Servis za upoznavanje

понедељак, 3. мај 2010.

Zavodjenje

Autobus je bio toliko krcat da sam bio siguran da sam mogao izaći na kraj s ima samo jedan teensy orgazam bez ičije primjećujući. Sam sjedio u samom leđa red uz prozor. Imala sam dugu vožnju ispred mene.

čovjek koji sjedi pored mene je njegov crni priložiti slučaj u krilu, a on je čitao časopis on bih propped gore na njegov slučaj. Bio je bulji u ženu koja je nosila ništa osim duge crnih bisera i crvene sandale visokih petu. Njene noge su široko otvorene, svijetlo crvene nokta ukazuje na pravo mjesto. Njezina druge strane clutched grudima (savršeno šaku). Glava joj je bacio natrag kao da je bila s-ili bi uskoro-veliki veliki O.

On je bio ne okreće stranicu tako da mislim da mu se svidio način na koji je izgledao. A on nije plaćanja bilo kakve pozornosti na mene, što je smiješno s obzirom koliko sam htio doći previše. Ako je uzeo čak i najmanja obavijest o mene, on bi vidjeti moj hard bradavice prikazano kroz moj bijeli džemper. (Ja ga nosili, iako to nije bio skroman. Na dane kada se osjećam ovako, ja ne skrbi koji zna da želim ševe.)

Probudio sam se jutros toliko uspaljen da sam morao masturbirati prije nego što sam otišao za rad . Bilo je lako doći. Mislio sam o tome koliko sam zabavna lizanja čist Marla je sinoć nakon što je Zidane je došao na nju lijepe grudi.

Ja bih bio pravo o njoj žele više, previše i Brick su me dobili na rukama i koljenima tako da sam mogao francuski poljubac Marla dok je on jebeno ju. Ona je igrao s mojim bradavice cijelo vrijeme, vozeći mene ispucan. Ali kad Opeka završio s njom, on je sve bio istrošen, a Marla je prilično umorna previše. Nadao sam se da bih barem mene zajebavati sa staklenim dildo da ona čuva joj Noćni, a da se ona koristi na mene ili me koristiti dok ona gleda. Ali to se nije dogodilo.

Kad sam doma iz njihove stranke, bio sam previše umoran da se brine o sebi, a previše uspaljen spavati dobro. Dolazeći jednom jutros nije bilo dovoljno. Jedan orgazam je nikada nije dosta za mene, a ja ne želim proći kroz cijeli dan osjećaj rožnat i nije u mogućnosti da se koncentriraju na poslu. Ja bih kladiti produktivnosti će ići gore ako umjesto kave pauze dali su nam masturbaciju pauze.

Inače, mislio sam da bi bilo zabavno ugurati moj daljinsko upravljanje vibratora između usana mojih maca , goluždravac protiv moje klitoris, staviti kontrolu u džep, pronaći dobro mjesto na autobus, sjesti, klizanje svoju ruku u džepu i POW! Ili možda bih sebe zadirkivati. Jedan zujanje u isto vrijeme.

Nisam znao da bih se sjedi pored tip koji je također imao seks na pameti. Pogledao sam plavuša u krilu-i sanjali o tome kako je on vjerojatno je dobar hard penis pod tim aktovku, i da je njegov hard-on je idući u otpad.

Ako sam sjedio na krilu, mogao trljati okolo malo, i njegov penis će dobiti zujanje iz mog vibratora u isto vrijeme sam bio uzimajući off. Ja sam buzzed u slatki orgazma. Dva ili tri više bi to učiniti za mene-i onda bih morati sići na autobus za rad.

Sjedio sam obličje at plavuša's mokro maca je u odnosu na moje. Moj klitoris bio je još natečen od njezinih . Nisam mogao vidjeti, ali sam mogao osjetiti. Sam se pretvarao da popraviti moju kosu i koristiti moje ruke za četkanje protiv moje izazvao pravu bradavicu. Htjela sam iscijediti moje bradavice dok je zujanje vibrator daleko.

