Servis za upoznavanje

среда, 17. фебруар 2010.

druzenje sa biljom pusacicom

Mnogo žena, kad vas sisanje, oni držati svoje usne pritisnuta protiv svoje pijetao za većinu vremena. Kreću njihov jezik svuda oko iznutra, klizne u vas i izvan vas jebu sa svojim usta i usne su uglavnom zatvorene na osovinu.

Nije da je to loša stvar! Nemojte me krivo shvatiti, to je nebo u gaćice.

Ali mislim da ono što je vozeći mene divlje pravo vrijeme je da joj usne nisu me dira, ne puno anyway.

Ona je moj hard rock pijetao način na leđima joj jezik, onda ona otvori joj usta široka i lijepa pulls away from me toliko erotski --- --- nasmiješi dok ona exhales, da me dira samo malo sa svojim zubima i jezikom, a možda i jedva joj usne.
To je potpuno izaziva bijes u najukusnije način.

Zvuk joj dah i mokri zvukovi su dosta za držati moj penis zatezanje u svojoj koži.

A ona me vodi opet. S početkom u na glavi, mouthing okolo sa svojim jastukom-soft usne čineći da izgleda kao dobar kao što je osjeća, tako gadno, tonguing i sisa joj način na moj jaka probadanja do She's got zalogaj, a ja jedva mogu disati.

Ona me ubija.

Uzimanje svog vremena kao što imamo cijeli dan. Sranje, nisam siguran da sam to mogla stajati cijeli dan.

Bože, she's got me s obje ruke sad, potezanje tako polako, bulji u moj penis, cijeđenje.Vučenje sve do preko ruba. Onda kad su joj ruke na putu nazad prema dolje, ona mi je Licks u tom osjetljivom mjestu na donjoj tik uz glavu. Isus.

Pogledajte joj tits. Mi smo jedva imali vrata zaključana i ona je iz nje džemper i grudnjak.Amazing tits.

Oooo da, da je to, baby, gurnite glavu mokro sve oko nad ispred svoje grudi, tako skliske, oni tvrde bradavice trljanje preko kraja oko moje razrez. Ooohhh, so good.

(stenjati) Sada ona drži moje lopte, vrsta polako škakljanje ili lagano grebanje SAC. I taj događaj stvar opet gdje je potrebno joj usta isključiti svaki tako često. Pogledajte joj .... bog.

Ona je stvarno radila gore puno sline. Gettin 'pretty messy tamo dolje. Sada kada se povuče natrag smo povezani petlje i niz mokri ..... Kriste, ona je počevši to igra s njom.

Ja ne znam da li ona radi to je za mene i za nju i za nas oboje, ali ona je da je dobar provod, a ako se ja držati gledajući joj I'm gonna cum za siguran. Goddam, zašto da ne izgleda tako vruće?

Oh man, now she's radi moj penis for real. Ja sam tvrdo, beba, teško --- Ow! Ooo hurt me, yeah.
Aaahhh jebi jebi jebi kako mogu osjećati išta moguće soooo dobro?

Mmm yeah tamo dolazi joj ruku između mojih nogu, guranje prsta između moj magarac obraze.
Ako ona to štapići moju rupu I'll blow my opterećenje za ....... Sveti govno! Oh god, oh ...... ne mogu .......

*************************************

Ona je jedan od mojih suradnika, a mi smo bili dosadan i jousting za oko tri tjedna --- sugestivnim komentarima, tajnog patiti na kundak --- znate, kakve stvari koje ikra seksualno uznemiravanje tužbe.
Ona je pokrenuo cijelu stvar kod znakovit mene kurac šala.

Mi smo bili na sastanku odjela, a ona se oslanja upravo na ovaj i šaptala prljav vic u moje uho.
Bio sam iznenađen da je čak i govorio mi je, ali da joj šapće na uho?

Njen topli dah i usne dodiruju moje uho --- to ne bi bitno da je ona bila bih recitiranja preambuli jebeni ustav, na oko dvije sekunde sam imao erekciju ide.

Zatim u vic she's govoreći riječi poput "pijetao" i "pička" i "sperma".
Znala je točno ono što ona radi za mene.

Prije onda mi samo bih vidjeti jedna drugu u uredu ponekad, nikada nije govorio (mi smo na istom katu, ali to je velika poduzeća). Ja sam još uvijek nisu sigurni da je ona čak znao moje ime, kada je stavio usta na mom uhu.

Gledajući unatrag, mislim da je uglavnom ono što je napravio tako titillating, naravno, to nismo znali jedni druge.

Ona nije imala dojam casual sex, though. Još kao skakanje iz aviona.

Нема коментара:

Постави коментар