Servis za upoznavanje

среда, 26. мај 2010.

Lezbijske EROTSKE PRIČE

To je bio jedan od onih dana u kojima ste upravo vi osjećali nikada ne bi trebali imati stečen iz kreveta, jer se ništa nije otišao u pravu. Zaustavio sam na putu kući, raspravljalo se više od dvije boce vina i završila dobivanje ih oboje. Odlučio sam večera je visoko preko ocijenjeno i pošao kući, slušanje glazbe, krov i prozore otvorene. Kao što sam hodio u vrata, ja šutirali off moje pete i zaputio se u kuhinju, stavljanje vina u frižider, nakon ulijevanja velikodušni stakla, uključen stereo i nasmijala na zvuk Marvin Gaye pjevajući "Let's Get It On". Sam na čelu do spavaće sobe, unzipped moje suknje i pustiti da padne na pod na moje ankles, a zatim doći gore i izdvajali od svilene košulje iznad moje glave, ostavljajući ga pridružiti suknju. Odjeven samo u crno i crni čipkasti grudnjak bikini gaćice, sam pokupila moj čašu vina, i zaputio se u kupaonicu. Svijeće su već su se raspršili po sobi i ja ih zapalili, zuji uz glazbu, a zatim okrenuo na vodi za jacuzzi kadom. To je bio ekstravagantan toga dana, ali kao što je ovaj, činilo vrijedan njegove težine u zlatu.

Moja čaša vina polovica je otišao, a ja mislio JA će ga ispuniti prije nego što sam dobio u kadi za natapanje. Ja zaustavio slagati moju kosu gore na vrhu moje glave, zgrabio stakla i krenuli natrag u kuhinju. Nakon popunjavanja moj staklo i tarifni natrag u kupaonicu, stavio sam moj vino na rubu kade, dosegao gore, unhooked moj grudnjak, ostavljajući padne na pod i uživajući neobuzdano osjećaj moje grudi i osjećaj slobode mi bradavice odmah stvrdnuti i zategnite. Ja skliznuo moje gaćice off, isključuje svjetlo i popeo iznad glave u kadu, potonuće dolje i na oplakivanje ukusna osjećaj tople vode, osjećaj napetosti samo crpe daleko. Dodao sam vrlo malen zalogaj od mjehurića kupku i prebacio na mlaznice, moja glava pada leđa i jednostavno uživanje u potpuno opuštanje po prvi puta tijekom dana. Sam ležao tamo, meni samo plutanja, mirisne svijeće i svjetlo pleše po zidovima i stropu, glazba svira, vode me u lulling jako lijen, opušteno mjesto.

Mora da sam dozed off za par minuta kad sam čuo prednja vrata otvaraju i zatvaraju. Osjećao sam se moje srce zaustavi na trenutak, a onda je čuo moj najbolji prijatelj zove, "gdje si ti i zašto se ne javljanje telefon?" Prije nego što sam mogao odgovoriti, došla je u kupaone vrata i rekao "dobro tu ste! Vino? Velik ... kuhinju?" i ona napustili. Bio sam ponižen da bude uhvaćen gol u kadi, iako je činilo potpuno pogođen. Kao što sam bio raspravljaju o tome da li to zustaviti baciti ili brzo izaći i pokušati uhvatiti ručnik, je hodala sa svojim natrag u čašu vina. Ona spušta poklopac na WC, sjeo i počeo razgovor. Bila sam tako zahvalan za mjehuriće koji pokrivaju sve osim samom vrhu moje grudi, moje desno koljeno je savijena, a bio je i izložene.

Budući da je moj prijatelj rambled dana, sam uzeo u svom izgledu. Sam bio s jednom ženom prije i imao je uvijek imala blagi zaljubljen svojom djevojkom. Bila je lijepa, imala čvrst, stane tijelo koje uvijek mi je dao malo peckati. Kako je bila riječ, sam počeo sanjarenje, pitajući se što to biti kao da je poljubi, miluje joj mekanu kožu, pitajući se što će ona okus poput, kako je njezina jauk bi zvuk kad sam napravio joj svršiš odlaskom dolje na nju. Bila je erotska priča, a sve što sam mogao učiniti je zuriti u usta, pitajući se što bi se osjećati kao na mom prsima, moje usne, moja maca koja je sve prilično vlažan, a to je bio ne samo zato što sam bio u kadi. Moje bradavice su uske i teško i sam bio uzimajući malo nelagodno, vlasništvo tvrdo vrijeme sjedi i dalje.

