Servis za upoznavanje

уторак, 9. фебруар 2010.

upoznavanje sa striptizetom

I slid moje ruke nad mojim mršav tonirana želudac dok sam glatko staviti moj graciozan crni grudnjak preko mog kruga D cup grudi. Moje bradavice su još uvijek uspravan od moje izvedbe.

Ja skliznula na bijelom vuna džemper i vezao moj svilenkastu plavu kosu u labav pecivo.

Ja izvukao zadnji od zakona koji su zapeli u struk moje bič te ih organiziran u hrpi uredan, prije nego ih stavljate u moju torbu.

"Kako je gužva Carly večeras?"

"Nije loše Stacy, poslovni ljudi, ali malo horny Bojim se da ih muzu za sve što su hun." Ja winked kao što sam pogledala gore na poznato lice od Stacy, striptizeta, koji je o to početak njezina smjena noći.

Smijala

"Ti bi ti kurva!"

Nasmijao sam se

"Ne brini Stace, ja razmišljam o uskoro povučen, ja sam sad skoro 27, to bi moglo biti vrijeme za mene to naći pravi posao."

"Pravi posao? Carls vas povući u više stripping onda većina žena vidi u njihovim životima! "

"Hmm, ti si pravo o tome." Ja giggled

Smijala

"Oh Carly, ovaj posao je stečen puno manje zabavno jer ste uzeti matineja pomak, kada prebacivanje natrag?"

"Oh samo nekoliko tjedana više mislim, Moja sestra prolazi kroz prilično ružan razvod, pitala me previše brinuti o njoj jare za nekoliko tjedana, dok su svi dobili svoje dokumentaciju shvatio."

Ona je odgovorila

"Hmm, a sestra je u redu s ostavivši joj dijete s striptizeta."

"Ne znam o striptizeta, ali ona je u redu s odlazi sa svojim sinom voli tete, što je ono što sam ja. Uvijek sam volio da se dijete kao da je on bio moj sin, a moja sestra zna da je "ja objasnio

Smiješila se natrag, naizgled prihvaćajući moje objašnjenje. Ona je nastavila

"Pa to je oko pokazivanje vremena, Moram se ide, vrati ASAP I miss you, i usput savijeti su puno bolje ovo doba noći." Smijala

"Alright Stace bok."

Ona je prošao pokraj mene i prema pozornici. Stavio sam na udoban traperice kao što sam čuo nedvosmislen klicanje dolazi iz pijanaca u publici.

Jedan od bouncers me pratila prošlosti neke "više oduševljeni obožavatelji" i mene otišao do moje Chrysler 300.

"Have Goodnight Carls."
"Hvala Steve, ti previše."

I krdo od u noć i je napravio moj put home.

Ja izdvajali u moje kolovoz. Dospio sam u automobil ladicu i ja sa nekim sprejom parfema u pokušaju da se miris dima i alkoholnih pića iz moje odjeće.

Sam otvorio vrata.

"Tyler I'm home hun"

"Oh hey Auntie." On je vikao iz gore

"Tsk TSK, tako da ste prestari stečen dati svoje tete Carly zagrljaj imate?"

"Um, ne haha, ja ću biti dolje u sekundi."

Čuo sam zaključana vrata jiggling otvoren kao on polako je napravio njegov put dole, usplahiren obraza. Dao mi je zagrljaj. Na moje iznenađenje sam našao nešto teško poking moje desne noge. Njegov pokušaj da se sakriti svoj neuspjeh tako da ga bacanje u njegove pojas očigledno nije uspjelo, jer skliznula natrag dolje.

Ja ne želim da ga zbunjuje jer sam usput išao daleko u kuhinju sa moj povratak na njemu; dajući mu vremena da to pitch natrag gore.

"Pa kako je bio dan Sweety?" Pitao sam

"Oh um nije loše, nekako dosadan, drugi Dugo toplo ljeto dan, kako ste o, kako je ured?"

"Ne mogu se žaliti, ja sam stvarno umoran ipak, Im 'idući u tuš uhvatiti."

