Servis za upoznavanje

недеља, 14. фебруар 2010.

druzenje sa cacankama

f ne znate do sada, ovo je moja prva serija fantasy priča. Ja sam novi pisac, a ja činiti se biti poboljšanja kao što sam ići zajedno. Znam da moja prva priča je bila u redu .... i moja druga je bila još bolja, ali nadam se da vam puhati sve daleko sa ovaj neki. Cijenim konstruktivnu kritiku ... a ja stvarno ne čitati sve coments.

---

* Beep Beep Beep *

Probudio sam se.

"Ohhhhh ......" Rekao sam, trljajući oči. "Što je to ime?"

Pogledao sam na sat na Kevin's bedstand, 8:30

"Holy shit! Kevin probudite se!" I povikaše.

Njegova kosa je još uvijek u neredu od noći prije, imali smo mnogo zabave, a on pogleda gore od svojih jastuk. "Što? What's going o.. OOOOOnnnn o. ..?" on yawned.

"Mi smo kasno za prvi dan nogomet praksa!" Uzviknula sam. Ja skočio iz svoga kreveta, brzo uhvatio moju odjeću, i počeo stavljajući ih na. Pogledao sam tamo kod Kevina, on je radio isto, i Sam bio težak to sjećati svega što se dogodilo večer prije. Kako sam rekao moja mama da će boraviti s Kevinom bi bilo lakše za mene da biste dobili u praksi, s obzirom živio tik do škole, i kako je i sam jebeno barem za 5 sati ravno .... On mi je bez bulji u ga, a on nasmiješi, "Neki noći prošle noći Dan" ha? " (Moje ime, on i ja smo bili bliže LOT sada) nasmijala sam se, i kimnula.

Mi se brzo potrčala iz kuće kad je dobio učinio mi preljev, i uhvatio granola bar za doručak. Mi smo trčali za svoje magarce, i jedva smo ga napravili u vrijeme za prozivka. Jebanje.

---

"Fijuk!" I sighed, flumping dolje na Kevin's kauč, "Ne mogu vjerovati da smo samo učini sve kako! 100 push-up, 100 jumping jacks, 20 minuta gore-padova, a mi smo trčali 5 milja non-stop! I da je bila topla-up !.... sam pobijedila ... i jer mi smo dvije prakse dana tijekom ljeta, moramo to učiniti sve opet u 3 sata! Nikad nisam znao univerzitet i Junior Varsity praksi su tako teško! "

"Da", rekao je Kevin, "Ja ne mogu čekati 'dok škola počne,' cause onda njihov ne smiju to raditi."

"Hej, možda nakon našeg sljedećeg prakse, možemo ohladiti u tuševima, rekao sam sa mig," Znate, kada je otišao svi drugi? "

"Naravno." Kevin je rekao, seksi druzenje,a zatim nagnuo prema naprijed, te me je poljubila.

Ovaj poljubac je trajao oko drugog, ali kad sam pogledala u oči, ja mogao vidjeti sve ono što nije rekao.

---

Nakon prakse, Kevin i ja bili na čekanju u leđa od svlačionica, očekuju sve napustiti, kada sam uočio Tanner druženje s Izakom, Hawian beefcake godinu ispred mene. On je imao kratke crne kose, i prekrasne smeđe oči. Njegov je pokazao mišiće pod majicu, a lice mu je bilo predivno prevaren. I znao je i sam imao mnogo zajedničkog, jer smo imali iste klase, a mi smo imali isti smisao za humor. Mi smo bili manje ili više prijatelja, a ja sam mislio da je prekrasna, na taj način JA je otišao preko i razgovarao s njima.

"Hej Slot, what's up?" pitao Isaac

"Doin 'dobro, ti?" Odgovorio sam, pokušavajući se sakriti moj neuspjeh kao on svuče doći u tuš.

"Fine, tako da um .... ja sam bio na chatu s Tanner .... .... i on je govorio da mi je ludo stvari o vama." Izak je rekao, "i bio sam zadivljen ako .... želite spojiti .... ..... jednom?"

Isprva sam glared na Tanner, ali onda sam shvatio što Izak. "Um ... sigurno!" Sam rekao: "Kada?"

"Kako o upravo sada, za seks u tuševima?" He asked.

"Right now? Ima li još ljudi tamo?"

"Da, ali upravo sada, kada je gay momci izaći i igrati u tuš." On je rekao sa mig.
mogli smo vidjeti našeg teammates fucking eachother. Blowjobs, handjobs, naplatak poslovi, doggie-style, 69 ... bio sam u raju.

