Servis za upoznavanje

недеља, 30. мај 2010.

zenske noge

Probudio sam se i pogledao dolje sa osmijehom. Moram i imao još jedan veliki san. Bila je subota ujutro sam imao planove za vikend i tu sam ležao u krevetu s posve uspravan penis i nitko ga podijeliti sa. Oko sat vremena kasnije sam napokon izašao iz kreveta dok je telefon zazvonio. To je bio i Peter Sue. Koliko god ih volim sam ga mrzio kad su mi zazvonio kao što su uvijek mene imale na zvučnik telefona i obojica bi razgovarati jedna preko druge. (Nadam se da čitate ovaj momački to je neugodno.)

Oni su razgovarali o dolasku u grad za vikend i ištanje to znati ako sam radiš ništa.Nisam bila sretna zbog toga ali je to bilo vrijeme pa sam im rekao da ću ih vidjeti u nekoliko sati. Sam brzo očistili mjesto i učini ga naočit. Što mogu reći? Ja sam muško Ja živim po sebi, a ja sam lijen. Upravo sam bio uzimajući iz tuš kada su pokucali na vrata.Zaboravila sam kako je prekrasna Sue. Ona je savršena zelene oči, C cup grudi, stajao 5'5 i težio 49kg. Bilo je smiješno vidjeti Sue crvenjeti kad mi je vidjela samo na mom ručniku.

Steve pogledao me i samo nasmijala. Mislio sam da je malo čudno u početku. Ali ne previše razmišljati o tome kasnije. Oni su stavili svoje torbe u prostoriji rezervnih sam promijenila i svi smo išli van na ručak. Mi samo subota tamo pričaju o starim vremenima i stvari koje koristite da biste dobili spreman u školi i kako u jednoj fazi smo imali od svaki ostali 'djevojke. Kad sam od Sue u školi nisam dobio spavati s njom. Otkrio sam na taj noć je bila spavanje sa Steve cijelo vrijeme smo bili dating. Bill napokon je došao i odlučili smo da imaju nekoliko pića u baru oko kutu od mog stana.

Postojao je dobar band te noći. Igrao puno glazbe osamdesetih i starih stijena. Mi smo bili svi druženju ples i piće. Steve hodio off na WC čim je iz vida Sue mi je skočio i počeo me ljubiti. JA nije 'znati što učiniti. Samo sam odgovorio. Mi smo bili blizu, tako kutak barem mogao vidjeti Steve čim je ušao natrag u sobu. Osjećao sam joj ruku otvoriti moj letjeti i počeo milovati moj penis. To Fuck osjećao dobro. Uvijek sam želio jebati Sue, ali sam morao prestati ovo je Steve jedan drug. Kao što sam izdvajali joj ruku van Steve hodio. Razgovarajte o vremenu. Rekao sam joj da sam mogao ne. Ona razumije.

Steve približio nam se i spor pjesma je došao on. Sue htjela plesati, ali Steve inzistirao da sam ples s njom kao on ne svidi previše. Hodao sam na pod s njom i ona mi je odmah povukao u svoju. Ona je postavljena joj ruku na mojim prsima, a drugi na moje dupe i počeo sama brušenje protiv mene. Ona nije ostavila ništa u mašti. Osobe koje su plesati kod nas su nasmijana i šiljenje. Znao sam sigurno da Steve mogao vidjeti.Gledam preko u svom smjeru i najčudnijih dogodilo. On je podigao čašu i kimnula na mene.

Pjesma je napokon završila i ja sam im rekao da sam bio idući u ga zovu noć. Steve željela ostati i Sue htjela ići. Rekao sam da je Steve Ja bih radije da se s nama ili Sue ostati ovdje s njim. "Vi brinite previše. Vjerujem ti sa Sue "Steve je odgovorio valjanja oči u glavi. Trebate upaljene se niste promijenila od srednje škole. Morate živjeti malo. "Uz to, otišao sam u pub sa Sue i krenuli natrag u stan. Cijelo vrijeme hodanja tamo niste mogli joj šuti. Nisam bio plaćaju previše pozornosti kao što sam imao Steve riječi ide više i više u mojoj glavi. Što je značilo po trebate živjeti malo?

