Servis za upoznavanje

среда, 19. мај 2010.

seksi teta

Priča počinje u Andy & Sue kući. Andy i ja smo gledajući nogomet na Sue kutije dok je oko nje prijateljima za party Anne Summers.

Kad ona vrati smo imali par piva i možemo reći da je imao nekoliko čaša vina i malo pripit.

Andy pita Sue nam pokazati što je ona donijela. Gledajući na mene Sue giggles i lice joj ide malo crveno.

"Hajde," kaže Andy, "Ne izvještačena, Pete imat će ga vidjeti svi prije."

Idete redder, opet ona kaže ne, ali nestašna izgled dolazi preko lica da se Andy ne primijetiti. Andy pokušava zgrabiti vrećicu Sue nosi, a ona povlači daleko. Sue se smije i kaže: "Ako se obje zaista želite vidjeti što je u torbi ću učiniti nešto pokazati za vas, ali prvo ću otići na katu i dobiti Chanel. Kad sam vratiti vas dvoje mora biti sjedio na kauč u samo vaš hlače. "

Sam pogled na Andy, pitajući se što će on reći, ali on se smije i kaže, "Ti si, ti si sve pričati."

Pa dok ide stepenicama Sue smo skinuti na naše hlače i kauč sjediti na čekanju. Andy gleda u mene i smije se. "Ne brinite Pete, ona će bocu."

Kad Sue se vraća ona nosi reš bijela bluza i crne suknje i stavio na jednu od Andy veze i visoke pete. Izgleda kao učenica, ona pokazuje nam nosi vrećicu kao dobro.

Andy viceve, "To je sve odjeće što ste imali prije, gdje je stvari koje ste donijeli danas?"

Sue gleda ga i kaže: "Sve na vrijeme, ali prvo ću vam reći sve o mom Bob učenica bivšim dečkom, bio mi je prvo seksualno iskustvo, a za male Blokes napet poput vas dvoje, koji je samo mogu proizvesti malo hrabrost, on mi je upropašten! "

U ovom trenutku Sue gleda na mene i smijeh. "Ne brinite Pete, čuo sam da ste ništa više za ponuditi od Andy ovdje!"

Idem crvena i neugodno trzanje, Bacimo li pogled na Andy, koji je također pretvoren crveno. Ja sam pitajući se gdje Sue ide s tim.

Mi ne moramo dugo čekati. Sue pulls up stolica ispred nas, i gleda na nas u našem hlače smijeh. "Vi i zapamtite Bob zar ne?" ona pita.

Mi oboje klimanje, iako sada četrdeset, sve četiri od nas ode u školu zajedno. Iako nitko od nas bili su lijepim ljudi naših godina, Sue je uvijek bio vrsta vrlo curvy lik sam se maštaju o, i Bob je uvijek je bio jedan od većih dječaka u tuš nakon sporta. Uvijek sam bio ljubomoran na Bob je penis i velike stvari on je izlazio sa Sue.

Sue osmijeha i dalje nam govore da kada je počeo, Bob joj tits bi se osjećali kroz njezinu bluzu, i moždanog udara joj maca po njoj gaćice. S tom je odmah počeo pipati njezine lijeve dojke i na vanjskoj strani njezine bluze desnom rukom, dok lijevom klizila joj pod suknju, to vučenje gore dovoljno da otkriju crne gaćice par, prije nego ostavljajući prstima gurnite gore i dolje joj materijala pokriva labia.

Pogledao sam na Andyja, ali on je bio transfixed. Sue je tada rekao: "U zamjenu bih moždani udar Bob kroz njegove hlače. Pa zašto ne dva početi raditi taj?"

Andy i sam pogled na drugog, i Sue brzo dodaje: "Tko je prudes sada?"

Zato oprezno našim rukama odmoriti na naše cocks, i lagano stisnuti i osjetiti ih kroz naše hlače. Ja mogu osjećati uzimajući minski tvrđe, i kad pogledam na to Andy mogu vidjeti njegov penis je na dobrom putu za dobivanje tvrdi, previše.

