Servis za upoznavanje

понедељак, 24. мај 2010.

domino dame

Imao sam situaciju da mi u zadnje vrijeme dogoditi, da većina ljudi bi napustio svoje matice da su im se dogoditi! To je bez sumnje najuzbudljivijih stvar ikada dogoditi se za mene bilo kako. Ja sam sretno oženjen, otac dvoje djece, prekrasna žena, koja voli pravedan o bilo koji oblik seksa, imam dobar posao, lijep dom i pravedan o sve što čovjek poželjeti. Osim toga je, moj susjed supruga! Prije nekoliko godina, moja supruga i ja imali lijep dom izgrađen u zemlji. Bili smo vrsta izoliranih, sve do prošle godine kada je Joe i Tammy kupio puno dolje od nas i imali su svoje kuće izgradili. Mi smo postali vrlo dobri prijatelji s njima. Tammy je buncanje knock-out! Za mene, ona je samo exuded spola kao prirodni fenomen. Ona je 5'6 "visok, 122 £, prekrasna duge noge, a lik koji uzima svaki čovjek pozornost odmah. Dakle, dovoljno je reći da sam hot matice za Tammy, gotovo od prvog dana su se preselili u pokraj vrata.
Tammy ponekad bi ležati u njihovim dvorištu te se sunce u njoj bikini. Iz naše leđa spavaće sobe naše kuće, imao sam prilično dobar pogled na svoje dvorište. Iako ona nikada sama sunned gola, često bi se s njom polaganje ular poništiti, i ja bi dobili uvid u stranu jednog od njezine savršene tits, sada i onda. ja obično je dobio doma s posla prije nego što je moja žena, a sa djecom se igraju, nisam mogla ići gore i zaviriti u Tammy. pumped sam prilično Nekoliko opterećenja od moj penis dok je špijuniranje na nju, uvijek se nada da je jedan metak koji pune sjenica nije dogodilo.
Pa ipak, Joe je inženjerstva konzultant za velike tvrtke, te otišao tjednima, pa čak i mjeseci, pa će doći više od Tammy prilično malo i posjetite sa svojom ženom ili će otići u kupnju zajedno i tako dalje. Oko godinu dana nakon što su se uselili, Tammy ostala trudna sa svojim prvo dijete. Moja supruga je vrhunac moje uzbuđenje tijekom oba njezina trudnoća, tako da je ne razlikuje s Tammy. Veći sam je vidio postala, hornier sam dobio. Moja žena često benefitted tako da je, jer bih dobiti uspaljen da vide Tammy i onda jebi dnevni govno iz mog supruga te noći.
Nedavno dođe vrijeme kada je Joe je bio negdje u Južnoj Americi za tri tjedna, a moja žena je uzimala djecu na Floridu posjetiti sa svojim roditeljima. Sam bio u mogućnosti da biste dobili vrijeme isključen zbog bitak u središtu projekta na poslu.
Subotu ujutro, nakon spavanja sam se probudio u, i pogleda kroz moj prozor prema Tammy's. Bio sam oduševljen da vidi svog sjedi u ležaljci uz kratke hlače i top na majčinstvo. Ona je imala svoju glavu i prepušta sunce toplo njezine noge i lice. Kao što sam gledao, ja zaobljena punom cvijet teško na, pravedan obličje at njoj. Onda kao što sam polako Pomilovala moj osovine, Tammy je pokrenuo trljajući joj tits mliječno. Morali su biti ranjavanje joj, jer ona čuva trljajući ih. Nisam mogao uzeti oči njenih ruku miluje one preslatko mlijeko napuni globuse, a spurted van ogroman teret protiv prozor prag. Ubrzo nakon toga Tammy nestao u kuću.
Sljedeći dan bio je nedjelja i ja spavali u do 10 sati ujutro. JA napokon je dobio, obasuo i dobio odjevena u "T" majicu i kratke hlače jer je tako lijep dan vani. Kad sam izišao da biste dobili moj rad u mail box, Tammy je van na nju okvir također. Na taj način JA je otišao na to pričati s njom i vidjeti kako stvari idu. Izgledala je prekrasna kao i uvijek, i sam mogao osjetiti moj penis počinje promiješati kao što sam ukrao nekoliko peeks joj uske gaćice koje, čini se, outlining joj šlic. Dok govorimo, mi se polako šetao gore prema njoj garaža i stajao tamo pričaju.
Auto je došao niz cestu, a potom izvukao na svoju kolovoz. Vozač izvukao sve do blizu nas i od garažna vrata, koji je bio otvoren. Prije nego što sam inače Tammy shvatio što se događa, vozač brzo izašao i došao do nas. On je bio ispred nas tako brzo, da to nije odmah registrirati, da je čovjek nosio ski masku i bila pokazujući pištolj na nas. "Obje ste, sada u garaži ili ću vas ubiti oboje."
