Servis za upoznavanje

уторак, 16. фебруар 2010.

upoznavanje sa nevoljom

Marie Jenkins zatvorene oči dok rotirajuća glavi kad je pokušao raditi The Kinks iz svoje umorno vrat i ramena, on je bio dug dan, a sada tu je bio gotovo deset thirty noću, a ona je još uvijek imao hrpe izvješća ići će pred sutrašnji veliki sastanak! Odluka da se pet minuta pauze, ona ustane i ispruži, i zbog nekog razloga, ona cupped joj pune grudi kroz nju bluzu i praćka joj brzo stvrdnjava bradavice! Sve napetost u tijelu kao da su gravitirali joj maca, koja doslovno do sada je bio mokar i lupanje u očekivanju toliko potreban orgazam! "Ne sada, ona moaned," Imam puno posla završiti ", ali u svom srcu znala da je jedini način na koji ona ikada dobiti je učinio, ako je ona mogla dobiti neki reljef za nju sada uzdignut klitoris ! Trenutno zaboravljajući da dok je bila sama u svom uredu i na dvadeset i osmi kat, rolete na njoj su bili prozori širom otvoreni, nudeći svaki amater voajer, koji se dogodilo da se peeking savršen pogled na sve što ona radi!Kao što je i dalje miluje joj grudi, disanje joj je postao puno više trudili sve dok na kraju ona u grču joj haljinu i počeo bijesno ukazivanje joj mokro pička dok joj cijelo tijelo shuddered kao to je bio razoren drobljenje vrhunac! Ona je propala natrag u njezinu stolicu hvata zrak kao svjež zrak wafted nad njom jako zadovoljna maca, a sat kasnije, nakon završetka joj papir rada ona popucali od svjetla u njen ured i na čelu off za dom topla kupka i topli krevet!

Nešto nejasan eyed, Marie ušao njezin ured u točno osam oštar to ići preko neke primjedbe koju je napravio u pripremi za ovo jutro sastanku! "Ove sata petnaest dana su Gonna Kill", rekla mumbled u sebi, uzimajući gutljaj tople crne kave i biti sigurni da je sve podatke je potrebno na nadolazeće spajanja! Provjeravanje je gledati one last time, ona se sjetio da je ona bila očekuje važna e-pošte iz zapadne obale uredu, tako da ona brzo udari u njoj lozinku, i sa popipati od gumb joj ekran došao živ sa pola tucet ili tako poruka, uključujući i onu koju je čekala! Nakon preuzimajući datoteku i ispis, ona provjerava preostale mail vidjeti ako ima je nešto važno! To je bio posljednji, međutim, da je njezin interes uvrijeđen, jer je tako smiješno titulu! "Mora biti neki Spam," rekla je tiho kao i ona dvostruko kliknuti na "Saw You !!!"!!! Kao što je ekran napuni poruku, Marie srce popped joj grlo dok je napisano: "Hvala vam toliko za pokazati, to je bio mnogo više nego enoyable! Moj ured je direktno preko puta tvoja i nisam mogao pomoći, aliuočiti kako se Vaši prikaz javan sebi zahvalnost! Watch me večeras u osam, to je moj red! "Signed, voajer! Marie je srce tuče milju minuta dok je gledala kroz prozor na prozore na zgradi samo preko sokak, a pitate koji je bio špijuniranje na nju, a još više uznemirujuće, kako je to učinio netko saznati tko je ona i što joj e-mail adresa je!?! Stojeći gore na drmanje nogama, Marie polako joj zatvorene rolete i na čelu off joj ujutro sastanak!

Svi dan Marie pokušala joj imajući na umu svoj rad, ali enervantan e-mail poruku zadržao klizi natrag u njen um, i dok se ona nije sigurno da ću staviti oko gledati neki pokvarenjak masturbirao ispred nje, koja je bila izvan pitanje, ona je počela formira ideja u svojoj glavi da samo može dopustiti joj da otkrije tko je bio njezin gledate! Kao što je osam sati približavali, Marie otvara svoje rolete, okrenuo od svjetla u njen ured, a sjede u svojoj stolici i čekao! Možda, samo možda ovaj tzv voajer bi se pokazati da joj! Kao minuta ticked off i vrijeme prišao osam tridesetoricom i figurica da tko je ikad bio ne će pokazati, Marie obući kaput i dobio gotovs to ići kući! Ona je bila samo oko spreman napustiti, kada se iz plave joj zvonio telefon, zbog čega joj trenutačno zamrznuti u otvorenom vratima! "Tko je to mogao biti u ovaj čas", rekla mumbled u sebi, dok za dostizanje prijemnik, "Halo, tko je ovo!?!" "Ja sam razočaran u tebe Marie", dubok muški glas tiho reče: "Ja sam se nadao da bismo mogli pomoći jedni drugima vanjska strana!""Sam-I'm siguran da ja ne znam što misliš, odgovori ona nervozno", a usput, kako ste saznali tko sam ja!?! " Nakon što je ignoriranje njezina pitanja nastavi on, "druga večer ste gledali erotske tako, tako lijepa, morao sam sebe izvući i to s tobom i onda tamo!" "Y-you're pokvarenjak," rekla mucao, "kako se usuđuješ meni gledati u svom uredu!?!" "O, Marie," rekao je tiho, "Ja nikad nisam vidio nikoga prilično kao i vi, mogao sam osjetiti svoju toplinu sve na putu ovamo!" Bilo je u tom trenutku njezin pogled prelomljen preko tamno do prozora u druge zgrade, a ona je odgovorila: "Ako si tako tvrd, pokažite mi ono što izgledaju, ili se bojiš za mene!" "Teško, odgovori on sa cerekanje," Ja samo želim da mi obećati da ćete ostati dok sam ja završio, ili ono što je točka! " "Ja-I'll razmišljati o tome", kazala je mucao kao ured direktno preko puta joj prsnuti svetlost!

