Servis za upoznavanje

понедељак, 8. фебруар 2010.

upoznavanje sa parovima

Sarah i ja se predaje na istoj srednjoj školi. Ona je samo par godina iz koledža i bio je poštovati moje dijeljenje mojih 27 godina iskustva. Mi smo otkrili da smo imali mnogo zajedničkog unatoč razlikama u našoj dobi i ubrzo su osobnih prijatelja, kao i profesionalni kolege.

Ja sam oženjen i Sarah je angažirana na sve, ali tip koji izgleda vrlo lijepo. Ja zavidjeli uzbuđenje joj mladihsek seksualni odnos, iako sam uživati predvidive udobnosti moga muža. Međutim, na 49, bio sam koketiranje s menopauza i Rick, moj suprug često .. dobro .. "nije bila na visini zadatka" što se tiče zabave je otišao spavaća soba. Sara mi je rekao dovoljno govori o njezinu odnosu s njom tip da sam znao da je seks bio često i vruća. Ah, mislio sam, da opet biti 25!Onda bih se smijati u sebi, znajući da nakon samo jedne noći sa svojim dečkom, ja bih hodati smiješno za tjedan dana! Bolje se držati moje staložen, predvidiv život.

Sarah voljela konje, a nakon puno nagovaranje, got me to ići jahanje s njom. Ja bih voziti neke tijekom fakultet i kao teen, ali nikada nije bio posve ugodno oko konja. No, Sarah je stručnost dao joj je uvjerenje kako je zarazna i ubrzo sam bio uživam, jahanje s njom duž gradskog parka u bremza staze.

Dan kada se to dogodilo Sarah i imao sam prešao na ergela sasvim načine izvan grada. Znala je vlasnik kroz njezin rođak. Sarah je rekao da će to biti veliko iskustvo za jahanje, jer je farma u susjedstvu kilometara staza koja vodi kroz područje divljih životinja.

Farmi sam bila lijepa i okolna sela bila divlja i slikovit. Vlasnici, stariji par, pozdravila nas je kao što smo izašli iz automobila. Oni su bili topli, prijateljski ljudi koji je rekao da smo imali mali mjesta.

Sarah odabrani naši konji i, uz malu pomoć od mene, dobio ih osamari i mi uskoro bili kasački off prema obližnjoj šumi. To je sve što joj je rekao da je i više ... jednostavno prekrasna. Mi pustiti konje ležerno ići duž široke staze na svojim vlastitim tempom kao što smo čavrljao. Mi kao da su prostor za sebe.

Sarah izgledalo u razigran raspoloženje. "Znati što sam par puta kao tinejdžerka?" pitala s paklen cerenje. I nasmijala se i potresla moje glave.

"Na moj ujak farmu, ja bih ići u ovoj šumi put vanjska strana leđa i razodjenuti i vožnja u gol!"ona giggled u memoriji.

Nasmijao sam se, "Nisi li boji se vidjeti?"

"Njegova farma je zaista maknuti", rekla je ona. "Ali, iskreno? ... Mislim da šanse da bude viđen bio je veliki dio uzbuđenje" Zastala je. "Koristi se za me uspaljen!" Onda joj lice crvenilo malo.Nasmijao sam se koliko je u njoj kao rumenilo na njoj priča.

"Previše loš nema dječaka okolo, ha?" I namršti.

Joj đavolski izgled vratio. "Oh, ja bih samo leći u travu i visokim ... dobro .. opustite za neko vrijeme!" Pogledao sam u nju, znajući kako je poseban tim trenucima zabranjeno je morao biti.

I sighed. "Nikad nisam imao živaca da ... to učiniti izvan" Gledala je u mene, iskreno iznenađen, "Never?" Ja drmati glavom, "Blame it on previše strogi odgoj."

