Servis za upoznavanje

петак, 12. фебруар 2010.

druzenje sa napaljenim zenama

stvarno počeo uživati mama i ja biti "out" zajedno i ona je stvarno pretvara u moj djevojka od Janet imao dijete, a sada Janet i tata provodili mnogo vremena zajedno. Mama i ja smo se jedne večeri golubica i od strane odraslih Store Mama i reče: "Hajdemo se vratiti i vidjeti što oni imaju." Okrenuo sam se okolo, a mi auto parkiran ispred bez druge automobile okolo na sve.Postojale su dvije drugim trgovinama, ali tamo su bili zatvoreni. Mama nosi ular vrhu i njezin 38DD tits hard nipples su dobivanje kao što smo se ja mogao napaljene zene reći da je bio uzimajući uključeni.Mi smo išli u te dvije žene iza counter helo i rekao mi je hodio u području s filmovima. Dvije žene su možda u svojim 40-ih i izgledali su profesionalno iskustvo ako znate što mislim.

Mama i ja održati ruke i išao dolje otoke filmova. Prestala je na području lezbijskih filmova i zagrlila me čvrsto i mi gledali na naljepnice pa vidjeti što je u filmovima. Voljela sam sebe da su žene koje su bile Natual i velikih grudi, ne one napuhane kao ona ih zove. Mama je bila ruka oko mog struka i ja imao sam ruku oko njezine kada je jedna dama je došao gore iza nas, "Vidi što želite?" rekla je ona i mama joj je pokazala neke od njih da joj se sviđa. Žena pogledala u mene i rekao, "Sranje, Mislio sam da si dečko." Sam imao na traperice i majicu, a ne na sve dok ona nije dobila blizu ona vidi moje bradavice koje su bile teško. "Nope, al djevojka, žao vam dissappoint." Sam se nasmijao. "Ja ne vjerujem." rekla je natrag. "Pa, mogu vam pokazati ako želite." Rekao sam i počeo se udaljavati od mama. "Zaključaj vrata Alice", rekao je žena i ona je preselila u vratima i okrenuo znak reći Zatvoreno i zaključana. "U redu, pokaži mi." žena rekla i pogledala sam na mamu i nasmijala. "Drago" i izvukao moju košulju od njih moje hlače i gaćice."Vidiš, nije tits ali puno maca." Rekao sam i stajao blizu mama.Za jebacinu.

Alice je došao preko te ona pogledala mene onda Mama: "Tako i vi kao dječački djevojke." rekla je. Mama se nasmiješila i iako je bila nervozna, rekao je, "Pa, ako morate znati, to je moj dadughter." Obje žene samo stajao šokiran. Imao sam dosegla Mama je pod suknju u leđa i bio je podizanje dna prema gore i moja ruka je bila na dnu. "Tako je to to?" Mama je uspio reći žena. Ja undid Mamin ular i njezin tits ispale i skoro sam se sisa na njih prvo a zatim druge.Mama je oplakivanje puno i stavljanju na to da žene odgovoriti. Undid sam joj suknju i gaćice pala na pod. "Pa, mi smo goli, što oko vas dvojica." Rekao sam i preselio se u jednu i zagrlila ju zatvoriti. "Pa moram napraviti sve?" Rekao sam joj bluzu i ganut nad glavom aand off. Joj tits bili su lijepi, oko 36C ili tako i onda se preselila natrag od mene. Preselio sam se u njoj opet i izvukao njezin grudnjak off i ona još uvijek nije ništa odgovoriti. "Pa što je to, vas dvojica se ne želite igrati?" Rekao sam i mamu preselio u mene i počeo mi ljubiti. Mama je bila nalijevanje mokri i pogledala sam na njoj i ona je rekao: "Dajte mi, molim lijepo orgazam dragi." Dobro mama, rekao sam na glas da je mala djevojčica voljela čuti. Dolje sam pred nju i njezine noge razmaknute i došao sam potonuo moje prste u njoj maca i moja ruka iščašenje unutar nje i ona moaned i pruži za stalni sama agaist jednu ženu da joj pomogao da se držite gore. Mama mi je što toplija i onda ona natopljena moju ruku i ručni zglob s orgazam.

