Servis za upoznavanje

уторак, 4. мај 2010.

Fetisi

sam odrastao prilično atletska vrsta djevojka, uvijek svira sportu, uvijek nosi sportsku odjeću. Čak sam dobio u koledžu na sportske stipendije. College je pravi iznenađenje za mene.
Moj ljubavnik Marije u moje prve godine bio je pravi Girly girl, uvijek odijevanja vrlo moderan i seksi. Sam ga volio. Bila je vrlo društvena djevojka i otišao u strankama sve vrijeme. One noći kad je bio uzimajući gotovs to ići na zabavu, a ona me pozvala da dođu zajedno. 'Ja nemam ništa nositi ", rekao sam joj. "Pa to nije problem", odgovorila: "Možete posuditi nešto odjeće od mene." Kako je prosijan da joj je garderoba, ona prošla mi malo crna haljina i par crvenih potpetica.
Ona sama je odabrala uske vrhu koji izložena joj sredinom riff, uske traperice, a neki visoki crni kožni pete. Kao što je sjedila na rubu svog kreveta, gledao sam kao ona polako izvukao par pantyhose boji kože oko nogu i do njezine noge. Gledao sam ju intenzivno, kao što vidi kroz crijeva zamotan joj donji dio tijela te ju je držao čvrsto. Nekako sam bio okrenut na kod ove i nije mogao držati oči off od nje.
Gledala je tamo kod mene i uhvati me njezina gledajući, svjestan da sam ga želja, ona je mislila da sam bio izvjedljiv zašto je cijev na taj način ona objasnio mi da je to puno bolje nego da idu gole noge i čarape bi samo da izgleda loše. Ona je tada posegnuo u svoje ladice komoda i bacio par preko na mene. "Evo, probati Internet." Rekla mi je. Sam ih pokupila od hrpe da su sletio u na pod te ih izdvajali preko moje noge i moje noge polako kao što je imala.
Nakon što su oboje bili obučeni i spremni smo skinula za stranke.
stranka je puno zabave, Marija imala puno prijatelja, a ona me upoznao s njima svi. Mi tamo ostao dugo i pio kao College djevojke i dobio jako glupo. No, prava zabava se dogodilo kada smo se natrag u našu sobu.
prošetati natrag imala ozlijediti moje noge kao što sam bio ne koriste što je u pete. Kada smo hodali kroz vrata prvo što sam učinio je započeti ih i skljokati dolje na krevet. Počeo sam mrdati prstima mojim kao oni dangled off krevet, pokušava riješiti Kinks. Marija je došao preko na mene i uzeo mi je noga u njezine ruke.
"Ovaj pomaže." rekla je kako je počela masaža mi je noga.
Njezini meke ruke osjetio nevjerojatno na moj bolan nogama, a kao i ona njih utrljava sam neka moje tijelo ide opušten i uživao njega. Ona sama lagao na krevetu pored mene, noge joj ay moje glave i moje noge na njezin, kako je ona nastavila trljati.
sam mogao miris kože od svoje cipele na njezinim nogama. Miris je bio toliko jak. Morao sam da se približi na njih. Sam okrenuo stranu i uhvatio joj noge u mojim rukama, vraća milost, te ih trljanjem za nju. Moji prsti slajd gore i dolje luk nogu, na nju lijepe prste i između njih i onda natrag dolje na svoju petu. "
više sam gumiran joj noge, više sam ih mogao miris, oni su zadivljujući, a to je bio mene stvarno uzimajući mokri.
"Wow, ti si jako dobar u tome." Ona mi reče: "Osjećam se tako dobro sada, gotovo orgazmički", ona mi je rekla.
Samo sluha riječ "Orgasmic" poslao valove na moj mozak i u roku od sekunde našla sam se sisa na nju prstima dok je ležala tamo i moaned nježno moj jezik na njoj stopalo. Ja usisan na njoj prstima dok sam bila tako mokra da sam morao učiniti nešto o tome. Marija pratili moj olova i počeo lizati moju nogu. Ples njezin jezik između mojim prstima, a zatim ga klizna gore i dolje moj soles.
