Servis za upoznavanje

понедељак, 15. фебруар 2010.

druzenje sa nezasitom

Ja se zabi u moje sjedalo u avionu s mješavinom reljefa i užas, kao i drago jer sam se sjedio negdje udobnije nego komad poda Ja bih bio taborovaše se na za posljednjih 6 sati, trener sjedište ovog aviona nije idući u biti puno udobnije nakon što bih bio u njoj za 10 sati bilo. Sam prešao moje prste i nada da druga dva mjesta pored mene, ne bi bio ispunjen bilo previše neugodno.

I zaposleni prinošenjem sam se nastanio u, raspakirate moj mp3 player i knjiga, klizne iz moje čizme i ostavljajući promjena odjeće i bistabile lako dostupna. Ja bih bio živi u cargo hlače i čizme za rad mjeseci unatoč opresivne vrućine, to je pretežno arapski području. Kao žena radi u muslimanske zemlje, to je rizično hodati okolo sa čak golim rukama izložena. Ali sada, kada sam bio na avion, ovlašteni da se poduzetnici i zaposlenici nazad od države, što sam namjeravao biti dobivanje udoban za duga leta. Kratka zaobiđe, curve-hugging pamuk jersey haljina koju sam imala često se koristi kao plaža prikriti bi se obukao minuta postigli smo krstarenje visine, i ja planirao da živi u mom bistabile za potpunost mog odmora.

Gledam gore pronaći većinu ugodno iznenađenje svih opterećenja svoje nositi na pretek u smeće. Leptiri se iznenada pojavio u moj želudac kao što sam priznata najatraktivnije lice bih vidio jer sam ostavio dobar stari SAD-a, dođe da mislim o tome, to je vjerojatno najviše zgodan lice sam ikada vidio. Bio je, bio sam siguran, izlaz iz moje lige, pa sam je pokušao ne boraviti na njemu u našim prethodnim sastancima. Visok crn i zgodan nije obično moj tip, ja obično prema pravedniji surfer boy vrste, ali od trenutka kada sam legao na njega oči, znala sam da ono što je bila razlika. U 25, ja još uvijek bio toying s "dječaci". Jake Mayer ne bi mogao zamijeniti za dječaka. On je definitivno stariji nego što sam bio, sredinom tridesetih godina, ja pogađate, a njegovo lice je imao sva obilježja klasičan dobar izgled, jaka čeljust, sexily stubbled s jednog ili dva dana rasta, koje nisam vidio na njemu ranije dok je bio rad. Tamna kosa, trenutno razbarušen sa gelom, ali što ja sumnja bi bilo vrlo mekan, široko zarazna osmijeh sa savršeno ravnim zubima, savršeno ravan nos i tamne oči blještao kad je nasmijala (i napravio mi srce preskočiti tući povodom da Ja bih ga vidio gledajući me sa intenzitetom). Naravno, imao sam bio nastava kratko klasa na njegov odjel u to vrijeme, on nije bio u glavnoj ulozi u mene, on je bio samo plaćati pozornost na razred, ja sam rekao. Ipak, ne bih mogao pomoći imaging što bradu bi se osjećati kao protiv moje obraz, ili kako mekana koža na vratu će biti ako sam ja sahranio moje lice tamo, malo sadnje vlažne poljupce, udišući miris od njega.

On latched grafoskop kanta, pokušao sam potražiti što se preselio u sjedalo, praveći se nisam ga primjetio tamo. "Oh, hej Mayer rekao sam, pokušavajući se povremeni zvuk. "Dom za odmor, ili je vaš ugovor gore?".

On chuckled, naslonjen na pretek looking down at me. "Prije svega, kao što smo mi više nema na tvrtka vremenu, tvoj idući u morati zvati me Jake, inače ću se naći negdje da sjedi", kazao zadirkivali. On se pretvarao da čekati da mi se dogovoriti prije nego je preselio u da uzme mjesto. Osjećao sam se moje lice topline za trenutak i nadao sam se ne tako transparentno kao što sam osjećala, ali sam igrao se sa dobrodušan sporazum. "Ok, ok ..." sam pristala ", a vi ćete me zvati ..."

