Servis za upoznavanje

среда, 12. мај 2010.

tinejdzerke

Eline i mi znamo jedni druge od vrtića. Mi smo najbolji prijatelji od tih dana i naše mladosti imali smo mnogo sleepovers. Sljedeća priča se dogodilo kad sam imao 18 godina i po mom prošle godine škole. U tom trenutku smo bili oboje u istom Plivački klub. Uvijek smo radije tuš nakon toga na njoj ili mina mjesto nakon treninga umjesto tuširanja s grupom u klub. I taj dan nije bio drukčiji. Imali smo vidjeli jedni druge gola tela i mnogo puta tako da smo bili ne stidi više. Ovaj put smo išli na Eline kuću za tuš. Njeni roditelji nisu bili kod kuće. Mi hodio u kupaonicu i Eline zaključana vrata kao i uvijek. Eline ne pliva taj dan joj je uzrok ozljeda tako da sam bio jedini koji je to tuš taj dan. Ja izdvajali moje uske košulju i pao na pod. Nisam nosio grudnjak ispod. 'Amanda, imate lepe grudi': Eline, rekao je. Počela sam rumenilo jer sam nikada nije čula ništa slično prije. 'Žao nam je', brzo je rekao kad je primijetio me crvenjenje. 'Njegova redu': odgovorio sam. Ja izdvajali moje hlače i moj bič te ih pao s moje ostale odjeće zajedno sa svojim čarapama. Eline bio obličje at moj golo tijelo, glavu preselili gore i dolje. 'Pa, mislim idem tuš ne': I nasmijala. 'Uhm yes': Eline odgovorio malo zbunjeni. 'Ja već ću ići u moju sobu': rekla kad sam zakoračili u tuš. Eline zatvorio vrata za njom dok je lijevo za njezinu sobu.

Okrenuo sam se na vodi. Moje bradavice okrenuo teško odmah kad hladna voda ran na mom tijelu. Čekao sam da obratite pozornost na toplu vodu jer sam uživala u hladnu vodu vožnji po cijelom tijelu mi je hlađenje nakon intenzivnog treninga. Polako sam okrenuo na toplu vodu i počeo sam oprati. Pjena je pokrivanje grudi, dok sam ih pranje, trljanjem ih dobro. Ovaj osjećao tako dobro da ga čak i mi uključili. Moja maca počeo peckati. Moja ruka se preselili dolje između mojih nogu, a ja polako gumiran preko mojih maca uzrokuje toplu senzaciju drhtaj kroz moje kralježnice. Shvatio sam da nije bio na mom vlastitom domu pa sam prestao igrati na sebe sam isprati sapunom. Zgrabio sam veliki ogrtač, koji je visi pokraj vrata i stavi je na moje tijelo nakon sušenja ručnikom. Sam ušao u Eline spavaća soba. Bila je polaganje na njenom krevetu, nosi samo tange i grudnjak i gledanje TV na leđima.

"Moji roditelji su idući u biti barem do 11:00, tako da mogu gledati TV bez navečer sve biti poremećena ': Eline nasmijala. Bio sam još uvijek super rožnat i hodio prema krevetu. Stajao sam pred njom, a ja pao moj ogrtač na podu, stoji potpuno gola pred Eline. Bio sam nestrpljiv da zna što joj reakcija je idući u biti na ovaj. Ona se nasmiješi: "Vi ste blokiraju mojim očima Amanda '. Nije ono što sam očekivala pa sam legao dolje na krevetu na leđima pokraj nje. Mi smo gledali TV za vrijeme dok je odjednom pitao moj nešto nisam očekuje da više: 'ikad pitali kako seksa s drugom žena je poput, Amanda? 'Bio sam iznenađen to pitanje i mucao:' Da, razmisljao sam o tome ponekad, a vi? Okrenula je glavu prema meni: "Ja sam bio maštam o tome puno u zadnje vrijeme. ' Dok je to govorila joj stavi ruku na moje bedro i polagano počeo me miluje. I zadrhta malo, ne znam kako reagirati na to. Eline nasmijala kao ona polako preselio bliže joj ruku prema mojoj vagini. Dok je ruku bio trljanje, njezine su oči bile fokusirane na moj glatku obrijanu pičku. Ne znam zašto sam to učinio, ali instinktivno sam otvorio moje noge za nju. Eline pomiče prst moj razrezan i donijeli sa sokom pokrivene prst na usne. Njezina usta otvorio, a ona lizali off moje sokove. 'Mmh dobar ukus ": ona nasmijala. Eline održana je na koljenima između mojih nogu i sama spušta, tako da joj je lice bilo jako blizu moje maca. Vi samo mogao osjetiti napetost koja je bila u sobi. Ovo je prvi put za oba od nas. Gledala pažljivo na moj maca, ona istražuje, to diviti možda? Sam se tresla kad mi je dodirnuo opet,mlade devojke prstima je rastao moj maca usne vrlo pažljivo. S druge strane joj je stavljen prst protiv otvaranja moje vagine. Polako je gurnuo joj prst u meni, koji se kreće oko inča u meni. Blagi jaukati pobjegao iz mojih usta. Čuo sam kako Eline giggled, ona je uživanje to.