Svaki put autobus zaustavio, bili smo jostled, a najvjerojatnije pridružiti slučaju preselio oko na njegov hard penis. Pitala sam se, ako je bilo donje rublje na i ako je, kad je ustao, ja bih vidjeti lijepo mokro mjesto na prednjoj strani njegove hlače. Bio sam mokar, koja je sigurno. Drago mi je sam bila djevojka, tako da sam skoro mogao sakriti kako rožnat sam osjetio.

To je ono što sam mislio. Kad smo bili uzimajući u blizini mog stajališta sam dosegla do signal za zaustavljanje. Očekivao sam ga da ustane kako bi napravili mjesta za mene da se po-ali on nije. Umjesto toga on je zatvorio svoje magazina i predao za mene. "Ja vas vidim ovako koliko sam učiniti", rekao je on.

I otvoreni i zatvoreni moja usta, na gubitku za riječi. Onda je namignuo na mene, i to je bilo lako. I namignuo leđa-i pogledala njegove prepone. Mislio sam o samo sjedi dolje za jedan mali trenutak, ali bojao sam se da će jednom trenutku dovesti do drugog, a ja ne mogu priuštiti da se kasni na posao.

sam off autobus i on me slijedio. Sam usporio, a on je hodao uz mene. Bio sam razočaran. Kad sam je dobio u moj ured zgradu, vidio sam ga kako hodi kroz vrata ispred mene, a onda nisam ga vidjeti u prepunoj predvorju.

tucked sam magazin u mom stolu. Ja bih ga stavio u omotnicu i ponijeti sa sobom. Znao sam da bih došao nekoliko puta samo s tom ženom,starije a tu bih se drugih stvari za pogledati. Ali to će morati pričekati.Zadovoljstvo muskaraca

Prvi posao. To jutro smo imali prezentacije za klijenta. Bio sam nervozan jer sam želio napraviti dobar posao. Sam ušao u konferencijsku dvoranu i vidjela crni pridaju slučaj na katu. Osjetio sam navalu topline, a moja pička bila mokra i želio sam sebe buzz opet, samo jednom, ali nisam usudio, ne sa sastanka počinje tako brzo.

"Siguran sam da ćemo dobro rade zajedno , "je to što je rekao da moj šef.

Onda je predao mi fascikl fascikl s materijalima iz našeg susreta, i reče: "Studija sve što sam vam je dao. Možete me kontaktirati na moj mob. Ja sam željan čuti Vaše mišljenje. " I mislim da moj šef nije gleda, jer kad smo stisnuli ruke, on je namignuo mi se opet.

Moj gazda je rekao kako je ponosan na mene, i koliko je on u pitanju, ovo je bio moj klijent i ja s njim i rukovati kao što sam vidio stane. I to je ono što mi planiramo učiniti.

Nekako sam koncentrirana na rad tijekom cijelog dana, ali kada sam bio u autobusu sam neka sebe sjetiti kako rožnat ja bih bio u jutro,zavođenje i kako bih ja osobno buzzed u nekoliko orgazama. Hura za tehnologiju!

Kod kuće sam izvadio magazin g. G. (što je ono što ja zovem njega) je čitanje, a istovremeno poziva putem vidjeti ako JA mogao reći što, ili tko, osim blondie ga je uključen. Otkrio sam priče da je stranica odbio, i, naravno, sam to pročitao.

To me podsjetio filma Marla mi je pokazao prije nego što je bila moja ljubavnica. Mislim da mi je pokazao film to pustiti mene znati što bismo mogli raditi zajedno, ako sam neka sam ide.

Kad smo gledali ona mi je rekla da je u redu s njom ako sam htio da sam osjetljiv na dodir, baš kao čeznuti kao JA je pitao nju dopuštenje prvi. Ona je rekla da mi bradavice bile teško i je pitao mene ako sam htio da ih dodir. Ona je rekla da je sve u redu s njom, ali ako sam počeo igrati s njima, ja bih isto tako morati pitati svoju dozvolu da se zaustavi. JA nije 'znati što sam bio uzimajući. Nakon nekoliko minuta, ja sam htjela da prestane jer je frustrirajuće. Što sam više stegnut i zakrivljene, izazvao više sam se, ali nisam mogao doći tako.

međuvremenu, video gledali smo imali ženu ide dolje na drugom ženom, i sve što sam mogao misliti o tome koliko je sam želio da se osjećaju Marla 'jezik na moj klitoris.