Mi smo bili zapanjeni kao što smo učinili ono što je zahtijevao revolveraša. Kao što smo ušli u kuću, on je udario u garažu bliži gumb i donio vrata prema dolje. Nakon što se u kući smo bili usmjereni u dnevnu sobu i rekao da sjedne na kauč. Sjedio sam na jednom kraju, dok Tammy sjedio na druge. On je upitao gdje joj torbicu Tammy je bila, i zahtijevao svoj novčanik, što sam mu dao. Nakon uzimajući novac od Tammy's torbicu i moj novčanik, on je hodao okolo i staviti neke stvari u vreću je donio sa sobom. Nisam imao planove na igranje heroja, jer sam mislio da će otići čim je uzeo bilo kakve vrijednosti.
On je izvadio lisice i par ih je predao u Tammy, s uputama za ruke cuff mojim rukama iza mojih leđa. Nakon što je učinio kako je htio, došao je iza mene i zaključao ih dolje.
Tada je situacija poprimila čudan ton. "Koliko ste zajedno?" Reče Tammy.
"71 / 2 mjeseci" Ona odgovori.
"Uzmi svoju povrh svega slijedio je odgovor. Nisam mogao vjerovati svojim ušima ni mogao Tammy, jer ona jednostavno je tamo sjedio zanijemio.
"Ustani i uzeti tvoj gornjište Internet od, ODMAH!"
Tammy stajao i počeo suditi čovjeku. "Nemojte me silovati, da ćete povrijediti bebu, a ovo mi je prvi," rekla je sa suzama u očima.
Rekao sam mu da ostavi na miru i ostaviti sa naše stvari, on je došao preko na mene i zaglavi pištolj pravo u moje lice i rekao mi je da će nas oboje ubiti ako ona nije učinio jer je pitao.
Onda je podupirač gore i mirnija glasa reče: "Ako to ne učinite kao što sam rekao, nitko neće stradati, a ne svoje nove bebe bilo, tako da surađuju i to će biti u redu, I promise."
Činilo se da mirno Tammy, kako je izvukao njezin porodiljni vrh preko glave i stajao u svojoj gaćice i grudnjak. Vrhovima joj mlijeko napuni tits jedva su se bile sadržane u grudnjak čaše. Unatoč situaciji da lisicama i posjedovanju oružja pokazujući na nas, moj penis počela promiješati.
"Ti si jedna prekrasna djevojka i ja ne povrijediti vas bilo, samo zadržati radiš ono što ja kažem. Krenite od grudnjak."
Tammy shot me pogled bespomoćnosti kako bi došla natrag i undid kopča i kliznuo čaše naprijed i izvan . Njezina tits stajala prekrasna savršen na prsima, natečene s mlijekom. Aureoles su bila velika, su puno veći od starih klišea "Silver Dollar." Bradavice su bili dugi i debeli, oni su najmanje 1 "dugi. Kao što sam buljila u nju preslatko tits, postao sam bolno svjestan da je moj penis je bio ukočen kao stijena unutar moje gaćice. Našla sam predvidjajuchi maskirani čovjek je sljedeći zahtjev.
Sigurno dovoljno. "Sada gaćice."
Tammy je odmah udovoljeno, navodno nakon što je podnio ostavku kako bi sama nakon njegove upute i uzimajući ga preko sa. Stajala je u samo kratko par gaćica prije nas. Tufts zlatne kose maca zaglavi iz svakog legband. Ona je imala veoma grmovit maca, iako je bio plavuša, mogli dati svoju ljubav raspor kroz gaćice.
Revolveraški pozornosti je otišao leđa to mene kao on naredio mi da ustanem. Stajao sam bez ikakvog načina da štit moj hard penis jer Tented moj cut-off izlaz. Gledao sam u oči Tammy je otišao to moj prepone, a zatim nervozno vraća se nazad. Sam primijetio da je napadač bio u istom stanju uzbuđenja kao što sam bio. Mahne za mene da ide na to Tammy. Stajao sam joj okrenut, a samo dvije noge apart. Njegov sljedeći bi bio za to Tammy otkopčati moj remen i poletjeti moje gaćice. Tammy je to učinio i ravnanje natrag gore kao što sam zgazi iz cut-off. Sljedeća ju je povući moje gaćice prema dolje. Kao što je ona savijena i njima klizila dolje, moj hard penis potekao i gore, udaranje joj na bradi.
