Servis za upoznavanje

четвртак, 27. мај 2010.

robinja seksa

Ja mislio bih podijeliti s vama istinitoj priči. Moje ime je Jack i moja supruga Linda i ja smo bili u braku oko 8 godina. Ona je dragocjena mala stvar ... oko 5 '4 "i ima veliku figuru i nosi 34 C kup. njezine grudi nisu Pamela Andersons', ali su lijepih pregršt nikad manji i stane ju okvir savršeno. Kada sam upoznala svog ona mi je rekla da je biseksualka te je u lezbijskom odnosu u to vrijeme. Pretpostavljam nakon što je okus mojih 8 inča penis joj se okrenuo ravno strana. JA je pokušao potaknuti ju da bi neke od tih odnosa ide rano u našem braku, ali ona nije bila zainteresirana više. misao trojka je tako jedan od mojih fantazija. Naš seksualni život je prilično vruća s analni seks bude jedino što smo samo upuštati u posebne prigode. Ja razumijem kako se moj debeli penis biti malo tvrd za obradu unutar moja žena je zbijeno malo guzu. Inače moja supruga je potpuni seksualni nimfa.

Ova priča počinje i završava sa svojim dobrim prijateljem Cecil. Ona je rastavljena u ranim 30s i ima dvoje djece. Vrlo atraktivna i samo malo splasnuti. Ne baš prekomjerna težina, ali vrsta lik žene su nakon što istiskuje nekoliko djece. njezine grudi su ogromne, a ona uvijek izgleda kao da koketiraju sa mnom, čak kada je moja supruga je oko. Ona je uvijek na našim stranama i nas troje ide na grad, s vremena na vrijeme. Na jednoj stranci Cecil posadi veliki mokri poljubac na mene. Ona je bila prilično pijana u to vrijeme, ali činilo vrlo uspaljen. ne znam ako je to točno ono što oni kažu o divorcees ali ona stane na kalup T. sam rekao Linda o tome nakon što je stranka bila gotova. Ona nije uzrujan ... u stvari, ona je otišao na to reći kako se osjećala ispričavam za nju biti sam i nema nikoga. Ona je tada nastavila otkinuti moje hlače i mi jebeno kao zečevi . Kao što smo bili zaspi joj ga je donio gore opet i rekao mi je Cecil potrebno naći nekoga s pijetao poput moje, da bi joj sretno. našalio sam da možda joj je potrebno djevojka ljubavnika previše i moja žena nešto promrmlja na činjenicu da je Cecil potpuno ravno ili ona bi pobrinuli su joj davno. Nisam mogla vjerovati svojim ušima, a posljednjih je kao Linda ima malo previše piti te noći. Ipak JA mogao ne dobiti ga da misli iz moje glave.

Kao što je pokazalo nas troje izišao jedan vikend. djevojčice bili su vlasništvo velik vrijeme kao što sam bio izabran za određeni program. viski tekao, a djevojke su plesale cijelu noć. Potkraj Cecil dosegla ispod stola i stavio joj ruku na čučnuti dok je Linda bila u baru. Rekla mi je htjela vidjeti ako moja žena govori istinu o mojoj veličini. Zatim mi je rekla da li bi mogao koristiti neke od taj. pusenje kurca djevojčice dobio potpuno odminirane i morala sam ih sipati u automobil kad smo lijevo. U stražnjem sjedalu su se smijali i djelujući kao tinejdžera djevojke. govoreći stvari poput Volim te toliko ljubiti i igrati jedni druge. Cecil nije bio u stanju voziti kući pa sam joj pomogao gostu spavaće sobe. Linda prilično je looped previše i kad sam napokon je dobio u krevet s njom ona je promrmljao nešto o trebaju provjeriti na Cecil vidjeti ako je bila u redu. Ona je tada prevrnuo i ode spavati. Tako sam dobio natrag gore i otišao to provjeriti na njoj.