JA je napravio moj put do stepenica. Tisuću misli su rushing kroz moj um. Moja 13 godina stara nećak očito je pravedan bio masturbira. It's alright Mislim da je prirodno u njegovoj dobi, još uvijek je to čudno, ja sam imao Tyler poznat jer je bio beba i bilo je teško misliti o njemu dobivanje stare tako brzo.

Ja ušao u kupatilo.

Tyler masturbating nije gnjaviti mene, ono što me stvarno smeta je činjenica da sam morao lagati da ga svake noći sam došao kući iz "ured". Mrzio sam leži u cjelini, ali nešto oko lažu moja ljubljena nećak koji je prolazio kroz ono što se događalo u to vrijeme samo mi jeli gore iznutra.

I neka moja plava kosa labav i gledao u ogledalo. Jednom nevina 16-godišnji djevojka u meni je otišao. Još uvijek isti blistavu zlatni preplanulost kože, još uvijek isti model oštar-esque značajke, još uvijek isti široke zelene oči, ali umjesto da se nadu u savršenom svijetu kao što su nekad bili, bili su sada ispunjeni drobljenje istinu da je stvarnost.

Skinuo sam off my džemper i grudnjak, otkrivajući mom okrugle grudi. Ja ih podiže jedan po jedan, njih provjerava u ogledalu, na 27 godina, oni još uvijek imali velik poskakivati. Ja zgazi iz moje traperice i skliznuo mi thong off.

Moj pasu mi ruke niz moje mršavo napeta želuca i nad mojim kundak dolje do moje duge noge gladak.

Ako to nije za ove značajke vjerojatno bih se na ulici odmah, oni mi je pomogao napraviti udoban život, i da sam bio vrlo zahvalan.

Bio sam zahvalan mojim roditeljima za davanje mene ti izgleda, ali da je o tome.

Moji roditelji su bili vrlo "tradicionalne" narodna, kad su saznali moju sestru Paige tinejdžerske trudnoće su je izbacili iz molba bez bilo kakvih pitanja.

Bio sam rastrgan, ostati sa svojim roditeljima u kući bez ljubavi, ili ići sa svojom sestrom, moj najbolji prijatelj, u njeno vrijeme potrebe.

Očito sam odlučio na ovo drugo. Mi smo bili ubrzo očajan za gotovinu.

Jake, 21, moje sestre bivši muž je otac i Tyler, završila tečaj i počela se u karijeru zavarivanja.

Moja sestra, 18, i ja, 16, je novac jedini način dva diplomi-manje može tinejdžere. Stripping.

Mi se to svake noći s iznimkom Paige uzimanje 4 mjesec (2 prije i 2 poslije) Tyler se rodio.

Gužva nas ljubio. Oni nas je pozvala na "guljenje sestre", što je ubrzo postao glavna atrakcija na jednom od najvrućih strip zglobova u gradu. Ne mogu reći da je loš iako, već do 2 mlade žene poput nas, rogoz je bio neodoljiv.

Tijekom godina Jake karijere skinula, Jake i Paige spustiti dolje plaćanje na kuću. Živio sam s njima za 2 godine. Paige i ja bih se izmjenjuju skrbi za Tylera, dok je drugi u klub.

Paige ubrzo rastao je dosta raskrivanje, odlučila je zatvoriti i staviti sebe vani za više legitiman posao. Zbog svog izgleda ona je dobila posao kao tajnica za liječnika na drugom kraju grada.

Ona je molila me da učine isto, smatra odvikavanje, ali sam nikada ne bi mogao to učiniti.

Da novac u raskrivanje je bio velik, ja napravio dvaput onoliko koliko Paige učinio, ali je više nego da je nalet obavljanja pred publikom. Paige nikada nije osjetio nalet, živio sam za to.

Ja zakoračili u vrućim tušem i ne izaći dok topla voda s odvodom izvan.

Stavio sam na crvenom svilenkastu odjeću. Ja staviti moje gaćice i grudnjak u korpa, sam je visio gore moj džemper i traperice, i poljubi Tyler goodnight.