"Rachael", prekinuo. Naguziti,Ja namršti i šire, bez obzira na mene, ali moje srce thudded kao bubanj.Bio sam iznenađen je znao, ili pamti moje ime. Svatko je otišao na posao po prezimenu, a samo sam je radila u svom području nekoliko puta. Jedini razlog zbog kojeg sam znao njegovo ime je činjenica da je bio tako prokleto lijepa.

Mi čavrljao za sljedeća dva sata kao avion završen ukrcaj i smo čekali na pisti za ono što se činilo kao vječnost. Konačno smo dobili u zrak. On je igrao jako cool, prikazano više nego samo povremeni interes, ali bez otvoreno udaranje na mene. Sam pokušao učiniti isto, ali bio sam siguran da sam izgledao kao tinejdžerici ogling joj Heartthrob. On je bio samo se lijepo za mene, ja sam rekao. On je imao godina više iskustva nego sam na poslu, a on je vjerojatno vidio mene kao ambiciozan početnik koji je potreban mentorstva, to je sve. Sada i onda bih uhvatiti dašak njegova Kölnu i miris od njega, samo zadirkivanje, prolazan dah, a ja bih se oduprijeti potrebu da pokapaju svoje lice u prsa i zasititi moje osjetila miris od njega, imaging prsa kako bi osjetiti kroz njegova košulja, izvjedljiv ako hard oticati njegov penis bi lupanje protiv mene kroz svoje hlače ako sam sjedio u svom krilu.

Ja potresao moju glavu i ja okupila, naglo svjestan napetosti u mom tijelu, te je vlaga u moje gaćice. Morao sam ga zajedno. Odlučio sam da je vrijeme da se mijenja, i ja uhvatio moju torbu i napravio moj put up prolaz. Stjuardese su na prednje i piće košaricu, i htjela sam dobiti udoban prije pića i tablice police postao prepreka. U kupaonici, brzo sam promijenio iz mojih teških hlače i čizme. Ja freshened kao najbolji sam mogao, pranje moje lice, četkanje kose i zuba, čak i prskanje na malo parfem od sićušnih bocu u mom wc komplet. Imao sam ga mislio glup kad sam ga upakiran, ali je sada iznenada vrlo rado sam ga imao. Ja ocjenjivali sebe u ogledalo i shvatio da mi grudnjak trake ne bi sakrili ispod haljina naramenice, i pokazao je pod oružjem, a bila je vidljiva u leđa. Oh well. Grudnjak će morati otići, mislio sam da uz malo smijati, i shimmed iz nje. Smatrao sam moje vlažne gaćice, i odlučio bič bih bačen u dnu torba će ostaviti manje panty lines. Kao što sam izvukao čiste gaćice na sam klizila neki prst na moja maca, razmišljajući o napetosti i vlaga koja je zgrada samo iz sjedećeg tako blizu njemu, govori. Ne kaplje mokri, ali još jednom moj prst skliznuo među moje usne sam našao ulaz toplo i skliske, a moj klitoris je molio da se masira. I sighed, stavljanje jedne noge gore na greben gdje WC sjedalo sjedio i nasloni leđa na zid, I moaned tiho, a zaokružena moj klitoris s prstom, reveling u osjećaju za njega, i znao mi je trebalo više. I slid prst natrag u moje maca, dostigavši za moj g-spot. Bog sam poželio sam imao moj vibrator sa mnom.

"Bing Bing!" svjetlo pojavili na malo u toalet. "Bing Bing!". Ja groaned, pojas je znak na, a kapetan je na pretek, komentirajući turbulencije, ne bi mi svi vratite se na naš mjesta i osigurati naš pojaseve? I grabbed moju torbu i nevoljko je napravio moj put natrag u moje sjedalo, polizi me pauziranje da zgrabite i dodatni pokrivač i jastuk isključen prazan sjedalo. Jake Zaustavio film je promatranje na njegov laptop i neka mi skliznula natrag u moje sjedalo do prozora. Treće mjesto u našem nizu na sreću je ostao prazan, a avion je tek oko pola puna.