Ona je prekinuo i rekao "Slušaš li me?" A ti si idući u boravak u tu prenoći? Vi ćete se okrenuti u orezati! " Igrala je u preko i dao mi moj ručnik i počeo govoriti ponovno. Sjedio sam razmišljati "Što dovraga da radim sada?" Ona nije, čini se da ide nigdje pa sam ustao i brzo sam pokrivena s mojim ručnikom. Pokušavajući ostati pokrivena, počeo sam zasušenja, i sva mjesta sam mogao bilo kako osušiti. Neke stvari jednostavno idu ostati mokro, to se činilo. JA je dobio vanjska strana od kade i uhvatio još jedan ručnik da se osuši moju kosu i kao što sam bio za sušenje kose, moj drugi ručnik došao otvoriti i skliznuo dolje na podu. Stajao sam pred moj najbolji prijatelj kao goli kao dan sam se rodio, a oboje smo zaustavili i gledali jedni na druge. Ona se nasmijala i rekao "O moj Bože, mislim da sam uzimajući uključeni!" I kinda chuckled nervozno, razmišljam ja bi trebao biti te sreće, i nagnut prema dolje da biste dobili moj ručnik u isto vrijeme i ona. Naša lica su palac daleko jedna od druge i bili smo oboje gleda na međusobnim usta. Ona je predao mi ručnik i sam rekao hvala i ustao. Ona ustade kao dobro, a mi smo oboje samo gledali jedni druge opet.

Ona lizali usnice i pomislio "Pa što je, dovraga" i posegnuo, vodio ruku na onoj strani vrata na stražnjoj strani njezine glave i povukli je da me polako, naše oči na svaki drugi. JA ganut moj usne u susret njezine, lagano ljubljenje, grickanje usne na njezine, trčanje moj jezik preko donje usne svoje, ljubeći njene čeljusti i onda joj vrat i glavu pala leđa, ruku igrajući s njom svilenkaste dlake. Sam je poljubio opet i ovaj put, ona je otvorila usta, njezin jezik ples zaplet s mina, naše ruke omotane oko jedni druge, moj ručnik zaboravili opet kao što sam pritisnut grudima protiv nje i okrenuo poljubac pun pare i intenzivan. Ja gurnuo nogu otvoren s mojim koljenom i skliznula između nogu njezin, moje bedro prešanih protiv nje Jean pokrivena maca. Škripav materijal joj je džemper što mi bradavice i ja moaned teško kao što sam ih utrljava protiv tkanine. Počela za mljevenje protiv moje noge i bila oplakivanje protiv mojih usta kao naš poljubac otišao dalje.

gurnula sam joj leđa protiv kupaonica ispraznost i otkopčan joj traperice kao što sam ja vođena joj dupe do njezina nova sjedala, njezin stripping njezine traperice i gaćice, guranje nogama širom otvoren kao što sam pao na koljena, joj vuče na rub i ronjenje u njoj vrlo mokro maca sa mojim jezikom. Počela sam ližu i puše na nju klitoris vrlo brzo i otišao u rukama glavu, gotovo vučenje moj kosa vanjska strana, kako je squealed glasno, njena bedra zatezanje oko moje glave. Ja usisan hard na nju klitoris, a ona je počela da sperma, cijele moje lice, moj jezik liže joj slatki sokovi. I neka oporavak od nje orgazam, kao što je disanje teško i lice joj je ispran, a ona je pogledala u mene i rekao "Holy shit!" Dospio sam se i poljubio nježno, ostavljajući joj sama ukus na moj jezik, a zatim se nasmiješi nju i uze je za ruku joj povlačenjem off ispraznost i iza mene iu spavaću sobu. Uzeo sam joj košulju i tada smo bili oboje goli, kao ona nikada nije nosila grudnjak. Moje ruke pobožno preselio k njoj lijepe grudi, puštanja krvi njima, osjećaj bradavice otvrdnuti protiv moje dlanove. Ja počeškala ruku protiv njih, mojim prstima miluje kožu mekom njezine grudi kao što sam joj bradavice zadirkivali i počeo da je poljubi opet.