Ona osjeća iznenađujuće i bez čak i realizirati ga sam imao ruku slajd dolje u moj nalijevanje mokro maca i bio sam lagano trljanje na moj klitoris. Bio sam ne siguran ako je Marija bez mene masturbira, a ja nisam ni briga. Ona osjećala tako jebeno dobro. Nastavio sam šapa daleko na moje mokro maca dok nisam došao cijele moje prste sa mojim nožnim prstima u Marijinoj usta i miris njezina topla znojav nogama po nosu.
Moramo usnuše pio neko vrijeme nakon što sam došla, jer sljedeća stvar Znao sam da sam budan Marijine polugola tijela leži kraj mene, nju još uvijek na mojim nogama.
bio sam ne siguran ako je Marija čak i pamti što se dogodilo noć prije, nakon svega joj je pio puno, ali ako ona nije ona nikad to spomenuo kao ni I.
Poslije te noći sam shvatio da sam imala fetiš za noge, posebno stopala u Pantyhose. Sam ih nosio cijelo vrijeme, kako su se osjećali ljubavi zagrljen moje tijelo.
Diplomirao sam otišao na koledž i da se jako dobar posao. Radila sam u uredu i bio oduševljen o tome. To je značilo dobio sam to dotjerati i nositi čarape svaki dan. Neki ljudi obučeni malo više casual, ali sam volio nosio moj pantyhose i čarape s mojim petama i volio pokazati ih na kratke suknje tijekom cijeloga dana.
Jednog dana sam bila u sobi i fotokopije hodio u Troji. On je bio smiješan tip, uvijek kidding okolo i smijeha. Nitko nikada stvarno ga je ozbiljno, ali svi smo ga voljeli imati okolo. Bio je strašan momak, ali jednostavno je znao kad ga je vidjela je bio idući u reći nešto smiješno i pokušati da vas nasmije. Pa sam bila jako šokirana kad je ušao u fotokopiju sobu i imao vrlo ozbiljan pogled na njegovom licu.
"Što nije u redu s tobom?" Pitao sam ga
: "Ništa, zašto?"
"Pa zato što ti hodio ovdje bez osmijeh ili vic. To nije vam se sviđa. "
"Samo što nije dobar dan valjda."
"awww. Da li vam je potrebna zagrljaj? "Ja se nasmiješio i upitao ga u pokušaju da ga razvedri malo.
"Yeah", rekao je on, "zagrliti može pomoći, to definitivno ne mogu povrijediti."
dospio sam van i nježno ga zagrlila . Njegove ruke osjećala jako dobro oko sebe. Osjećao sam se moje tijelo nevoljno tonu u njegovu i onda sam osjetio ruku slajd dolje mojih leđa polako dok su se odmarali iznad moje dupe.
Voljela sam put osjetio, ali moja bolja sud me povući daleko od njega. Uostalom bio je co-radnik i bili smo na uredskom vrijeme. Ali mislim da je isto tako uzbudljivo mene. Zgrabio mi ruke kao što sam izdvajali daleko i mi izdvajali natrag u njega. Ovaj put nije me zagrliti, on me poljubio. Poljubila sam ga natrag kratko, a zatim mu reče:
"O čemu se radi? Možemo dobiti u velikoj nevolji, ako smo dobili je uhvaćen. "
On me je pokupila struka i mene sjede na šalter, ignoriranje moj komentar. On je vodio ruke gore i dolje sam nogu, moj osjećaj glatke svilenkaste čarape kao on nagnuo i poljubio u vrat. Goosebumps formirana po cijelom tijelu i mogao sam osjetiti toplinu u između mojih nogu.gospodarica On je tada okrenuo i izašao iz sobe, ostavljajući me potpuno ima uključen i da ga žele loše!
sam zadržao rožnat za ostatak dana. Osjećaj topline i mirisa mojih maca je vozeći mene ispucan. Nisam mogao čekati da ide kući i da sam sperma. JA upakiran moj ručni kovčežić, isključen moj računalo i utrkivao za moj auto na parkiralištu.