Našao sam piti me čeka na moju ladicu, i prije nego što sam mogla pitati, Jake je rekao: "Rum i koksa. To se činilo kao sigurna oklada, a ako to ne želite, ja ću to piti on namršti.

"Odličan izbor", potvrdio je sam, a mi smo nazdravili, on mi je ponudio drugi set slušalica, i ja se pridružio film je bio promatranje, iako nisam mogao reći o čemu se radi. To se definitivno nalazi nekoliko automobilskih potjera, nekoliko velikih eksplozija, te nekoliko vrlo, vrlo pun pare seks scene, koje samo pojačavaju bol u mojim maca, koja je sada lupanje u redovitim intervalima. Polovičan putem, nakon što je treći put bih morao protežu moj vrat iz kuta smiješan sam sjedio na, on je zaustavljen film ponovo, snagging svježe napitke od stjuardese, a repozicionirani laptop na pladanj ispred mene. Okrenuo se malo bočni u svom sjedištu i ja učinio isto, ne sasvim leđa naslonjena na njega, ali definitivno nešto dira. On je pjegavi moje guska bumps, ili možda moj hard rock bradavice, poking kroz moju haljinu, i pomogao razmjestiti deka iznad mene. On je obavijen deka oko mene kao da je to bila jedna od onih stvari ti si sa suradnika svaki dan, a ja ležerno nasloni leđa na njega, odmarajući glavu od ramena. Nisam bio siguran što je više čudno, činjenica da sam bio u snuggling kolega nikada nisam govorio na osobnoj razini prije i danas, ili činjenica da to svi osjećali kao najprirodnije stvari na svijetu, osim želja za klizanje moje ruke između mojih nogu pod pokrivač i završiti ono što bih počeo u kupaonicu. To misli se vratio da me opet za vrijeme jednog od scene seksa, i ja shivered malen kao moja maca throbbed čeznutljivo.

Potezanje slušalice iz jednog od mojih ušiju, on je mrmljao, "Cold?".

"Oh, nije uopće" odgovorio sam, razmišljajući o topline između mojih nogu. On je pratiti prst uz moju ruku, što je izazvalo još jedan trag guska bumps cijelu stranu moje tijelo i ja osjećala moje bradavice ugovora gotovo bolno. On se osjećao kao da mu je to cijeđenje. Smijao tiho, zamjena slušalica u uho. On je skliznula jednu ruku iza mene, na mojim ramenima, tako da sam sada u potpunosti reclined protiv njegova prsa, a oboje smo se pretvarao da gledati film. Njegovo lice odmarao protiv strani glave, a ja mogla osjetiti njegov dah na mom uhu. Dva bi mogao igrati na ovoj igri, mislio sam, i neka moje ruke skliznuti na odmor na koljeno. On je diskretno tugged deka na njegov krug, kao i svoju ruku počeo crtanje nezaposlen malo krugovi kroz njegove hlače.

Osjećala sam njegovu drugu ruku klizanje okolo ispred mog struka. Nacrtao sam malo dah, čekajući da ga preseliti, ali on nije. On je samo ondje ga ostavio na moj trbuh, samo pod mojim grudima. Nakon nekoliko minuta ovog mučenja, on je skliznuo u slušalici iz moje uho protiv.Izdrkaj mi Ovaj put je neka mu usne na mom uhu zadržavaju za nekoliko trenutaka, njegov dah golicanje moje uho i vrat, prije nego što se tiho reče: "Hoćeš li požuriti i završiti da piju, tako da mogu uzeti prednost od vas?".

I moja ruka klizila sve do svoje bedro dok sam našao oticati u njegove hlače, a ogrebotine na moje nokte teasingly uz tkaninu, samo dovoljno teško da sam bio siguran da će to osjetiti, i okrenuo leđa i prošapta: "O, tvoj neće trebati ostatak koji piju za to ". I moje ruke stegnute oko njegov penis kako sam najbolje mogao i stiješnjen, drži pritisak tamo kao što sam ga čuo jecaj i osjetio njegov penis lupanje protiv moje ruke.