Cecil je prošlost zajedno na krevetu s njenim hlačama srušena njoj gležnjeve, ali ne i potpuno isključiti. dangled Njene noge preko ruba od kreveta pa sam ih nježno izdvajali off. Imala je na čipkasti bijeli par kratke gaćice. Zatim sam izdvajali off joj vrh i njezine grudi su lizanje bila velika. napune joj grudnjak i morao biti barem 38Ds. tako da sam htjela da ih vidim. Ja povukli vrhu joj grudnjak cup koji nije bio lagan jer su bili potpuno punjene. vidio sam ju aureoles i oni su kao dva velika dvaina dolara. bradavice su joj velike grudi, dok ružičasto su mliječno bijela. ja ih dotaknu nježno i oni osjećali mekom i glatkom. Pustila iz mekih uzdaha i ja brzo maknuti ruku. Kao što sam podigla nogu natrag na krevetu ona je pustiti malo stenjat. Njene noge malo razdvojene osim odmah nakon što sam ih postaviti na krevet. Moj veliki dečko početi nabubri i nisam mogao pomoći, misleći da Brz pogled ne bi ozlijediti. izvukao sam joj gaćice u stranu i ugledao invitingly seksi pih. Njezina vagina je čista obrijana, robinja osim trokutastih krpa iznad joj klitoris. usnice su glatke i simetričan i njezin klitoris bio zamotan joj nabora i isturena van kao mali penis. Njezina vagina je bio i lijep i zabranjeno u isto vrijeme. htjela sam ga dodiruju. Ja skliznula moj srednji prst uzduž joj šlic. Ona nije dobro promiješati pa sam ga otišao u njezinu vaginu. To je bio topla i mokra.obrijana sam čula jaukanje tiho kao što sam probed dublje u njezinu glatku rupu. Tada sam osjetila njezine ruke miluju moje zidati penis. "Nemojte prestati ...", rekla je kako je počela trljati moj kurac. Bio sam šokiran da je probudi, ali njeno tijelo jezik mi je rekla da je to uživanje. Kao što sam nastavio prst joj maca ... ona izdvajali moj penis out i nagnuo i počeo ga ljubiti. uzimajući joj maca bila vlažnija i vlažnija što joj usta progutao moje penis i ona to isisan s guštom. Bila sam stvarno uzimajući u nju i kad sam čula nešto na vrata spavaće sobe. okrenuo sam glavu i stade mi žena. U početku je imala izgled šoka na njezinom licu i zatim je pretvorena u veliki osmijeh. Nisam mogla vjerovati ... ovdje sam stajao uhvaćen uhvaćen na djelovanje uzimajući moj alat lubed njezin najbolji prijatelj i nije bio uzrujan. rukom sam joj i ona je indeksirao preko Cecil je između bedara. uklonjena je Cecil's gaćice i siđe na nju odmah. Cecil aukcije oplakivanje glasno čim moja supruga počela je jesti. Gledao sam kao Lindin usta radio njoj pizda više kao stručnjak. sam izvukao Cecil's grudnjak prema dolje i počeo cijeđenje joj velike meke grudi. joj bradavice bile potpuno uspravno do sada. Bilo je nevjerojatno vruće scene gledajući svoju ženu proždire njoj pizda kao ona mi je dala traljav mokri popušiti. Cecil pokrenuo jadikuje kao Banshee i uskoro došli izuzetno teško ... "Aaaahhh!" Njezino tijelo potrese za punu minutu i tada je pala beživotno na krevetu. Linda ustao iz između njezine noge i stao pored mene i mene ljubila duboko. JA mogao kušati Cecil je spola kao i Linda pokazali njezin jezik niz moje