Sue onda odmor moj vlak misli dodajući, "Bob potom dobio hrabrije i koristiti za otkopčati moje bluze i lift moj boobs iz moje grudnjak."

Ja buljiti ravno natrag u nju i moj penis daje svemogući veliku trzati kao Sue polako skida kravatu i unbuttons joj bluzu da bi se otkrilo svoje cijepanje i crni čipkasti grudnjak. Sue onda slajdova joj ruku u čašu lijevo i lagano se olakšava veliki bijeli kremasti grudi, s velikim ružičastim areole i bradavice uspravno.

Sam gutljaj i ponovno namjestiti moj sjedećih kao moj penis dobiva teže i zapleteni u moje hlače. Sue onda ponavlja proces i seže u njezino pravo šalice, i povlači iz njezine druge, jednako dojmljiv sisa.

Sjedeći ispred nas, njezine noge širom otvoren, lijevom rukom ispod njezine suknje gaćice opet i slajdova gore i dolje, ispred svoje gaćice, dok je desnom rukom lagano čaše njezina gola prsa i vuče na nju uspravno bradavici.

Ona gleda nas i kaže: "Hajde, nisam prestao igrati s Bob još, doći dirljivih i milovati svoje uboda kroz one hlače."

Mi oboje kašalj nespretno.

"Pa?" Sue kaže: "Tko je sve pričati sada? Pete, što mislite o mojim sisama? Oni su puno veća nego kad smo bili u školi, ali očito da oni imaju veliki sagged!"

Sam odgovoriti u Peruanska glasa: "One su lijepe, ja volim velike grudi koje su sagged s dobi. Postoji više se držati."

Ja sam sada squirming, tu sam sjedi ispred mojih najboljih drugarica i njegova supruga, trljanje moj penis kroz moje hlače bulji u nju lagano klimanje boobs. Do sada sam samo vidio Sue u bikini top, nije ni vidio praznik fotografiju Sue toplesu.

Sam pogled na to Andy, on je crvena, i malo neugodno, ali Sue je pozvao njegov blef i on će izgledati licemjeran ako on prestane sada stvari.

Sue onda kreće priča o nam govori, "Bob će tobogan ruke u mojoj gaćice i mene kao on sisao prst na moje bradavice, te u isto vrijeme sam će se povući njegove hlače prema dolje samo dovoljno da bi se otkrilo svoje velike zvono kraj i trčanje savjete svojih prstiju preko njega. "

Nastavljajući, ona nam govori bismo trebali učiniti isto, ali kao što smo to učinili, Sue smijeh. "Ti siromašni ljudi, na 16, Bob je dva puta svoje veličine!" Sam pogled na Andy, on pogleda natrag, a mi smo oboje osmijeh. Iako smo oboje neugodno, oboje smo uživajući poniženje koje Sue je nanošenje na nas

Mi zuriti natrag na nju, a ona sada ima svoje lijeve dojke koji se održavaju do usta kao ona je sranje svoju bradavicu. Desnom rukom, ona je izvukao vlažna pred njom gaćice u stranu, otkrivajući vrlo tamne, dlakave picke. Ona slajdova dva prsta dolje joj razrezan i na njoj pizda, onda gura prst u trećoj i počne jebati prstom dok sama trljati klitoris joj sa svojim thumb.

Sue glava role leđa i ona je jauk i možemo vidjeti kako joj twat vlažnom je kako joj prsti idu unutra i van.

Do sada Andy i ja sam zaboravio trljati našem cocks, a mi samo gledati kao Sue sama radi za ono što izgleda kao uzrasta.

Shvativši smo prestali sebe dira gore, Sue prestaje sama ukazivanje i kaže: "U ovom trenutku Bob i ja bih maknete i ja bi dobiti moje ruke na njegov veliki penis osovine. Dakle svi moramo ustati i maknete".

Sam pogled na Andy, i opet on samo kima glavom i gulps. Mi oboje ustati i skliznuti naše hlače da bi se otkrilo dva hard cocks. Sue sada stoji gore, i naređuje nam da sjednemo dolje, ali zasjesti na taj način ona može vidjeti našu cocks. Tada s kikotati kaže, "Vaša dva cocks bi samo o make up Bob je između njih."