"Bolje da se ne da ... i da ste magarca od tvoje su me muče tjednima kao što je to".

Pogledao sam ga da li kutu moje oči u nevjerici.

"Što ???", on je nastavio:" To je istina! Gledaj, ja nikada ne cijeniti lijepo magarca, ali otkad smo imali zadatak da zajedno ", rekao je trailed off. Nemam pojma ja bih ostavio bilo kakav dojam na njega na sve, te sam nastavio gledati nepovjerljiv. "Nekoliko puta smo radili zajedno, dobro, vas ostavio dojam prilično, osobno i profesionalno", opet je zastao. "Ti stvarno imaš svoje govno zajedno, i da je OGROMAN uključivanje ..."

On je stisnuo moje bradavice, isprva nježno, praćenje krug oko jednog, a zatim ostale pod pokrivač. Okrenuo sam se gore moj pozornost na njegov penis, iako sam bio svjestan da se od načina na koji su sjedili, ovo je bio daleko riskier potez, a manje diskretni. U ovom trenutku on je stegnut moje bradavice teško. "Naughty! You naughty girl! Sam ti rekao da to ne da", on je zadirkivali u moje uho. Mislim da je bio najviše zabrinut kako kaša više vidljivo moje milovanje njegove prepone bio bi drugi putnici, ali bio sam osjećaj malo nerazborit i obavlja.

On je pao oko ruku mojih leđa dolje pod pokrivač i stisnut moje ostale tvrde bradavice, kao i ja skoro gasped naglas. "Vidio sam ono što vas je donio na čitanje na avion ..." moje lice grijan opet. Jedan od Trnoružica knjige ... a ne djecu vrste. Ti "kao što to?" I nodded, lagano. "Vi htjeli biti dominira? Želite biti netko je mali kućni ljubimac? Njihov seksualni rob?" Sam oklijevala.Nisam ga dobro znaju, a ja sam znao da je bio vrlo širok kontinuum seksualne prakse vani, bio sam treading na opasno tlo. On je olakšalo malo off senzorom moje oklijevanje, a manje ozbiljno rekao: "Ili vam se baš kao i svi da je seksualna napetost? Mučenja u nedostatku to sperma, i osjećaj kao da je zadirkivali da pol do smrti?". I opet kimnula, "Da", sam disao, olakšanje da je shvatio. On je napravio odobravanju zvuk u uho i nježno nibbled sa svojim usnama.

On je skliznuo s jedne strane prema dolje u moju haljinu iz vrha, i izvukao mi iz grudi pod tankom stretchy pamuk, tek skriven od deka. S druge strane klizila niz moj trbuh, zaustavivši se čaša meke mjesto samo na moje stidne kosti u dlan svoje ruke, vrhovi prstiju pokazuju prema dolje, samo pokriva tijelo preko mog klitoris. On pritisne rukom čvrsto protiv mene, a održao ga tamo, dok mu je s druge strane igra s mojim izložena dojke. Moj disanje rasli brže i sam preselio moje kukove malo, pod ruku, potajno prosjačenje svoje prste da se presele ... on je tako blizu. Toplina njegove ruke, pritisak koji je tako blizu da moj klitoris, i odbio je potez me je očajan. Ja bi grbava sjedala za ublažavanje boli, ako nije bilo za njega i ostalim putnicima. Ja wiggled moje kukove više, on je povukao svoju ruku lagano. "Sada, sada" chided on, "ne može biti stvaranje scenu, netko će vidjeti".