"Grab njegov penis drkati!" Je sljedeću naredbu.
Tammy dosegao dolje i zamotan joj toplo ruke oko moje vratila i polako ga počeo milovati.
sam je gledao u oči i prošaptala: "Žao mi je."
"U redu je, to nije tvoja krivica, ako nam je činiti ono što on želi da možete dobiti osloboditi od njega. "
Moj penis je reagirao na nju polagan pumpanje i moram priznati da se osjeća fantastično. To je bio još bolji kad je naredio mi da sisanje joj tits. JA je dobio nisku stenjati od nje kao što sam zatvorena duga smeđa bradavicu u usta i počela sisati. Njezina ruka akciju ubrzala na moj penis također. Slatko mlijeko squirted u moja usta kao što sam otišao iz bradavice do bradavice. Bio sam vrlo blizu snimanja sve više mjesta.
Naš posjetitelj čuva šetnju oko nas i gledajući akciju. Sam mogao čuti Tammy je disanje postalo nedirnuta kao što sam i dalje sisa. On je napravio nas zaustavi i rekao Tammy da sjedne na kauč. To joj je donio razine očiju sa mojim bolan penis. Vrh koji je bio oozing precum.
"Želim vam da sisanje njegov penis." Bio je sljedeći redoslijed.
Moje srce preskočena tukao kad sam čuo da! Bio sam gotovo u transu kao što sam gledao dolje da vidim Tammy zgrabiti moj penis i vodič ga da joj lijepu usnama. Ja stenjali glasno je progutao glavu. Mislio sam da je upravo će ga uzeti u usta i pokušati da se pretvara da mi puše. Ali na moje iznenađenje i oduševljenje, osjetio sam njezin jezik počinju kovitlati oko glave, onda je trebalo više od mene u njoj kao slobodne ruke cupped moje teške lopte. Počela je namjerno pumpanje i usisavanje koji je nebo. Ova djevojka je mogla bez uvijanja sisati penis. Ona valjane moje loptice u ruci i gotovo mi je sve na putu u. Im 'ne hvali ovdje, ali imam 8 "penis da je prilično gusta. Jer joj da duboko grlo mi je bilo novo iskustvo za mene. Moja žena nikada nije dobio više od polovice u usta njezina.
Moj dah počeli su dolaziti u gasps kao moj član je bio zarobljen u svojim vrućim ustima. Naš posjetitelj mogao reći sam o da se sperma isto. On je naredio joj da pije sve moje sperma i da se ne usuđuju skinuti u moj penis. Tammy poslušao njegov zahtjev čak i bolje nego što tražio. Kao što je osjetila moj penis glavu početi naduti, ona je izvukao put natrag i onda me je uzeo u dolje do moje stidne dlake u jednom brzom pokretu.
To je bilo! Ja vrisnula iz moje zadovoljstvo kao što sam osjetio prvi špricati sama pokrenuti duboko dolje joj grlo. U vrijeme sljedeće špricati započeo gore moj vratila, ona je povukla natrag sve do samo glava bila u usta njezina. Njen jezik ide 90 milja na sat okolo i okolo. Ja pucao najveći teret u mom životu u usta. Nakon 4. jak spurt, osjećao sam njen dah ispuhati okolo moj penis, i kao što sam gledao dolje, naš posjetitelj je umetnut svoj prst u njezinu ugrabiti, a bila je cumming oko njegove ugurati prst.
Jednom moju spurting grčeva oslabio, Tammy i dalje polako čuvaju ližu i puše, dok je bila rekla da prestane. Kao što je ona neka moj penis buć iz njezine lijepe usne, pogledala sam prema dolje i rekao joj da mi je žao i da sam mogao pomoći. Ona je pogledala gore i rekao mi je u redu i namignuo joj oči.
Sljedeća Tammy je rekla da lezi na leđa na kauču i širiti njezine noge. I onda je bio prisiljen, PRISILNO? lizati svojim vrućim mokro šlic, sve dok ona grabbed moje glave i klimaks mahnito. Ova dao mi drugi teško na sigurno. Njezina vagina je tako ukusna da je fantastičan.
Sljedeća je bila da se na koljena i lice leđa kauč. Bio sam upućen da bi iza nje. Bio sam na nebu, jer sam znala da sam o to klizanje moj penis u pička sam jeo, a jednom sam imao moj penis pumpa misli toliko puta. Naš posjetitelj ganut okolo ispred Tammy na stražnjem dijelu kauč i izvadio svoj penis. On je napravio korak naprijed je skliznuo u usta. On je tada naredio mi da zajebavati joj s leđa. Bilo je teško s moje ruke vezane lisicama iza leđa, da se postroje s njom maca. Nakon što je dva puta nestalo, Tammy ruke se vratio i glatko vodio me na nju.