Kao što smo gledati, naše cocks tvrda i uspravno, Sue slajdova joj bluzu off joj leđa i baca na jednu stranu. Ovo je brzo nakon toga crni grudnjak, njezin veliki boobs klimati kako ona to čini, prije pada natrag na svoje grudi, ona gleda mene i osmjesima, a zatim nagnuti malo prema naprijed, daje one lijepe krem mesnatih humaka dobro protresti na mene. Kako želim povući moj penis u to očima ili zgrabite one tits, ali rekli su mi samo sjediti i gledati.

Onda dostizanje iza nje, Sue poništava suknju i omogućava da padne na pod. Stepping out od toga, koji se također baca na jednu stranu prije nego što počinje na niže svoje gaćice. Tu je značajan mokra krpa u prepone od njih, kao i ona savija prema naprijed u pravo ukloniti joj tits ljuljačka naprijed, uspravne bradavice prema dolje. Ona i dalje skliznuti joj gaćice off i njezin boobs prelazio iz jedne strane na drugu. Ovo je prizor volim vidjeti, velike zrele grudi vješanje i ljuljanje. Opet, JA će stvarno hatar to ih tražiti slijepo, ali to nije na dnevnom redu.

Sada je gola, ustane i njen okreće leđa na nas i otvara torbu. Kao što je ona zavoje možemo vidjeti njoj dlakav bush od iza, njezina maca usne su meke i puf izgleda i tu je vlažan sjati na njih.

To je ono što je sama donijela na zabavi Anne Summers sam mislio, i Sue izvukao veliki plavi kunić vibrator. Okretanje leđa da nam se ona smije i kaže: "Odlučio sam da sam učinio bez Bob je penis dovoljno dugo, a to je o veličini to je bio. Pa kad sam ga vidio na party sam mislio da ga moram kupiti."

Kunić mora biti dobar 10 "duga i dva puta debljina moj penis. Sue daje dugo lizati se vratila i slajdove u usta. Ona može samo da joj se usne oko njega.

U isto vrijeme ona sjedi, otvara joj noge i tri prsta ovnova natrag u nju maca i započinje ulaz.

Pogled prema našem cocks ona kima glavom, i Andy i ja znam što je ona znači, a mi polako početi da se wank ispred nje. Sam pogled na Andy i leđa kod Sue, a ja ne mogu vjerovati Osjećam se tako lagodno, i uključen, da se ja osobno trljanje pred dvoje ljudi sam upoznao tako dugo.

Sue sada zauzima zeca iz njezina usta i uključiti. Osovina ima malo zvoni u njemu i sam jasno vidjeti ih kreće prema gore i prema dolje unutar ovog igračka i dva uha vibriraju. Na prvi Sue skreće naopako i stavi uši na njoj klitoris i drži se što joj zdjelice potisak prema gore i dolje.

Onda je okretanje leđa na pravi način ona u slajdovima sama, polako na prvi, a zatim sve dublje i dublje, dok nije gotovo nestaje. Jedino što je plomba su vibrirajuće uši koje su opet rade joj klitoris.

S jedne strane Sue drži ovu igračku na mjestu, s drugim je ona dizala i masaže joj veliki boobs, vučenje teško na nju nipples. Kao što je to njezina trbuha i zdjelice su zabadanje gore i dolje i ona zastenje sa zadovoljstvom. Sve Andy i ja mogu učiniti je sjediti i gledati i wank.

Nakon što se čini dobi, Sue počinje luka leđima, disanje više teško i njezin jauk se glasnije. Tada, odjednom, ona je gotovo skokovima od stolica s nasilnim zgroziti, što joj tits tresti i ona čini jedan posljednji uzdah dugo. Andy i ja sjediti bulji, s našim cocks u našim rukama, mi opet pogledamo jedni druge i jadati o onome što smo imali svjedoci.

Sue sjedi uspravno i osmjesima kao ona slajdova iz zeca. Ustajanja, kaže ona, "Bob često bi me lizati van, ali ne uzimajući priliku za to, ali moraju lizati moju vibratora čist."