"Uzmi me .." I whispered. "Mi možemo ići u kupatilo". On se nasmijao, gotovo tiho. "Možda, ako ste dobra djevojka, i baš kao što sam ti reći ... možda nakon večere". On je glanced do prolaza, a ja se sumnja let polaznici su bili učitavanja kolica za večeru. "U međuvremenu, morate položiti vrlo miran, i biti vrlo miran". Bio sam ispunjen strahom da će povući svoju ruku u potpunosti, pa sam klimnuo snažno, a moja pička stisnuo mišiće tako teško kao što sam mogao nekoliko puta, u nadi da će moći osjetiti lupanje pod ruku, pa razumjeti moje tihe o priznanju krivnje . "Sjedni na rukama", rekao mi uputama. "Mi ne možemo držati oba od nas, samo pod ovom dekom, a ja ne vjerovati da držiš ruke na sebe". I slid moje ruke ispod moje dno, što osjećala vrlo nespretan. "Ako ih premjestite, ja ću prestati", upozorio je on. Težinu moga tijela, sjedeći na mojim rukama nije ih zadržati relativno zarobljen. Polako, on pritisne ruku protiv mene opet, i masira gotovo, svoje prste pritiskom na mojim usnama protiv moje klitoris, i napravio sporo, duboko krugovima. Naravno da sam odmah htjela više. Sam se borio da se pokorite mojim bokovima i dalje. On je izvukao neki prst niz moje pokisao mokre gaćice, vukući liniju gdje je moje usne sastali pod bič, gore i natrag, teasing me. Onda je izvukao svaki usana na strani bič, još uvijek u sredini, sada grupiran među moje usne, kao štit nad moj klitoris i otvaranje moje pička. On je zadirkivali moje usne, uvijek tako nježno, vukući liniju uz rub tkanina, koliko je mogao doći, gotovo sve do moje dupe, pa natrag do druge strane. I moaned tiho, želeći da će požuriti, siromaštvo to osjetiti njegove prste u meni, koji žele na njegov penis.

"Rekao sam ti", kazao je stegnut jedan od mojih maca usne ", koja vam je potrebna ...", kazao je štipati drugu, "da se smiri". On ih je stegnut zajedno, pri vrhu, loveći moj klitoris između njih, ja gulped i panted malo, pokušavaju da ne vikati. Konačno, on neka ide, šireći moje usne širok opet, pazeći tanki sloj tkanine iz moje bič pokrivene moj klitoris, djelomično drži usne daleko from moj klitoris, počeo je dosadan direktno iznad mog klitoris svojim prstom nokte, struganje i gore preko tkanine dolje, naprijed-nazad, a ja sam mogao osjetiti orgazam zgradi već kao što je zadirkivali moj klitoris, tako nježno, s takvim sitnim pokretima. Ja panted i malo mojih usana, ne mogu vjerovati da je ovaj dosadan mali prst možda čini mi dođe, znajući da će to biti mučen orgazam, ništa s ispuniti moje pička, a to bi mi ostaviti koji žele više druga je bila gotova. On je prestao dosadan moj klitoris za trenutak, klizna svoj prst u moje gaćice i duboko u moju pička.Sam mogao osjetiti ga crooking svoj prst u mene, pritiskom na moju g-točka, i sokovi od mojih maca trčanje niz moje dupe.

On je skliznula da prstom van, traganje koje izaziva bijes prst gore iznad moje još uvijek pokriva klitoris prije nego što štipanje. Holding je među njegovim prstima je šapnuo u moje uho: "Jesi li me želite u sebi, zar ne?" I nodded, zadihan. "Želite li osjetiti moj penis ramming duboko u vaše vagina zar ne? Jer to je upravo ono što ću učiniti za vas". On je izvukao moje gaćice u stranu na posljednjem, klizne jednu, a zatim dva prsta u moju pička. "Oh, Bog tvoj, tako mokri ..." Filc moja maca napeta i ugovor odgovor na svoje prste, masiranjem mog g-točka. "... I zbijeno! Dovraga ..." dahne, njegov dah dobivanje malo poderan sebe. Napetost u mom pička bila je tako velika sam mislio da će puknuti, a na kraju mu palac uspostaviti kontakt, drobljenje protiv moje klitoris kao svoje prste skliznula i izlaziti i osjećao sam se izvrsno Shuddering orgazam kroz moje tijelo, pokušavaju da ne zgražavaju, ili upasti , ili jednostavno vapiju, moja maca stezanjem dolje na prste svaki put iznova.

