Servis za upoznavanje

уторак, 23. фебруар 2010.

nastrana mastanja

Trajekt trebao je ploviti netom prije ponoći. Dok smo se čeka da voziti našim iznajmiti automobil na brod, moja supruga i ja sjedili u taverni kucanje leđa Metaxa grčka rakija. Uz put da smo morali spremiti auto i našao sam salon je bio polomljen. Erotsko mastanje,Susan, moja lijepa ali bezobzirno supruga, imao je konzumirati dovoljno grčka rakija da se osjećaju horny, pa ona mi je rekla da biste dobili novu rundu pića, a zatim pronaći negdje mirno za nas zajebavati.

Sam bio u vožnji po cijeli dan i jako potreban nekoliko sati sna, pa sam joj rekla da biste dobili svoj piće kao što sam bio idući u legao na dugo sjedalo i imati nap. Sjećam joj naredio drugom rakijom u baru i onda gledajući joj govori pet mladi grčki dečki, koji su igraće karte.

Moram imati dozed off za oko dvadeset minuta, a probudi se pronaći moju ženu i tri kartice igrača nedostaje, ostavljajući ostale dvije momci i dalje listiće. Oni su mi rekli da su njihovi prijatelji bili su prikazuje moja supruga oko broda, te objasnio da su oni bili članovi pet tim nogomet, koji su išli na kopno igrati u natjecanju.Dildo u guzi, Bio sam do sada, duboko zabrinut, jer sam znao što moja supruga je kao kad je imala piće, osobito kad je u društvu od tri dobro izgleda, mlada nogometaša.

JA traženje svugdje na otvorenom palubu bez ikakvog uspjeha, kada sam odjednom čula smijeh dolazi iz područja koje je izvan granica igrališta za putnike. Popeo sam se ljestvama i našao sam stoje u mraku području, gleda dolje na moj supruga i troje mladenački poklonika.

Sjedila je na otok za spasavanje i bio je okružen morem lutanja ruke. Ruke koje su unbuttoning joj košulju i osjećaj joj noge iznad njezine kratke suknje. Smijeh potom zaustavljen kada je tiho pitao dečke da se zaustavi, ali je njen glas zvučalo kao plomba bila posljednja stvar da je ona zapravo htjela dečki učiniti.Duboko nabijanje.

Susan je velika potražnja žena koja se pretvara muške glave gdje ona odlazi, zbog svoje crvene kose, noge koje idu na zauvijek i par velikih prirodnih tits koje su postale muškarci oči zalijepljen na. Unatoč pomalo neodlučno prosvjede tri nogometaša nastavak uklanjanja joj košulju i suknju, ostavljajući joj gol pored nje grudnjak, gaćice i pete.

Njezina napadači unclipped joj grudnjak, i kad je pokušala zaustaviti joj boobs biti prikazana, oni se zbunjeno joj država da zgrabite pojas svoje sićušne crvene gaćice i praktički ih otkinuti joj. Oni položi leđima na splav za spašavanje sada, jedan tip održan rukama iznad glave, dok drugi proširila svoje noge širok. Iako je još uvijek je govorio: ne, prste da joj maca provalila su dolazile iz jako mokro, činjenica da nije izgubila na tri mlade ljude.Davljenje za vreme seksa.

Mislim da je shvatio da je bio idući u dobiti bandu zalupila sada, a pojavili su pozdravili situaciju. Samo šumovi da je odluka bila mala jecaje, kao i Grci su se okreće sisa joj tits i ukazivanje joj maca. Znam da sam trebao stati na kraj i onda ga tamo, ali ja sam se toliko uspaljen da sam samo stajala tamo u tami i neka događanja odvijaju.

Bez ikakvog upozorenja, jedan od Grka zakoračili naprijed i zabode mu značajan pijetao u nju. Ona je počeo izrađivati dahtanje zvuci malo svaki put kad je potisak na nju, ali joj mogućnost da se šumovi zaustavio kada drugi tip održan joj nos dok ona otvori usta da disati. On je potom gurnuo svoj uspravljeni oružje između njenih usana, ona je uzimanje cocks na oba kraja sada, kao da je ona rođena za to. Nakon desetak minuta solid shagging momak istražujući njezin trzaj isprazni njegov penis duboko u njoj maca, a nakon nekoliko minuta kasnije, njegov prijatelj koji je upravo bio primio najbolje popušiti njegova života.

Posljednji nogometni igrač ležao na leđima sa svojim uspravan penis pokazuju skywards, Sue je spušten prema dolje, tako da joj noge mu straddled, a njegov čeka orgulje je zahvatio njezin Red Hot vaginu. Bilo je očito da nitko nije bio njezin prisiljavanje, jer ona skup o njemu jahanje kao pobjednik Grand National.

Prvi tip se iskoristiti Moja čari onda odlazio i vraćao se sa preostale dvije dečki koji su bili listiće. Jedan od njih je kleknula iza nje i nakon lubing magarca s nekim od jism da je curi iz njezina pička, zgrabio njezin struk i umočen njegov penis između magarca obraze.

Moja žena nije bila sretna u ovom dvostrukom navalom, iako moram reći da ovo nije prvi put da joj dno je bio domaćin svinjetina mač. Obojica su bili cocks pistoning u njezinu unisono, kao što neki moćan stroj. Na kraju oba dečki spurted vruća sperma duboko u nju i jedini dečko ne da ju zgazi jebeno naprijed.

On joj je na ruke i koljena. Drugi ljudi smijali naglas, jer je bio blagoslovljen sa zaista odlično penis, koja se protezala Susan je dobro iskorišten ljubav tunel do granica. Ne samo da je bio ogroman, ali je imao dosta veliku izdržljivost i činilo se da se zauvijek za njega doći do orgazma, sa svojim pijetao zakopani duboko unutar nje.

Znam da je to strašna stvar za priznati, ali gledajući moja supruga uzimajući sve to abuse me je dobio tako da sam izašao u grču moj penis, koji su izbili u rekordnom vremenu.

Nogometaši pogleda gore i vidio, u daljini, luka svjetla Killini, naše odredište na grčkom kopnu. Oni su tada predao natrag Sue's odjeću, osim njezine gaćice, koji su se pojavili imati pp od GO kojega nema. Nakon što su otišli, moj dragi počeo na sebi haljinu.

Sam brzo ostavio moje tajne vidikovac i vratio se u dnevni boravak, tako da sam mogao pretvarati da ste spavali pravo kroz moje žene avantura. Trebalo joj je gotovo dvadeset minuta da sama očistiti prije nego što je došao leđa to navodno me probuditi.

Kao što je trajekt uplovio u luku Killini, jedan od ostalih putnika istakao prema gore. Tu leti iz masthead, samo ispod grčka pomorska zastava, bile Susan je malo crvene gaćice.

Нема коментара:

Постави коментар