JA je dobio u moj auto i bio je oko povući iz moje točke kada sam vidio Troju. Bio je hodanje u mom smjeru, pa sam napravila da izgleda kao da sam prilagođavanje stvari i nadao da će zaustaviti na moj auto. Kao što sam se nadao, on je zaustaviti. Ja valjanog dolje moj prozor i on oslanjao u,
"gdje ste na čelu na?", upita.
"Home". sam odgovorio
"Da li imate stvari za napraviti?" On je tada pitao.
"Ne"
"Da li želite za napraviti nešto sa mnom? ", rekao je on.
"Naravno, ono što je imate na umu?"
"Samo me slijedite", odgovorio je
on dobio u auto i odvezli off. On je vozio pažljivo tako da sam ga mogao slijediti. Mi rulja oko za oko 20 minuta, a zatim izvukao na parkiralištu u blizini motela. On je izašao iz svog automobila ponovo i hodio putem do mene. Ja valjanog dolje moj prozor, moje srce lupa u grudima i teško u stanju da govore kao što sam bio ispunjen anticipacija.
"Čekaj ovdje, ja ću biti pravo nazad." On je nasmijala se i rekla.
mogao sam vidjeti izgled horniness na njegovom licu jer siguran sam da i on mogao vidjeti u mojoj. Samo nekoliko minuta otišao je i Troy vratio odricanje ključ je u ruci na mene. Naravno da je znao što to znači i je dobio vanjska strana od moj auto i pođe za njim u sobu 21.
On je otvorio vrata sobe i čim sam stala i to iza mene zatvori on me zgrabio i bacio me uza zid. Mi strastveno poljubio u našim rukama milovala jedni drugih tijela. Troy dosegao oko leđa i podiže me, drži me uza zid kao što sam zamotan moje noge oko njegovog struka.
počeo sisati na moj vrat i sam mogao čuti njegov dah na mom uhu. Ja nagnutom prema natrag kako je nastavio lizati svoj put prema dolje moj vrat na moje ramenima. On je bio povlačenjem moja bluza sa zubima i bez oklijevanja sam Ripped My bluze otvoreni za njega to pristup moj držak okrugli tits. Njegov usnama okružuje moje bradavice osjetio nevjerojatno i oni su bili potpuno uspravno u roku od sekunde.
Kao što sam odmarala zabodena uza zid sam mogao osjetiti Troy's penis poprsje u njegove hlače. Bio sam umiranje vidjeti što on osjeća slično. Ja spušteni moje noge i on je objavio moja bedra, tako da sam sada stoji. Sam ga uzeo za ruku i odvela na to krevet. Mi stajao na rubu kreveta i poljubila još neko vrijeme.
sam mogao osjetiti sebe ispunjena želja za njim. Sam ga gurnula dolje na krevet noge visi izvan ruba. I stajao nad njim, s jednom nogom na obje strane od njega. Dospio sam dolje i unzipped njegove hlače, izvukao ih je i njegova boksači dolje na podu oko gležnjeva. Njegov kurac je bio hard rock i piću se čvrsto uza svoj trbuh. Dospio sam dolje i zahvatila mu vratila čvrsto u moje ruke, polako klizne gore i dolje.
Kao što sam nastavio pizdun mu je stigao u ruke prema dolje i počeo da ih gore i trčanje niz moje svilenkasto glatke noge. Njegov prst savjeta škakljanja do bedra. Kako je dosegao vrhu moje čarape, on je klizila prstom unutra, to trljanje između fin materijal i moje tople noge.
On me zgrabila i moje bedro i mi izdvajali naprijed. Ja sletio na krevetu preko vrha od njega. Moja topla maca pritiskom na dolje na njegov penis tvrtku. Samo tanki sloj od mojih gaćica čipke između nas. Stigao je do gore i cupped moje grudi, gnječenje ih u svojim jakim rukama kao što sam gyrated moj hips i prepone počeškala po cijelom.