Na zaslonu, plavuša je ležao na krevetu, proširila orao, s jastukom pod bokovima, a crnka je bio idući dolje na nju. Ne znam kako su oni uspjeli filma, ali možete vidjeti kako velika plavuša's klitoris je i kako silovit joj maca usne su, i kako mokro a onda smo gledali crnka 'jezik flicking plavuša's klitoris, tako da je još veći .

Kad sam gledala taj, ja upletena moje bradavice teško, ali još uvijek nije došla. Moj klitoris je teško sada, previše, a ja čudio što Marla, koji je mirisala poput jasmina, bi okus poput.

U filmu, žene su bile u prostoriji koja je otvorena na dvorište i bazen. Dok su bili u krevetu, klizna vrata otvorena i mladi čovjek stajao gledajući dva. On je oduzet i njegov ogroman penis stroked. Ja nikad ne bih vidio penis da giganta prije. Od tada, da.

"Što mislite da će učiniti s tim?" Marla me pitali.

pogodili sam je išao se zajebavati crnka. On je činio njegov penis u slide crnka's maca, i on je ošamario joj dupe, previše. Prvi obraz, a zatim ostale, tvrdi. Kada ju ošamario, a lice mu kao da je upletena dolazi, ali on nije bio.

Tada plavuša uzeo bocu od nje noćni ormarić i održati se za njega. To mora da je neka vrsta podmazivanje, jer ga je izlio u pukotinu crnka's magarca, i koristiti svoj prst da ga širi okolo. Onda je izlio više na dlan svoje ruke. Iako je odmarao ruke na crnka's hip, on Pomilovala njegov penis dok cijela stvar glistened. Njegov kurac je bio put veći od ruke, a on održao njegov penis dok je tijesnim tugged u tome.

Onda je izlio više lubrikant desno crnka je šupak. Stigao je do ispod crnka, a njezin klitoris gumiran-smo mogli gledati. Pravo kad je počela da dođe, on stavi glavu na njegov penis na nju i gurnuo šupak. Ona ode- a film je pokazao svoju osovinu njegov penis ide u njezinu .

pravu kada je bio jebeni magarca, Marla stavila svoju ruku na moju maca i pitao ako sam htjela da dođe. Rekao sam neka stvar kao što je "više nego" koji nije smisla, ali ja ne artikulira, kada sve što mogu misliti o je moje mokro maca. U svakom slučaju, ona mi je dala dopuštenje da dođe. No, kuja je majčinu ruku. Ja bucked moj hips, pokušava uspostaviti kontakt sa svojom rukom.

Rekla sam bila dobra djevojka, i da, ako sam nastavio kreće kao da će ona neka mi doći. Bio sam jebeni zrak, a ja upletena moje bradavice i stegnut ih koriste moje nokte. Ali napokon je istina da je riječ-ona je stavila svoju ruku na moja pička i mene jebeno s dva prsta dok sam došao. Ona je pitao da li mi je dovoljno, pa sam joj rekao istinu. To mi je trebalo opet doći, koji je bio nikada nije dovoljno za mene.

Zamolila koliko sam ga željela, a ja joj rekla da s zastenje, umjesto riječi koje sam želio više. Rekla sam mogao trljati klitoris moj sada tako dugo dok se svidjela, a ja ne bi to pitati dozvolu da se zaustavi. Onda je ona rekla da želi doći, također, i pitao što sam prijedlog. Rekao sam joj ja sam htjela ići dolje na njih kao djevojka u filmu. I ja učinio.

I širiti njezine maca usne razdvojene i lizali na nju klitoris. Onda sam ga sisati, tvrdi. Ali dok sam bio sisa na nju klitoris, bio sam trljanja mina. Ne sjećam se da je ikada biti gladak sa svojim vlastitim sokovima prije toga. Na kraju sam srušila, zadovoljni i iscrpljeni.

filmu smo vidjeli taj dan je kao priča Mr. G je označena.

Imao sam g. G ćeliji broj. Ne bih ga odmah nazvati, ali ja bih telefon u ranim večernjim satima nakon večere. Sa sreće on bi me nazove natrag na krevet vrijeme.

Нема коментара:

Постави коментар