grlo. "Jeste li uživati u tome koliko sam učinio ? "pitala me.jebacina Mi smo još uvijek bili ljubljenje kada Cecil vikao ..." Trebam neki penis! "Pogledao sam na moju ženu, a ona je klimnula glavom redu. Kao što je ona skinula gaćice ona mi je rekla da se to sporo zato što je htjela cum previše. Moja žena puzati na vrhu Cecil lice i rekao ... "Ako želite neke od mojih muža hard penis ... ti si idući u imati da mi sperma. "Cecil je pokrenuo jede moja supruga van i dobio sam između njenih bedara. počeškala sam hard rock kurac protiv nje,najbolje erotske price a zatim raspor pritisne prema naprijed. Njena pička je bio više nego spreman i ja čuo prigušen jecaj dok sam ju pasti moj ogroman štap ... "Uugghhmmm!" joj maca je ne sasvim kao široka kao moja žena ", ali to je bio prvi čudno maca sam jer smo bili u braku i to osjetio veliko. počeo sam lijepo spor stalni moždani udar i njeno tijelo odgovorio u naturi. nisam mogao vidjeti što se događa s moje žene vagina iz ovog kuta tako da sam gurnuo moja supruga dolje prema uzglavljem. Nakon toga sam mogao vidjeti Cecil 'jezik strelovit i oko moje žene pizda. I ne znam, ako je to njezin prvi puta da jede maca, ali moja supruga je sigurno uživati. Ubrzo je bio ljulja bokovima protiv Cecil u usta u Ernesta. "li vam se sviđa način na koji je moj muž ti jebeni?" Linda pitao. " Oh da ... njegov penis je moja maca punjenje tako puna kao što ste rekli. "Cecil promrmljao. Mislim da moja žena je rekla o tome kako je dobar veliki penis može osjetiti. Po ovom trenutku Linda, čini se, u neposrednoj blizini ... bila sam tako zahvalan jer sam nije bio idući u biti u mogućnosti izdržati mnogo duže. Bila je brušenje njoj pizda teško protiv Cecil lice. Moja supruga je pokrenuo cvileći kao što ona radi kad je cums ... "Uughh ... uugh ... uuugghhh! "To je bio prvi put sam svjedočila je netko, osim mene, uzimajući off moje žene. Nakon što je završila cumming ... ona je valjana na jednoj strani. disanje ubrzano, rekla je ona ..." Fuck nju ... zajebavati joj dobro. "Počela sam lupa Cecil mnogo brže. Osjetio sam ju omotati nogama oko kukova i ona mi zabode njoj pizda na me grubo." Da ... Fuck me hard! "vikala. Bili smo oboje uzajamno jedni na druge i bombardovanje Cecil tada viknu out ..." Aaarrgghh! "Ona je još jednom došao i flopped uokolo kao riba izvan vode. poboljšane Njezin konvulzije samo naše jebu i osjećao sam se moje sperme ključanja cijeli 8 inča put dok se ne jetted duboko u njoj pizda. Sada je moj red, a ja je došao za ono što se osjećali kao puna minuta dok sam pour opterećenje nakon opterećenja toplog cum na nju. Moji noge osjećala slabost, a ja propali na vrhu s Cecil moj penis uvijek ugrađen u nju. Linda ležala pored nas i počela da me poljubi i reče ... "Damn med ... kada je bio zadnji put kada je došao kao da je u meni. "Kada sam napokon ustao od Cecil ... moja supruga i ja buljila dolje u potpunosti zadovoljni rastavljena. Cecil je bio prekriven slick oba spola diljem joj lice i njoj maca. Mi utvrđenim na obje strane o njoj i zaspao.