Čim sam otvorio vrata. Sue je na mene. Znao sam da će ovo dogoditi. Ja joj gurnula daleko opet i rekao ne. Ona je potom odmah skinula sve joj odjeću i stade svojim golim me pogledao u oči i reče: "Ja ću te pojebati i činiti stvari za vas, s vama koji će rock vaš svijet, a ne postoji ništa ti si idući u učiniti da me zaustaviti. "Koji kurac je momak podrška za napraviti kada kaže da chick.

Ona je polako indeksirao preko na moj kao mačka. To je kao da je usporeno. Igrala moje noge i bila trljajući joj glavu na moju nogu i Predenje. Ona sama sada nalazi na prednjem dijelu moje hlače. Ona je sada mogao vidjeti obris moj penis. Ona je postavljena joj ruku na njega i pogledao me i nasmiješio se. Bio sam ne siguran ako ona je nasmijana na veličinu to ili činjenicu da nikada nisam ju je gurnuo daleko ponovno.Ona undid moj remen i polako ih skliznula dolje. Nakon što je bio izložen moj penis je nagnutom prema naprijed i poljubi glavu i smijući se rekao "Mi napokon zadovoljiti" sam pronašao je smiješno kao cijelo vrijeme smo datira u srednje škole nikada nije jednom dotaknuti.

Kad sam osjetio njene usne dodiruju glavu moj penis skoro sam ga izgubio. Ona je tada slide dalje do mene i poljubila. Na početku je bilo sporo onda je postao strastveni poljubac. Sam bio trčanje moj ruke od nje da joj tits magarca i preko njih klizne joj maca. Njezina je postala jauk glasnije i glasnije. Sam joj gurnuo na kauč i promatrao ju za nekoliko sekundi gledajući joj igrati sa sebe i onda je ona skliznula njezine dvije prstima iznutra sama. "Voliš gledati mene to ne biste" Sve što sam mogao učiniti bila samo klimanje da."Vi želite da zajebavati ovu pussy zar ne", opet s klimanje.

Ona izdvajali joj prsti van i polako ih lizali. S istim prstima ona gestured za mene da dođe k njoj i njoj molimo. Dobio sam dolje i radila mi put do lijeve noge od nje Prsti joj bedro, ali samo puše nad nju maca i ne dira onda ide natrag dolje na drugu nogu. Ja sam ovo nekoliko puta, ali Sue imali dovoljno. Sljedeći put sam otišao tamo joj maca ona grabbed potiljak i gurnuo u njoj maca.

JA je otišao na posao odmah. Bio sam lizanje svake strane otvaranja i siše na vrhu na nju klitoris. Ja bih klizanje u nekoliko prstiju i vratiti se na vrh lizanje joj vagina dok ona prestala suprot djelovanje, a zatim je zadržao na ide, ja sam to za gotovo 15 minuta prije nego što ona nije mogla to više podnijeti. Moj plan je uvijek držati ih rado prve i oni će vam zahvaliti za to kasnije. To je upravo ono što i ona. Kada je jednom me zamolio da se zaustavi ona mi je izvukao na nju i poljubi i lizali sve svoje sokove moje lice. Sue onda me gurnula dolje sa velikim osmijehom na licu diviti pogled ispred nje.

Sam mislio JA će vratiti milost i počeo masturbirati pred njom. "Pogledajte tko je nestašan dječak" (Ne znam o vama dečki, ali to Pogoni mene ispucan kada djevojke pričati kao što je ovaj za mene.) Ona ukus vrh moj penis "Trebali neka mi preuzeti i pokazati kako to stvarno to radi" sam pustio odmah ju je gledao i ići ravno za moj penis. Ona nije bila o zadirkivanje je sve oko ugodan sa Sue. Ona je imala moj penis na leđima joj grlo prije nego što sam to znao. Ona bi sisanje stvarno teško kao ona polako se vrati do duljina moj penis. Nakon što je dobio na vrh ona će iskoristiti joj jezikom lizati okom moj penis prije ponavljanja postupka.

