Servis za upoznavanje

четвртак, 4. фебруар 2010.

upoznavanje sa kurvicama

U godinu dana nakon što sam okrenuo 18, tri nevjerojatne stvari se dogodilo meni. Prva dva isisan. Mislim da treći nije previše, ali ćete dobiti taj vic kasnije.
Prva stvar je da sam pogodio pubertet.Jebacina. Kao cigla zidu.
Jednog dana sam normalno dijete, pristojan čuvaru druge baze u igrama školi softball, nema problema veći nego znojiti da li bih dobiti C ili D + u rukopis iz Sister Mary Margaret. Sestra Margaret je učio krasopis, i ništa nego lijepo pisanje, jer činilo se kao sto godina. U svakom slučaju, ona bi učio moja sestra, koja je šest godina starijeg od mene, a ona je izgledala dovoljno stare da su učili moj mama i tata, previše.
Ništa ne mogu učiniti za sestru Margaret je bila dobra kao moja sestra je učinio, kao što stara časna sestra je bio vrlo otvoren o meni reći.Nevaljalice. Od mog odlaska na ljeto Izviđački kamp je bio ovisan o čuvanju sve moje ocjene prolazu - čak i da rukopis nije računati prema diplomiranju - Ja ne samo mogao zanemariti sestra Margaret crotchetiness. To mi se činilo da je teže sam gripped 2-Eberhard Faber, gore moj petlje dobio, ali bio sam uvjeren da sam ih mogla kovrčati dovoljno da cika iz C.
Nakon toga sve je orasima. Odjednom sam jednostavno nestalo grounders i bacanje 12 stopa iznad glave Eddie, prvi baseman. Ne bih mogao činiti se to kontrolirati bilo koji mišić, što je najvažnije one u mojim prstima. Moj rukopis izgleda kao grafikon od pijan je posrnuti dolje tamno uličici.Kurvice. A jedan sivo, kišno jutro sam ustao i pogledao u ogledalo, a neki stranac bio obličje leđa. Neki ružni klinac s velikim crvenim prištićima po cijelom licu. I to mi je bio.
Za ostatak mog života, ja studiously izbjeći čitanje ništa o adolescenciji, jer ne želim da znate samo kako sam kasno je da stranke. Sve što znam je da sam napokon shvatio zašto naš razred softbolska reprezentacija je isisan tako silno godinu dana prije. Nismo da je velik kao osmi razreda, bilo, ali to je bilo uglavnom zbog nekoliko ključnih igrača preskočila puno igara vikend provoditi vrijeme s djevojkama. Počeo sam dobiti nejasan nagovještaj zašto su mislili da je bolji način da provedete svoje vrijeme, previše.
Možda ćete pomisliti da imaju klutz na drugom bi pridonijeti našem timu kao slabost, ali to je trajalo samo par igara.Bezobraznice. Nijedan, JA nije 'dobiti bilo koji bolji, a ne za godinu ili dvije. No, trener Carlson me yanked od početka postrojavanje u korist nekog tipa sa šest dlaka već proklijavanje na njegovu gornju usnu i sam proveo sljedeće dvije vikendom jahanje klupa prije nego što sam napokon bacio u moje rukavice.
Ja ne kriviti trenera, jer moja vijak-up jasno nam je trošak posljednje utakmice sam počeo. Barem da je ono što svi drugi na tim ukazao na mene, više puta.

Нема коментара:

Постави коментар