Biti vikend sam imala rane trojnik vrijeme s prijateljima. Obje djevojke su spavali kad sam otišao. Teško je bilo ostaviti dva raskošnih golih žena polaganje u mom krevetu. Nisam mogao t prestati razmišljati o tome što je transpired sinoć. Kad sam doma nisam znala što očekivati. Linda je ispijanje kave na kuhinjski stol i sam je poljubio na vrhu glave i rekao joj da je najljepše supruge u svijetu. Pitala me kako mi je igra otišla jer sam siguran propustili igranje neke slatke rupice jutros. Ona je savršeno svjež s troje sinoć i nastavila da mi reći o djevojkama aktivnostima jutros. Čini se da obasuo zajedno, a završila up jebeni jedni druge opet. Izgledalo je kao Cecil je munching životinja maca. Rekao sam Linda drago mi je je našla sama jebati BUDDIE i nadu da će dopustiti mene za sudjelovanje s vremena na vrijeme. Linda onda mi je rekla nisam morati brinuti o tome se u tome da svi Cecil mogao govoriti o tome kako je velik moj penis osjetio nadjevom njoj pizda. Ona je rekla da je bio najbolji jebeni je ikad imala i obojica već planirao za sve nas za izlazak ovaj sljedeći vikend. Ona mi je rekla da nije shvatio koliko je ona propustila jede maca. Linda sam uzeo za ruku i povukao ju u spavaću sobu i jebeno joj kratko i slatko, kao što smo bili i okrenut na razmišljanje o Cecil. utorak ujutro kao što sam bio odlaska na posao sam čuo Linda's ćeliju ring i čuti joj šapće na Cecil. Kada je došao u sobu sam je pitao što je gore i ona je rekao mene to je bio neki trgovac. Prije nego što sam otišao sam provjeriti svoje telefon i to je bio iz Cecil. Hmmm ... Mislio sam na sebe. Kasnije tog dana sam skinula raditi malo rano i kada sam stigao kući primijetio sam Cecil automobila u kolovoz. odlučio sam ne ići u i zaputio se u restoranu gdje sam mogao promatrati bilo tko dođe podjela . Naravno oko 30 minuta kasnije sam vidio Cecil vožnje. otišao sam kući ne s namjerom hvatanja ... ali više potvrđuje ono što sam mislio moj supruga je bio događaj. vikao sam ... "Honey ... I'm home ... "tako da je mogla čuti mene. Ona je izišao iz sobe sa samo haljinu na potrazi malo usplahiren. Dao sam joj poljubac i ona je mirisala na spolu. Sam u pravu je bila jebena Cecil . Moja mala hottie ni ne bi mogao čekati do vikenda da jedu neke više maca. "Što to radite kući tako rano?" upitala je. Rekao sam joj ja sam htjela da joj se za romantičnu večeru i zamolio je da se pripremi . sam je pitao kako joj je dan i rekla ništa od običnih. Zatim je nasmijala se i rekla joj je potrebno da se brzo kadu. Siguran sam pomislio ... da ne spominjem činjenicu da ste upravo završili jebu. I misli o njoj savijanje preko sobu stol blagovaonom i jebeni joj teško i brzo desno tada i tamo. Ali ja ne želim joj to znati sam znao. Ja bih ovo malo jebati djevojčura dugo i teško večeras. Dok je ona bila u kadi sam Cecil pozvao i rekao joj da sam vidio nju ostavljajući moj kuća oko 04:00 danas i znao što se dogodilo. Rekao sam joj da ne kažem ništa Linda, te naveo da mi je potrebno da biste vidjeli svoju sutra ujutro. Najavila je da će poduzeti jutro isključiti od posla i vidi mene bilo koje vrijeme nakon njezina djeca, krenuo je u školu. sam igrao golf svake srijede poslijepodne i za mene ostaviti malo ranije ne bi uzrokovati nikakve sumnje s mog supruga. Razmišljao sam o tome što sam bio idući u obaviti to Cecil tijekom večere. Kad mi je dobio doma sam jeben moja žena gotovo sat vremena. varanja Njezina vagina je lezbijka će biti upaljeno za nekoliko dana. Lezbijeske erotske price