Ona je polako krenuo joj prst unutra i van, što mi je tako mokro. Još jedan prst ona staviti na moj klitoris, polako trlja okolo u krugovima. To me još jače jecati. Ona osjećala tako intenzivan da se osjećaju još jedna djevojka za ruku na moj maca. Pogledao sam dolje na nju i vidio kako ona spušta glavu, njezin jezik isplažen njezinih usta dok je dirao moje klitoris vrškom svoga jezika. Drugi jaukati pobjegao iz moje žudi kao što sam završila moje oči za neko vrijeme. S mekim pokretima preselila njezin jezik iznad moje klitoris, moje tijelo drhti od zadovoljstva. U međuvremenu stalno je ukazivanje mom maca. Ja položio jednu ruku na njezinu glavu i milovala joj kosu dok je preklapanje moje mokro maca. Eline proširila moje maca usne i stavio joj vrhom jezika prema moj entry. Nježno je gurnuo njezin jezik u sebi. I moaned. "Otvorite ladicu pored tebe ': ona zapovjedi. Sam otvorio ladicu. Ljubičasti dildo je polaganje u ladici, taj isti vibrator mene i neke druge cure joj kupio za nju 18. rođendan. Zgrabio sam dildo i pokazao joj: 'Ovo što si htio?' Nasmiješila se i prihvatio dildo od mene kao što sam položio glavu natrag dolje na jastuk.

Eline isisan na dildo, čineći ga mokrim dosta. Ona je postavljena glava dildo protiv ulaska moj zajeb rupa. Polako je počeo ga gurati u meni, a istovremeno sam počeo oplakivanje glasnije i glasnije. Sa blagim pokretima počela kreće dildo u mojoj maca, svaki udarac se kreće malo dublje. To nije bio veliki dildo pa je otišao u lako. Moji bokovi su potres na krevetu,gole devojke dildo kreće u meni, kontrolira ruke moj najbolji prijatelj i njezin jezik flicking nad moj klitoris. Osjećao sam se orgazam izgradnji u meni, spreman da prsnuti uskoro. Bio sam na rubu cumming kada Eline izdvajali dildo potpuno izvan moje mokro usisavanje maca. U jednom moždanog udara je da je "gurnula natrag u meni, sve na putu u, duboko u mom maca. Bio sam trese i to vrištanje se, kukovi suprot djelovanje na krevet. Moj orgazma eksplodirala u meni, oplakivanje glasno, tekućine pregazio dildo i Eline ima veliki osmijeh na licu kao što je moje ruke pala iscrpljen na krevetu. Trebalo mi je nekoliko minuta za oporavak i shvatiti opet gdje sam bio.Moja tetka.

U međuvremenu Eline utvrđenim do mene i nasmijala: "Jeste li kao što to? ' Sam klimnuo uzrok je bio jedan od najerotičnijih i senzualan stvari koje sam ikada doživio do sada, a orgazam je bila fantastična previše. Ona me je poljubila na moj obraz i skliznula s kreveta, stoji gore i ona je skinula gaćice i grudnjak joj unhooked, otkrivajući njezine grudi za mene. Ona je indeksirao na krevet i preselio na vrhu mi,iskustvo naša prsa dodiruju. Lice joj je bilo inča udaljen od moje, svojim toplim kože trljanjem kože. Eline me je poljubila na nosu i preselio se gore i desno se održao iznad moje lice, nju u vlažnom pokrivena maca ispred mene. Ja nikada drugog maca lizali i prije. Ja skliznula moj jezik gore i dolje između njezine ukusne maca usne, sluh joj tiho jadikovanje. Ja stavio moje ruke na bokovima, njezin povlačenjem bliži prema meni. Polako sam puhao preko joj bolan klitoris. Osjećao sam joj vlagu, tekle niz moje lice kao što sam trzanje moj jezik na njezin klitoris. Eline's soft jauk od mene da ide dalje. Ja iščašenje prst unutra joj maca, ona se kreće okolo kao moj jezik je radio na nju klitoris. Imala je prilično ružičasta klitoris koji je priljepljivanje out tako da sam lako mogao zvrčka oko vrškom mog jezika. Osjetio sam njezine noge trese malo. Moj kažiprst je još uvijek jebeni joj maca,lezbejke sokova trčanje nad mojim prstom. Ona je zbijeno omotan noge oko moje glave, imajući bliski me na nju klitoris. Ja usisan i isisan i fingered dok Eline i sokovi squirted cijele moje lice kao što sam pokušao lizati je sve gore.

Nakon toga smo razgovarali neko vrijeme, a zbližili su se jedni protiv drugih cijelu noć dok smo zaspali u rukama svaki drugi.

Nadam se da ste uživali čitajući ovu priču. Mail me bilo kada, ako želite doći u kontakt sa mnom ...

Ja ne ugrizu teško!

Zagrljaji i poljupci

Нема коментара:

Постави коментар