Dvije žene još uvijek samo nas gledali kao da nikada nije učinio ništa at svi prije. u guzu.Mama me odveo na stolicu i mi sjeli i dobio između mojih nogu i počeo mi jesti, a ja je odlazeći sićušna posuda sa zabave od toga. Imao sam lijep orgazam, a zatim dviju žena stajala pokraj nas, "da li vi stvarno ištanje to imati neki zabava." jedan je rekao. "Hell yes." Mama joj je rekla i onda je rekla: "Idi, dobiti Jackie iz leđa." Žena ostavi a onaj koji je ostao izdvajali od haljine i reče: "Pođi za mnom na leđa, to je bolje tamo." Napravili smo i tamo je bio izbiti soba s kauča i različitim igrati igračkama okolo. Žena ode u i imala prekrasan Lab s njom i rekla, "Meet Jackie dame." i pas je došao da nam liže naše noge i zabada svoj nos u naše natapanje pussies. "Turn on kamere Alice", rekao je žena i preselila se u panel i bacio neke prekidače. "Sada svi mi ćemo biti na video." jedan je rekao. Ona je došla do mene i puled glavu nazad po kosi i poljubi me grizu moje usne kao što je ona prekinula poljubac. "Želite li to imati neki zabava djevojčica?"rekla je i rekao sam joj da. "Na sve 4" ona mi je rekla i dobio sam dolje i Jackie je došao gore iza meand zaglavio svoj nos u moje dupe i lizali i onda mi je montirana i najedanput u mom maca. Njegov penis u iščašenje i on je počeo humping hard i onda mi je ispunjen njegov čvor.Bio sam oplakivanje i moleći ga da me jebati teško kad mama je pored mene na podu.

Nakon nekog vremena pas imao ispunjen mojim maca onda slipped out. "Clean njegov penis mama." , rekao je žena i mama ganut nekim, ali nije htio sisati pas. Žena mamu uhvatio je za kosu te joj se preselio u psa i stavi joj lice tik uz psa pijetao. "Rekao sam da sada čist." Mama i tako je počeo lizanje i onda kao da se vratio iz sisa pas. Ubrzo je bio pas humping Mama je lice brzo i nakon duže, dok je mama napuni usta svojom sperma. Mama se činilo da se ne sviđa, ali sam vidjela da je orgazam kao pas je sperma. "U redu Mama, ležala je ovamo." žena joj je rekla i onda je ona sama rasporediti tijekom Mama je lice i mama počela lizanje joj maca. "sam vas pitati da me mama jesti?" ona growled. "Ne, ne, ja samo mislio je izgledalo lijepo." Mama said."Ja ću ti reći ono što će činiti, piti ono što izlazi iz njega." i žena počela pišati u Mama je lice i to je sve više joj kosu i lice, a neke u usta. Sam mogao vidjeti Mama je zaradio van i vlasništvo tvrdo vrijeme pa sam se preselio na i postavio uz nju i počeo uzimajući pišati na moje lice previše i to guta kao što sam mogao. Žena se nasmijao i onda je počeo vući prema gore Mama joj kosu i opet ju položio na klupu i preselio stroj za nju i jebati stroj obučeni do Mama je maca.Ona se preselila u i tada podešen na nakon vezivanja mama na klupu. Za svsavanje,Ona mi je puled k njoj i reče: "Ok djevojčica, koliko dugo mogu te uzeti dobar sex?" "I don't know?" Rekao sam i žena mi je ošamario teško preko magarca. Vrata otvorena i 6 muškaraca došli i oni su svi bili goli i žena mi je legao dolje i vezao me out ispružiti. "Jebi ju dok ona prolazi van momci, i ostavite mama na stroju dok ona prolazi se previše." Odjednom su počeli jebote mene tvrdo i duboko a ja sam bio divlji ide s orgazme i mama radi na istom stroju. Nakon nekog vremena mama je molio da se stroj zaustaviti i žena se nasmijao i rekao joj neka ga držati jebeni. Bio sam se uzeti jedan po jedan kao i svaki čovjek mi je jebeno u dupe, maca i usta i na kraju sam saiw Mama je bila onesvijestila i stil žena lijevo stroja ide. Probudio sam se negdje i mama je bila polaganje pored mene i bila sam puna sperma sve više.

"Vrijeme je da ustati i otići, i ne zaboravite, sve što se zakona i video će biti za prodaju svoje pravo i svugdje." On odgovori žena i mama i ja oblačili i ode kući u krevet. Mi smo bili jako bolan za tjedan dana i samo poljubi jedni druge. Janet nisu mogli shvatiti kako smo gledali potpuno istrošen i ne vjerovati u ono što mi je rekao. Se ya sve kasnije.
Sandy

Нема коментара:

Постави коментар