Nakon što je osjećao kao što je prekratko minuta, prstima se povukao, a on lagano skliznuo mi grudi natrag u moju haljinu. Ležala sam iscrpljen protiv njegova prsa, a sam to protest kad sam pjegavi stjuardese raste bliže po trenutak, tražeći od putnika o njihovim obrok izbor, hendikep vanjska strana večere. Ležala sam još nekoliko trenutaka više, savoring osjećaj reljef u mojem tijelu, iako još uvijek moja maca ached malo, znala sam da želim biti s leđa osvetu prije dugo.Nakon nekoliko trenutaka čula svjetlo polaznik pitati Jake, "Chicken ili tjestenine, gospodine? Želite svoju ženu kao što su neki večeru, ili bi mi samo neka joj spavati?" ona raspitivao u lijepom britanski naglasak.

"Uh ...", Jake oklijevala, "Honey?" on je pitao, ja ovdje mogao osmijeh na njegov glas. On je posadi malo poljubac na moje lice, "Jeste li želite neki večeru?" upitao je tiho. Pokušao sam se predstavljati kao JA pospanost ljušteno oči otvorene, i pokušao se pogledati malo zbunjeni, umjesto o to burst into giggles. "Oh ... uh, yeah ... piletine, to je u redu ... hvala." Seli košaricu zajedno, a nas dvoje rasplinula u tihi smijeh. Jake ljušteno folije omot off od večera pladanj, on top u prsten, pa ga skliznula na moj prst, i pomoć mi ruku ozbiljno, i gledao me u oči, govoreći: "Žao mi je draga, to je najbolje što mogu učiniti za sada ".

Drugi stjuardese pojavila se trenutak kasnije pitati: "željeli još jedno piće?".

"Ja", odgovorio sam ozbiljno, i Jake gotovo uguši na komad piletine. Stjuardese izgledao malo smiješno na moj odgovor malo čudno, ali meni razlijeva rum i koksa. "Još jedan rum i koks za vas, kao, gospodine?". Ne biti nadmašiti, Jake je odgovorio: "Tako dugo dok su obojica će živjeti", u većini mračan ton. Ja gotovo snorted piće moje. Stjuardese, osjetivši ona je nešto nedostaje izli drugi piju i preselili zajedno brzo.

Čim let polaznike nestala, ja izvukao deka preko naših krugova. Jake je bio još uvijek jede, ali ja sam pio piće moje neusiljeno s jedne strane, i skliznula drugi na njegov bedro, pod pokrivač."Tako ... koliko dugo ćete biti dom za" pitao sam, stroking unutrašnjost boku.

Pokušaj jesti, odgovoriti na moje pitanje i da njegovo bedro stroked usporavanja, čini se, svoj odgovor. Nasmijao sam se za sebe, imao sam osjećaj gornja ruka sada. Čim je završio jesti, moja ruka se odmara na tvrdom oticati u njegove hlače, zatezanje protiv njegovog zatvarač.Nastavio sam ga gnjaviti s glupim pitanjima, gledajući svoje poteškoće kod odgovaranja na pitanja kao što sam povećati nastavio trljati njegov kurac preko njegove hlače, moje grebanje noktima po tkanina, masiranjem njegove lopte. Svjetla u kabini je otišao leđa dolje, večera je bila i više ljudi, čini se naseljuju natrag dolje za nekoliko sati. Samo jednu ili dvije osobe su se i oko sad. Gvido preko prolaz od nas je otišao natrag na spavanje. Ovaj put je čak i imao malo maskom na oku. I raskliman Jake's pojas i popped gumb otvoren. Jedva sam imala zatvarač pola kada mu je penis potekao od njih, objavljen na dugo trajati od svojih zarobljeništva.Okrenuo sam se k njemu, odmarajući glavu na rame, sam nogu preko njegova bliža koljena, deka povukao se na sve to, a ja stisnuo njegov penis u ruci, to throbbed leđa protiv mene. JA ran svoju ruku gore i dolje osovine, vuče malo, cijeđenje, pokušavajući pročitati malen znakove na svoje lice i u svom disanju. I slipped moje ruke dolje dublje i uhvatio njegove loptice, njih valjanje, cijeđenje nježno. "You know how mokro moja maca je, opet?" On moaned vrlo tiho. "Ja se osjećam kako vruća I'm getting ... s moje ruke oko svoje penis, JA pravedan ištanje to uzeti u mojim ustima i sisanje na njemu." JA postignut leđa malo dalje, masiranjem tom mjestu iza njegova lopta s moj prst savjeta za trenutak. "Samo želim povući ispupčenje glavu svoje probadanja u moja usta". Ja stiješnjen osovine, i samo to održava tamo, najviše od svega moj pritisak samo pod glavu, svakih nekoliko trenutaka bobbing moje ruke gore malo trljati protiv najosjetljivijim područjima. "Ja samo želim lizati taj slatki kap precum svoje glave, a zatim gurnite svoj kurac duboko u moje grlo i neka vas jebati moja usta". Nastavio sam šapćući mu na uho, svaki sada i onda lizanje vratu malo, ili sisanja na njegov ušna školjka. JA postignut moj palac gore za otvaranje i gumiran guste kapi precum oko njegove glave, a zatim skliznuo iz ruku ispod deke i lizali off moje prste.