Sljedeće jutro otišao sam oko 9:00, a Linda je spavao. Uzimao sam neki lubrikant od noći stati na putu van i zaputio se u Cecil's. Kad sam stigla ona mi je sreo na vratima i činilo istinski nervozna. Pitao sam je uživala moja supruga neki dan dok sam bio na poslu. Rekla mi je Linda je pozvao nju i to je sve Linda's radiš. Rekao sam joj da sam mogao napraviti moj supruga zatvoriti svoje viđenje ako sam htjela. molila i izjasnio da sa mnom i rekao mi je stvari kao što je mislila da sam uživao jebote oboje. sam napokon popustio ali joj je rekao da će morati biti moj osobni jebi rob ako je bila da vidim oba od nas. Ona mi je rekla da će učiniti sve što sam želio i ne bi Linda reći o tome. Rekla sam joj da bi trebala vidjeti ako ona mogla primiti svoje kraju jeftino. Zatim sam joj rekao da se svući. "Sad ... baš ovdje? "upitala je." Da ... morate učiniti sve što mogu pitati ... "Ja joj zapovjedio. Vidio sam na svoje oči da je tada shvatio ono što je moj ugovor je sve o tome. Bila je idući u biti moj seksualni rob i pratiti svaki moj red ako je svaka htjela jesti moju žena je maca ili imaju okus mojih ukusan penis. Ona je off joj odjeću u sredini dnevnog boravka. Kao što je ona stajala gola u sredini sobe je održan ruke ispred svoga tijela koji pokriva ono što je mogla. "Put ruke uz vas ... "sam naručio. sam je okrenuti se polako tako da sam mogao vidjeti svaki kutak i pukotina. Cecil je pohotan čak iu svjetlo dana. imao sam joj prestati sa svojim natrag do mene." nagnuti se nad i širiti svoju guzicu. "I zapovjedio." Jack ... Molim te? "Je tražila." Do It! "I povikao. Nakon što je proširio joj dupe sam gledao na nju Tightest rupu smještenim na vrhu joj šlic vagine. Ja za zajebavati joj dupe i nije bilo važno, ako joj se sviđa anal ili ne. Rekao sam joj da joj mali komad pubes bi morao otići. da sam volio moj spol robovi bez dlake tamo dolje. sam joj išli u nju kupaonica i imala je doći gore na counter protiv ogledalo. koljena su zajedno na vrh counter i sam joj rekao ... "Uvijek se vaše širiti noge otvorene za mene." prisiljen sam joj noge i pored lathered joj donji regijama. Ja joj obrija polako dok je bila glatka i potpuno ćelav. sam uzeo toplo krpu i očistiti joj se ... sve dok se trljanje njoj pizda sa senzualnim pokretima ljubiti. Ona je uzimajući u njega kao što sam ja osobno spustio puke inča udaljen od njoj pizda. Njen miris bio opojan i znao sam zašto Linda ljubio jede maca opet. sam počeo lizati joj maca na dosadan način. flicking oko tu i tamo, ali nikada ne koncentriraju na jednom mjestu za predugačak. uzimajući joj maca je gladak i od uzbuđenja sam joj rekao da se na svojim koljenima i sisanje moj kurac. Ona izdvajali moje 8-inčni semi-hard penis out i to uzeti u usta. Ova kuja mogla sisati penis i ona je počela zuji kad je to učinila. Rekla sam joj da uvijek pogleda u mene dok je uživala u punini moj kurac. mogao sam vidjeti čežnjom u oči i znao sam da će učiniti ništa pitao sam dok je ona znala da će primiti moj kurac u njoj pizda. Ja izdvajali moj penis iz njezinih usta i njezina izdvajali gore na njoj stopalo i poljubio joj teško. Ona bio topi u mojim rukama. Bila je moja zajebavati igračaka a ja se zajebavati joj bilo onako kako sam htjela. Stavio sam vrh WC sjedalo dolje i imala je naginjati i stavi joj ruke na sjedalu vrhu. sam vozio moj penis duboko u joj mokro vagine i jebeno joj joj za neko vrijeme. Ona povika u znak prosvjeda kao što sam i povukao ju je postaviti na vrhu wc sjedalo i ja pokazali moj penis dolje joj grlo opet. Kao što je i sisao sam joj, ako ona ne misli moj penis sladili bolje pokriven pička soka. "Da!" ona promrmlja. Rekla sam joj da će se svidjeti čak i više ako moje žene vagina soka je pratila moj penis. Cecil aukcije sisa još