Servis za upoznavanje

уторак, 2. фебруар 2010.

dopisivanje i upoznavanje

Добро. Били смо странци. Ми обично не разговарају и ако говоримо, неће бити смисао наше друге ученике. Дакле, ми немамо избора, али не и да разговарамо. Био је мој друг из разреда када сам био у другој години у средњој школи.Devojke Све док, једног дана, знао сам да ћемо druzenje бити поново у нашем разреду прошле године у средњој школи. Није то ништа за мене у почетку. Али како време пролази, морам схватити да сам стварно seks био за њега пада. Чак сам га љубе, до сада, у ствари. Проблем је, он не воле мене, он не осећа ништа за мене. Он је казао да још није спремна за било какве обавезе јер је плаши распада. Шта није у реду са мном, да сам sastanak претпоставља да је осетио нешто и за мене јер је он увек гледа у мене. Плитка разлога, ипак, за мене, заиста има велики утицај, што погледа на једну од те, стварно би претпоставити да постоји нешто јер неће приметити да буљи у њега, ако он не буљи у вас превише. Ја га волим много, иако је он већ рекао директно у лице да он не осећа ништа за мене. То ме не повреди толико, али сам спреман да се повредити ако му се да ћу љубав. Не могу пустити га. Ја не могу даље. Уморан сам да су повреде ипак ми се свиђа осећај боли, јер сам толико навикли да га већ. Шта да радим? Како ћу моћи да се креће на? Изгледа да еверытиме ме боли, ја га волим још више. Већ сам луд? Требам ли га пустити? Како га волим, тако тако, тако да се бесконачно много. Не могу себи дозволити да га изгубите. Како бих га изгубити ако му није ни мени? Идем луда, Гага иде за њим. Ја стварно не знам шта да радим или како да се носе са ситуацијом. Ја сам га воли готово већ три године без добијате нешто заузврат.Ја сам окретање око 16 и ја сам да идем на колеџ. Ако сам чекати за њега још четири године? Бих прилику да се са њим? Хелп ме! Хвала!

Нема коментара:

Постави коментар