Na kraju je on uhvatio moju zglob. "Follow me ... u minutu ili dvije. Jedna u leđa, na lijevoj strani". On je diskretno sam zakopčati gore opet, i prije nego je dobio, stavio je ruku iza glave i lagano, zaustavljajući pažljivo tražiti znakove nelagode ili neodlučnosti na moj dio, i ne nađe, čvrsto me izvukao u meni i poljubio. To je samo nekoliko trenutaka, ali osjetio sam njegov jezik klizne preko mog donje usnice. On je nježno isisan na moje usne na trenutak, ali prije nego što sam mogao odgovoriti s moje vlastitim sondiranje jezik, on povući. "Ja sam Definitivno će trebati još malo toga", kazao je, zasađen jedan brzi hard poljubac na usnama i na čelu s leđa od ravnine.

Nakon minutu sam za njim. Sam stajao izvan kupaonica za trenutak kao da sam bio na čekanju dok se svjetlo na čelu polaznik kopiju prolaz, onda sam dao malo Kucajte i vrata otvorena ispucati. I slipped in a Jake odmah obavijen svoje ruke oko mene. Jedne strane, iza moje glave, drugi brzo spuštanju na moj magarac. Mi poljubi kao da naši živio je ovisilo o njemu, jezicima sondiranje i usne sisa, ali je naša potreba je bila prevelika da stane i okus poljupca. Uskoro obje njegove ruke čvrsto su zasađene na moj magarac, me vuče u njega, njegov penis, već strše iz njegove hlače ubo u trbuh. On je izvukao moj prerušiti se oko mog struka, a ja sam ustao na mojim prstima, stupičarenje njegov tvrdi penis između mojih bedara i stiskanje, moja maca lupanje pitifully u potrebi, žali na to je praznina.

Ja squatted dolje i uhvatio njegov penis u jednu ruku, gurajući ga natrag protiv sudopera, tako da će imati nešto to lean on, i izvukao svoje hlače dolje i dalje. Pogledao sam gore na njemu, i polako lizali glavu svoje probadanja s mekom mokar jezik. Čula sam njegov dah uhvatiti, a on je teško disao kao što sam i ja čuvao lizanje, duge meke, zadirkivanje udaraca, trčanje na moj jezik oko njegove glave. Na kraju sam uzeo glavu njegov penis protiv moje vlažne usne i njega usisan u prošlosti samo glavu. On moaned, a ja njegov penis skliznula natrag van, opet dosadan. On je ruka skliznula oko moje glave, krivudav prstima kroz kosu i povukao usta mojih leđa na njegov penis. JA postignut moje druge strane dolje da zgrabite svoj lopte, tugging na njih, za umatanje ruku oko kugle i osovine kao ljudska prsten za penis, a onda je počeo da dugo tvrdo poteza, klizna njegov penis u i iz mojih usta, milovati njegov člana sa mojim jezikom kao što je potisak iznova i iznova u moja usta. Mogao sam ga čuti zapomaganje. Nisam mogao to uzeti, ja dosegla ruke dolje između mojih nogu i počeo mi trljati klitoris, a ja sam bio oplakivanje sa zadovoljstvom previše, na njegov penis.