teže čuvši da je jedan i stavila jednu od njezinih ruke između nogu. "Ne! Ne možete sami dodir za primanje zadovoljstvo, osim ako mi to dozvole ... "I povikaše. Ja izdvajali moj penis joj iz usta ... okrenuo leđa okolo i odgurnuo natrag u njoj pizda. Kao što sam ju jebeno sam je pitao da li ona razumio. Bila je uživajući moj debeli penis dok je grunted potvrdno i mene jebeno leđa kao najbolje što je mogla. izvukao sam opet ali ovaj put sam je podignuti sjedalo vrh wc-om i sjede direktno na WC sjedalo. To je bio malo perverzno, ali uzbudljivo u isto vrijeme da se vidi Cecil mužjak gola sjedi na zahodu čekaju da sisati moj kurac. Rekla sam joj da me opet sisanje. "Izgledaš kao takva sisanče penis kurva." sam joj berated. Znao sam tada, ako Ja joj mogu pogoršati kao da sam da će učiniti sve kako sam htjela. Posjedovao sam ovu djevojčura. I je naizmjenično jebeni joj pička joj usta i ovaj put za malo više okreće i to malo vruće djevojčura ga je uzeo bilo gdje sam ga stavio. "Molim mene završiti ... "molila. vidio sam da je idući divlja siromaštvo moj penis da joj svršiti." kažem kada će sperma. "Ja grunted. Ja izdvajali moj penis iz njezinih usta još jednom i onda sam rekla joj recite mi je bila kurva ... kurva moja. "Da ... Ja sam kurva. Ja sam tvoj djevojčura. Možete jebati mene bilo koji način želite, ali molim da me jebati u aukciji! Molila. Fine sam joj rekao i naredio joj da legao na krevet. Ona je dove na leđima i širiti njezine noge. Uzeo sam joj noge i grču magarca do kraja kreveta. I onda odgurnuo povratak na koljena prsima izlažu joj pička bez obrane u kut da sam joj mogu prodrijeti kao duboko kao što sam mogao. S njom visi nad uporište kraj kreveta ... I rammed sve što sam imala ... do balčaka. Isprva joj disanje je pokucao iz njezina i onda nakon nekoliko sekundi je prošlost je bila u stanju udisati i vrištala ... "Uuuggghhhhh!" Ja jebeno ju kao tvrdo kao JA mogao i ona je sve što sam mogao prozivka i samo htio više. Ona viknu out ... 'Fuck me! Fuck me! " iznova i cijelo vrijeme dok je imala veliki orgazam. "Aaaaaahhhhhhh ..." ona screeched. Došla je za dugo vremena, ali ona mogla čupati okolo kao prvi put da sam imao njezino tijelo zabodena dolje na madrac. Ona je napokon završio i pao opušten i onda sam pušten njezine noge i oni pao i dangled preko ruba kreveta. Ja nikada nije svjedok čiste požude jebati kao Cecil upravo mi je pokazao. Njeno tijelo šepati izgledao kao ona beživotno ležalo. Samo joj grudi uzdah je pokazala da je još živa. Bio sam jako blizu pa sam počeo cumming lupanje njoj pizda opet. Njezina šepati flailed noge uz zid krevet kao što sam povećao tempo mog thrusts. Osjetio sam da je stari poznati osjećaj raste u mom bokova, a neposredno prije sam došla sam je izvukao svojim rukama u uspravan položaj povlačenjem moj penis u isto vrijeme. "Suck mene i progutati sve!" Zapovjedio sam joj. Ona je uzeo moj penis u usta i usisavanje isisan moj penis hard rock. Ja duhati moj prvi učitavanje iz leđa joj grlo, a ona ga gulped dolje pohlepno. Ja pucao učitavanje nakon učitavanja na moj novi pronašao kurva, a ona proguta sve. Kada sam završio cumming je usisan u posljednjih nekoliko kapi iz baze mog osovine. Moj penis je glava bila osjetljiva provesti, ali je nastavila sisa. "Nema više ..." Plakala sam kao što sam izdvajali moje osjetljive kurac iz usta i pao na krevet pored nje. Sada je moj red da podignu iscrpio na krevet. Kao što sam ležao tamo diše teško, rekla je ... "Ja nikad nisam bio jeben tako dobro u moj cijeli život." Mi zagrli i poljubi. Sam mogao kušati svoje cum kao što smo učinili. Pitao sam je koliko puta je Linda bi