Servis za upoznavanje

понедељак, 31. мај 2010.

upoznavanje devojaka

Što radiš Aaron?" Penny giggled Kako se pokušavala zadržati svoju ravnotežu.


"Žao nam je, ali vaša kosa miriše." Rekao sam joj vrat nuzzling kao što sam se pretvarao da njuškanje joj kosu. Ona giggled i dao mi zaigran pijana ugurati.


"Pogledajte što ste učinili." rekla je težak za ozbiljan zvuk.


"Što? JA nije 'obaviti išta ali miris svoje kose." Rekao sam uvijanje labave cjedilu što je palo iz njezine gore-do.


"Ti znaš što je učinio", rekla je uzimanje još jedno piće. "Tako se ponašaju kao da ne znam."


Pogledao sam okolo kluba i vidio skupinu naših prijatelja s posla još uvijek druženje i pijenje. Mi im se pridružio i zabavljali oko pola sata i duže onda smo svi odlučili nazvati ga noći u vrijeme zatvaranja.


Jedan po jedan, svi lijevo parkiralište. Rekao sam Penny 'laku noć' i dobio sam spremna da biste dobili u moj auto.


"Jeste li u redu voziti Penny?" JA je pitao.


"Oh Hell Yeah, Ive 'bio gori od ovog prije." rekla je mumljajući s njom tipke za drugi i onda ih pada.


"Penny, rekao sam kako sam hodao do nje. "Let me?"


Počela se smijati kao ona savijena prema dolje da pokupi svoje ključeve. Ona je ustao i počeo da gubi svoju ravnotežu. Ja sam ruku klizila oko njezinog struka i njezin steadied. Njen povratak je protiv moje grudi i njezin uho je iz mojih usta.


"Ja ću vas odvesti kući u redu?" Sam rekao na niske, umirujući ton.


"You did it again ste nestašan bijeli dječak." rekla mi daje razigrani slap na ruku.


"Nemam pojma što govorimo." Rekao sam joj da hoda moj auto.


Mi je dobio u i ja odvezli off.


"Ne mogu ići kući na Bryan." rekla je kao što sam krdo dolje svoju ulicu.


"Zašto ne?" Pitao sam zadivljen ako su bore.


"Ja jednostavno ne mogu." rekla je hladno.


"Um ... ok" rekao sam. "Dakle, gdje sam ja uzimate?"


"Moja sestra živi na Lexington aveniji. Surađuje trećine."


Ja izdvajali u kolovoz i Penny rekla 'laku noć'.


"Hvala Aron." rekla je kako je izašao iz automobila.


Ona giggled Kako se pokušavala hodati. Ja zatvoriti automobil i izašao. Po ovom trenutku Penny je naslonjena na poklopac od moj auto.


"Hot djevojka." Rekao sam joj pomaže prošetati do vrata.


Ona fumbled za ključ i uspio otključati vrata. Ona je otvorila vrata i iskočio na sag kao ona ode unutra. Sam joj pomogao gore i predao joj ključeve od vrata zaključati.Ona mi je dala zagrliti i osjetio sam joj pritisnite joj maca protiv moje prepone. Ona izdvajali daleko i dali su mi jako seksi izgled.


"Vi držati događaj ovaj namjerno." rekla je, djelujući kao ona je mene prigovaranje.


"Što je, dovraga, ja to radim? Ti bi me optužuju da učini nešto za vas .... Sta ja radim dammit?" Pitao sam potpuno clueless o tome što je ona značila.


Ona je skinula svoju traper jaknu i JA mogao 'pomoć ali primijetiti joj lijepo skupa dinje. Ona je nosio tanka, žuta, ular vrhu koji prilijepiti joj tits, lijepo prikazuju ne samo njihovoj punini, ali tvrdoću njene velike, tamne, bradavice. Mislim da je razlog zašto je zadržala svoju jaknu na cijelu noć.


Bila je vrlo seksi i Oduvijek sam željela dodirnuti joj zbijeno, tamno, tijelo. Black žene samo gledati seksi za mene. Volim sve žene, ali ja sam više privlače žene boje.Možda to je njihova seksi krivulje ili način njihova lijepe kože titra. Tko zna? Ja samo znam moj penis je bio spreman za akciju!