Mi smo jahali zajedno u šutnji za vrijeme. Zaokruživanje krivulja na putu, došli smo u gaj borova.Sarah donio joj je konj to zaustavi i dismounted. "I'll be right back!" rekla je i nestala u evergreene. Sam preuzeo ona će odgovoriti na poziv prirode.

Bio sam diveći se stabla, kada je ona ponovno pojavila, govoreći: "Ah! To je bolje!" Kad sam se okrenuo pogled na nju, skoro sam pala od mog konja.

Sarah je nosio joj cipele i čarape ... i ništa drugo! Ona je tip vitak atletska tijela žene moje dobi bi za ubiti. Njezina omalen grudi joj sjede visoko na prsima, kapom s ružičastim bradavicama.Dok se kosa na glavi je bio lijep Auburn boje, obrubljen je uredno stidne dlake je definitivno crveno.

"Sarah!" I gasped. "Ti si luda!" Smijala se na ton učitelj u školi moj glas. Morao sam osmijeh previše.

"Hey dama", ona rugali. "Nemojte ga nokautirati 'dok vam ga pokušao!"

"Što?" Rekao sam sa pravi šok. "Uzmi moju odjeću? Nema šanse!" Ona je napet joj glavu na jednu stranu, grinning gore mi sa smion pogledati u oči. Našla sam uzimajući dolje od mog konja.

"Ovo je ludo!" JA je zadržao sam reći kako sam ponovno pratiti njezin put u borovima. Ali nešto o viđenje Sara odjeće leži u uredan hrpi u maloj čistini me malo opustiti. Počela sam svlačenje, isprva polako, ali onda brže, bojao bih izgubiti živaca. Konačno, ja porušene moje gacice s trzati te ih šutirali off. Ja zgazi natrag u moje cipele i otišao leđa to put, borova grane dira i miluje moje golo tijelo.

Ja sam malo kraće od Sarah i malo bucmast, ali ne i masnoća. Moje grudi, uvijek velika, imaju ballooned do 40DD kao što sam na težini. My hips su široke i sam mogao osjetiti moju opsežan stražnjice tresti kao što sam hodio. Što se između mojih nogu .. .. dobro svijetlo smeđa kosa ima više šuma nego grm.

Sarah se nasmijao kad sam izašao, govoreći: "Oooo.big boobies!" Nasmijao sam se malo.

"Jesmo li zapravo događa jahanje kao što je to?" Pitao sam nervozno.

"Apsolutno!" rekla je vedro, stavljajući jednom nogom u njoj uzengija i ljuljajući se preko drugih konja. JA je uhvaćen jedan brz pogled na prorez između nogu. "Mi ćemo ići samo malo načina, a zatim se vratiti ovdje," rekla je obećao.

Nešto preko volje, ja montira svoju konj, ne stvarno pripremljene za osjećaj. "Oh moj!" Rekao sam tiho. Sarah se nasmijao i rekao: "Trebao sam vas upozorio je. Sedlo udarajući klitoris prvi put može biti šok." Ja blushed i kimnula. To je sigurno!

Nije trebalo dugo za mene da početi osjećaj pustolovina od njega. Počeo sam uživati osjećaj toplog sunca dolazi kroz stabla grane. Naravno, stalan ritam vožnje napravio sedlo utrljati leđa i naprijed na moj otvoriti prepone. Bio sam malo zbunjen. Moj zidati bradavice mogu biti krivi na hladan zrak, ali sam se bojao vlagu, na moje sjedalo je postao očigledan. Ukrao sam postrance pogled na Sarah i vidio da je donja polovica njezina grm izgledao malo mutan. Bio sam prilično siguran joj bradavice su uspravno previše.

Gledala je u mene, nasmijana tiho. "Pa, mislim da bi trebao svaki naći privatno mjesto" Znao sam što je značilo i kimnula.