"Vidiš li moj ured, Marie," he asked softly?!? "Da," odgovori ona, "ali ja još uvijek ne može vidjeti!" "U trenutku", odgovori on, "ali ja samo želim vam reći da ja sam već uspravne i fisting moj kurac!" Lagano stenjati pobjegao joj usne, a glas drhtav je zahtijevala, "Dobro se pokazati ako imate hrabrosti, ja čekam!" Nekoliko sekundi kasnije, visok čovjek pojavio se ispred prozora s leđima okrenut, i gotovo u slow motion počeo se okreće oko svoje lice! "Oh moj," ona gasped kao njegova montaža je došao na pregled! Vi "tako i vi," he asked, dok je s obzirom na svoju ruku i polako ga fisting ", sad je moj red da vam pokazati!" Sada dok ona nije bila najiskusniji žena na svijetu, ona je vidjela njezin udio peckers, ako to nije bio najveći je ikada vidio da je prilično darn zatvoriti, i da li ju je volio ili ne, joj maca se polako zatezanje i uvijanje ka i orgazam! "Tako mi reći", kazao je panted, to je uzbudljivo gledati, zar ne, Marie!?! "

Marie je bila bulji u sredinom tridesetih godina izvršne radne svoju ruku gore i dolje glatko duljina njegove guste člana, kada ju je on naredio, "Marie, upaliti svjetlo i korak više na prozor!" "Ne mogu", rekla kako joj prst gasped brušenog nad njom malo natečen klitoris, "ja-to zbunjuje previše!" "Možete to učiniti", rekao je preklinjali, "želite to učiniti, pogledajte na moj penis, ona se teško samo za Vas, sada dolaze na prozor i sami pokazati da mi, daj da vidim i tako se osjećate nevjerojatno vatru! ! "Oh, Bože", rekla moaned pri izlasku na svjetlo i pol tetura do prozora sa svojom rukom unutar svoje gaćice, "h-kako je ovo!" "Mmmmm," on hummed, "izgledaš ukusna, izazvala si!?!" "Ne mogu vam reći", kazala je uzdahnuo, a ogling svoje čudovište organa!?! "Sviđa li vam se moj penis", he asked, dok otvoreno thrusting njegove kukove prema njoj!?! "" Sweet Jesus, "ona moaned," pogledajte na koliko dugo i debela je ............ ............" "Do you like me gledate masturbirati, Marie", kazao je šapnula na telefon ", to je skoro kao Ja sam samo razotkrivajući moj penis vam na cesti, samo pogledajte sticking out of it mojih hlača!?! "Do sada Marie je izgubio sve svoje inhibicije, pa čak i bez razmišljanja, ona je skliznula gaćice prema dolje i zakvačio jedna okomita joj suknju, otkrivajući joj tamne muffy joj voajerski obožavatelj! Ohhhhhhhhh," on moaned, "imate vrlo dlakave maca, to izgleda jebeno nevjerojatno!" "Zar stvarno poput Internet", upitala je tiho?!? "Oh, Bože, samo pogledajte moj kurac, to je kao tvrdo kao jebeni rock", rekao je panted prije pitati: "znaš li što sam učinio sinoć!?!" "Ne", ona gasped kao njezinu vaginu potrese neujednačeno, "w-Što ti je sinoć!?!" "Bio sam ležao u krevetu razmišljajući o promatrajući vas masturbira", nastavi on, "i ja ne mogu sebi pomoći, jer sam izvadio moj pijetao i grču prava onda i tamo i sam došao po cijelom mjestu! ""Oh moj," ona groaned, "Jeste li sperma zaista teško!?!" "Moja sperma pucao do moje grudi", on je odgovorio kako mu ruka postaje zamagliti na njegov uspravan osovina, "baš kao da je spremna učiniti sada, puhati veliki teret sve više mjesto!"

Nikada u njoj cijeli život imao je ikad učinio ništa to ne osvrće, ali u tom trenutku sve je stalo je o zadovoljavanju nevjerojatan žudnja gori duboko u njoj pička, i ona zaista nije briga koliko stranci gledali nju, baš kao i dok ona je dobila svoju pušku! "Jeste li blizu", rekao je panted dok bulji u tamne kose joj pička!?! "S-tako blizu sada", rekla gasped, "Ja-I'm gotovo tamo, samo malo više i ohhhhhhhhhhhhhhhhhh jebati, I'm cumming tako jebeno teško!" On je gledao u nevjerici izustiti kao prilično mlada žena naslonila ju na stol bolovi od brutalnog, cunt busting orgazam, što naravno induciranim njegov osam kurac palac na grč teško, a ejakulirati bujicu vruća sperma na prozorsko okno ispred ga! Oh, fuck ", kazao je groaned kao svoj trud spewed van njegov veliki kurac", koji je bio jebeno nestvarno! "

Marie održanoj na rubu svoga stola i borili šest stopa joj čeka stolac, gdje je plopped dolje teško s njom još uvijek pička trzanje kao ludo, kad je konačno bila u stanju govoriti, rekla je tiho, "Ti znaš moje ime, ali ja ne znam tvoj, zašto ne biste sami upoznati!?! " "On je stajao tamo sa svojim sada provela kurac lagano ljuljanje naprijed-nazad i odgovorila:" I'm Rick, i rade do kasno skoro svake večeri! "" Pa, "Marie uzdahne tiho," ja dont 'funkcionirati krajem svake noći, ali siguran sam da ćeš početi!

Нема коментара:

Постави коментар