"Vi zadržao davanje mene goosebumps i nisam mogao skinuti moju jaknu." rekla je kroz smijeh.


"Što je goosebumps morati učiniti s njom?" Pitao sam težak to zvuk nevin.


"Moje bradavice se teško i čini mi uspaljen." , rekla je ona gleda prema dolje."Vidi?"


JA je uzeo dugo gledati kao moj penis throbbed.


"Da, tako? Što nije u redu s tim?" Pitao sam nasmijana.


Ona mi je dala još jedan zagrljaj i počeo joj maca trljanje protiv moje hardon.Njezina ruka nježno shvacaju moje dupe i mi počeli ljubiti. Sljedeća stvar sam znao, bio je moj penis out, ular joj je razriješen, a sam je podigao suknju. Mi je napravio naš način da gost u sobi i bila sam zadovoljna da saznate ona nije nosio bilo kakve gaćice. Njezina tvrtka, okrugle, magarac osjećala tako meka i seksi.


Ja ju nježno probed mekana, vlažna, naborima sa mojim prstom usta moja počela sisati na nju nipples tamno splasnuti. Uskoro smo bili potpuno gola u 69 poziciji s njom na vrhu. Sam stavio u moj palac joj zbijeno, mokro, maca kao moj jezik trzanje joj klitoris. Ona je shvaćeno moje loptice kao ona swirled njezin jezik prsten oko na moj penis savjet. Ona slijedi moj tempo i dali bazu moj penis uske zenski oglasi provući kao ona ode brže na moj vratilo. Napravila sam joj sperma i ona joj maca premazani po cijelom licu kao ona izdala svoj kremasti sokova.


Ona je tada hopped na moj penis i to me je i sjesti na krevet. Ona je omotan noge oko mog struka i pritisne joj tits u moje lice. Ja usisan joj titties lucious upoznavanje devojaka dok je ona bucked na mene. Počeo sam sa svojom rock zabadanje moj penis prema gore kao ona joj maca slammed na sebi.


Osjećao sam se moja loptica početi da se spali, a počeo sam se glasno jadikovanje da sam bio gonna cum. Ovo je vozio svojim ludim! Ona je počela govoriti poput kurva i prosio me da joj sisati bradavice teže. Ja ih isisan teško i otišla orasima!


"Oh yeah! Sisati ga teže Aron Moje maca's on Fire upravo sada!"


"Ja sam skoro tamo!" Ja moaned kao znoj dripped od od mene.


"Znam da želite da se sperma u meni Aron!" ona je zadirkivali jer je usporio.


Prestala je i dobio od od mene. Zgrabio sam ju.


"Hej, nemojte prestati!" I whined.zenske noge


Ona položi na leđa i počela trljanje joj klitoris i štipanje joj bradavice. Gledao sam kako sama pleasured. Moj penis je kao što sam trzanje zabavljanje ju je gledao njezin luk leđa i moliti me da sperma s njom.


Dobio sam na vrhu nju i skliznula moj penis unutar njezina kao ona je počeo da se sperma. Njezina grčevi zavladala moj penis kao što sam počeo potisak teže. Ona squirmed ispod mene kao što sam joj zabili.


Njezina nokti kopkalo leđa kao ona panted. "Oh yeah, right now Aron! Upravo sada ... to dati sve za mene ... sperma u meni Aron .... oh!"


"You ready?"


"O Bože yeah!"


"Vi želite da sada Penny?"


"Želim da to tako loše!" rekla što joj maca brtviti gore na mene.


"Oh baby to je to ... yeah girl ... bi da je maca nategnuti ... ohhhhh .... .... uh .. ohhhhh uh .. uh" Ja grunted kao što sam duhati mom vatom unutar nje.


To je većina iznenađujuće seksa sam ikada imao! Dobio sam obučen i ona mi je otišao do vrata. Mi poljubi za nekoliko minuta kao što sam ja osjetio njezin gol tits posljednji put pod svojim plaštem. Otišao sam kući i dobio teško razmišljati o tome što se dogodilo. Morao sam jack off tako da sam mogao spavati, a vjerujte mi to je bio jedan jako ugodan noć od sna!

Нема коментара:

Постави коментар