Trebali smo čuli njih dolazi. Možda smo bili izgubljeni u vlastitim mislima ili možda samo ih je imala značajan stabljika vještine, ali iznenada, tamo su bili: pet muškaraca, nošenje sačmarice stoji na putu grinning kod nas. Naš prvi instinkt bio je da okrenuti konja i trčanje, ali očito vođa grupe je nejasan gestu sa svojim guna nas uvjerio da trčanje nije dobra ideja.

"Vi žene sići s njih konja", vođa drawled. Mi smo učinili, svaki od nas s rukom preko naše bradavice i predati naše grma.

Ljudi su bili scruffy izgleda hrpa, odjevene u denims u različitim stupnjevima nečisti. Vođa išao bliže, a mi oboje podupirač gore malo. "Ne treba sramiti, dame!" on namršti, s duhanom bojeno zubima. "No, y'all ne bi trebali ići Ridin 'oko nekked. Y'all mogu prehladiti!" Drugih ljudi pronašao ovaj smiješan.

"Look," rekao sam onim što sam se nadao zvučali poput povjerenja, "Vi ste imali svoju zabavu! Sad hajdemo!"

"Sheeet!" on se nasmijao. "Mi se zapravo nije ni vidio ya yet. Zašto ne ispadne im ruke?"

Nakon nekoliko trenutaka, Sarah i ja u skladu, ispuštajući naše ruke na našu stranu. "To je bolje!" on leered. Drugima se preselio bliže, craning za bolji pogled na nas.

Sarah je drhtanje više nego što sam bio. "Molim!" rekla je, uz suze, "Hajdemo! Mi-we're nastavnici .. nećemo nikome reći."

"Profesori, ha?" On se nasmijao, ali je zloba narasla u očima. Pogrešna stvar za reći! Sam mislio to ja osobno. "Pa, dobro", rekao je, više ne nasmijana, "Možda možete naučiti nas somethin '.. ha?" On je iznenada uhvatio oba Sarah ruke i njezin bacili na tlo uz stazu.

Brzina s kojom se dogodilo je zastrašujući. U sekundi, Sara je bila na leđa i on je na vrhu joj, hlače dolje samo dovoljno daleko da bez njegova prilično velikim penisom. U očima joj je širok sa strahom jer je to vidjela i počela se reći nešto kao što je brutalno je penetrirala, zakopavanja cijelom dužinom svoje vratilo u njoj maca. Od gdje sam stajala, mogla sam vidjeti njegov ogroman pritisak orgulje u njoj. Njen vrisak odjeka u drveću. Njegov hips počeo lupanje gore i dolje, svaki potisak prisiljavajući oplakivanje cviliti od Sarah.

Drugih ljudi preselili još bliže, promatrajući ga silovanje Sarah i ovacija na njega. "Ram da kuja, Billy! Hajde sada!"

Zatim, uz nekoliko grunts, završio je s njom, grubo yanking se njegov penis i dobivanje na noge.Rijeka bijele ran down Sarina prepone. Sjećam se nadajući se da je bila na pilule. Ona je počeo da se na noge, a drugi od ljudi pounced na nju, krut kurac u ruci. "Oh Bože! Please! Ne!" ona je molila, a zatim još jedan brutalan penetracija i drugi vrisak.

Jedan od drugih ljudi hodao do mene i počeo grubo milovanje moje grudi. I stade i reče ništa.Još me uhvatio među noge, primjećujući "Dlakav kuja, zar ne?" Groping postao više ljut, jer je guraju prsti gore moja maca i magarac. Bilo je gotovo olakšanje kad sam bio dolje bacili pored Sarah za moj red na što su je silovali.

Moj prvi napadač je bio mlad i željan, nestrpljiv, tako da je počeo spurting gotovo trenutku on gurnuo svoj kurac u mene. On je zadržao za ispumpavanje, a ionako, očigledno ne želeći svojim prijateljima da zna da bih došao tako brzo.