Jednu stvar sam volio tu Sue je je, ona će ići svi put dolje na dnu moj penis i koristiti joj jezikom lizati moju lopte. Fuck nisam mogao uzeti mnogo više od toga. Znao sam da to nije pravo, ali se osjećao tako jebeno dobro. Sam ga volio kad bi ga izvadite iz usta i obraze cmakanje s njom nekoliko puta prije bobbing gore i dolje na njega. Sue onda polako će se vratiti gore opet i puštanje moj penis izradu iskakanje buke kao ona ga pustiti iz njezinih usta. Bio sam u divljenja ove žene i zadržao razmišljam kako sretan je Steve. Prestala je i pravedan pokrenut milovati moj penis, ali opet ona je sisa na njezine dvije prstima. Kao što je otišao leđa dolje na moj sam mogao osjetiti na prstima ići ravno gore moj magarac.

To je bilo sve što je senzacija bio je previše. Počela sam cuming. Nisam mogao zaustaviti. Nisam mogao vjerovati koliko je bilo. Mislim da je bila ista. Ona je zavrsilo vučenje daleko od mene i čuva pumpanje moj penis na grudima. Nakon što sam završio osjetio sam žaljenje odmah. Rekao sam joj da to ne može dogoditi opet. Morao sam dobiti čisti se. Steve će biti dom uskoro. Pub samo imao dozvolu do 01:00 nije 01:05

Bio sam u tuš i čuo sam Steve došli kući. Sam to znao, bio sam pijan. Minutu kasnije vrata kupaonice otvorena. Počela sam se ispričati odmah. To nije bio Steve koji je išao Sue i ona još uvijek bio gol. Ona je hodio do mene i šapnuo "Ja nikada nije dobio priliku da jebi se i ja još uvijek želim, ali postoji jedan uvjet", kazala je. "Što je to?" Odgovorio sam. Ona je uzeo moje ruke i zamolio da ju slijede. Jednom na rezervni sobi se je Steve s masivnim tvrdi on. Njegov penis mora biti dugačak i 8inches 6inches krug. You lucky bastard je sve što sam mogao misliti.

"Što se događa?" Upitao sam. "Pa to je kao što je ovaj." Steve počeo reći. "Uvijek sam znao da mi se sviđa i muškarcima i ženama. Prije dva tjedna sam razgovarao o tebi sa Sue i bila mi je reći kako ona nikada nije dobio spavati s vama u srednjoj školi i uvijek želio previše. Čak i sada. Tako smo došli gore sa ovaj plan da te dobiti u krevet s obje strane. Sada je red na vas da je odluka o tome što će se dogoditi sljedeći. "Nisam mogao vjerovati kako su oboje bili mirni. Ja još uvijek ne mogu vjerovati da misle da ću reći da na to.

Nisam bio siguran. Ja nikada nisam imao bilo kakve namjere spava s drugim muškarcem kamoli jebati jednom ili čak jedan dodir. No, stvar koja je uzimajući to mi je bio sam nije mogao uzeti mene oči Steve's penis. Ja jednostavno nisam mogao prijeći preko toga.Samo sam stajao tamo razmišljanja. Nisam im odgovoriti. Prije nego što sam mogao reći bilo što je već bilo prekasno. Oba Sue i Steve primijetio da sam još uvijek bulji u njegov penis. Sue hodio putem do mene i uzeo moju ruku i hodio putem do Steve na krevet.Ona je tada nagnuo naprijed i stavio ruku na njegov penis i ostavio ga tamo. Nisam mogao vjerovati da sam počela da se presele moje ruke gore i dolje Steve's penis.Moram reći da se osjećao odlično.

Sam išao polako na prvi i izgradio tempom. Sam bio uzimajući objesiti od ovoga sada.Zatim sam počeo koristeći moj druge strane, kao dobro. Steve olabavljen na krevetu i bila sam uživa. I onda osjetio tople usne zaokrenuti moj penis. Pogledao sam dolje da vidim one lijepe zelene oči gleda ravno natrag u mene. Sam se uplašila kada sam osjetio Steve ruke na potiljak me vuče bliže njegov penis (sada sam znao što ona osjeća kao da se žena, kada smo to učinio za njih.) Sue prestao gledati mi uzeti moj prvi pijetao.Otvorih usta i polako je uzeo njegov penis glavu. Nije bilo okusa u početku, ali pre-cum počeo teći. To nije bio previše loš.