On je s jedne strane omotano oko baze njegov penis, a druga zamotan u moju kosu, jebeni moja usta. Imao sam jednu ruku među svoje noge, a drugi između njegove, moje prste mokre i skliske, skliznula iza leđa svoje loptice i gumiran hard u taj slatki spot on bi odgovorio na taj način snažno previše prije. Trenutak kasnije osjetio sam mu drhtati, jedva mogli ostati stoji, zabadanje mu kukovi naprijed duboko u usta i njegov penis throbbed i rastao kako je došao na valu nakon vala, toliko cum jedva sam mogao upravljati sve.

Ja lizali mu čist, a on glanced dolje preko polovine zatvorene oči i vidjela moje ruke između mojih nogu. On me izvukao previše ga i poljubi me.

"Oh moj bog ... da je bio .." on je isisan mi jezik u usta, "Amazing", završio je. "Ali, mi ne znači previše ..." on faltered, "Htio sam da ..."

Nasmijao sam se, "It's ok, sam mogao vidjeti koliko ste bili sami uživati".

On mi je opet poljubi. "Bog Želim vam ... želim vam tako loše", on je ruka skliznula natrag među moje noge. Sad sam bio onaj koji ima problema stoji.

"Miami ..." Uspio sam ", kada smo zemlju, svoj sljedeći let vjerojatno nije do sljedećeg jutra, zar ne?" Njegove oči osvijetljen. "Bio sam u nadi da bi mogao reći da", on namršti. "Ali u međuvremenu ..."

On mi je dosadan i oko mene pokupila tako da sam sjedio na šalter. Imao sam jednu nogu preko ramena i drugih stopala protiv zid. Njegov jezik pažljivo sve lizali vlagu, koji je pokrenut niz moje noge, ja uhvatio glavu pokušavajući da ga povući prema moj klitoris, ali je on odbio da se požurili. On lizali gore i dolje svaki usana, ona sisa u usta dok sam bio writhing sa željom.Njegov jezik kružio mojim klitoris, trzanje je nekoliko puta, a ja shuddered teško, gotovo ga je guranje daleko, bilo je previše, previše sam bio blizu. On je putovao prema dolje, zabadanje svoj jezik u moja maca koliko je mogao, njegov nos svaki tako često četkanje moj klitoris, ali ne ostavljajući mene sperma. On je klizila mu palac u moje pička, pritiskom slabljenja to protiv moje g-točka, svoje prste odmara protiv moje klitoris, ali se ne kreće, njegov palac napravio male pokrete unutar mene, prešanje, ribanje, kruži, jezik mu klizila niže i niže, a ja gasped kao što sam osjetio toplo LOŠEG njegova jezika nad moj magarac. Bio sam iznenađen, ali je neosporno osjećala dobro. Uskoro toplo vlagu lagano je prodding na otvaranju moj magarac, a kao što sam osjetio njegov jezik zamijenjen prst, mokri i nježna, ali guranje u, meni otvaranje tamo, a ja skoro eksplodirao na licu mjesta. On je održana vrlo još uvijek za trenutak, i ja je visio, naizgled u zraku, na samom rubu najeksplozivnijih orgazma. Ja panted i pogledala gore da vidi zašto je zaustavljen. On je kleknuo da gleda u mene, mjerenje moja reakcija.

"Don't Stop! O Bože, ne prestati!" Sa cerenje lizali mu dva prsta i potom gurnuo u moja maca gdje mu je palac bio: "Oh, yeah. Oh Fuck" I moaned, zabode prste unutra i van, udarajući moj g-spot, prst je imao u moj magarac je pokrenuo za potisak i izlaziti previše, a usne mu napokon siđe da mi uzme klitoris u usta. I grabbed leđa njegove glave i podzemnih moje samo u njegovim ustima, moja vlastita sperma lije iz mene, moje dupe i pička pulsiranje oko svoje prste u moje orgazam mi je zaplijenjeno u val nakon vala.

Нема коментара:

Постави коментар