo da kažu da su učinili to i vidjeti što se sladili poput ... sve, ali jedan je bio spreman to učiniti, a kao i prije zakoračili u skladu da se na red. U to vrijeme bio sam spreman na samo puhati oboje matice cijele moje sestre sobu i pitao koji su željeli kušati pravu stvar ... oni svi sub natrag i rekao ništa do "hrabri" jedan poduzela na moj penis i stavi usta na njega. Zgrabio sam natrag na svoju glavu i počeo jebeni joj usta ispred ostalih djevojaka s takvim intenzitetom da nisam ni primijetila da su neke od njih počela se ukazivanje pred sve nas. I onda usporio jebeni joj usta pa sam mogla uživati gledajući ove djevojke fingering sebe, ali bilo je kasno da do tada. Zgrabio sam natrag na svoju glavu i počeo jacking dokle god nisam došla i sve nad njom lice ... došao je kaplje dolje joj nos i na usta gdje je počeo ga lizati off joj usne. Nakon što je očišćen joj usne počela sisa na moj penis da se svaka kap iz nje kao JA pravedan je zadržao gledajući ove četiri djevojke prst sebe lupanje do orgazma. Zatim sam sjeo ispred njih te ih gledala kako oni sami svrsavanje ... moja sestra imala dovoljno i rekao je čula naš tata je bio budan koje uplašena pakao vanjska strana od svih nas. JA je otišao natrag u svoju sobu i otišao u krevet sretno kao što sam slušao njima pričati o tome kako veliki moj penis je bio i htjeli su vidjeti ga opet. Sutradan sam ustao je i uzeo doručak djevojke da klizalište što je obećao, ali na putu kući stali smo u State Park i djevojke dobio još jedan show u moj penis bili zlostavljani i pljuvanje otrova u svojoj mliječno još jedna djevojčica usta da ga okus. To je trajalo gotovo cijelo ljeto s prijateljima moje sestre, ali bez svog znanja o tome jer sam nije mogao plaćati svoju šutnju off svaki put. Nije trebalo dugo za glasina o moj penis i to veličine prošao kroz školu iduće godine tako da je moj math neugodno neuspjeh ispostavilo da je velika stvar za mene sa svim djevojkama u školi.

Нема коментара:

Постави коментар