gurnuo sam joj leđa dok je bila protiv krevetu i nježno gurnula njezina leđa, a potom se preselio na krevet s joj, polaganje na vrhu joj jedno koljeno između njenih nogu rastali. Sam završio ljubljenje usta i preselio se u njoj vilice, vrata, njezina ušna školjka, sve do njezina ovratnikom kost, jedan prst tiho, izazovno se penje niz tijelo, uzrokujući joj svaki živčani završetak doći do naglog pozornost. Ona drhti i ja preselio u stranu i okrenut joj na krevet, oči propitivanje mina i sam je poljubio i rekao mi vjerovati. Ona je legao na krevet, licem okrenut na stranu na jastuku i ruke do preko glave. Dospio sam dolje, dobio malo ulja, ugrijala u mojim rukama i počela je glatkom na njenu kožu, počevši s ramena, leđa, ruke nježne još čvrsta kao ona moaned nehotice na senzacije. lagano vučena moj fingertips dolje joj kralježnicu i gledao goosebumps podići na njenu kožu. Počeo sam masažu ramena, radi polako, osjećaj joj počinju da se opustite i onda se preselio moj način polako, ali namjerno niz leđa, izrađivanje čvorova i Kinks.

JA je dobio više nafte i počela erotska masaža strane leđa, četka moj vrhovi prstiju preko stranica njezine grudi, osjećajući njezin ukrutiti se, a zatim se preselio u leđa opet. Moje ruke preselio dolje na njezin čvrst stražnjicu, diveći se pogledu i osjetiti mekanu kožu na magarca. JA early jedan prst dolje ispucati od magarca, a zatim nagnuo prema dolje i učini isto sa mojim jezikom. Oštre udisaju mi je rekao da joj se sviđa i ja polako neka moj jezik zafrkavati moj put prema dolje da joj šupak, to flicking preko osjetljivu kožu, a onda polako raditi na moj jezik unutar nje. Ja širiti njezine noge i moj jezik ran dolje mokro joj dijafragma, zadirkivanje, izazvavši. Rekla sam joj da se ne miču, i napustio sobu.sisate matorke

sam se vratio s bocom vina, neke jagodama i šlagom. Dok je ona još utvrđuju, sam pokupila svileni šal i vezao na oči. Sam joj sjeo na krevet, uzeo gutljaj vina i poljubio. Ona je "mmmmm" zvuk, a poljubac je otišao na njoj par minuta dok sam lagano pratiti ramena i vrata sa mojim prstima. JA je uzeo od jagoda i održao se na njene usne i hraniti ju kao ona otvori usta, ljubljenje je opet kako je završio, degustacija slatkih plodova na usne. Sam je legao dolje i squirted neke od ohlađene šlagom na svojim toplim bradavica i chuckled kao ona squealed i lučnim leđa kao što je moje usne zatvorene nad njom bradavica, sisa slatko vrhnje od od nje. Ponovio sam isto sa svojim drugim bradavica i lizali i zadirkivali joj bradavice dok je bila squirming, clutching rukama glavu, govoreći: "molim!" Ja izli neke od hladnog vina u njoj pupka i lizali van i off joj kožu. Onda sam se preselio dolje i gurnuo noge otvoriti i staviti neke šlagom na nju klitoris. Proveo sam mnogo minuta lizanje sisa i slatko vrhnje od od nje, i čuva ide, želeći joj okus slatkog vrhnja. Osjećao sam joj bedra počinju drhtati, zatezanje mišića joj i ona je počela jecati, njezine ruke u moju kosu. Ja skliznuo dva prsta u nju maca i odvezli ih u nju i isisan na nju klitoris. Počela je Cumming, a ja nastavio, moje lice pire na joj maca, mojih ruku pod magarca, držeći joj blizu kao ona bucked protiv mene, stalno sisanče i lizanje. Ona ne prije sišao s prvog orgazma i otišao pravo u narednu, i vrištali "Fuck!" kao ona squirted cijele moje lice. Sam legao na vrhu joj, naš grudi zajedno, naše pussies dira i polako počeo brušenje protiv nje, koji se kreće moj hips gore i dolje, a zatim u kružnim pokretima. Svaki put naše clits sastao mi bi i sam počeo stenjati i za mljevenje brže i teže protiv nje. Nakon nekoliko minuta ovog, osjećao sam se moj orgazam zgrade i rekao joj da se sperma sa mnom. Ja iščašenje svoju ruku u između nas i stegnut joj klitoris među prstima. Oba od nas je počeo da se sperma, naša tijela ukrućenje i ja nastavio kretati prema njoj kao što smo jahali naše orgazme. Preselio sam se, uzeo joj lice u mojim rukama i poljubio duboko, te ju je držao sve do drhtanje oslabio i ona je pala u san.

Нема коментара:

Постави коментар