Osjetio sam navalu topline nad mojim tijelom i odmah stići dolje i izdvajali moje gaćice na to sa strane. Tada sam grabbed njegov penis i stavio je gore od mojih maca. Ja prešani dolje i uze ga polako, najprije sam osjetio vrha njegov penis dio moje usne i onda sam osjetila svaki centimetar njegove osovine ispuni me.
Sjedio sam ravno gore i pogledao dolje na njega kao što sam ga jebeno, moje tits odskočiti radosno za njega gledati. Stigao je do gore i zgrabio ih, ih drži na mjestu kao što sam slid moj skliske maca gore-dolje po osovini, masaza stopala dolje na njega i njegovu šamaranje loptice od od moj magarac.
Ja nagnutom prema naprijed nad njim i on grabbed moje struku, mene flipping preko na leđa i bombardovanje njegov penis u meni teško. Ja gasped kao moje tijelo jolted naprijed sa snagom njegove thrusts. Moje tijelo je počeo drhtati i tresti s oduševljenjem s orgazmički užitak. Kao što sam bio oko pokriti njegov penis sa svojim vrućim sokovima, on je izvukao van i crouched dolje, stavljajući mu usta preko moja pička i slithered jezik svoj, glatko i iz mog nalijevanje rupe. On je nastavio trljati prste oko mog maca lizali kako je dolje na moj unutarnji bedrima i dalje niz nogu. Sam mogao osjetiti toplinu kroz moje čarape dok je radio svoj put prema dolje. On je tada uzeo od moje pete i počela trljati noge, njih drži do svoje lice dok je mirisala i lizali moje lijepe prste jedan po jedan i onda gore i dolje moj jedini.
Zgrabio nogama te ih gurnuo natrag,štikle koljena potiskivao protiv moje uši i moja maca i naginje se odjelu za njega prodire duboko. Kako je još jednom ušao moj dobrodošlice maca, dospio sam dolje i zgrabio trim moje desno čarape i yanked off s jednim brzim motion, ja sam ga poderati off i ja sam ga zadržao na njegovo lice. Sa svakom toplom i teških dah koji je Troy je mogao miris miris mojih vruće znojne kože odjeven noge. ga izazvavši na potpuno novi visina.
"Ohhh FUCK yea! Sveti Božji bebe to je to, yess tek tako! Ja vrisnula out.
Kao što je poderao na mene, skočio krevet od zida sa snagom njegove thrusts. Počeo sam dahtati kao on me doveo do orgazma puni, moja sperma šiklja iz svih krajeva svoje slavno penis.
Kad sam učinio i leži praktički života manje,fetis price iscrpljen od jedne od najvećih ikada fucks, Troy klizila preko mojih čarapa njegov penis i počeo je moždani udar kao što sam gledao. Polako sam indeksirao gore na sva 4 je pred njim. Sam okružen moje usne oko njegove tijesnim loptice te ih trzanje sa mojim jezikom kao što je nastavio njegov penis udara.
Polako mi usta preselio svoju osovinu, lizanje gore i natrag dolje donje strane. Moji zubi izdvajali čarape off. JA omotan moje ruke u njoj i milovala mu jaja s njom kao što sam zapečaćenu moje usne oko vrha njegov penis te ga uzeo u duboko u moja usta.
"Ughhh, Ughh, Aghhh!"
Troje moaned se kako je pogodio njegova leđa i kukova naprijed.zenska Crpna njegov penis u moj topli mokri usta. Ja otvorio leđa moje grlo kao on plummeted duboko. Hot potoci njegove sticky cum snimanja niz moje grlo. Njegova ruka zahvatila potiljak dok je bačena posljednju od svojih opterećenja i sam ga proguta.
flopped je dolje na krevetu pored mene. Mi oboje legao tamo u fin ekstazi. Na kraju smo se i otišli naši zasebne načine dom.
Ja još uvijek nose čarape i pantyhose na posao svaki dan. Troy i ja još uvijek dobiti zajedno jednom u neko vrijeme. Mislim da je fetiš dominacija dijelimo će uvijek biti posebna za nas oboje. I svaki jedanput in kratak vremenski razmak JA skliznuti njemu pair uzeti doma za sebe!

Нема коментара:

Постави коментар