Izak uhvatio moju glavu, i mi izdvajali u poljubac. Naš tounges flicking oko eachother voilently.Zgrabio moj magarac cheecks u svakoj ruci, i pritisne me bliže njemu. Naš hard cocks pritisnuta protiv eachother kao što je on naslonjen na zid. On je počeo trljati njegov prije-prstom iznad moje šupak, kao što smo nastavili ljubiti. Naš tounges istraženo eachothers usta, kao i svojim prstom istraživao moju rupu, pritiskom na koljenice duboko.

Ja izdvajali od njegovog lica i moaned, ostavljajući voda iz tuš prati niz moje tijelo. JA je uhvaćen pogled Kevin sisa Tanner '8 inch penis. Vode na svojim blistavim delicious tijela. Pogledao sam dolje na Izaka je pijetao i gasped. Znao sam da je njegov penis mora biti velika, ali nisam imala pojma. Njegovi debeli član gotovo dosegao prsa, voda izvodi izvan nje napravio da izgleda sočno .... i sve sam mogao učiniti bila zagledati u njega.

"UUUNNGGG!" I moaned opet kao on gurnuo svoj prst dublje u moju rupu.

"Želite li više Slot? Ću napraviti utor od vas!" Izak.

Izak, kao godinu dana stariji, bio je prilično čovjek. On je način više vremena da izgrade svoje raskošnim mišiće. On je stavio je ruke oko moje unutrašnji bedro, i mene pokupila, stavljanje moje spremni otvor na svoje lijepe savjet. On je izvukao lako kao što sam klizila prema dolje njegov jarbol, meni punjenje s njim. I moaned kao što je on mene jebeno u tom položaju. Svaki nasrtaj napuni me čak i više, dok je oko 3 / 4 puta u, mogao sam uzeti više. Njegov thrusts rastao sve više i više nasilan, i ja sam htjela sve više i više.

"Oohh UUUUUUN ... ... ... UUNNN FUCK ME, FUCK ME, FUCK ME .... OOOOOOOHHHHH ISAAAAAAC!" I moaned iznova i iznova.

"O Bože!" On je povikaše, "I'm gonna CUMMM!"

Osjetio sam toplinu njegova pucati duboko u meni, punjenje me još više. Sam mogao osjetiti da kaplje iz mene, kao Izak mi izdvajali u za poljubac. On je ostao u meni, a ja sam shvatio da su svi bili oko bulji gladno učinak na moj magarac.

"To je vrijeme za innitiation!" Izak šapne u uho. "Ti si idući u uživati ovaj." Okrenuo se i drugima, rekao je, "BEGIN"

Jedan po jedan, počeo srkati sperma koja dolazi iz moje još uvijek popunjena rupa, lizanje do Izakovim mesa i dolje u njegove lopte. Do vremena da polovica tima je učinjeno, Izak reče: "Ja æu sperma opet!"

Ovaj put, toplina iz svoje potomstvo skoro izgorjela jer metak dublje u meni. Bio sam toliko napaljeni na ovu rupu stvar, da sam skoro pucao sa vanjska strana bilo koji trljanje uopće.Osjećaj njegov monster penis u meni, njegova sperma oozing out, tounges moje lizanje guzica, i oči mu svijetle lijepa leđa bulji u mene.

"Oh, Bog Izakov, mi sisati off!" Rekao sam

"Zašto ne?" he asked. On je savijena prema dolje, a počeo je zvrčka moj savjet sa svojim jezikom, slanje ripples zadovoljstva kroz moje tijelo.

Zatim, on je sve u njegovim ustima. To se dogodilo tako brzo, ja se viknu: "O Bože!"

Kako je tamo dolje, osjetio sam njegov jezik omatanje oko moje osovine. To nije dugo prije nego što sam bregasta u grlu. Bilo je toliko sperma, da sam skoro se onesvijestila, ali je progutao sve.

"Delicious". On je rekao, i on je počeo da se sa mnom ponovno.

Ja još uvijek čuo moans zadovoljstva ispod mene kao zadnji Izak je bio sladak sjemena laptali vodu iz moje zabave rupe.

Tanner je hodao do mene kao Izak izdvajali od mene. Lice mu je bilo pokriveno s Izakovim slatko mlijeko, a on reče: "Ti gđica moj innitiation jutros Slot ... ali mislim da je tvoj put bolji."

"Oh da je to bio." reče Izak, zadihan, "Sad te stvarno su dio tima. Možda je drugi dijete moglo biti innitiated sutra." rekao je, pokazujući na Kevin ", do tada, on nije dozvoljeni jebati u ovdje, samo sisati, kao i svi ostali novorođen. ste dopustiti to sada, i tako je Tanner. Dobro došli na univerzitet sport."

Нема коментара:

Постави коментар