Činilo se kao da je bio vrlo uzbuđen i stvarno uzimajući u nju, ona je zabadanje leđa kod mene i stvarno pumpanje i sisa penis u usta njezina. Ona nije bila dugo i naših posjetitelja stenjali i počela snimanja njegova sperma u usta. To joj je krenuo previše, pa sam mogao osjetiti njezin vrhunac su joj maca mišiće otišao divlja okolo moj penis. Bilo je previše za mene, i ja odvezli preko ruba kao što sam objavio duboko unutar nje. Tammy je divlja kao ona osjeća u njoj mi je prazna i izdvajali joj usta off pijetao i vrisnula out joj puštanje. Primanje spurts sperma u njezinu kosu i lice. Jedan špricati otišao preko ramena, a hit me u vrat, kako je mahnito pumpa spurting penis i zadržao vičući kako je to dobro bilo.
Dalje, bio sam prisiljen gledati kako naši uljez uzeo joj maca od iza. Još jednom je Tammy nasilne vrhunac kad je pucao svog drugog tereta u njoj. Gledanje koji su me polu uspravno i bila sam u nadi za trećinu akcija, ali naš posjetitelj je napravio mene ležao na trbuh na podu jer je otključana manžetne oko mog zapešća.
On je napravio da ga prate oko na svakoj sobi dok je poderao telefona dizalice, i rekao nam da ako smo pokušali da ga slijedi, da će nas ubiti. Rekao nam je da je i do nas ako smo htjeli to prijaviti policiji, ali bolje je nadu da ga uhvati, ili će se vratiti i ubiti nas i naše obitelji.Grupni seks
On je otišao prije nego što bilo tko od nas to shvatio. JA pokušao da biste dobili dozvolu broj, ali nije mogao jer je sped off. Tammy i ja bili smo oboje još uvijek gola kako smo raspravljali što učiniti. Ona je sjedio na rubu kauča kao što sam došao k njoj i rekao joj kako žao mi je da se to dogodilo.
Ona se nasmiješi i reče: "To nije tvoja krivica, a tu zaista nije bilo ništa učinio. Osim ako sam tako neugodno, da sam klimaks tako lako, pokušao sam da odlagati."
Sam je uvjerio da ona nije bila u krivu i da sam razumio i imao iste osjećaje. Sam bio svjestan moj penis stvrdnjavanja ostatak način kao što sam stajao pred njom, mnogo toga u istom položaju kao i ona mi je pregorio u ranijim. Onda Tammy oči pao je sa mina na moj penis, i ona ispruži, zamotan joj ruku oko njega i ponovno ga uzeo u usta i dao mi još jedan prekrasan popušiti.
Mi showered zajedno i jebeno sam ponovo prije otišao kući. Te noći smo išli van na večeru i jednom kući, ja ispraznio one Milky Tits kao i mi polako zajebano. Mi smo jebeni otkad. Svaki sada i onda kada je moja supruga je doma ili joj je muž doma, onda ćemo susret u puno centar parking, a ona će me udarac tamo u automobilu. Ili ćemo ići u hotel i zajebavati naš mozak. Ona je imala zdravu djevojčicu na putu, a grudi joj hranjenje i mene i kad god ona dobije priliku.
To je bio 6 mjeseci, budući da naša "prisilan seks" kada moj bratić Ivan, došao do mene posjete iz Tennesseeja. On je jedini ostao nekoliko dana, ipak, jer ja definitivno ne želim ga pokrenuti u Tammy. Ona može biti u stanju prepoznati njegov glas. Vidiš, maskirani napadač ideja bila moja, to je bio moj bratić Ivan s pištoljem. On je dobio slobodan udarac posao i raskošnim jebati izvan posla, i $ 500 Cash to čizma od mene. To je bio najbolji 500 $ koje sam ikada proveo.
Tammy i Joe budući su se preselili za svoju tvrtku i JA gđica moj extra maca. Nikada nisam joj rekla istinu, tako da ako je ikada pročita ovo, iako je njezino pravo ime nije Tammy, ona će zasigurno otkriti kako sam bio u mogućnosti da se u nju. Ja ne mislim da će ipak imati što protiv! U međuvremenu, njezina kuća bila pokupovati stariji par. Žena je 43, ali vrlo dobro očuvana, a ne u nokaut-poput Tammy, ali još uvijek volio bih da zajebavati joj negdje. Jednom kada je moj bratić Ivan ima vremena da ga upoznate da je!

Нема коментара:

Постави коментар