joj sperma. Ona je rekla kako su dobili od nekoliko puta. Ona mi je rekla Linda napravio joj svršiš velika, ali to je bio različit od penis jebu i da ona isto nikad nije znala kako se dobro jede maca mogla biti. Ona je rekla Linda je kao bjesomučan životinja i ona misao ona će jesti živu. Također je rekla da je moja supruga rekla da joj je Cecil () maca pripada joj () Linda. Shvatio sam koliko je moja supruga uživali pussy od toga dana. I whispered da je ovo tek početak prekrasan seksualni život s Lindom i I. Moje loše dječak je početak to pokazati neke znakove života opet i rekao sam da me Cecil počistiti. Ona ustade da ide u kupaonicu vjerojatno dobiti ručnik i rekao sam joj nema ... me očistiti sa svojim ustima. Ona je pao dolje i počeo sisanče moj penis čist. Nastao natrag na tvrdoću unutar njezina usta. Bio sam spreman učiniti ono što sam došao na za i da je orati svoju stražnjicu. Rekla sam joj da se dolje na sve četiri na kraju kreveta. Ja odgurnuo ju licem prema dolje na madrac podizne magarca još veći i rekao joj da ostane tamo. Njena pička je bila sva nered gladak i ljigav. Njezina drippings čak duriti se ispucati od magarca. Ali kao mrlja, jer je to ne bi bilo dovoljno podmazati za moj debeli penis. Zgrabio sam podmazivanje iz moje hlače u kupaonici. Ja ću vam reći stvar ili dvije o mojim 8-inčni bad boy ... da je debela. Djevojke su uvijek mi je rekao da ne duljine, ali obujam u moj penis vole. Moje Njemački kaciga je veličine loptice za golf, a to je ogroman dobro definirane grebena. Iako je teško je da se u djevojke magarac ... Nakon što se tamo ne izlazi sve dok djelo je učinjeno. Li vratiti i odvezli u njezinu svježem pička jebeno opet. Kao što sam jebeno joj sam izlio neki lubrikant u moje ruke, a hoće li ona kao anal. Cecil je rekao da je učinio prilično brzo onda prestali za drugi misliti o tome i rekao ... "Ali ja nikada nisam imao ništa blizu velik kao ti si moj magarac." Ja izbrisala podmazivanje anusa oko nje i rekao joj to nije stvar ... Linda nije bio u analni toliko i da Cecil je bio idući u biti moj osobni magarac kurva od sada. "Vaša maca pripada moje žene, ali magarac tvoj pripada meni." Rekao sam joj. "Razumiješ li? Nitko fucks guzicu, ali me!" Potresla u dogovoru kao što sam nastavio jebeni joj stražnjicu. Ja zagledao u njezine sitne šupak. JA stvarno uživati jebeno dupe ali nažalost Linda nije bila u to. Mislim da je toliko fascinantno da mi zbog njega se malo tabu, a kako u svijetu ne uklapaju u taj penis malen malen otvor. I naredio joj da podignu glavu bočno i osvrnuti se na mene. Ja sam htjela biti u mogućnosti vidjeti svoje izraza lica kao što sam joj probijen. JA prisutan moj mali prst u njezin podmazivanje pokrivena uporište. Ona squealed i winched malo. Kako u svijetu bio je idući u biti u mogućnosti za ručka moj debeli penis? JA je zadržao jebeni joj pička kao što sam prisutan moj mali prst dalje i otac na magarca. Jednom sam dobio većinu toga u nju osjetio sam joj sfinktera malo odmoriti. Ona sada uživa moj penis u njoj maca. Ja lijevo moj prst u nju i izlio više podmazivanje dolje ispucati od magarca. Ja jednostavno radio svoj prst unutra i van u to vrijeme. "Hmmm." ona moaned. Bilo je vrijeme ... Ja povukla moj penis i izli pola bocu lubed na onu lizalicu. I naredio joj da do leđa i širi joj dupe apart. "Sada beg mi se zajebavati u guzicu ..." I zapovjedio. "Da ... molim da me jebati u moje dupe." molila. Ja ga pritisne prema naprijed i skliznuo se ispucati od magarca. Ja ga promijeniti položaj i prešanjem opet. Njezin anus nije mrdnuti. Rekla sam joj da se opustite i pokazali nešto više. Smanjila u glavu