Tu nije bilo puno sam mogao učiniti, ali samo lizati i sisati njegov penis glavu. Bilo je jednostavno previše velik. JA stvarno je dobio uključene pri Sue pridružila mi sisa kurac svoga muža. Ona će ići gore i dolje na jednoj strani i da ću napraviti isto na suprotnu stranu. Znao sam da je uživanje u tome. Mi držati na ovaj za nekoliko minuta kada Sue nagnuo i počeo sisa moje prste. Nakon što je prestala ona je pogledala u mene i nasmijala se. Znao sam što je htjela da učinim. I polako ih skliznula unutar svoga magarca. To nije bio previše loš. Steve počela stenjati. Više je učinio što sam odnese, crpne moje šake gotovo do svoga magarca.

Sue olabavljen do njega fingering pussy i trljanje vrhu su joj klitoris bio. Održao sam usta na vrhu njegove glave sisanja dok sam imao svoju ruku gotovo do svoga magarca.Sam mislio to ja osobno sam ja zapravo događa da to učinite. Je ću progutati? Imao sam prijateljice da sam molili, da se još uvijek ne bi. Pa sam mislio previše i ne obraća pažnju. Steve uhvatio potiljak i to dok je on zadržao ima iskrcava ogroman sperma u usta. Počela sam se gušiti. To je sada dolaze iz strane mojih usta. Nisam mogao držati gore. Oba Sue i Steve smijali. On je legao leđa kao Sue je došao i pomogao mi me očistiti svoga muža kurac.

Pogledao sam na Steve i rekao: "Nakon što zauvijek ćete mi dopustiti da jebati svoju ženu". Pa ja vas pustiti da idete dolje na moju ženu i ona vam učiniti isto za mene. Pa što da li vi mislite da će se dogoditi ako neka jebi se moja žena? "Čekaj malo. Ako mislite da ću vam mi zajebavati s tim ogroman kurac imate još jedna stvar dolazi moj prijatelj. "Sue hodio putem do mene i zgrabio moj penis i to održanoj u ruci. "Uvijek sam želio jebati ovu penis, molimo da ne dopustite mala stvar kao što je ovaj stop me from uzimajući ono što želim." "Fuck me Sue ne postoji ništa malo o tome.obrijana To bi mi parati apart. "Odgovorio sam. "Ne brini se dobit ćete koristiti za osjećaj". S tim Sue pao na koljena i počeo sisanče moj penis ponovno. Steve je na koljenima u flash pravo s njom.

Sada mogu vidjeti zašto Steve voli biti s ljudima. Da bi žena i muškarac vam dati glavu u isto vrijeme bio fantastičan. No, muža i žene je još bolji. Znali su jedni druge poteze.Ona će raditi na glavu moj penis, dok bi koristili svojim jezikom da ide iz mog lopti natrag u gdje je bila. Oni bi tada prebaciti i ponovite postupak. Najbolji osjećaj JA je dobio je Sue je duboka kada me grlo ",napaljena a Steve počeo lizati moju guzicu. U početku to je bio bruto ali jednom nogom u osjećaj, bio sam kao i lizati sve što želite.

Bio sam u suprot ovaj osjećaj kada su oboje prestali i Sue utvrđenim ispred nogu širiti širok koliko je mogla. Ona održava svake strane njezina maca usne, te ih širiti čak i dalje gledao u mene i rekao: "Sada stick koji jebeni penis u tu". Što mi je raditi? Nisam više ohrabrenja od toga. Hodao sam ravno tamo i gurnite ga ravno u. Bio sam malo iznenađen da je malo zategnut. Mislio sam sigurno sa mjera od Steve's penis to ne bi bila ovako zbijeno. Otišao sam u početku sporo i čuva gleda na nju. Gledao sam kao da će uzeti duljina moj penis onda sam polako bih ga izvaditi, ali jednom je dostigao na vrhu ja bi ga silu natrag dolje.