Grogi, Pogledao sam tamo kod Sara, koji je ležao mirno sada, što su je silovali za treći, četvrti ..?, Vrijeme

Netko veoma brzo poprimala mladi momak je mjesto, nakon što je dobio od mene i uzela svoje vrijeme mi je pumpanje. Možda su Billy, vođa .. bio sam na početku izgubiti trag o tome tko je ono što radiš. Ja sam radio mi bokovi malo, pokušava ga dobiti do kraja prije, ali on je to kao uzbuđenja i cackled, "She's likin 'sada!" Čuo sam jedan od reći, "fuckin 'drolja! She's got vjenčani prsten na!"

Htio sam im reći da se Rick je bio jedini čovjek koji mi je ikada imao, ali sam znao da je besmisleno. I ja sam počeo misliti oni bili u pravu .. bili smo fuckin 'kurvice. Vidio sam Sarina bokovi početi diže i pada u brzom, namjeran način. Gledajući joj lice, vidio sam joj bulji u mene wide-eyed, lica zajapuren.

"I'm so sorry!" ona sobbed. "Ne mogu si pomoći .. ne mogu!" Ona gasped i groaned kao orgazam je preuzelo ju, još dok je plakala jer joj sramote. Osjećao sam se na taj način žalostan za nju i znala svoje tijelo će uskoro izdati mene previše.

Čudnovato dovoljno, nisam došao dok je neko guranje njegov penis u usta nakon što je završio posljednji dečko mi jebeni. Morao sam da zgrabite moje maca s obje ruke, nala `u smijeh od ljudi i dalje komentirati o tome što sam bila kurva. Ali ja više ne zbrinut i isisan kurac u mojim ustima i masturbated.

Konačno, bio sam u mogućnosti to sjediti uspravno. Sara je bila na koljenima pred jednim od muškaraca, glavu bobbing kako ga ona uprskala. On je ošamario, a ona pala na njoj strani. "To je dovoljno, bitch!". Svi oni su došli onoliko koliko su mogli. Nakon što Sara sisanje mu je samo da ponize joj što je više moguće.

Mi smo bili izvukao na naše noge i ruke bile vezane iza naših leđa. Upravo sam znao da smo bili oko se išli van u šumu i pucao. Obličje leđa sad, skoro sam želim da su to učinili.

Mi smo bili uzeti u šumi na čistini sa masivnim pali prijaviti preko njega. Mi smo bili prisiljeni da se savijati prema naprijed preko njega. Grogi kao što smo bili, nismo mogli shvatiti što više oni eventualno mogu učiniti za nas. Čuo sam da naši konji odgojeni.

Sarah figured it out prvo, oči izbočen u strahu. "OH NE! O Bože! NE DA!"

"Što?" Pitao sam, "Što je to?" Gledala me, wild-eyed. "Konji! Konji su oba mužjaka! Oni će pustiti konje nas zajebavati!"

Harsh smijeh od iza nas. "Smart dama!" Billy smijao.

Čuo sam ih soothingly razgovarati s konjima jer ih masturbated na spremnosti.

Klada smo bili na bio tako masivan da konji su bili u mogućnosti da biste dobili njihov pred hooves se na to samo ispred Sarah i mene. To je, naravno, staviti životinja u savršenom položaju iznad nas za ono što ljudi imali na umu.

Sarah zadržao vrištanje i prosjačenja, ali nisam se oduprijeti sve dok nisam osjetila nešto toplo biće ogromne i pokazali protiv moje prepone. "Vi ćete nas ubiti!" Vrisnula sam i bio odgovori smijeha. To je bila ideja naravno, konji će nas jebati do smrti.

Sarina konj ušao joj prvi. Ona neka se derati da nije zvuk ljudskog što uistinu masivne konj pijetao skliznula u njoj. Ona farted i sam je čula peeing on leaf pokriveno šumom kat.

Kao što je već ušle sam, bio sam čak i manje osjetljive. Bujica piškiti otišao niz moje noge i onda sam govno, turds pada na lišće. Muškarci razveselila.