malo. "No .. ugoditi ... to je prevelika. To neće stati." molila je. Rekla sam joj prestati žaleći što ona nije, ali kao što sam opet počela gurati uzdisaje ... "Uuuggghhh!" Polovica mojoj glavi bio je u svojoj magarca i sam odgurnuo malo teže. Glava rasprsnuti putem. Gledao sam izraz na licu kao oči rastao širok i vikala ... "Aaarrrggghhh!" Njezina analni prsten stegnute dolje teško i bio sam ne u mogućnosti to ići dalje. To nije bio idući u, ali to prokleto sigurno nije dolazak vanjska strana bilo. "Prst fuck yourself ..." Sam naručio. Ona stavi desnoj ruci pod nju i počeo ukazivanje ... uzdisaje cijelo vrijeme. Nakon nekog vremena počela Predenje i osjetio sam joj dupe opusti se u isto vrijeme. Ja gurnula naprijed i bio stvaranje napredak. Joj dupe je još uvijek bio čvrsto, ali nisam bio siguran da će to biti tako uz put sam završio. Kad sam gotovo je dobiven sve to i. .. Mogu privremeno prekinuti i reći joj da acclimate najveći penis je ikad doživjeli prije. I onda je počeo lijep sporo kao i moj penis pumpa i izvan svoje uporište. Njezina magarac je bio omotan oko osovine i moj penis poput rukavice. Primijetio sam da će uzdrhtati svako jednom u neko vrijeme, ali za najveći dio je bila uživati. I tako je bio I. To je bio dugo vremena jer sam imao magarca jeben netko i sad sam imao svoj analni drolja za jebanje bilo kada i bilo gdje sam htjela. Cecil je oplakivanje glasno je ovo vrijeme i nisam mogla vjerovati ona mogla nositi moj debeli penis i dobiti off u isto vrijeme. Rekla sam joj ... "Ja ću dobiti pod svoju ženu, a vi jesti van dok ja magarca zajebavati vas ovaj vikend." Osjećao sam joj prstima gurati duboko u njoj pizda nakon što sam rekao da i sama jebati čak i brže. Počela zabadanje joj penis punjene stražnjica natrag na mene kao ona približavao vrhuncu. "Volim način na koji vaše prekrasno penis osjeća punjene gore moj magarac ..." ona moaned. Ona je pošla da se sperma i ja slammed moj penis u njoj hard. Zgrabio sam ju debeo okrugao maslaca kišnicu s obje ruke i bio sam jebeno sranje iz nje. Ona neka se iskonska cviliti kao ona dođe ... "Aaaahhhh!" Osjećao sam njen sfinkter potresti oko moje vratila jer je klimaks i da je to bio. Sam vozio moj cijeli kurac duboko u nju upadati, a duhati ogroman teret u dubine joj dupe. Došla sam više i više punjenje joj dupe s bijelim vrućim gism. Moj hot cum potopljena joj utroba. Njezina grčevi rastao sve manje i manje snažan pa sam pljusnuo svoju stražnjicu teško. Njezina analni prsten stegnute dolje i stisnut moj penis mužnje više mojih vruće sjeme u nju magare. Sam je ošamario opet i opet ... "Uzmi sve!" Joj dupe muzu preostale cum od moj penis. Ja srušila na vrhu joj i mi ležalo za nekoliko minuta. Ona mi je dala posljednji stisak s njom dupe i onda sam valjane od od nje. Kao što je ispružena kao joj dupe je još uvijek tugged na mom polu-tvrdi penis i pružio kao gumast crva. Rekla sam joj da me očistiti i koristiti krpu ovaj put. Vidio sam ju malo klimavim hoda do kupaonice nakon što je bombardovanje imao sam samo dao svoje. Cum sokovi prikazuju dolje joj bedra dok je pognut šalter, a ona je tekla voda da ga zagrije. Ona se vratila i očistio se moj penis s toplom opere krpe prije nego ga ljubi posljednji put. "Ja samo volim svoj penis ..." ona je i počeo cooed sisa na njemu opet .. Imao sam trojnik vrijeme u podne, ali sam siguran da ne treba popustiti do danas. Misao o tome kako drugi nije mogao sam jebati ove vruće drolja danas je počela ispuniti moje glave. Sam legao natrag dolje na krevet, a ja joj rekla da mi je sisati leđa to bitak teško. Golf mogao čekati.

Нема коментара:

Постави коментар