Iako je to ide na Steve nestala za nekoliko minuta. Kada je išao nazad u sobu on me mogli vidjeti s leđa jebu svoju ženu, sve što sam imala. On oslanjao se na me od iza i rekao mi je da se uspori. Kao što sam sam osjetio dvije njegove prste ići u moj magarac ponovno. Oni su bili hladni i ljepljiv. On je otišao i podmazuje ih. Bio sam u nadi da je to samo za svoje prste, ali nakon nekoliko sekundi osjetio sam težinu njegovog tijela sada drže položaj iznad mene. Uplašio sam se. Ja u potpunosti zaustavljen jebote Sue.Upravo sam ostavio svoj penis unutar nje.

Sam mogao osjetiti Sue ruke na moje dupe povlačenjem moje dupe guzovi, osim, pokušavajući omogućiti lakši pristup za Stevea kako bi u. osjetio sam savjet od njegov penis početi ulaziti. Jebeni pakao samo jedan dan savjet bilo u i osjećao sam se puna.Sam počeo puzati s boli. Ali Sue počinje time provući joj maca mišiće i pokušati uzeti moj um boli.sisata Zapravo radio. Osjećaj je bio jebeni nevjerojatna. Što više ona je to učinila opušteniji sam došao i prije nego sam to znao Steve je sada ispumpavanje njegov masnoće penis u moj magarac. Sue izdvajali off mene i to me je i sjednemo na vrhu Steve. Sada je sjedio na kauču JA je moj povratak na njemu i vozio gore i dolje na njegov penis.

Sue stajao leđa i gledao na trenutak. "Tko bi ste mislili smo da se u tom položaju prije 10 godina." Ja sam samo smijali. Ja ne želim da se presele u mnogo samo u slučaju da sam se ozlijedio na bilo koji način. Onda je došao Steve ruku preko vrha i počela milovati moj penis. Što osjećaj da je. Počela sam zasjesti na Stevea ga obavijestili da sam htjela više. To je kad Sue hodio putem, a popeo se na vrhu mene. Pogledao sam na nju i rekao: "Koji kurac radiš". "Pričekajte dok ne osjećate koliko je dobar to je idući u biti", odgovorila je. Uz to, rekao je klizila prema dolje ravno na moj penis. Fuck me.Ima je put to sada opisati osjećaj od te jahanje muškarac i njegova supruga potom se penje na vrhu i jebati vam je dok ste se jebeno njega. FanFuckingTastic.Robinja seksa

To je trajalo nekoliko minuta prije nego što sam im rekao da sam bio idući u cum. Oni su oboje prestali. Sue popeo mene i Steve izvukao iz mene. To je moj red da se vrati korist, rekao je on. On je izjavio Sue položiti na bok na pod i za mene da je odvede od iza. Nisam imao problema s tim. Počela sam jebeni joj je bio i Steve lizanje moj penis kao što se događa i izvan njegove supruge. On je zadržao reći mene da zajebavati joj teško. Nisam mogao držati leđa mnogo dulje. Rekao sam mu da sam bio idući u cum. On izdvajali moj penis iz njegove supruge maca i počela sisa na moj penis. Pritisak koji je bio događaj ovaj na bilo previše intenzivno. Nisam mogao uzeti. Počela sam da se sperma više ponovno. On nije propustila kap.perverzne price Sue okrenuo i odjednom je prestao ona čisti od onoga što je ostalo.

Svi smo položili tamo iscrpljeni. I zahvalio im i kao sam ustao i počeo hodanje u moje spavaće sobe. Steve me uhvatio sam nogu kao što sam hodio prošlosti njega. "Mislio sam da smo sve mogli spavati u istom krevetu večeras ako to nije previše čudno." "Pa, nakon što smo večeras sam da neće biti nikakvih problema s tim." Odgovorio sam. Sue je ustao i upitao "Tko je spreman za tuš prije spavanja", svi smo samo nasmijala se i smijali kao što smo šetale u kupaonicu sa Sue drži penis u svakoj ruci vodilja nas ima.


Нема коментара:

Постави коментар