Servis za upoznavanje

субота, 6. фебруар 2010.

druzenje sa starijim damama

osjetio nevjerojatno ovlašten, sa ženama i muškarci dolaze na mene! Bio sam pun ljubavi se između dva spola, ali predstavlja kao glamurozna žena.Nevaljalica.

Alex je bio vrlo dominantan i kupio mi je piće i glumio u mušku ulogu jako te noći. Lou i njoj spavao zajedno općenito, ali nije bilo problema sa Alex dolazak na mene.

Kasnije navečer smo pronašli privatni štand i strasno poljubio. Ona fondled grudima kroz moje čipke grudnjak, i stavi joj ruku moju haljinu i stroked moj penis preko moje gaćice i sošnjak. To se osjećala kao da je ukazivanje mojih imaginarnih Fanny! Ona je bila dominantna i nisam joj prestati.Starija teta

Lou nestao s drugom djevojkom i mi i Alex plesao, zagrlila i snogged!

Većina ljudi bi mislili smo bili samo par glamurozna lezbijka.

Ostavili smo kasnije i Alex označene dolje taksi. Lou je nestao negdje!

Mi smo spavali zajedno i ona je koristila svoje remen na penis u meni i ja stavio moje lupanje, Unleashed penis u njezinu vaginu vlažnom i došao kao Nisam mogao vjerovati!

Mi probudio zajedno izmiješan našim grudi isprepleteno!

Ona me poljubi nježno. "You are amazing Louise", prošapta ona. "te su postali savršena žena za mene." She stroked moje grudi i preselio joj usta do lizati moje bradavice. Zatim je stavite joj usta oko mog penisa uspravno. I poljubi joj leđa, milovati joj grudi i opet smo vodili ljubav!

Kao što sam ustao sam stavio na moj čipke grudnjak i gaćice, Alex stavljen na vrlo običan bokserice i rastezanje prsluka za spljoštiti joj grudi.

Ona obući traperice i t-shirt. She grabbed me ", ovdje dolaze baby." i ona poljubi me hard.

Za mene je činilo kao idealan momak!

Kada sam dobio natrag Thomas vidio mene stići i pozdravila me. "Laku noć, Louise?" rekao je treptanje.

"samo je ostao s djevojkama med", rekao sam smijući se.

Sljedeći tjedan prošao brzo.Za seks.

Bradley, Felicity, ja i cure su se voziti u Dover i korištenje Euro tunela prenijeti u Italiju. Sam sjedio u leđa s djevojkama i zabavljali ih za dugo putovanje.

Rečeno mi je da je Toma bio pridružio nam se u tjedan dana ili tako. Pitala sam se kako će biti? i giggled!

Nosila sam dugo, ravni, roza posteljina suknja s gumbima up front, a uzorak ružičaste svilene bluze putovati u. Kao i veliki slamnati šešir i bug oko nijanse.

Sreća je imao sjajan bijelom čipkom opremljen bluzu i duge suknje do gležnja Rom. Joj grudi bile slične veličine opasnosti od mina, kao i mene ona će pokazati koliko ih je kad god je mogla.

Imao sam odjevene djevojke u odgovarajući, ukrašen, jaglaca žuta haljina i šešira slame. Oni voljen djevojka mi odjeću i Felicity ih u.

Mi smo stigli u ranim večernjim Toskana kući nakon mnogih sati na cesti.Naguziti.

Kuća je prilazi kroz vinograde, uz navijanje voziti. Bio je masivan i lijepo, Trojstva i Bradley je sigurno napravio novac!

JA je uzeo djevojke njihove sobe pomogao ih raspakovati i ostavio ih da tuš.

Sam nespreman sve moje prekrasna svjetla šifon, svila i pamuk haljina i staviti moj assorted grudnjake i gaćice u izvlačenje, a ja sam mislio da kako lijep život postao.

Ja odjevene u narančaste dugi vrat ular maksi haljini i smeđim stan gladijator sandles koji su encrusted s rhinestones. Haljina je bila backless, a ja sam mislio kako sam sada nije potrebno nositi grudnjak stvoriti ženski oblik. Moje bradavice su pokazali malo kroz nisko rezati ispred haljinu. Stavio sam smeđe dragulj encrusted širok pojas čvrsto oko moje tanke otpada. Moja kosa je bila dolje u sredini mojih leđa i lagano wavey. Sam stavio bend dragulj detalj oko moje glave do kraja pogledati.

JA je otišao dolje na večeru i strahopoštovanje Bradley je pogođen! "vam izgleda kao boginja Louiseu večeras." On me je poljubila u obraz.

Felicity pojavio se u sličnom u bijeloj haljini sa zlatnim pojasom i tijara. Ona je bila pravi boginja!Njezin opsežan grudi pogledala nevjerojatna u haljini koja joj je bio prorez do struka.

Sjeo sam na večeru i osjećao nevjerojatan. Okružen prekrasnom ljudi, izgleda kao super model sam! život mogao dobiti bilo koji bolji?

Нема коментара:

Постави коментар