Ja raspala na mom krevetu, umorna od dugog dana plesa. Ja polako drifted off to sleep.

Probudio sam se u jutro i pogledao na sat

10:30

Obično ne bi ni biti mišljenje okolo dobivanje gore za barem još jedan sat, ali ja sam znao da je to pokrenuti na doručak za Tylera.

Ušao sam u njegovu sobu.

Ja otrese svoje rame da ga pokušava ustati.

Onda sam se sjetila što uvijek koriste za rad.

Ja broje do tri i na tri sam podigao deka se od njega.

Kada sam se ovaj put sam bio u za iznenađenje.

Tyler je hard rock erekciju gurajući protiv njegove Pidžame hlače. Sam mislio to ja osobno, oh yeah to je o dobi od "jutra drva".

Tyler groaned kao što je groggily dobio, opet sam se pretvarao da ne primijetiti.

"Brush zube pospanac, doručak će biti spreman u 10." Rekao sam kako sam išao dole u kuhinju.

Dobio sam počeo na jaja za doručak.

On je došao dolje. "Kako želite da vam jaja Tyler?"

"Umućeno molim"

"Imaš ga šef." Ja našalio

"Haha hvala Auntie." Smijao nazad

Jaja su bili spremni, ja sam ih staviti na tanjur i služila je za Tylera. Ja savijena prema dolje kao što sam stavio tanjur na stolu.

"Here ya go kiddo." Rekao sam

On nije odgovorio nazad. Pogledao sam u njegove oči, oni su fiksirani na grudima. Pogledao sam prema dolje, nije ni čudo da je gleda! Moj haljinu imao iščašenje, razotkrivajući tako dubok rascjep da moje bradavice bile skoro prikazano!

Opet ja ne želim da ga zbunjuje, a ja polako ustao pravo i neusiljeno prilagođen moju haljinu. On popucali iz njegove trancea jer je počeo polako jesti.

Počela sam stroj za pranje posuđa. Moj um doista nije bio na sapunica ipak, to je bio samo na ono što se dogodila.

Došlo je bitka u meni

S jedne strane sam mislio da je u krivu, on ne bi trebao misliti njegova teta kao seksualno biće.S druge strane, znao sam da je potpuno prirodno za dječaka prolazi kroz pubertet provjeriti žene oko njega.

Ili način sam se nelagodno.

Barem mislim da sam bio neugodan

Možda neugodno, ili nervozan, ili možda malo uzbuđen.

Možda sam bio preko reagiranja, možda on nije bio kod mene gleda na sve, možda je jednostavno zonski out. Sam odlučio sam istražiti.

Nevoljko sam raskliman moja haljina opet. Sjedio sam na sjedalo pokraj Tyler. Ja zaglavi moja prsa van, otkrivajući svoju duboku rascjep. Pogledao sam ravno na moju ploču kao što sam počeo jesti. Od moje periferije sam mogao vidjeti Tyler.

On je definitivno bio posmatranje u grudima. Vilica je bio tako labav u njegov prst savjeta da sam mislio da će pasti u bilo koje vrijeme.

Ja bih ga pogledati, a on će vrlo brzo gledati u njegov tanjur dolje, ali kad sam počeo jesti da bi sigurno početi mene ček vanjska strana opet. Imao sam vidio sve što sam trebao vidjeti, ali nisam mogao dovesti sebe to škripac moj ogrtač.

O Bože šta nije u redu sa mnom. Ovo je moj 13 godina star nećak, a ja sam njegova teta, kakva je teta sama otkriva milom joj nećak?

Čekaj, to mora biti, jer mi je žao za njega, zar ne?

Mislim ovo klinac ide kroz pakao sa svojim roditeljem na razvod, kao što sam teta trebala ništa učiniti da se osjeća bolje.

Dobro, to je dobar razlog.

Zadovoljni s mojim rasuđivanje, nastavio sam igrati svoju igru.