Vjerujem da je jedina stvar koja nas je spasio je da konji kao da znaju da ne gurati cijelom dužinom u nas. I dalje. oba od nas je 12 do 14 palaca debljine penisa nevjerojatno.

Oba Sarah i ja povremeno se onesvijestila. Iznenada smo primijetili da su otišli ljudi. Pogledao sam tamo kod Sara, redovito kao dahtanje konja se bockati 'hit dna' i zabili protiv moje maternice. "Sarah .. koliko .. koliko dugo se konj se .. do .. do kraja?"

Ona drmati glavom, dahtanje previše. "II Ne znam! I.. .. Nikada nikada nije imao ništa slično!"Onda odjednom, ona bacili joj glavu natrag, zapomaganje "Ahhhhhhh! .. Ohhhhh .. ohhhhh sranje! O, sranje!". Njeno tijelo drmati tako teško, mislio sam da je ona ima grč, ali ubrzo sam shvatio što se događa: Ona dolazi. Zatim je visio šantavo na zapisnik, očito u nesvijesti. Ona nije ni reagirala na brži thrusts konj je iznenada odluka. Vrlo vlažne zvuk dolazi iz među njezine noge i začujem buku kaplje. Životinja je bila ejakulacije unutar nje.

Užasan znanje što se događa u Sara me šokiralo u čudan, divlji orgazam. Ja u grču i uvijena na masivnim probadanja koja mi je zabio, proklinjanja i oplakivanje. Moj užad došao labavo, ali sam nije pokušao da pobjegne. "Fuck me prokleta IT!" Vrisnula sam. "CUM IN ME! PASMINI ME!"Kao da je razumio, konj oživi svoje humping. On je došao, tako da je zapravo teško ozlijeđen.Bio sam odmah napuni konj sperme i osjetio da se pumpa iz mene njegov penis. Tople rijeke razlijeva niz unutrašnjost moje noge.

Mora da sam se onesvijestila previše jer sam odjednom svjesna leži na zemlji pored zapisnik, u blizini, Sarah je bio težak da biste dobili na noge, svaki pokret stvaranje još driblati bijelog dolaze iz među njezine noge. Njezina užad je došao previše off. Pogledao sam dolje i vidjela da moja pička je sada ovalni, otvaranje protezala do te mjere da bih mogao staviti tri prsta u meni bez dodira strane moje vagine. Moj klitoris je nabujala do pola veličine moj palac .. ja nikada ne bih ga vidio tako veliku. Kao što je Sara stajao, naslonjen na zapisnik, vidio sam da su joj ženski dijelovi su bili u puno istom stanju. Njen klitoris obješen između nogu kao mali penis.

Počeo sam da stoji, onda je shvatio da čučavac za odvod moja maca je bila bolja ideja. Sarah squatted previše, meni okrenut. Nije bilo stid ... ne više. Stalni dotok ponestalo obje naše cunts, formiranje bazeni između naših nogu.

Sarah pogledala u mene, lice joj sada mirno dok je mirno rekao: "Mi ne možemo nikome reći što se dogodilo ovdje."

Počela sam objekt, ali tada shvatila ona je u pravu. I sighed, "Mi bih priznati da smo postali potpuno kurvice. Oba od nas čak i dok je došla počinjenja bestijalnost."

Sarah je ustao, dajući joj kukovi tresti da biste dobili osloboditi od posljednjih curiti iz među njezine noge. Smiješila se tiredly, "Možda kada mi je maca oporavi, ja ću se vratiti ovdje."

Mislio sam da je ono što ljudi učinio. Onoga što je učinio konja. Tada sam pomislio Ricka u krevetu, kako bi on bio u posljednjih nekoliko godina. I nodded. "Mislim da ću se vratiti s tobom."

Нема коментара:

Постави коментар