Prvo je Andy ide, a hrana kunića pod njegovim nos. "Lick diljem spreman trenutku sam tragova sa mojim prstom," Sue narudžbe.

Gledam kao i on, uzimajući okus Tužiti koga's maca sa svakom ližu. Tada dolaze k meni, "Pravo vam lizat odmoriti," Ja sam upućen. Sue spasiti mene zvono kraj i oko vrha 4 ". Njim mogu mirisati Sue tijelo i maca sok i ja sam inča udaljen od svoje lijepe tits dok je drži zeca na mjesto za mene. Ja uredno ga pospremiti kao što sam ja rekao , uzimajući u njezinu ukusu kao što sam to učiniti, samo bulji u njezine grudi čudesno koju je nježno wobbles za mene.

Spuštanje zeca ona okrene leđa za nas i kaže: "Jedino što kunić nije mogao učiniti da je Bob je je napraviti hrabrost. Međutim kako postoje dva od vas, možete jednostavno upravljati iznos Bob mogli između nas." Sue zatim se okreće prema meni i kaže: "Ja sam prava cumslut Petea, JA pravedan hatar to okus. Nadam se da ću vas puhati svoj teret nad sobom"

I odgovor: "Kao mladi dječak često sam duhati opterećenje, tijekom misao ste Sue. Pa ja ne mislim danas će biti problem!"

Sue smijeh, svoje ruke na bokovima i opet joj veliki boobs tresti i ljuljati se na moje oduševljenje.

Onda Sue ide na Andyja, kleči pred njim i kaže mu: "Start wanking sada."

On se kao on je rekao, i ja gledati kako za nekoliko sekundi moj drug puca njegova opterećenja cijelog njezina boobs i trbuh. Za prvi put sam vidio drugog čovjeka sperma u stvarnom životu, te u transu gledam na kao posljednje kapi iz driblati njegov penis. Sue nagne prema naprijed te ih licks off, prije skretanja pozornosti na svoju hrabrost na njenom tijelu. Stoji pred nama je polako lopatice je sve gore, prst po prst full pun, a zatim licks off joj prste, Sue ga guta.

Kad ona završi, ona okrene mi se, smiješi i kaže: "Kao što možete vidjeti sam bio mostova s sperma, kao da je sve Andy može proizvesti u isto vrijeme."

Čekam da se javi da wank poput Andy, ali umjesto toga kao Sue kleči preda mnom je zavoja naprijed i klizi preko usana joj moj penis i počne mi sisanje. Kretanje joj glavu gore i dolje mogu osjetiti lupanje joj tits protiv moje noge. Zatvorim oči, tako da mogu sliku njih je to događaj, i gotovo jednako brzo kao što sam dobiti sliku, ja puhati moj učitavanje duboko u njezina usta. Glava joj ipak čuva ide i ide dok ne pumpa mi jako zadnju kap u usta.

Uz uzdah idem opušten i ona stoji kopije, a zatim sa velikom osmijehom, ona otvara usta i Ja mogu vidjeti moj masivni depozit u tamo. To je pravi teret, puno više nego ja sam se Cumming.

Ona se ponovno smije i nagne naprijed da me ljube, njezin tits brushing moje grudi, a ona ih wobbles kao što to čine, teško joj bradavice četkanje kože. Kako je naš dodir ona otvara usta mina sa svojim jezikom i gura sve moje hrabrost u usta i povlači natrag u moj pogled na izraz.

Nisam bio spreman za to, ali zalogaj od moj posjedovati slane sperme stvarno ne mogu se odbiti dati, gdje je došao iz. Smijeh, Sue zavoja naprijed opet, otvara usta, i dozvoljava mene to push all back in kraju stoji i smiješi mi se ona guta puno.

Sue onda izgleda i smijeh na oba od nas i kaže: "Pa to je ono što JA naviknut obaviti s Bobom, kada smo bili u školi, i predlažem da svi dobiti čisti se prije nego što sam naručiti pizzu."

Kao što sam tuš Pitam se, ako će je Andy blef opet pred njegovim prijateljima, ili ako sam ikada vidjeti svoje staviti još jedan show na takav.

Нема коментара:

Постави коментар