Nakon što smo završili jesti sam ustao. Njegove oči uslijedila moja prsa. JA je uzeo moj tanjur, išao iza njega i naslonila se pokupiti naprijed njegov tanjur gore; grudima protiv pritisne glavu, jednom sam vidio njegov penis hard rock guranje protiv njegove hlače.

Ja očišćen kuhinji i onda je došao s idejom da će stvarno ga oraspoložiti.

"Ty idemo na kupanje izvan leđa hun. Baš kao što smo nekada. "Ja winked.

"Um yea siguran tete Carly! Povikne on, jasno uzbuđen.

"Ok cool ići dobiti promijenio i izaći tamo ću biti u malo."

JA je otišao gore stepenice i pogledala moj izbor bikinije. Pogledao sam za kostim koji će stvarno ga oraspoložiti.

Odlučio sam na odgovarajući bijeli one koja je bila posebno mala.


I slipped off moju haljinu i skliznuo na bikini thong. To zagrlila moj krug uporište savršeno, izvan svojih tkanina potonuća na malo preslatko moje obraze.

Ja zavezana moju bikini grudnjak, grudi moje gore guraju u još višu poziciju na mojim prsima.Bilo je očito premala kao tanki bijeli tkanina je naprezanje u pokušaju da pokriva moje krivulje.Ja obavila moje tijelo u ogledalu i volio ono što sam vidio. Sam vezan moje kose na kolač i napravio moj put leđa dolje.

Hodao sam se na mali bazen u mom dvorištu, to je bio oko metar dubine, Tyler pogleda gore i njegova čeljust odbačene. Moje grudi jiggled sa svakim korakom sam uzeo na bazen.

Ja skočio u bazen i doplivao na to Tyler.

Bio je bez riječi.

Sam razbio led

"Race vas do kraja i nazad."

"Tvoj na" odgovori on

"1,2,3 kreni!"

Mi trk, ja ga tući po armslength.

"Ha!" Nasmijao sam se: "Kako je to osjećati dobivanje tuku po svoj stari Auntie mladog čovjeka." Nasmijao sam se

"Oh shutup." Smijao

Ja sam malo pobjedu ples trljati svoje lice u njemu.

On nije se mnogo toga što je ošamario vodu slanja ogroman splash moj način.

"Heyyyy, sada ste u nevolji mladiću!" Nasmijao sam se

Ja dunked glavu u vodu. On je ustao i učini isto za mene. JA pokušao to radite da ga leđa, ali umjesto da se glasno smijali kao on me pokupio i mene pozabaviti u vodu.

Ona brzo pretvorila u podvodnom hrvanje utakmici koju je bio ljubazan. Ja mu blatobran zaigrano i pokušao plivanje daleko. On mi je u potjeru i golub na vrhu mene.

Mi smo išli podvodne ponovno.

Osjećala sam njegov tvrdi kurac u moje dupe između obraza. On je skliznula ruke gore moj želudac, ja zaigrano mu se borio. Njegove ruke pasu moje grudi. On se vratio u moje grudi pa ih mauled sa svojim rukama. On
ih protisnuti moj top. Pokušao sam okretanje daleko

Rip

Tako dugo za moje vrhu. To ostavio moje grudi, ali Tyler's ruka nije. On je nastavio cijeđenje mi sad goli grudi. Zaustavio sam, ne znajući što učiniti sam ostao potpuno miran dok je nastavio igrati sa mojim grudima.

To je bio takav nalet

Takva vreve, zaboravio da sam ja potreban za disanje.

Ja potiska moje tijelo prema gore, okuplja veliki dah zraka.

Tyler nije previše, sada gleda na moje mokro velike grudi.

Ja brzo stavi ruke na moja prsa, da se pretvara iznenađen da mi grudnjak nije bio na njima.

Došlo je do neugodne tišine dok je gledao u moje oči. Nadajući se da će doći do mene osjećam neke više, ali bojeći se da bi kritizirao.

Ja bljesnulo veliki osmijeh

"Ups!"

Osmijeh proširila preko svoje lice.

Onda reče: "erm, sorry about svoju top Auntie"

"O, da je u redu je dušo nesreće. Osim toga mislim da smo učinili dovoljno za plivanje dan. "

Vidio sam razočaranje preuzeti njegovo lice, pa sam nastavio

"Idem na posao na moj tan; mi treba netko losion do mojih leđa. Biste li bili zainteresirani? "I nasmijao

"Da siguran!" Uzviknuo je

Dobio sam iz bazena, držeći moje grudi pokriveni, ja sam legla na solarij na mom palubi licem prema dolje.

"Samo se širiti na leđa i rade svoj put prema dolje do moje noge."

On je bio presretan, on zgrabio losion i počeo ga trljanjem na moj gola leđa.

Što dobre tete sam, što moj nećak tako sretna.

On je polako izrađen njegov put prema dolje od mog ramena do mog donjeg dijela leđa. On je lagano stavio svoje ruke na moj magarac obrazima. Nisam objekt.

On je dobio hrabriji jer je počeo masirati losionom na moj magarac obraza; daringly grabbing pune pregršti magarca.

"Um Auntie, Mogu li erm, stavite Thong u svoj bum obraze, Bojim se vašeg guzica neće dobiti dobar ten."

"Sure hun" odgovorio sam

On je moj magarac obraze split apart, pazeći pritom da je potpuno moja bič obavijen.

On je nastavio trljati obrazima; stavljanjem na kilograma losion.

"Mislim da je dovoljno losion na moj gulanfer dragi."

"Oh um u pravu." Rekao je, snapping iz njegove transa.

On je preselio na mojim bedrima, rukama puzanje moj unutrašnji bedro. On nije smio doći na što je on ubrzo preselio dolje do moje teladi i završivši.

"Želiš li me to učiniti vaš ispred previše." Pitao željno

"Um nije Vam je dosta pomoći Ty, možete u glavu ja sam idući u dobiti sat prije sunca u radu."

On je brzo ušao u kuću.

Okrenuo sam se preko, nakon par minuta, samo da vidi Tyler viri kroz prozor. Sam se pretvarao da ne primijetiti, kao što sam zatvorene oči i stavi ruke iza glave, otkrivajući mom rodi mu grudi.

Ja zapravo dozed off za oko pola sata. Pogledao sam gore, Tyler je pažljivo promatranje i dalje, sada sa svojom digitalnom kamerom pri ruci.

Kada je primijetio da mi oči bile otvorene ubrzo ducked dolje. Ja sam ustala i krenuli unutra. JA je otišao u moju sobu i dobio spreman za rad, stavljanja na crne pushup grudnjak, crni remen i traperice i džemper. JA upakiran moj torba s tijesnim school girl odijelo, čizme i kožni. Rekao sam bok za Tylera, koji je sada praveći se da je gledanje tv cijelo vrijeme.

JA nikada stvarno je dobio u pleše taj dan. Mislim moje tijelo i potezi su bili tamo, koja je bila sve mi je trebalo napraviti dobru dana platiti, ali moj um je bio na Tyler.

Koliko dalje sam mogao uzeti to?

Htio sam ga uzeti dalje, puno dalje. I gospodar zna tako i učinio, ali teta mi je u glumi. To je bio ne odgovara. Igranje igara kao što je to s mojim 13 godina star nećak? Mislim ostavljajući ga vidjeti neke rascjep je jedna stvar, ali razotkrivajući grudima mu namjerno? Bila sam bolesna?

Te noći sam otišao kući i uzeo još jedan dugi vrući tuš. JA je otišao to korpa za baciti u moje donje rublje kad sam primijetio da mi se bič od jučer nije bio tamo.

Ja samo mogu misliti jednog objašnjenja.

Stavio sam na ogrtač i otišao do Tyler's room

Tyler sam pokucao na vrata.

"Tyler med vas tamo."

"Jedna sekunda Auntie." On je rekao

Čekao sam oko minutu prije nego što je odgovorio; ponovo njegova guzovi bili usplahiren.

"Možete li biti draga i izvaditi Ty smeće."

"Um yea sure." On je odgovorio

"Thank you."

On je ostavio.

Odlučio sam na istražuju njegovu sobu.

Pogledao sam na svoj krevet i pod pokriva; ništa.

Tada sam pogledao pod svoj krevet.

Bingo.

Tu je bio moj bič od jučer, namočen u Tyler's sperma.

Umjesto da se odbija, bio sam uzbuđen, više nego ikad. Ja ga sniffed, uzevši u aroma.

Čuo sam korake, a ja brzo bacili bič leđa i sjela na njegov krevet.

On je došao u sobu.

"Hej Ty, želim imati razgovor s tobom."

"Da siguran."


Zaustavio sam ga ja htjela da bude nervozan. On je mislio da je poprsje.

JA je uzeo drugačiji kut. Ja se koristi ovu priliku da je potrebno mnogo tetka nećak razgovor sa Tyler.

"Pa kako ste uzimajući stvari o svojim roditeljima."

On je mislio o tome

"Pa očito da sam prilično tužna. Ja vrsta osjećam kao da je moja krivnja. "

"Pa to je smiješno Tyler, istina je da vaša Majka i Otac baš kao i odrasli, osim ljudi, to nema nikakve veze s tobom, a zapravo ste jedna stvar koju su oboje međusobno vole." Ja uvjeravanja

On je još uvijek izgledalo vrsta down

"A znaš da bez obzira što se događa, možete doći do mene i ništa. Tako na neki način imate 3 roditeljima, to je puno bolje nego većina djece. "

On mi se nasmiješio

"Imam osjećaj da ne želim biti sama večeras, pa kako smo spavati zajedno djelovati kao stara vremena?"

"Naravno!" On namršti

Priviti sam blizu njemu, moja stražnjica bila trljanjem njegove prepone.

"Laku noć Tyler."

"Laku noć tete Carly."

Počeo sam lagano hrkanje, da se pretvara u dubok san.

Nakon otprilike 10 minuta je dao moje rame push

"Teta Carly, ti si budan."

Nisam odgovoriti

Nije trebalo dugo za njega da njegov potez. On počeškala struk stvaranje njegov put u moj želudac. On je klizila mi haljinu otvoren. On je počeo trljati moju goli trbuh. On je skliznuo mi haljinu dalje leđa.

Sam mogao osjetiti seksualnu energiju njiše od od njega. On je oprezno doveo svoju ruku gore moj želudac.

On je lagano pasu moje desne dojke i neka njegove ruke odmaraju na to.

On je dobio hrabriji jer je počeo lagano cijeđenje moje grudi.

Sam mogao čuti njega kako je on gumiran oplakivanje svoje Auntie's Big prsa.

Sa svojom lijevom rukom skliznuo mi haljinu iznad moj magarac.

To je bio samo kao hladni zrak hit rodi moja maca koju sam primjetio kako sam bio mokar.Nisam osjetio nalet kao što je ovaj u tako dugo.

I gurnuo u moja gola stražnjica David prepone; njegov tvrdi penis gura prema moj magarac obraz.

On moaned, na sve, ali 13 godina je sigurno nikada nije bila stimulirana kao što je ovaj prije nego.

Osjetio sam pokret kao što je skliznula svoje hlače i bokserice van, sada njegov goli kurac bio poking moj magarac obraz.

Sve dok je njegov cijeđenje moje desne dojke rastao više intenzivno. Morao sam učiniti sve što je u mojoj moći da bi od sebe oplakivanje.

On je prilagođen svoje pozicije, donosi njegovo tijelo bliže mom stražnje strane. Sam mogao osjetiti ga disanje na moj vrat. On je u aromom moje kose i moaned.

Ja snored malo glasnije, ohrabrujući ga da ide dalje.

On je stavio svoj kurac u moje dupe između obraza i pokrenuo niz moje zabadanje malo ispucati. Nigdje u blizini moj magarac rupa, ali ja pogodili u ovoj fazi trenja moje čvrsto uporište obrazima bilo dovoljno stimulacije za njega.

Ispada da je previše

Нема коментара:

Постави коментар